Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

baspri: Eu personal nu stiu despre ce vorbesti cu urechile infundate, cred ca esti tu mai sensibil, nu cred ca e ceva comun. Mie nu mi s-a intamplat.

 

Nu uita insa un lucru. In primii kilometri vei fi extrem de critic, vei merge mult fara muzica in masina si te vei concentra pentru a auzi 'totul'. Dupa un timp insa te vei obisnui si vei fi din nou un sofer normal care asculta muzica sau se gandeste la altele cand merge cu masina, nu e se concentreaza pe orice mic sunet sau defect. Asa e cand ai masina noua la inceput.

 

Eu deja incet incet incep sa ma obisnuiesc cu masina si n-o mai vad ca pe un lucru nou si fragil, ci ca pe masina mea, adica ceva care ma duce din punctul A in punctul B. Am aproape 2000 km, deja mi-a sarit o piatra mica in aripa si am o mica gaura in vopsea, si n-are nici o luna masina. Din pacate traim intr-o tara cu drumuri penibile, e imposibil sa iti protejezi masina 100%. Mai ales in Bucuresti.

Modificat de A l e x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Severin - Timisoara consum 5,6 l/100km. Mers destul de alert. Sunt foarte multumit de alegerea facuta :).

 

Sarbatori fericite !

post-125686-0-50831100-1388334561_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna seara la toti, acesta este prima mea postare pe acest forum . In viitorul destul de apropiat (dupa anul nou ) dorec sa achizitionez (sa dau comanda) pentru o Skoda Octavia 3 motorizarea 2.0 Tdi 150 Cp cutie de viteze manuala. Urmaresc postarile de la sectiunea Octavia 3 de ceva timp si vreau sa va multumesc  tuturor pentru impresiile postate ca si posesori de Octavia 3, asta pe langa drive testul pe care l-am facut cu masina au fost hotaratori in a lua decizia sa ma indrept spre un astfel de model . Acuma ca fiecare mai am si cateva intrebari mai ales pentru poserorii motorizarii 2.0 Tdi 150 Cp. In primul rand daca are cineva  pachetul drumuri grele montat pe masina ? Cum se comporta si daca este mai rigida suspensia ? Si pentru ca am vazut foarte putine postari cu,consumul la o astfel de motorizarea, rog posesorii sa mai faca cate un upgrade cu consumul . Va multumesc anticipat si va doresc cati mai multi km fara probleme . Sper ca am postat unde trebuie daca nu rog moderatorii sa mute postul unde cred de cuvinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te mai pot tine la curent cu consumul la masina mea, dar problema e ca eu conduc putin mai 'non-eco' sa spun asa si tin o viteza constanta destul de mare, nu prea te vor ajuta cifrele mele. De exemplu cu motorul tau de acum, 1.5 dci, eu aveam consum la drum lung 7,5. Enorm, avand in vedere ca puteam scoate si 3,9 daca mergeam incet.... La fel si cu Octavia, vad ca mie imi consuma mai mult decat unora cu 1.8 TSI, si asta spune multe.

 

Deci eu iti mai pot da cifre de la mine (desi in general nu prea ma uit, am acceptat de mult timp ideea ca am un stil de condus aiurea si n-are rost sa mai fac calcule), dar nu cred ca te ajuta. Pot doar sa spun ca daca esti atat de interesat de consum, poate nu e o idee rea sa te uiti si la 1.6 TDI si alte motoare mai mici.

 

Cu PDG-ul nu te pot ajuta prea mult, din experienta mea cu PDG pe Renault, mi se pare ca face masina oribila si nu e nici prea confortabila, dar nu stiu cum e pe Skoda. Ti-as sugera sa nu iti iei totusi, mi se pare foarte ok masina fara... Aia de la test drive cum era?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns,da se pare ca ai un stil de condus mai sportiv . 7,5% la drum lung  pe 1.5 dci este mult. Nu vreau sa fac consum cu 2.0 tdi ca si la 1.5 dci clar ! Doresc o masina mai puternica nu vreau 1.6 tdi . La Renault am avut PDG si a fost foarte ok pentru mine, conteaza 1-2 cm garda la sol mai mare mai ales pe drumurile din Romania . Masina de test nu avea acest pachet dar pentru stilul meu de condus  (calm, nu fac raliuri pe curbe) cred ca va fi ok acest pachet. Cu un consum intre 5 si 6 la % pe extraurban si un 8% urban as fi multumit . Nu cred in consumurile date de producator 3.6% si 5% cu o medie de 4,1% !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 2.0 TDI scoti sub 6% la drum lung daca nu o calci prea tare, deci stai linistit, sigur te vei incadra intre acei 5 si 6% de care vorbesti. 3,6% e cam putin dar un 4-5 poti scoate lejer daca nu mergi tare. Daca vrei iti trimit un PM sa iti explic mai in detaliu cum am condus eu pe un drum si ce consum mi-a iesit.

