Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

piesa cum a pus serban in link, la aia ma gandeam si eu.

gaurit si burghiu de extras e mai complicat si mai " de finete". nu e neaparat sa refaci filet.

Link către comentariu

La o vulcanizare mi l-au facut asa... cred ca o sa dau gaura in el si sa vad. Vorbesc si eu cu prieteni in stanga, in dreapta sa vad cine se pricepe si ma poate ajuta si o scot la capat pana la urma. In primavara cand pun jantele o sa cumpar si un set de prezoane noi si cum trebuie.

Link către comentariu

Am un amic ce a patit asa la Audi,dat jos roata

:lol:   tare asta.

Link către comentariu

Am eu extractor...si chiar sunt curios daca e bun:)) deci te pot ajuta cu el daca vrei sa incercam...

Link către comentariu

Am patit si eu ceva de genu,aveam prezoane antifurt dar nu aveam cheia,incearca sa sudezi un alt prezon pe acesta daca ai loc si cu bun simt desfale,la mine a mers.Bafta!!

Link către comentariu

Maine sper sa ma ocup de prezon.

Intre timp, am cumparat filtrele si uleiul. La recomandarea mai multor prieteni aflati in domeniu si posesori de pd (printre care si Razvan-BOH, daca stie cineva) am luat acest ulei. Le-am spus ca masina mea are o slabiciune pentru Castrol si il papa si mi-au dat acest ulei pe care si ei il folosesc. Sper sa vad diferente.

Am comandat si balasturile cu incarcare rapida, iar saptamana viitoare sper sa le si pun, sa nu mai fiu chior.

Am pus acel ulei 2t deja de 3 ori si nu stiu daca e placebo sau daca inainte sa il pun era mai frig, iar acum e un pic mai cald, dar simt o mica diferenta la acceleratie, in special la rece. Parca masina nu se mai chinuie la prima accelaratie si urca mai lejer. (n-am testat decat la ture joase,pana rezolv furtunul legat cu sarma).

Tot saptamana viitoare sper sa duc masina sa fac revizia, sa rezolv si furtunul si sa mai fac si alte verificari de rutina.

post-122999-14154803754185_thumb.jpg

Link către comentariu

Ai grija cu extractoru ala...daca simti ca se arcuieste nu fortezi...ca adaca il rupi...nu prea mai ai cu ce sa il scoti...

Vezi cum ajungi prin spatele prezonului si baga WD40...

Daca crezi ca e prea subtire ala...vii si ti-l dau pe ala mare...de marti sunt in Buc....

Link către comentariu

Da, ca pret e tot pe acolo. Am dat in total 275 de lei.

Inteleg Laure ce zici,mersi de sfaturi. In mare stiu ce am de facut, dar o sa am si persoane in jurul meu care sa ma ajute.

Link către comentariu

Munca multa, prezonul rezista...

Incercarea numarul 1...

post-122999-14155608885539_thumb.jpg

Fail. Extractorul de otel al lui Laur cedeaza.

Incercarea numarul 2...

post-122999-14155609451206_thumb.jpg

post-122999-14155609631892_thumb.jpg

post-122999-14155609818581_thumb.jpg

Fail. Bara sudata + prezon incalzit = cedeaza bara.

Incercarea numarul 3...

post-122999-14155610492901_thumb.jpg

post-122999-14155610614058_thumb.jpg

post-122999-14155611178106_thumb.jpg

Fail. O tubulara foarte solida, batuta cu ciocanul in prezon si sudata... se rupe cu tot cu o bucata de prezon si de bara ramasa din incercarea numarul 2.

