Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Adica masina lui e caruta...sau ce vrei sa zici? :))

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

Foarte buna treaba ai facut cu fmic-ul, mai ales ca bara stock te limiteaza destul de mult dpdv al spatiului. Sunt curios si eu de rezultat dupa soft. Bafta ! :D 

 

Link către comentariu
Adrian Marius88

Ai scut? Daca da, cum ai facut traseul ca sa nu te incurce la prinderile acestuia? (ma intereseaza in special daca ai scut metalic).

 Mi se pare mie sau ai folosit partial tubulatura OEM de pe ASZ?

Link către comentariu

Am renuntat la scutul de metal, mi se pare ca face ca dedesubtul masinii sa fie mai jos decat este. Asa, cu un pic de grija, chiar si asa jos, nu am atins pe nicaieri. Probabil ca acum nici nu as mai putea pune.  

Nu am pastrat nimic din tubulatura originala. O sa pun la vanzatare tot ce se mai poate folosi din ea.

Link către comentariu

Cred ca va trebui sa o mai ridici putin...

Acum totul se va intampla mult mai repede...

Cand o sa gusti senzatia de a te baga in scaun adrenalina o sa te indemne sa ii dai...nu o sa mai mergi atent la fiecare denivelare/pietricica... :))

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

Da da, este in plan deja. Cred ca fix zilele astea inainte de soft o voi ridica cel putin 1,5-2 cm si asa va ramane. Daca tot vorbim de suspensie/tinuta de drum... mi-ar placea o bara stabilizatoare intre oalele amortizoarelor ?

Link către comentariu

Baftă în continuare. Scutul oem de tablă e bun pe masina chiar daca o coboară. Acum fiecare cum stie.

Link către comentariu
Adrian Marius88

Eu am bara de la Wiechers pe fata si sincer nu am simtit nicio modificare a tinutei de drum nici cu suspensia reglabila si nici in configuratia actuala (arcuri Eibach Pro kit si telescoape Bilstein).

 

Link către comentariu

E gata si softul. Dyno inca nu avem, asa ca nu pot decat sa “vorbesc cu vorbe”. Dpmdv masina e alta... trage bine rau, urca in ture de nici nu-ti dai seama cand ai ajuns la capat (atat de buna e progresia puterii pe turatie). 

Acum, sa vedem ce nu e bine. Mazilu (aka tdiperfomance) zice masina ar trebui sa fie si mai nervoasa de atat. Boost face cat trebuie (~2 bar), injectie ok avem. Problema este ca, atunci cand am pus eu evacuare normala, cei care mi-au facut-o mi-au pus de benzinar. Adica diametru de 50mm (fata de 57 cat are diesel) si o intermediara in plus. De acolo si faptul ca ar trebui sa fuga mai tare. Imi place ca sunetul e foarte stock, dar o sa terminam si evacuarea, apoi mai dau o fuga sa mai faca cateva ajustari si dyno. Ca sa fie totul cum trebuie. Ma interesez de un setup ca sunetul sa ramana cat mai aproape de cel original, dar sa creasca perfomanta. 

6684769E-74D1-4187-8D7C-729B4E602794.thumb.jpeg.7dd8e67e63c1bfafc4648c8ff8df7642.jpeg

Link către comentariu

Cifrele ar trebui sa vorbeasca...

Asta cu nu e asa nervoasa cum ma asteptam...nu are nici o relevanta...

Totusi...ia in calcul jantele pe 18 si discurile mari...care Cozmin zicea ca iti mai ia din cuplu...

Sa te bucuri de ea:)

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

Bun Mazilu, execelenta alegere dpmdv. 

El a lucrat Jetta si singurul minus pe care l-a avut a fost ca spargea gunoaiele de turbine facute de Cipos. :)

@Laurentiu_LWR singurul "dyno" care conteaza e fundul. Daca ti place cum merge masina, cum reactioneaza, daca trage cum vrei dar mai ales unde vrei cifrele devin irelevante. 

Link către comentariu

@cristi511 asa am zis si eu, nu stiu la cine altcineva as putut merge pentru a face un soft cu modificari de genul. Plus ca el ca om mi s-a parut foarte ok, dispus sa faca ce trebuie pentru a merge masina ok, nu doar sa incarce un soft si gata, la revedere. Se stie ca 2 masini identice ca motor nu vor merge la fel cu soft identic.

