Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

parerea mea ca nu merita capacele absolut deloc, eu imi las jantele de iarna fix asa cum sunt. e doar parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Mie imi place cum arata masina cu jantele de tabla. Pare putin mai sport (jantele de iarna fiind vopsite negru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Foloseste vreunul dintre voi un car holder pt tel mobil cu prindere cu ventuza? Si daca da, adera ventuza la suprafata bordului?! Am observat ca plasticul de pe bord este usor ridat (cu asperitati) si tare am impresia ca nu ar tine un car holder cu ventuza pentru un smartphone mai maricel. Nu imi spuneti sa ma orientez spre unul cu prindere la gurile de ventilatie pt ca nu este o optiune pt mine in acest moment. Nici varianta cu prindere de parbriz nu este ok pt ca ar fi prea departe.

Astept un feedback pls!

Numai bine!

Modificat de dumit81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar mai fi o solutie interesanta:

 

http://www.brodit.com/product.html?id=804887&pn=prod&brand=Skoda&model=Octavia%20III&year=2014

 

Mai este si varianta care acopera o gura de ventilatie, dar mi-e ca raman cascate plasticele:

 

http://www.brodit.com/product.html?id=854885&pn=prod&brand=Skoda&model=Octavia%20III&year=2014

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la parerea ca o solutie consacrata cu ventuza este mai fiabila. Totusi, se mentine  stabila o ventuza clasica de car holder pe suprafata bordului la O3?

Pacat ca nu am una oarecare pe acasa sa fac o proba, de aceea va intreb aici.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le am ales pe astea pentru iarna pe 16 :d urmeaZa zilele urmatoare sa le pun nu prea ma lasa sufletu sa le dau jos pe alea pe 18 sunt prea smechere :d

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca a condus cineva atat Leon nou cat si O3, ambele cu suspensie stock (nu independenta/ multilink), la drum lung ? Ceva diferente mari de menavrabilitate, stabilitate, tinuta de drum in curbe ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa mentionez prima problema aparuta la masina verisoarei O3 1.8TSI. De 2 ori s-a aprins in bord martorul de la lichidul de racire. Prima data, pe la 9.000 km si 5 luni a fost in service si au completat. A doua oara pe la 11.000 km si 6 luni au schimbat pompa de apa si termostatul pe garantie. Astea sunt se pare asa zisele "boli ale copilariei".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a aprins prima oara la 15.000km. Am completat, am facut deja vreo 700km si nivelul e tot acolo. O sa mai verific sa n-o patesc si eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si totusi lichidul ala lipsa de racire unde s-a dus? Ori a ajuns in motor prin garnituri defecte (ceea ce e f nasol), ori sunt probleme la tevi/radiator care ar trebui schimbate. Avem coleg cu radiator schimbat la 1.8TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si eu jantele de tabla pe 15, cele specifice cu ET43, cumparate de pe net si produse de SUDARD. Toate bune si frumoase, am si mers cu ele. Nu m-a deranjat nimic, nu am observat nimic in 20km.

 

Dar am retineri pentru ca in timp ce puneam coliere ca sa fixez capacele, am observat ca intre tabla jantei si etrierul de frana e foarte mica distanta. Nu poti baga degetul. Cred ca sunt vreo 4-5mm. Fata de discul de frana nu e problema. Etrierul ma ingrijoareaza.

Daca tot ansamnlul este fix, nu prea ar avea voie sa atinga una de alta. Poate doar sa prinda ceva pe acolo. Vi se pare ok?

 

Cei care au mai pus jante de tabla pe 15, la voi cum este?

Merrci.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel e la mine cu jante pe 17". Atat timp cat nu faci cine stie ce off-road sa-ti intre diverse p-acolo, o sa fii ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am raspunsul oficial dar cel mai probabil lichidul pierdut pare sa fi fost pierdut in zona pompei de apa din moment ce asta a fost schimbata. Posibil si pompa sa fi functionat prost din cauza termostatului, de asemenea schimbat.

Stiam de colegul cu radioatorul schimbat, initial am crezut ca e aceeasi problema dar m-am inselat. Deocamdata problema a disparut si doar timpul poate sa confirme diagnosticul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus incaltarile de iarna:

 

Cauciucuri Michelin 205 / 55 / 16 vechi de 2 ani - le am de la fosta masina.

 

Jante KFZ 8247 (16 / 6J / 5*112 / ET 48) - mecanicul mi-a spus ca sunt ok jantele. Si la aceste jante distanta la rotiile din fata este mica (relativ la sistemul de franare) - chiar ma gandeam ca ar putea sa fie o problema cu pietricelele. 

 

Avand in vedere ca janta de rezerva este cu 6,5J si ET 46 ma bate gandul sa mai cumpar o janta KFZ 8247 pentru rezerva de iarna. (Jantele de vara de aliaj Minoris sunt de 6,5 J * 16 si banuiesc ca au ET 46)

 

Jantele fiind noi arata bine si fara capace, dar mecanicul m-a sfatuit sa pun capace (unele care sa nu fie casante). Si mie mi se pare suma de 270 lei cam mare pentru capacele originale, asa ca ma uit sa vad ce gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati asa sa inteleg. Si la jantele pe 16 e foarte mica distanta intre etrier si janta?

Imi pare rau ca nu m-am uitat la Velorum-urile pe 16 cum veneau dar nu cred ca erau asa aproape. Posbil sa fie o chestie doar pentru cele de tabla, indiferent ca sunt pe 16 sau 15, important fiind designul jantei de tabla.

Cat de aproape e la etrierul la janta la cei care mai aveti roti de tabla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu prea inteleg de ce va bateti capul cu roata aproape de etrier atat timp ca exista roti cu ET de 51, cele pe 17 adica.

O roata cu ET de 48,50 va incapea fara problema

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu conduc la serviciu o O3 si pot sa spun ca daca as avea bani as cumpara-o ( doar ca as opta pt DSG) fara sa stau pe ganduri.

1.6 TDI 5+1 trepte manuala.

E foarte confortabila, spatioasa si economica. In primii 10.000 km a avut un consum mediu de 5.4 l/100km, in regim de 50%oras-50% afara.

Probleme.....nici macar una.

Doar vreau sa vad fata mecanicilor cand o sa mearga la revizia de 15.000 dupa doar 35-40 de zile. :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma referem la schimb ulei. M-am gandit bine dar am scris prost. :)

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de utilizator. Pe mine m-au intrebat inainte de predare daca vreau interval fix 1 an/15k km sau variabil 2 ani/30k km. Deci se poate si la 15k, pt cine tine mortis. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... o mica intrebare nevinovata. Unde este consumul instant?:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e aratat in display-ul dintre ceasurile de bord, trebuie sa intri in setarile de la consola centrala. Asta daca ai cel putin unitate Bolero. De acolo iti poti seta ce info vrei sa ai in bord.

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Modificat de TGBabanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai comenzi pe volan, scrollezi din partea dreapta (cand esti la Driving Data) pana ajungi la consumul instant. Daca nu ai pe volan, cred ca poti din butonul de pe maneta dreapta (nu sunt sigur de asta). Din unitatea multimedia nu cred ca poti sa vezi consumul instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva atunci cand a completat cu ulei ce ulei a pus ?? gen 5w30 Castrol.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!