Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Investitia in masina? Toata? E un numar de mult uitat, de care nu mai tin cont. Dispare orice indoiala de "prea mult" cand o vad in parcare. 

 

Link către comentariu

Pai cam asa:

-etrieri alfa v6 700 lei

-suporti adaptori 200 lei

-discuri noi 323mm 450 lei

-placute noi 170 lei

-furtune ~40 buc

Iar "reconditionarea" am facut-o singur, au costat doar materialele. 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

323...wtf...ce faci cu asa ceva?:P va trebui sa pui si pe spate ceva mai mare...pentru echilibru...

Ti-ai luat si roti de iarna corespunzatoare?:)

Cum adica ti le-ai reconditionat singur...ti-ai luat si masina de sablat?

Link către comentariu

323 e cu 1cm mai mare decat 312, cu cat vine de fabrica gti. Nu e diferenta asa mare cat sa se creeze dezechilibru cu spatele. Maresti si spatele cand ai 345-360 si cand o duci pe circuit. In cazul meu, e un upgrade pentru siguranta si pentru ca va creste puterea masinii, mi se pare normal sa creasca si franele. 

Deocamdata nu am luat roti de iarna, dar am timp. Inca nu m-am hotarat asupra modelului. 

Am pistol de sablat, functioneaza neasteptat de bine. Inca nu am testat pe ceva cu vopsea mai groasa deasupra (jante), dar pe etrieri a functionat perfect. 

Ceva de genul:

st1.jpg

Link către comentariu

Super. Cat ai dat pe pistolul acela de sablat si la ce presiune e recomandata functionarea? 

Link către comentariu

@Arl 150 Al meu e cu 2 placute/etrier. Cel despre ca zici tu cred ca este etrierul cu 8 pistonase de lambo/r8/touareg v10. 

@Emy D Ca sa nu lungim off, ti-am dat pm. 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR
7 hours ago, rudiRUD said:

323 e cu 1cm mai mare decat 312, cu cat vine de fabrica gti. Nu e diferenta asa mare cat sa se creeze dezechilibru cu spatele

De fapt calculul este putin mai complex...dar calculand asa la repezeala...degeaba te raportezi la 312...ca tu nu ai 312...ai 288...deci diferenta devine 35mm...

Pe langa asta...GTI-ul are pe spate 256 ventilate...deci...iar 24mm plus ventilatie...

So...think again...:P

Link către comentariu

Are absul care se ocupa cu echilibrul. Nu o sa apara comportament ciudat.

 

Link către comentariu

Si cum e cu dezechilibrul asta, va sta masina aplecata pe puntea cu franele mai mari?

/sarcasm

Iti transmit felicitari si aici, @rudiRUD! Mult spor in continuare!

Link către comentariu
On 7/31/2017 at 9:08 PM, cata_unu said:

Are absul care se ocupa cu echilibrul. Nu o sa apara comportament ciudat.

 

nu chiar abs-ul se ocupa de asta, ci ebd-ul.

chiar si asa, nu cred ca de tampiti proiectantii au pus frane mai mari pe spate pe masinile cu upgrade pe fata...

Link către comentariu

Stiu ca nu degeaba, dar nu cred ca in conditiile in care folosesc eu masina se va simti ceva anormal. Daca se va intampla asta, imediat upgrade si pe spate si rezolv. 

Pana una alta, azi am mai rezolvat niste lucruri. 

Au sosit placutele, cureaua de accesorii (e batrana, dar intinsa) si adaptorii pentru etrieri. Am mai cumparat si ceva ce lipsea, si anume capacele centrale originale :D si prezoane lungi noi, pentru distantierii de 15mm pe spate. 

Uzxmbm.jpg

FhWWYN.jpg

6L4m4R.jpg

Mai astept furtunele de frana (cred ca maine vin) si stickerele porsche (comandate deja) si fac montajul. Intre timp o sa montez distantierii. 