@Laurentiu_LWR Treaba cu “poate mai mult” vine tot in urma unor cifre. Facand softul si adaptari dupa fiecare tura de mers cu masina, concluzia a fost ca mai este cantitate de motorina de injectat, dar nu schimba cu nimic mersul masinii (doar niste fum in plus). De aici si “problema” care a dus cu gandul la evacuare.

 

 

Link către comentariu

Citisem niste lucruri prin topicul lui Laurentiu de niste suspiciuni cu privire la probleme la turbina, cauzate de toba de benzinar. Ar avea un sens poate?

off: vad ca s-a cam desfacut pvc-ul de pe usi :( Nasol, ca speram sa fie o solutie buna, sa o putem aplica mai multi...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Voi face si evacuare si va fi totul in regula. Problema e dpmdv echilibrul intre a nu face galagie si performanta. Acolo e de gandit. 

Materialul de pe usi... rezista bine in majoritatea locurilor. Acolo la mine la maner, am facut o greseala si de-aia sta asa. O sa incerc sa remediez, sa vad dupa. Pentru cine incearca, sfatul meu e sa cumpere si sa foloseasca 2 tuburi de spray-lipici din ala. 

Link către comentariu

Mergi pe configurație originală (fără să elimini din tobe) dar cu diametre mai mari și ar trebui să fie ce trebuie. :) 

Link către comentariu
în urmă cu 8 ore, rudiRUD a scris:

Voi face si evacuare si va fi totul in regula. Problema e dpmdv echilibrul intre a nu face galagie si performanta. Acolo e de gandit. 

Materialul de pe usi... rezista bine in majoritatea locurilor. Acolo la mine la maner, am facut o greseala si de-aia sta asa. O sa incerc sa remediez, sa vad dupa. Pentru cine incearca, sfatul meu e sa cumpere si sa foloseasca 2 tuburi de spray-lipici din ala. 

Interesant cu materialul ala de pe usi. Ai postat pe aici cand te-ai apucat de ele si nu am fost eu atent?  

 

On 26.02.2019 at 8:38, cristi511 a scris:

Bun Mazilu, execelenta alegere dpmdv. 

..... singurul minus pe care l-a avut a fost ca spargea gunoaiele de turbine facute de Cipos. :)

Hmm, nu esti singurul de la care aud/citesc asta.... 

Link către comentariu

@Emy D mda, trist dar adevarat. :)

A lucrat la soft cam 10 ore, timp in care am dat run-uri, am facut log-uri, m-a intrebat daca imi place si ce vreau de la masina. Experienta "custom tailoring".

 

Link către comentariu
On 2/26/2019 at 8:38 AM, cristi511 said:

El a lucrat Jetta si singurul minus pe care l-a avut a fost ca spargea gunoaiele de turbine facute de Cipos. :)

@Laurentiu_LWR singurul "dyno" care conteaza e fundul. Daca ti place cum merge masina, cum reactioneaza, daca trage cum vrei dar mai ales unde vrei cifrele devin irelevante. 

@cristi511, daca faci referire la turbinele hibrid, inafara de AVD, eu personal, nu prea mai am incredere in nimeni. Am o gramada de cunostiinte, fel si fel de proiecte, cu turbine hibrid facute la altii, ( nu dau nume pentru a nu face antireclama) care au fost nemultumiti. Nu faceau boost cat trebuie, nu erau reglate, nu tineau boost-ul sus etc. Daca ati observat, unii tuneri au si mentionat ca nu mai lucreaza cu turbine hibrid, doar native. E si normal pentru ca cel ce face turbina da vina pe softist, softistul da vina pe cel ce face turbina si toate se sparg la client in cap. Iar despre Cipos... pot sa zic ca am avut mare noroc cu hibridul de la el (VNT17 hibridizata) cu care am scos 231 cp si incarca ft bine. Turbina merge si in zi de azi, este momentan pe un B5.5 de aprox 200 cp. Eu ma asteptam sa se sparga la mine, avand in vedere ca am stors din ea tot ce s-a putut, dar a mers fara probleme. Iar de tija, nu m-am atins niciodata, atat la hibrid, cat si la 2260. Cum mi-au trimis-o asa am pus-o pe masina si a lucrat corect. 