 

Oricum, tine foarte mult de fiecare. E ca la bateria la telefon, daca unul joaca Angry Birds 3 ore pe zi si altul nu deschide nicio aplicatie, e clar ca pe primul il va tine mai putin bateria. Daca discuta ei doi de autonomie incep sa se contrazica. Asa e si la consum, e greu sa te raportezi la cifrele altuia. Dar repet, daca te astepti la 5-6% atunci vei fi placut surprins.

 

Cu PDG eu personal nu pot sa comentez. Mie nu imi place de nicio culoare, nu as pune asa ceva pe masina. Dar ai dreptate, de practic e practic, cobori bordurile mult mai increzator cu PDG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva date proaspete.

Autostrada, 140-160, roti de iarna, consum 6.1.

Daca stai in Bucuresti sa nu te astepti la consumuri mici. La mine de cand a venit frigul variaza intre 9-11 in functie de distante. In oras eu merg pe modul individual(adica setarile de la sport mai putin directia care e normala).

Mers pe drumuri europene , adica 50 localitate si 100 in afara o sa scoti probabil sub 5. Nu am mers niciodata asa dar la stilul meu de condus sub 5 niciodata nu am vazut, exceptie fiind un test cand am scos 4 si ceva mers cu 90.

In 3000 km din care 1500 oras(cam 1300 buc si 200 constanta) restul afara(autostrada si drumuri europene) am mediu acum de 7.6

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca tot ma plictiseam si nici nu ma grabeam nicaieri. (Modul individual adica mod sport dar directia normala)

post-125093-13884012384118_thumb.jpg

Dar este chin sa mergi asa..nu vreau sa ma gandesc cum trebuie sa mergi pentru a scoate sub 4, probabil se poate dar pe mine personal ma darama psihic stilul asta de condus...nu accelera brusc, nu frana , nu da drumu la faruri, stai pe eco, pai atunci de ce mi am mai luat 150 cp si 320 nm ;)

Daca esti "maniac" in ce priveste consumul ia 1.6 ..

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat o sa mai mergi si mai usor, dar tarziu dupa ce iti trece entuziasmul si dupa ce schimbi placutele de frana fata in primii 30 de mii de km :))

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu merg tare...merg normal fara insa a merge la consum cum am facut-o azi :).

Daca schimb placute la 30k sunt mega multumit, altii schimba la 20k :).

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca bZ1 se refera la stilul de condus "hai sa vad cum accelereaza" care e caracteristic posesorilor de masina noua, mai ales cei proaspat iesiti din rodaj. :D

 

Dupa ce te obisnuiesti cu masina si nu o mai testezi, probabil si consumul se linisteste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu merg tare...merg normal fara insa a merge la consum cum am facut-o azi :).

Daca schimb placute la 30k sunt mega multumit, altii schimba la 20k :).

 

La mers normal schimbi placutele la 30.000 km? :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc de raspunsuri este normal si firesc sa difere consumul in functie de fiecare conducator auto nu cred ca sunt doi care conduc la fel . Partea cu pachetul drumuri grele ramane dealerul nu a stiut ce sa-mi spuna doar ca este cu 180 mm mai inalta masina ,dar ca nu a vandut nici o masina Skoda Octavia 3 cu acest pachet . Parerea reprezentatului de vanzari a fost  ca cei 14 cm garda la sol sunt suficienti pentru drumurile din Romania masina nu "topaie" si este mai stabila pe curbe. Am verificat garda si la masina mea are tot 14 cm asta in conditiile in care la Renault am montat acest pachet . Dar la Renault garda la sol standard este de 12 cm ! Nu cred ca am nevoie in acest caz de mai mult de 14 cm garda la sol . Posesorii ce parere au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca bZ1 se refera la stilul de condus "hai sa vad cum accelereaza" care e caracteristic posesorilor de masina noua, mai ales cei proaspat iesiti din rodaj. :D

