Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca exista o singura masina in clasa asta, exceptand cele premium (A-Klasse, Seria 1, A3) care sa te faca sa zici wow comparativ cu aproape oricare alta. Trecerile dintre ele chiar sunt aproximativ nesemnificative, exceptand plusurile evidente ale fiecareia, pret si spatiu la Octavia, senzatie de premium la Golf, aspect exterior la Leon, etc.

 

Cumparatorii trebuie sa inteleaga ca atunci cand cumpara o masina din aceeasi clasa nu fac un upgrade, ci doar schimba mirosul din masina si anul fabricatiei (cate unii si firma). Upgrade primesti doar cand treci la clasa superioara, si pana si acolo trebuie sa alegi cu atentie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu ceea ce spui tu, am partea mea de vina ca nu am condus o in oras sa vad ce inseamna o denivelare, o gura de canal, etc. Am mers doar pe a1 si centura, unde nu deranja suspensia.

Si inca ceva, de cand am luat o are un luft intre capota si masca fata pe partea dreapta, urma sa merg la service sa o regleze dar, momentan nu am reusit sa ajung, sambata neavand program la tinichigerie...am incercat la welt sa o dau, dar pretul este sub asteptari de mic. Nu vreau sa fiu un fel de gica contra, dar cam asa stau lucrurile cu masina, din punctul meu de vedere, poate subiectiv din cale afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca atunci cand dai peste o lamaie (aka o masina proasta, nu model) si ai alte asteptari nici nu vrei sa o mai vezi.

E binevenita si o parere negativa.

 

In oras xenon-ul, cel putin cel din stanga lumineaza mai mult in lateral decat o face la peste 60kmh. Practic ele sunt adaptive si in functie de viteza. Nu ai nevoie la 30kmh sa vezi departe, ci mai degraba sa te asiguri ca nu iti iese vreun pieton. Lucrurile stau altfel la viteza de autostrada.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc principiul de functionare al luminilor adaptive, totusi in oras nu mergi doar cu 30 la ora, oricum nu acesta este motivul dezamagirii mele vis a vis de aceasta marca si nu cred ca am nimerit eu una cu pb, doar ca ma astepram la un cal, iar ea este mai degraba un magar. Referitor la cat de grozava este marca asta, nu comentez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă să vezi si partea plină a paharului. Nu ai probleme majore legate de motor/cutie cum am avut si inca avem unii TSI-isti la vechile motoare cu lant. La cate lanturi am schimbat puteam sa ii dau foc de mult timp si inca imi place masina si ma dau mândru cu ea. Este doar un sfat, nu trebuie sa ti cont de el insa in ziua de azi cam putine masini mai sunt cu adevarat masini. Totul este comercial in ziua de azi.

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu totul masina e ok, are unele plusuri si ar trebui sa reziste cativa ani linistita. Problema, din punctul meu de vedere, este ca asteptarile erau prea mari si asta lasa un gust amar.

Stiu pe cineva care a trecut de la Logan la Seria 3 (nu nou, evident :) ) si a ramas foarte dezamagit. Probabil se astepta ca masina sa se conduca singura, sa stea rigida in curbe, sa pluteasca peste gropi, sa depaseasca Porsche-uri in 5 metri si sa consume 3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca atunci cand dai de probleme similare gen logan( greierasi, directie ciudata, comportament ciudat la viteze mari, tinuta de drum indoielnica, etc) sau gen masina cu pretentii( motoare tsi pe lant cu probleme) te intrebi(retoric cateodata) de ce oare ai facut efortul dublu financiar de a achizitiona asa masina. Macar lucruri de genul acesta te astepti ca la o masina de 2 (sau chiar 3 ori mai scumpa) sa lipseasca. Ca nimeni nu are pretentia la skoda sau vw de S-Classe. dar minimul de pretentii trebuie sa le ai, ca doar nu ai luat-o pe degeaba.

 

Un om care s-a dus cu masina noua la Welt Auto chiar e nemultumit. Si spun din proprie experienta.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru fiecare om nemultumit exista unul care conduce o masina identica si este foarte multumit de ea. Cine are dreptate dintre cei doi?

