Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

@rifflections

Intrebarea era daca aveai nevoie de acest extra-spatiu care a fost creat special sa atraga atentia clientilor de la alte minusuri actuale....

Si repet, nu am auzit pe nimeni sa se planga de spatiu la vechea generatie....

Este ca si cum, conform teoriei tale, s-ar lansa maine Skoda Superb cu 10 cm mai lunga decat generatia actuala si am aplauda toti ca si cum ar fi o mare realizare...

 

Eu n-am lansat o teorie, tu ai spus ca unul din motivele pentru care O3 e un regres e ca au facut-o mai mare.

In afara faimoaselor deja fete de usi, eu nu vad cum O3 e un regres fata de O2.

 

Eu nu vreau sa ma contrazic cu tine, e bine ca fiecare sa aiba fiecare o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra stiu ca e alta categorie ma refeream raportat calitate pret!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut pe Skoda exact pentru ca a aparut acest O3 si am cumparat-o strict pentru spatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra stiu ca e alta categorie ma refeream raportat calitate pret!!!

Compara  duster cu yeti. Normal ca yeti e mai tare la multe capitole, mai putin la pret, care de multe ori e primordial. 

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rifflections, corect, fiecare cu opinia lui, in fond aici este un forum in care sa discutam, nu sa ne certam :)

Si eu mi-as lua O3 daca as prinde un SH bun (si la pret) mai pe la anul...

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nici nu m-am gandit sa cumpar skoda pana nu am vazut si condus O3. Am condus pentru 2 saptamani si O2 FL primita de la dealer in momentul in care mi-a intarziat masina. Din punctul meu de vedere O2 FL nu se poate compara cu O3. Cea din urma este mult peste O2 FL la finisaje exterioare, finisaje interioare, planse de bord, silentiozitate, confort, performante etc. Poate fetele de usi sa fie un pas inapoi dar pe mine nu ma deranjeaza.

Overall eu sunt multumit momentan de achizitia facuta desi a trebuit sa schimb radiatorul la 5 zile de la achizitie :(.

Nu am probleme cu aburirea farurile, sper sa nu apara. BiXenon cu AFS este senzatie. 

Masina este foarte stabila si la viteze de ordin 2xx, iar in oras este confortabila peste denivelari.

 

Din punctul meu de vedere este best buy daca tinem cont de pret/performante/dotari/calitate/spatiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca aici erea vorba despre impresii ale proprietarilor de O3 ?!nu vreau sa par rautacios dar vad ca unii comenteaza aiurea .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in timp ce mai apar anumite discutii,despre comparatii intre o3 si ml,s clase eu ma plimb bucuros cu noua masina,si tinand cont ca acum 7 ani am dat 7400 pe logan ne-avand nimic pe el,eu zic ca e un plus prezentul. in rest drumuri bune :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Psss prietene daca te referi la mine era o comparatie tocmai in ideea de a nu se mai cauta atatea defecte!!!! Buna dimineatza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,ok. Prea mult off topic.

Sa revenim, totusi , la Oile noastre. ;)

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca, doar cateva persoane au inteles de ce sunt nemultumit si tind sa cred ca nu sunt singurul...nu ma asteptam la o super masina, dar vroiam mai mult, cel putin pe partea de comfort, iar daca unora dintre voi vi se pare putin 17000, mie nu mi se pare deloc putin, daca o primeam cadou sau gaseam banii pe strada nu comentam aiurea. Cei care nu au o3 , nu ar tb sa se deranjeze.

Nu am spus ca este o masina proasta, ca nu are si parti pozitive, dar nu ma asteptam sa fie mai rea la suspensie decat logan 2 de exemplu. Imi place aspectul, motorul, consumul dar ma deranjeaza rigiditatea excesiva, despre care exista si comentarii in presa de specialitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice masina exista si parti negative si pozitive acum parerile sunt impartite ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu ma asteptam sa fie mai rea la suspensie decat logan 2 de exemplu. 

Mai Cristian, stii ce am patit eu pentru fraze dintr-astea?

 

Acuma, serios vorbind, chiar asa de rigida este? Marturisesc ca nu am condus inca o O3, am intrat in ea, nu ma da pe spate, dar ca design parerea mea e ca este peste O2 FL( desi tot atat de terna, de mohorata, nu are ceva care sa ma excite, asa cum imi face inima sa rada designul de la renault-parerea mea). Bordul e peste O2 FL, dotari idem. Tinuta de drum ?