A mai existat si incercarea numarul 4, dar a fost asemanatoare cu ultimele 2. Desigur, fara succes. Habar nu am ce o sa fac in continuare :d

Link către comentariu

Sincer, imi pare foarte rau pt tine, prin cate ai trecut cu masina asta si cati bani si nervi ti-a tocat..e bine ca esti optimist ! Incearca sa sudezi o bucata mai lunga si mai solida de teava..cu cat e mai lunga cu atat mai bine, gen prelungitor..atunci forta va fi mult mai mare si poate il desfaci..eu am pe acasa o bucata mare de fier gol pe dinauntru daca te ajuta cu ceva sa o folosesti ca prelungitor...te ajut cu mare placere..

Link către comentariu

Am bagat burghiu la prima incercare, dupa care am bagat extractorul. Acum filetul extractorului e in prezon :)) Oricum, cred ca asa voi face, doar ca trebuie sa am mare grija sa nu stric filetul din butuc.

Link către comentariu

Ej nebun...in halu ala?ti-a facut cineva vreo gluma si ti-a pus pasta de blocat suruburi pe prezon?

Oricat de strans ar fi...trebuia sa cedeze pana acum...la cate i-ai facut...

Janta aia imi pare compromisa oricum:(

Link către comentariu

Sincer, nu incercam decat cu burghiu sau apelam la cineva foarte profi. Pacat de janta :(

Link către comentariu

Daca incerci cu burghiul inarmeazate cu multa rabdare ,tare ca piatra este prea putin ! Eu am facut altceva , o sa radeti dar eu am ajuns cu tot ansamblul de roata cu fuzeta amortijor si planetara la strungar pe banc :))

Modificat de quattro3001
Link către comentariu

Groaznica situatia, dar se poate rezolva. O sa fie f greu sa dai o alta gaura dupa ce s-a rupt extractorul, care este facut din otel f dur la fel de dur ca si burghiul.

 

Sper sa reusesti sa-l scoti fara sa tai janta, iar dupa aceea ti-as recomanda un set nou de prezoane oem ca sa nu mai risti problema asta.

Link către comentariu

nu inteleg de ce s-a incalzit prezonul. se dilata si sta fix in gaura :)

cand imbinarea e din 2 materiale cu coef de dilatare diferit folosesti in ajutorul tau. sau acelasi material dar sectiuni diferite (o bara se dilata pe lungime semnificativ mai mult ca pe diametru.

 

janta o vei reconditiona?

 

trebuie un burghiu de buna calitate si o mana sigura sa dea gaura drept.

 

dupa nu cred ca trebuie un set de prezoane. doar curatate gaurile , putina vaselina cu cupru pe filete si stranse cat trebuie.

Link către comentariu

Incalzirea are rol pentru ca metalul cand se incalzeste se dilata iar rugina nu se poate dilata asa ca se rupe legatura intre prezon si butuc.

Cu burghiul e destul de usor daca e de calitate si suficient de mare incat sa manance capul prezonului, Si sa poti da jos janta, apoi te ocupi de jumatatea de prezon cu filet care ramane in butuc.

 

Problema e ca unele prezoane sunt uzate, se duc colturile iar daca ajungi la o vulcanizare cu o tubulara mai uzata risti sa ai iar aceeasi problema.

Link către comentariu

Exact la ce zice Master_Blaster mă gândeam şi eu, burghiu mare să "mănânci" capătul prezonului, se dă jos roata, se deomontează tot şi pe bancul de lucru cred că se rezolvă şi restul de prezon mult mai uşor.

În cel mai rău caz, poţi merge liniştit în 4 prezoane până la un strungar sau ceva de genu'.

Baftă!

 

P.S. OMFG cât ghinion (şi în acelaşi timp răbdare) poţi să ai cu jucăria...

Link către comentariu

Va urma episodul 2 si cu janta.

Intre timp mi-au ajuns balasturile pentru xenon. Daca e cineva dispus sa ma ajute cum sa fac legaturile astfel incat sa pot da flash cu faza scurta stinsa ii sunt recunoscator si astept un PM. In sfarsit nu voi mai fi chior si daca tot am luat becuri noi le pun si pe ele.

post-122999-14158991389006_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!