Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Normal ca iti cerea cod daca ii scoti alimentarea sau schimbai bateria,asa e la generatia asta de VW.codul e salvat in calculatorul de bord,cu el pornit iti cere,il opresti iei contactul si il pornesti pe urma si isi ia codul singur.

Daca il vinzi mai departe nu o sa mearga,trebuie sa ii citesti codul.Nu e mare scofala,cine are aparatura te rezolva relativ ieftin,eu la RCD200 am dat in urma cu 2 ani vreo 40-50 lei pt cod,poate rezolvi mai ieftin.

Bafta la modificari!

Link către comentariu

Da mah...ti-am zis de mult ca asta iti lipseste:D

Din fata nu o sa mai arate asa trantita...dar in orice caz va arata foarte bine :)

Link către comentariu

foarte fain detaliul, dupa cum vorbeam

acum cere 4mo nu mai ai ce sa faci :D

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ieri am montat suspensia. N-am apucat sa merg cu masina sa vad cum e, dar sper ca saptamana care vine sa ii fac asigurare si sa o scot. Am luat si niste distantieri pentru spate de 12mm care asteapta prezoane mai lungi, noi. 

dw12u2.jpg 

5ityxE.jpg

Treaba cu 4motion-ul o mai gandesc un pic. Posibil sa ma apuc intai de motor si dupa daca simt nevoie chiar asa rau de 4x4 sa o vad daca o mai fac. 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ti-a venit mintea la cap cu 4 motion-ul ? :P

Pana la urma care este jmecheria la discurile mai mari?Folosesti si alte placute?Nu de alta dar suprafata de contact placuta/disc nu mi se pare marita...adica A...in schimb B este mult mai mare decat la discurile normale...

Care este avantajul ca ai frane mai mari daca in acelasi timp ai si un gol (B) mai mare?dw12u2.thumb.jpg.23ee316f23655696479cb4da2d7fcb1b.jpg

20150425_170659.thumb.jpg.60a8bf812b4c4895268e6ab42179077a.jpg

 

Link către comentariu

Avantajul franelor mari in cazul meu este etrierul cu 4 pistonase care apasa placutele pe disc din ambele parti. Placutele calca pe toata suprafata discului menita acestui lucru, iar suprafata este marita pe lungimea placutelor, nu a latimii. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

+1 cu renuntarea la adaugarea 4mo la caroserie fara asa ceva din fabrica.  stii ca am mai vb noi :)

Link către comentariu

Ai avantaj doar la plecare după loc respectiv vitezele 1-2-3 (si iarna, dar tu nu mergi cu ea iarna). De la a 3a in sus te poate lua o tractiune fata cu aceeasi putere si acelas motor pt ca tu o sa ai greutate mai mare.

Link către comentariu

La iesirea din viraje cu tractiunea fata si putere mare trebuie sa te indrepti si abia apoi poti da kickdown la tractiunea fata. La 4mo nu e asa.

 

Foloseste : Ai avantaj doar la plecarea de pe loc...

Si eu fac greseli multe de ortografie dar invatam impreuna. 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Cred ca e unul dintre cele mai lungi si longevive postari! Felicitari pentru masinuta si sa te poarte multi km fara incidente in continuare!

Link către comentariu

cel mai mare avantaj al 4mo este pe viraje. plecare buna de pe loc poti face si cu tractiune fata. 

 

Link către comentariu
în urmă cu 16 ore, deenman a scris:

 

Foloseste : Ai avantaj doar la plecarea de pe loc...

 

Aşa este. Greşeala mea... Mulțumesc oricum ?

Link către comentariu

M-a dat inapoi cand am cautat niste poze pe net cu operatiunea...

tBKNad.jpg 

Si chiar m-am speriat, nu vreau sa-mi vad masina asa niciodata:unsure:

@grp Cred ca asta e cel mai important motiv pentru care inca postez si ma ocup de topic, lumea chiar se uita si reusesc cumva sa mentin interesul ridicat chiar daca nu asta e scopul meu. 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Vezi cum e omu'...cand ti-am zis ca nu e asa simpla treaba...mi-ai dat peste nas...:)

On 1/28/2018 at 6:30 PM, rudiRUD said:

Cunosc cateva ateliere care n-au emotii la treburi de genul

Link către comentariu

N-am dat nimanui cu nimic peste nas, inca cunosc atelierele respective ba chiar am intrat in contact cu ele. Nu era problema de simplu sau complicat sau sa gasesc pe cineva care sa faca treaba asta, ci pur si simplu cand am vazut cum arata masina taiata m-a dat in spate. Arata mult prea horror si prea extrem pentru ce vreau eu de la masina. 

Link către comentariu
17 minute în urmă, rudiRUD a scris:

M-a dat inapoi cand am cautat niste poze pe net cu operatiunea...

tBKNad.jpg 

Si chiar m-am speriat, nu vreau sa-mi vad masina asa niciodata:unsure:

Pare mai simplu sa iei un 4motion si sa muti pe el toata tabla ta :))

Link către comentariu

Azi am schimbat modulul confort, ramanea un semnal aprins. Am luat cu acelasi cod si problema s-a remediat, mai trebuie doar sa codez cheia pentru incuiere/descuiere. Acum pot asambla complet bordul. Mai trebuie sa cumpar plasticul din jurul schimbatorului si gata.

Daca tot am fost la amicul meu cu dezmembrari golf, am luat si mufele de la senzorii abs din fata. Ale mele sunt praf :( 

NwTQCw.jpg

5IjUoM.jpg

Link către comentariu

Am dat like pentru ca nu exista buton cu Love. E prea smecherie cum arata masinuta asta. Mai mai ca imi vine sa imi caut piese sa imi fac si eu Bolf :wub:

Link către comentariu

Am schimbat si mufele de la abs, totul a iesit cum trebuie. Caut acum insa, in continuare, ce problema am la masina de vcds nu mai poate accesa modului "abs-brakes". O sa verific pompa abs, eventual sa ii curat un pic mufa. 

Link către comentariu

Taiem un lucru de pe lista si adaugam altul, dar la finalul ei. Am montat distantierii pe spate, perfect fitment dpmdv. Iar la finalul listei adaugam un set de "centering plates" pentru a le pune intre punte si caroserie astfel incat roata sa ajunga din nou pe mijloc cand masina va fi mai lasata. 

nwANmp.jpg

rok4WA.jpg

Link către comentariu

Rudi,ce ET au jantele tale?e interesant ca ai mers pe 1.3cm pe spate si se alineaza bine.

Link către comentariu

Si prezoanele- ce dimensiuni ai luat si de unde? :) Ca urmeaza si la mine distantiere la rotile spate . Drop...cred ca o sa fac la -30mm si nu cred ca o sa fie nevoie si de centering plates.

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!