 

Dupa ce te obisnuiesti cu masina si nu o mai testezi, probabil si consumul se linisteste.

exact la asta ma refeream, exact prin asta am trecut si eu, la vremea aceea fiind prima mea masina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le voi schimba atunci cand e nevoie si vor trebui inlocuite, dar cunoscuti cu masini mai mult sau mai putin similare adica 140-200cp diesel, automateau schimbat intre 20-45k primul rand de placute :).. fara sa mearga la curse :)

Legat de PDG eu personal nu ii vad rostul decat daca ai de gand sa mergi frecvent pe cine stie ce drumuri rupte. Eu am la a mea suspensie sport si tot mi se pare inalta :). De cand o am, o singura data am atins cu protectia de plastic/cauciuc din fata rotii, adica nesemnificativ, dar ce i drept nu am mers decat pe drumuri normale!

Oricum daca iti iei 2.0 TDI, poti sa uiti de consumuri de 3-4l si SF-uri de 7 in Bucuresti mers in aglomeratie...asta evident daca te folosesti intr-adevar de cei 150 cp si 320 NM, si nu stai stresat cu frana,acceleratia,farurile , AC, incalzire in scaune sau parbriz.

Stilul meu de mers eu il consider normal si safe, fara excese..am trecut demult de frenezia masinii noi.. Plus ca are doar 150cp deci nimic wow .

Dar da, imi place sa ajung repede de la 80 la 120 :), mai ales ca nici nu se chinuie masina pentru asta ...

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Bucuresti nu scoti 7% clar, dar in Timisoara in contiile in care nu circul la ore de varf sper sa ma incadrez la un 7-8% . Masina de drive test avea un 7.1% consum mediu pe ultimii 2500 de km . Inclin si eu spre a nu pune PDG nu merg decat pe asfalt 99% din drumuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste cateva zile fac o luna de cand conduc o Octavia 3, 1.6 TDI. Pentru ca e prima oara cand conduc o masina din familia Skoda, nu o pot raporta decat la fosta masina, un Peugeot 308 1.6 hdi de 110 CP, pe care l-am condus, ca si pe Octavia, de la 0 km. in prima luna si primii 1500 km parcursi, am remarcat silentiozitatea motorului fata de vechiul hdi, dar si fata de motorul de pe Octavia 2, cu care m-am plimbat in calitate de pasager. De asemenea, suspensiile si articulatiile nu produc acelasi scandal pe care-l faceau la 308-ul de pana acum care in opinia mea, avea si suspensiile ceva mai rigide. Nu pot face comparatii intre motoare, fiindca n-am fortat pana acum Octavia, fiind in rodaj, dar de hdi am fost foarte multumit. Se impaca de minune cu cutia in 6 rapoarte, mult peste ce ofera Octavia cu cele 5 trepte- rapoarte de demultiplicare, usurinta in manevrare, etc. La consum si autonomie, probabil ca voi plange tot timpul dupa Peugeot... Asta vara, la un drum Bucuresti-Oradea-Bucuresti, la intoarcere aveam o medie de 4,0/100 km, 1248 km facuti de la ultimul plin, si inca 160 km autonomie. Asta in conditiile unui mers cu AC pornit in permanenta! Rezervorul era de 60 l, fata de 50 la Octavia, la care consumul in oras nu scade sub 7,5%, iar autonomia n-a fost mai mare de 700 km la nici un plin facut pana acum. Astept sa o probez si la un drum mai lung, la vara, dar pana atunci, cei 10 litri mai putin in rezervor se simt. Sa nu uit, aceeasi problema si la mine, cu zgomotul pe care-l face motorina in rezervor la fiecare plin... e oribil.  Scaunele sunt, fara sa exagerez, cu mult sub cele oferite de Peugeot, care erau adevarate fotolii in comparatie cu cele de acum, si cu un suport exceptional. Si un caz particular, este din cate am inteles doar cazul meu, de cand am schimbat masina ma doare spatele ingrozitor. Am incercat 'enspe mii de reglaje, dar n-o scot deloc la capat. Tare sunt curios daca mai are cineva aceasta problema...  Si, ca sa nu creada nimeni ca fac reclama Peugeot-ului, recunosc ca sistemul audio standard  al Octaviei este net superior celui pe care l-am avut pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Da se pare ca esti de al meu....glumesc, eu vin de pe un megane 2 cu suspensii moi asa ca diferenta mi se pare si mai si.. Scaunele sunt cam tari, am pe ele si un fel de husa pt protectie, care de asemenea este moale si, ce pot spune dupa un drum prin oras am niste dureri de spate de vis, motiv pt care intentionez sa schimb amortizoarele cu unele koni fsd, care momentan nu sunt disponibile pt O3, bilstein b6 sau sachs advantage...se poate deschide un topic cu asa ceva? Am vrut sa deschid dar nu am voie, poate ma ajuta cineva, dar dc nu se poate incercam prin alte parti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunele sunt tari f tari, dar pt mine sunt ok. C4 are fotolii comparat cu O3. Nu am facut pana acum decat 350km max fara oprire si nu ma resimt in niciun fel.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