Raspunsul corect este ca nu exista "dreptate" in ce priveste parerile si experientele acumulate de doi oameni diferiti, chiar daca masina in cauza este identica. Fiecare are dreptate in felul lui si nimeni nu o sa-l convinga de altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ala multumit  a dat pe ea 15.000 si celalalt 30.000, la fel si in cazul Golfului. :dry:

 

@cristiansen077:  Sunt satul de cate nemultumiri citesc pe afara despre suspensia G7/O3, si nici pe mine nu ma incanta a Golfului la banii astea dar asta e, data viitoare cer masina o zi la test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea sunt masini identice daca una costa dublu fata de cealalta, nu? ;)

 

Din pacate sunt foarte multi oameni care injura nu atat masina, cat perceptia lor gresita despre ea. Si nu ma refer la probleme tehnice cunoscute sau nu care apar pe parcursul utilizarii, ci la lucruri normale pentru masina dar care deranjeaza posesorii. Chestii gen manerele usilor, fetele de usi, suspensia semi-rigida care prin design e ceva mai dura, scaunele, comportamentul sub asteptari la viteze mari si altele.

 

Toate astea sunt lucruri care se pot descoperi la un test-drive amanuntit, nu doar cele 3-4 minute cu un vanzator in dreapta care va umple capul de prostii. Dar mult prea multi oameni cumpara o masina pe baza a ceea ce cred ei despre masina si ce isi imagineaza stand pe scaunul soferului in show-room. Si, de cele mai multe ori, ajung sa fie dezamagiti de realitate.

 

Nu vreau acum sa ridic in slavi Octavia, pentru ca nu merita, dar daca stai sa te gandesti ca la 17.000 de euro, pret de catalog din care se mai pot obtine reduceri, iei un 1.2 TSI Elegance care vine cu o groaza de dotari standard... iese bine la buzunar. Masina nu e perfecta, departe de ea gandul asta, ci mai degraba problema se pune "Poti sa traiesti cu minusurile ei cat sa te poti bucura de plusuri?" Si lucrul asta e valabil cam la orice masina de pe piata la ora aceasta, pentru ca nu exista una singura la care sa nu deranjeze ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat acum o luna cand inca nu eram in posesia masinii nu am bagat un litru de benzina!?acum ca mai si  conduc  am inceput sa bag,cred ca are ceva? o sa dau o fuga la servi,ca doar am dat o caruta de bani pe ea :censur: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuga, fuga, dar tu te grabi. Sa nu te impiedici!


Mai e o categorie de posesori! Eu scriam pe forum ca zornaie lantul si ei urlau ca asa trebuie sa fie! Inclusiv cu scanarea cartii cum ca la rece ceva zgomote sunt normale. Pana cand l-au inlocuit chiar pe al doilea! Oricum multumirile si nemultumirile sunt pentru fiecare. Totusi o masina de 27-30000 de E(vorbim de variante dotate) ar putea emite pretentii.

 

Dar eu, daca apreciez ceva la skoda, e tocmai puntea independenta spate. E altceva fata de megane 2 sau logan, sau ford fiesta. si nu stiu daca asta e cauza dar la a mea nu ma plang de tinuta de drum desi am si PDG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele zgomote la pornire si cat timp motorul e rece sunt normale. Nu o sa se auda niciodata un motor rece, mai ales cand il pornesti, asa cum se aude dupa un drum de 20-30 de kilometri.

Poate tind unii sa inteleaga ca orice zgomot la pornire e semn ca o sa crape motorul in 10 zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai spus-o ca sa fie inca un post! Numai ca e clar ca eu nu vorbeam de acel zgomot la acea data, ci de ceva mult , dar mult diferit! Dar, hai sa ne dam in jurul cozii!

Ce am vrut eu sa spun pentru cine vrea sa inteleaga, e ca permanent exista oameni care nu vor spune nimic de masina lor, indiferent de cat de nemultumiti sunt. Din mandrie! Numai ca pe forum e bine ca mandria sa fie lasata deoparte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, daca as schimba Golful la anul (sa zic....) l-as da numai si numai pentru o O2 facelift 2012-2013, care a fost masina !