Nu imi mai place ca au facut-o prea mare! daca pentru O2 FL ampatamentul e cam mic( din anumite unghiuri pare un golf cu portbagaj, cam neproportionat) la O3 ampatamentul pare putin cam mare, cam fortat. Au lungit-o nejustificat de mult spre superb. Si parca e prea joasa, comparativ cu lungimea, e drept ca nu am vazut una cu pdg.

 

Eu zic sa incerci sa treci peste rigiditate, ia-o si tu ca atare , adica datorita drmurilor din Romanica e asa. In Germania poate nu te mai plangeai. Ca daca traiesti asa, patesti ca astia cu 1,2 tsi pe lant, permanent cu urechea ciulita! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi trece ca nu am ce face, dar in primavara schimb amortizoarele pe spate cu unele mai moi sau reglabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

cati km are masina pana acum 

Modificat de Catalin_1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapati din vedere ca O3 are jante pe 16" (minim) si implicit anvelope cu talon mai redus (205/55/16). De aici si o nota in plus de rigiditate si la pachet cu asta ...stabilitate.

 

Comparatia cu Logan 2...e deplasata. Sa spui ca suspensia e mai rea decat la Logan2 suna blasfemic...De ce nu ai luat Logan 2 atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrisor.dumitru

Eu am ajuns la O3 schimband un Logan, este cam fortata comparative si o spun chiar daca Logan-ul respectiv a insemnat ceva special. Legat de spatiu, a cost marita O3 pt a se introduce Rapid in schema, o mini O3. Mie nu mi se pare o problema faptul ca este putin mai mare, doar am carucior de carat si in curand bicicleta.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum masina are jante de aliaj pe 15 cu anvelope de iarna 195/65/r15..., ai condus logan2? Sau vb iar din auzite..eu am mers si asta este impresia mea. Nu am luat logan pt ca nu imi place ca design si sincer, am condus ulterior l2 fiind surprins placut de saltul inregistrat de aceasta masina. Ce masina ai, daca nu te superi?

Petrisor compar doar suspensia, atat. Eu am avut logan 1, dar acum ma refer la noua generatie, nu facelift ul, banuiesc ca si tu ai avut logan 1, phase 2 probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu faci cumva prostia de a schimba doar amortizoarele spate. Daca tot schimbi, schimba tot.

 

Nu vreau sa te superi pe mine, insa din ce am citit pana acum se pare ca ai dat 17000 euro fara o minima documentare. Un simplu search aici te-ar fi scutit de neplacerile astea. Nu esti primul care se plange de duritatea suspensiilor, si eu o simt dar mie imi plac masinile mai rigide.

 

P.s. Pentru amortizoare iti recomand Koni FSD. Merge si cu arcurile originale ale masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat o fi de rigida suspensia la O3, dar si la G7 este destul de rigida (dupa parerea mea) si vad ca acolo nu se plange nimeni.

 

Eu cred ca v-ati inflamat cam tare daca ati ajuns sa comparati O3 cu Logan 2. E adevarat ca si la Logan 1 se auzea combustibilul in rezervor si probabil ca ar mai fi cateva comparatii, dar cam atat. Dupa cativa ani plasticele din Logan vor troncani ca la o caruta. Sper ca nu si la O3. (Sa nu mai discutam ce motorizari "minunate" are acum Loganul. A mers careva dintre voi cu celebrul motor 0.9 TCe? Ia faceti un drive-test asa de amorul artei si mai vorbim pe urma.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G7 este rigid pe denivelari scurte si sacadate. Pe restul, mai ample, pur si simplu pluteste.

Nu este vorba doar de amortizoare (la O3 sunt mai dure, se presupune ca fiind incarcata cu "multe" trebuie sa contracarezi balansul/ruliul in curbe, masina fiind mare) ci si de setarea trenului de rulare, care implica si altele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys ....am vazut ieri un G7 cu faruri normale (halogen) si care la semnal dreapta i s-a stins DRL-ul (evident tot pe dreapta; gen AUDI style). Am incercat si eu sa vad daca la O3 face asta si nu stiu eu ....nope, nu face. La cele cu xenon si banda led DRL se diminueaza intensitatea lor ? Mi s-a parut draguta chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca,impresie  inseamna comparatie intre o3 si x,y atunci ce mai urmeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!