cica scaunele tari sunt mai bune la sezut / coloana; mai bune pt sanatate.


@varsity: :) tare chestia cu zgomotul rezervorului plin. Acelasi zgomot il am si eu, la masina din semnatura.

ciudat e ca la megane 2.1 [ala hatch] nu aveam asemenea zgomote. Doar pe Logan diesel si B6 am auzit zgomotul ala care la franare ma intimida. acum m-am obisnuit,

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Atunci rigiditatea poate fi de vina, am avut clio rs si nu aveam pb cu spatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta mizerie azi..stergatoarele pe auto, stergeau dest de rar si viteza mica. Stergatorul din dreapta(stand la volan) ramane putin ridicat in pozitia de revenire. Daca actionam stergatoarele cu o viteza mai mare, acesta revenea. Nu am avut timp sa ma uit daca o fi ceva mizerie/frunze pe acolo care sa il impiedice sa revina.:).

Azi au fost 1-2 grade si ploaie, si surpriza, farurile nu s au mai aburit :). Sa vedem cat tine minunea :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate rigiditatea, poate forma scaunelor, habar n-am... dar n-am mai avut problema asta decat intr-un Opel Astra. La un drum Buc-Alexandria-Buc, facut in aceeasi zi, m-a desfiintat si am mers cocosat o ora! Octavia imi face aceeasi problema, si ma gandesc cu groaza ca maine dimineata plec la Bran... :tuktuk:    E prima oara cand voi avea ocazia sa testez consumul pe DN1, mergand cat se poate de legal!


    Am uitat pana la urma una dintre cele mai mari bube... Daca vreau sa inchid un geam, de exemplu, acesta se ridica apoi coboara pana la jumatate asa, de nebun!!! Chestia asta se intampla intotdeauna de 2 ori. Doar la a treia incercare ramane ridicat. A mai intampinat cineva o asemenea problema (cat se poate de enervanta, pana la urma !) ?

    Si alta problema, tot legata de geamuri, este ca nu intotdeauna tine minte comanda de a cobori sau se ridica complet, atunci cand apesi mai tare pe buton. Si iar mi se face dor de Peugeotul meu, unde daca vroiam sa ridic complet geamul, apasam o data si gata, se ridica singur... In Octavia, in cele mai multe din cazuri, trebuie sa stau cu degetul pe buton, dar ma oftica ca asta nu intotdeauna! Pe mine a cam inceput sa ma enerveze masina asta...  Nota 10 dpdv al design-ului, dar in rest mai are multe de invatat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@varsity

 

Cam asa e cand treci de la o marca la alta. Te enerveaza multe pana te obisnuiesti.

La geamuri cred ca ai o problema daca nu urca complet la apasarea mai tare a butonului. Cat despre cealalta problema, am patit-o si eu. Cel mai probabil ai ceva in partea de sus a geamului care-l blocheaza sa urce. La mine asa a fost.

 

Cat despre scaune, mie mi se par foarte bune. Am mers Sibiu - Eforie Nord cu 1 oprire si n-am avut nicio problema. La doctor ai fost cu spatele? :)

Intr-adevar suspensia e mai dura ca la alte masini, insa ma intreb, la drive test n-ai simtit chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!