Trecerea de la O2 la O3 mi se pare un regres din multe puncte de vedere:

 

1. O2 era o masina mare dar in acelasi timp, compacta, ceva gen mixul perfect. DE CE a trebuit sa o faca SI MAI MARE nu inteleg.... (nu am auzit pe nimeni sa se planga in trecut de lipsa de spatiu, astfel incat sa-l corecteze acum cu O3-ul)

2. Finisarile interioare mi se par un regres la O3 fata de O2, 100%.

3. Puntea spate - hmmm...., mi se pare un subiect discutabil. Este foarte corect sa treci pentru motorizarile cuminti la suspensie spate rigida (nu se simte nicio diferenta fata de cea independenta in conditii normale de mers, doar in situatiile la limita si atunci doar in materie de confort pentru ca la partea de securitate intervin alte sisteme ce corecteaza traiectoria masinii). In plus, noua suspensie spate clasica este mult mai fiabila si mai usor de intretinut.

4. Cum va explicati ca la aceleasi motorizari, O3 are aceeasi greutate ca si Golf7, in conditiile in care este cu cca 30 cm mai lunga ? (intrebare retorica)

 

Problema cea mai mare care este ?!.... Aceea ca prin noua tehnologie de fabricatie (MQB, etc) au fost reduse costurile cu 30% si ar fi putut macar 5% sa-i bage la loc in finisari si tot ieseau pe plus, dar AU FOST CALICI si au trantit mushamaua pe usi...! Inca masina actuala se vinde prin prisma perceptiei modelelor anterioare si chiar este o masina buna, dar gustul amar a ramas in interiorul clientilor de SKODA. Daca vechea generatie o cumparai orbeste pentru ca exista o karma din start cand o vedeai pe drum sau in showroom, la noua generatie incerci sa te convingi ca trebuie sa o iei, cautand tot felul de argumente pro.... :(

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va contrazic, am luat O3 pentru ca mi-a placut net fata de orice altceva, si mai ales fata de O2. La O2 scaunele erau mici, inguste, si designul parca incropit si disproportionat. Si am luat contact si cu O2, pentru ca am studiat-o in vederea cumpararii insa nu ma convingea indeajuns. Din pdv al suspensiei nu ma exprim, nu aveam ce sa ii reprosez O2-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclusiv cu scanarea cartii cum ca la rece ceva zgomote sunt normale.

 

 

e clar ca eu nu vorbeam de acel zgomot la acea data, ci de ceva mult , dar mult diferit!

Exprima-te mai clar data viitoare! Nu de alta dar sunt destui care citesc pe aici ca la o masina a fost schimbat radiatorul si se duc si ei repede la service cu pretentii sa-l schimbe si incep sa zica cat de proastea sunt dom'le masinile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va contrazic, am luat O3 pentru ca mi-a placut net fata de orice altceva, si mai ales fata de O2. La O2 scaunele erau mici, inguste, si designul parca incropit si disproportionat. Si am luat contact si cu O2, pentru ca am studiat-o in vederea cumpararii insa nu ma convingea indeajuns. Din pdv al suspensiei nu ma exprim, nu aveam ce sa ii reprosez O2-ului.

 

Eu m-am oprit la primul punct al colegului. Daca faptul ca o masina a crescut in dimensiuni fata de modelul pe care-l inlocuieste inseamna regres, atunci eu ma las de meserie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nici progres nu e... In ritmul asta, peste 20 de ani, un Polo o sa fie cat un S-Klasse, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rifflections

Intrebarea era daca aveai nevoie de acest extra-spatiu care a fost creat special sa atraga atentia clientilor de la alte minusuri actuale....

Si repet, nu am auzit pe nimeni sa se planga de spatiu la vechea generatie....

Este ca si cum, conform teoriei tale, s-ar lansa maine Skoda Superb cu 10 cm mai lunga decat generatia actuala si am aplauda toti ca si cum ar fi o mare realizare...

 

Si O2 facelift a fost o treapta de reducere a altor costuri (dar au compensat pe partea de TDI CR-uri): vezi vopsirea pe caroserie asamblata si diferentele de culori de la incheieturi, noile culori care se exfoliau pur si simplu, zgomote urate la bracarea maxima a directiei, emblemele skoda plastifiate, etc....