Link către comentariu

In weekend am facut proba cu un etrier, sa vad cam ce distantier mi-ar trebui. Se pare 15mm (cum e in poza) este ok, insa nu stiu cum vor sta rotile dupa. Vedem dupa mai multe probe. 

xElhhn.jpg

4WlgzT.jpg

Apoi dupa ce i-am dat jos, am lipit stickerele si am pus pe hold operatiunea, pana ma intorc din vacanta.

LFiVyR.jpg

Dupa care, am montat inapoi si m-am apucat de curatenie. Am curatat atent jantele, interiorul si exteriorul, ca de obicei personal. Urmeaza peste 1000km la sfarsitul saptamanii (Thasos) si vreau sa fie totul ok. O mai spal odata miercuri, inainte de plecare. Azi am montat si cureaua de accesorii, a durat 5 minute. 

Zpdkty.jpg

UypWtt.jpg

 

Link către comentariu

Am revenit din vacanta, Bucuresti-Thassos si retur. Am facut ~1400km fara nici o problema, cu doua plinuri. Un lucru notabil pe care l-am observat este ca masina "da de greu" cand sunt temperaturi mari afara. Nu mai are aceeasi vana. Cand ne apropiem insa de 24-25 de grade, se simt toti caii la locul lor. Urmeaza upgrade care va remedia problema asta. Altceva ar fi acum dimineata, ambreiajul rece facea foarte multa galagie si vibra masina din cauza lui (cand il apasam disparea vibratia). Deci, urmeaza schimb/upgrade si aici. 

In rest, sa fie poze.

rIwwNh.jpg

PEA1XE.jpg

lM12z9.jpg

qy1Skr.jpg

CfB3TC.jpg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

E normal sa dea de greu cand e cald afara, asta pateste orice masina care nu e dotata cu sistem de racire upgradat. Cand e foarte cald sunt mai putine molecule de oxigen si arderea este mai lenta. Si eu simt diferenta cu tot cu intercooler frontal dapoi tu fara....

Link către comentariu

e cumva normal.

pana si eu cu alh-ul cu intercoolerul stock simt pierdere de putere la temperaturi mari - peste 30 - 33 de grade. cochetez cu un ventilator de motocicleta comandat la buton insa.

Link către comentariu

Azi am bagat masina si m-am apucat de montaj frane si rulmenti. Am facut toate micile ajustari ca discul sa se centreze perfect si etrierul sa stea in pozitia buna. Masina a ramas in garaj pentru ca m-am impotmolit un pic la scoaterea camasilor de la rulmentii vechi si am lasat-o pe maine. Nu-mi place sa ma grabesc, incet si sigur. 

Am inceput si sa ma informez (preturi/producatori) si despre ambreiaj cu SMF pe care sa il intaresc cu kevlar/sinter inainte de montaj. Cam asta e urmatorul pas. 

QVoKdl.jpg

vtL17m.jpg

Link către comentariu

Ca un sfat, NU pune masa simpla pe cutie in 6 trepte, face urat la relanti pe aceasta cutie...pe cutie in 5 trepte nu sunt probleme.

Faine franele, spor la montaj !

Link către comentariu

Azi am mai facut cativa pasi. Am montat rulmentii noi, se pare ca unul din ei era usor deplasat. De aici si eroarea de la senzorul abs. Acum totul e ok. Am montat si etrierii si discurile, totul e in regula. Urmeaza maine sa montez furtunele si sa fac aerisirea, apoi montat complet fuzeta la locul ei cu tot ce vine pe ea (in poza e prins doar amortizorul sus) si gata. 

HrrNti.jpg

ozqUSz.jpg

gwcANR.jpg

CcmxZa.jpg

fLMmMR.jpg

 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

mi se pare mie sau ai folosit piulite de distantare intre fuzeta si suportul de etrier?sa nu ai surprize la franare mai incolo...

Link către comentariu

Franele sunt gata. Am iesit in proba si totul e ok, insa n-am franat foarte tare ca sa fac un pic de rodaj. Deocamdata mai las un pic masina pe dreapta, sa se odihneasca. 

RadiDD.jpg

Sunt curios daca exista o garnitura/semering la turbo care tine sa nu ajunga ulei in intercooler. Incep sa ma documentez, cred ca la mine este dus. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!