Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Da, dar alta e intrebarea, cam in ce conditii exploatezi tu motorul asta? cand ai facut ultima oara un drum lung? gen 300-500km intr-o zi. Ill tii doar in oras si iti place sa-i dai des kickdown-uri? 

 

ai verificat uleiul la 5-10 minute dupa ce ai oprit motorul?

Modificat de deenman
Link către comentariu

Tind sa cred ca iar am intercoolerul crapat. Motorul nu pare sa aiba probleme..merge super bine, fum nu-i mult, zgomotos nu e.

Ultima data am facut cam 500 km intr-o singura zi pe la sfarsitul lunii august.

Kickdownuri in ultimul timp deloc pentru ca furtun legat cu sarma. Stiu cum se verifica uleiul.

As incerca... pana acum am avut numai magnatec si as vrea sa simt o diferenta.

Link către comentariu

ce treaba are intercoolerul cu uleiul? daca ai ulei acolo (mult, nu vapori)tot e ceva in neregula (pierde turbina).

cat de sigur esti pe ce a muncit mecanicul?

fum la kickdown e normal sa dea dar ala e fum de motorina ce nu apuca sa arda, nu e de ulei.

Link către comentariu

Am foarte mare incredere in mecanicul meu si de-aia o sa merg tot la el sa imi verifice toate cele. Turbina nu a facut-o el, ci a trimis-o la specialisti, avand si garantie. (mi-a spus la ultima vizita ca daca turbina are probleme mergem peste respectivii).

Meanwhile...

post-122999-14147361695574_thumb.jpg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Dar castrol ce are ? Sau mai bine zis ce aveti cu el ( uleiul) cat despre turbine reconditionate nu vreau sa vb !

Link către comentariu

Eu nu zic ca uleiul respectiv e prost sau bun, ci doar ca nu e potrivit pentru masina mea.

Pana la urma... cred ca Ravenol va fi. De ce? Ma atrage acel "vpd"... pare foarte specific.

Link către comentariu

Oricum mai rau decat Castrol nu e, la mine diferente nu se vad...poate la consum care inainte imi manca cu Castrol aproximativ 600ml intre schimburi, cu Ravenol imi mananca cam 400-500ml.

Zgomotul la pornire, acei tacheti par sa se "auda" mai putin fata de atunci cand foloseam Castrol. Sunt la al 3 lea schimb cu Ravenol si voi merge in continuare cu el.

Poate la tine o sa se vada o diferenta mai mare! Am folosit prima data VPD apoi am trecut la VMO care e tot pentru motoarele noaste(505.01) si am inteles ca ar avea aditivi mai multi...dar mai multe discutam pe topicul dedicat uleiului dupa ce il vei folosi.

Link către comentariu

Eh... ma hotarasc. Peste aprox. 1 saptamana jumate intra fondurile :)) si ma hotarasc atunci.

Intre timp, a luat-o razna si stergatorul spate. Zici ca au inteligenta proprie. Este cineva dispus sa ma ajute sa fac o proba cu releul si maneta de pe masina?

Link către comentariu

Eh... ma hotarasc. Peste aprox. 1 saptamana jumate intra fondurile :)) si ma hotarasc atunci.

Intre timp, a luat-o razna si stergatorul spate. Zici ca au inteligenta proprie. Este cineva dispus sa ma ajute sa fac o proba cu releul si maneta de pe masina?

Salut, referitor la funtionarea continua a stergatorului dupa spate, la mine se declansa de la tija rupta ce stropeste luneta, facea scurt si funtiona continu, scoteam siguranta.

Link către comentariu

La mine nu functioneaza continuu, asta e chestia. Functioneaza fix cand vrea, iar stropitoarea merge ok.

Link către comentariu

Ai verificat cablaju din burduf?ai demontat panoul de la haion sa vezi ce e acolo?dupa ce esti sigur ca instalatia e intacta te gandesti sa iei maneta...releu de la altii...si nu stiu daca sunt cel mai indicat sa iti dau piesele...ca eu nu am stergator pe spate:)

Link către comentariu

cu panoul de la hayon era dezastru in vara cand am vazut masina :) si de atunci ti-am zis sa rezolvi treaba (curgea apa pe acolo).

nu mai sunt la zi cu modificarile, parca ai schimbat hayonul cu totul (ala cu GTI pe el).

cu cablajul...si asta e o cauza, in special la hatchback am vazut fire rupte in burduf

Link către comentariu

O sa verific.

Acum am urmatoarea problema. Un prezon rotunjit, facut praf si strans ca naiba nu vrea sa iasa. Autosoft militari si 2 auto garage mi-au zis ca nu au ce sa faca. Acum incerc pe la vulcanizari "de cartier", poate poate.

post-122999-14150960767293_thumb.jpg

post-122999-14150960916182_thumb.jpg

Link către comentariu

pai cine l-a facut in halul asta?! ai pus pistolul pneumatic pe el? vezi ce bine era cu o cheie dinamometrica de care scriam mai sus :)

nu ai ce sa faca cu cheie normala. fie gaurit fie tubulara conica pt extras cu filet invers.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Am un amic ce a patit asa la Audi,dat jos roata (daca se poate) si cum zice Muale gaurit/scos si facut iar filet.

Nu e sf.lumii dar e de lucru si majoritatea service-urilor se feresc ca nu merita.La mecanicii de cartieRL poate ai noroc :)

 

PS: la tine pe interior e gol prezonul?sau nu vad eu bine

Link către comentariu

nasol....daca incerci metoda cu tubulara sa il scoti poate ca e mai bine sa il incalzesti sa plece mai usor ...

 

da...prezonul este gol pe interior , sunt prezoane de jante de tabla asa stiu eu ....nu stiu cat e de ok sa le folosesti si pentru jante de aliaj , au alt con ......

Modificat de bls luci
Link către comentariu

De aia intrebam,ca eu am pline (si daca ma intrebi cum de stiu am taiat unul cu flexul :) ) mi-am luat la toate rotile de otel "calitate jermangla"

 

Rudi,nu fi suparat,hai la cj ca te rezolv :) 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!