O2 2005-2009 mi se pare ca a fost cea mai "tanc" masina condusa de mine pana acum.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-le Rave, cand eu vorbeam de zornait de lant(atat la rece cat si semicald) nu avea nimic de-a face cu zgomotele la rece ale motorului. Dar romancierii si doar ei imi scanau cartea sa imi spuna povesti, cand ori habar nu aveau despre ce era vorba ori faceau pe prostii. Asa ca eu m-am exprimat destul de clar!Dar tu, cum vrei sa ai ultimul cuvant, da , ai dreptate.nu-i perfecta!

Si hai sa nu polemizam discutia, atat am vrut sa spun, prin exemplul personal, ca multi nemultumiti isi vor manca unghiile dar nu vor scrie pe forum .

Oricum ar fi, nici o masina nu-i perfecta, cu atat mai putin O3. Si e bine de stiut atat partile bune cat si cele rele, mai ales de la utilizatori si nu de la drive-testeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai inteles... Eu stiu ce-ai vrut sa spui, zic doar sa te exprimi mai clar!

 

Sunt destui oameni panicati, pe buna dreptate sau nu este tema altui topic, de fiabilitatea ultimelor modele din grup. Si daca acei oameni citesc ca nu e normal ca masina sa faca unele zgomote la pornire, incep alte zeci de posturi cu "Masina mea face asa la pornire, e normal?" si m-am plictisit grav rau de tot de ele... Ar putea confunda zgomotul pe care il face lantul la modelul vechi de 1.2 TSI cu zgomotul normal de pornire al motorului, si apoi vor trai cu frica in san...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic mai bine sa treceti la dacia duster da ti. 18 mii full pe ea si vedeti daca e mai bine decat skoda...... Haideti sa fim seriosi skoda e o masina de clasa medie pana la urma la 18 mii ce pretentii vrei sa ai? decat o dacie duster mai bine o skoda! Eu unu sincer nu regret ca am luat o desi sincer am nemultumiri ca toata lumea dar acum ce sa fac sa ma duc la targ cu ea? Multumiti-va cu ce aveti!!!!!!! Carcotasi sunt peate tot!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-le Rave, mai clar de atat nu pot, ca interlocutorii "este"  oameni majori! :D

Pai deja se intreba pe aici ceva oameni despre zgomotul la pornire! 

Numai ca ei sa stie foarte bine ca au curea! :D


dusterul e altceva! Ca romanul il ia pentru mers la piata e iarasi altceva. Nu vei trece cu skoda chiar 4*4 pe unde treci cu dusterul. 

E alta categorie.

 

De 5 -6 ori in viata am regretat ca nu am luat duster. doar atat. Sunt altii care regreta mai des, dat fiind spiritul aventuros sau locul de bastina. Pentru cine nu are bani de 2 masini, e un compromis acceptabil. acum, nu l-or cumpara nemtii sa ne cresca noua PIB-ul.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Victor tu clar nu ai avea nevoie de extra spatiu avand in vedere ca ti-ai luat Golf. Dar cineva de 1.90 care calatoreste mult in spate de ex, iti zic eu ca apreciaza enorm spatiul ala extra.

 

La mine a fost simplu, daca nu aparea O3 eu nu imi luam Skoda niciodata(este singurul model care arata cat de cat bine, fara a ofensa vreun posesor de O1-O2FL)..sper sa nu imi para rau in timp pentru ca am de gand sa tin masina asta ceva ani buni..

 

Faptul ca sunt prezentate si aspecte negative ale masinii, nu inseamna neaparat ca posesorii aveau astepari de Mercedes/Audi/BMW/Lexu la pret de Skoda. Unele lucruri chiar sunt aiurea, de exemplu manerele usilor(pe care le stiam inca din luna Mai cand m-am urcat prima oara in O3), zgomotul facut de motorina/benzina cand rezervorul este plin, aburirea grosolana a farurilor..(de restul nu comentez pentru ca la mine nu se intampla).

 

Totul se rezuma la a trece cu vederea minusurile si a te bucura de plusuri. Problema apare cand balanta se inclina negativ, si atunci vrei sa scapi cu prima ocazie de o masina nou cumparata!

 

Ieri vorbeam cu cineva care a trecut de la Cayenne 2011 la ML 2013. Pai m-a facut sa imi fie rusine ca eu ma plang de niste faruri aburite :))....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!