Iar legat de dyno, aici nu prea sunt de acord. Mai ales la proiecte de la stage 2 in sus!! Automat clientul va fi multumit deoarece masina trage mai tare ca inainte, dar e destul de important o fisa pentru a vedea cum ai distribuita puterea, daca puterea promisa o scoate masina etc. Si ca un exemplu, la dyno day-ul organizat in iarna de CarsX, au fost cateva masini stage 2+ unde clientii erau asigurati de tuner ca masina are 200+. Ei erau la fel de convinsi deoarece sustineau ca se simt caii, iar in realitate erau 170, 175. Cea mai urata faza a fost un Mondeo cu injectoare marite, turbina mai mare,fmic, evacuare goala, etc. Clientului ii s-a promis ca are 200 cp insa lui nu ii se parea ca merge de caii aia.. rezultatul a fost de 5-7 cp in plus peste puterea stock. (155 parca stock). Au fost si masini cu soft facut fara dyno, la care le-au iesit caii promisi chiar si peste si pe o plaja buna :) 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Am dat peste o problema cel putin dubioasa. Dupa o parcare cu spatele cu viraj dreapta maxim, se aude un trosc si de atunci freaca bara stabilizatoare in planetara. Imi zic ok, trebuie sa ridic masina mai sus (desi am mers mult timp asa jos si nu atingea nimic). Ridic masina, 1,5-2cm cu aproximatie, supriza, tot freaca. Asta pentru ca zona de frecare nu era in partea de sus a barei stabilizatoare, ci in partea din spre botul masinii. Lucru care ma duce cu gandul ca motorul si-a schimbat putin pozitia. Ok, dar de ce? Urmatorul lucru pe care l-am facut, a fost sa schimb bucsele de la bascula si tamponul antibalans ce leaga puntea de cutie. Tot degeaba, tot freaca. Nu-mi explic care ar fi urmatorul pas, am verificat bara, bucsele ei sunt ok, nu sunt alte semne care ar putea arata de ce se intampla treaba asta. Asadar, sunt deschis la idei, pareri, sugestii. 

609AB6FC-EA3B-4C39-A9E6-9C270B7F7F9A.thumb.jpeg.119f82f38ddfb57faa892173012981b7.jpeg

AA2946A7-94F2-4BE7-95D6-948EE04ABC6F.thumb.jpeg.85bfd16fc6e6739836119e3a2ba1a7b0.jpeg

C6EA125D-9672-46C4-BAD9-8AB23E486864.thumb.jpeg.07625f3753980a55beaf85f73894071f.jpeg

F41B7FD4-0471-44A0-8BA4-B6342F751CDF.thumb.jpeg.b2bb9fd418ba0c3920688e3bde9ec535.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

motorul si-a schimbat pozitia?!

tampoane motor ok?

ai luat ceva groapa mare recent? 

Link către comentariu

Va rog sa purtati discutia cu privire la identigicarea problemei in aria tehnica.

Va multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu

Mda... fiindca atunci cand acelerez si cand o tin mai turata NU mai atinge (motorul se lasa spre spate cand se intampla asta), ce voi schimba in continuare sunt suportii motor. Oricum, nu i-am schimbat niciodata de cand am masina, iar daca se mai rezolva si problema asta e la fix ?

Pana atunci, dus la ceas de seara. 

693848BE-994E-4A5A-AEC0-907EF9255CDA.thumb.jpeg.6bccaa113a28f20df330402ecc0e0aba.jpeg

ADAEABD5-3049-4B64-A4DD-9DD4C5189290.thumb.jpeg.df646d8cda89fdfc782368175bc4a710.jpeg

Link către comentariu

Salut imi spui si mie nuanta de culoare pt etrieri si de unde ai achizitionat-o!

multumesc

Link către comentariu

@andrei182 ai PM. 

Am schimbat ieri suportii motor si am rezolvat problema. Suportul din dreapta (cel care sustine motorul) era foarte usor de miscat cu mana, iar cel de la cutie era tasat cel putin 0.5 cm. Pare ca erau suportii originali, la anul ar fi serbat majoratul :)) Si pornire si oprirea motorului sunt mult mai ok acum, ma bucur ca am scapat si pot continua aducerea masinii intr-o stare tehnica cat mai buna. 

76DEE2BD-7C7D-46A8-882E-38F50259F193.thumb.jpeg.04179cace54eb1cdbb3b325affb24237.jpeg

4721A84A-627C-4F0B-B723-532F21BFA518.thumb.jpeg.fd42baddb9eeb2b531b7f0dfc1dfe735.jpeg

AE3ED306-59FF-40B4-AF4A-785165B185BB.thumb.jpeg.4e80620796afebea92f039325b14c760.jpeg

 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Adevarul ca tot cuplu asta in plus se duce in planetare/suporti motor si primele cedeaza piesele mai uzate...

Bine ca ai gasit si ai rezolvat...ce suporti ai pus?

Cum ti se pare acum masina?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!