Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Ceas digital boost - montaj si adaptare in niste ceasuri de proba, apoi la mine pe masina. Loc neobisnuit, pentru discretie maxima. 

858A031B-6A53-43E0-90C3-1566B193EE26.thumb.jpeg.e4f2e3f3296b8b07a3a892e172642915.jpeg

51126AC1-15B5-4A50-A225-0F0AA67A345C.thumb.jpeg.938fe72d7509e4f85660bc5d8cdd4d7a.jpeg

La inceput arata asa :)) 

2336E165-22E6-4A81-8F8B-6D3EADAF3FF6.thumb.jpeg.59241b5ffa1744f7a9e4e575ac54dcf8.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

@rudiRUD, n-ai vrut tu BC-ul ala color si rezolvai treaba mai usor cu boost-ul digital :)) Daaaaaar e interesanta si ideea asta. Sunt curios ce iese :D 

Link către comentariu

e mai interesant asa - maxidotul smecher nu il tii numai pe boost.

eu sunt curios ce iti va arata ceasul despre functionarea masinii. eu il iubesc pe amaratul ala analog pe care mi l-am pus pe duba, si am si inteles niste chestii despre diverse regimuri de functionare ale motorului

 

Link către comentariu

cei de la zada-tech faceau ceva asemanator cu ce incerci tu. acum depinde de buget ... varianta lor se integra mai bine si suporta mai multe masuratori. Se monteaza in locul ceasului din instrument cluster.

http://i51.photobucket.com/albums/f383/gazjones1/448ae091.mp4

 

vw03-229f.jpg

zadatech.jpg

Zada-Tech-Vag-Multi-Gauge.jpg

Modificat de jamal_bao
Link către comentariu

BC color nu am vrut, vreau sa pastrez displayul si aspectul original, iar despre cei de la zada tech nu stiam. 

E simplu motivul pentru care am ales varianta asta: 77 de lei cheltuiti pana acum :)) si placerea de a face ceva personal.

Voi vedea doar presiunea facuta de turbina pentru ca fiind sh am nevoie sa o monitorizez, iar altceva deocamdata nu am nevoie sa stiu. 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Buuuun, revin cu lucrurile distractive (not) pe care le-am mai facut :)) 

Fiind intarziat cu revizia destul de mult (15k km de la ultima) eram foarte decis sa o fac. Comand piesele si daca tot fac ceva, sa caut sa iau si un injector si vad eu ce fac cu el. Stiind ca daca umblu la injectoare dupa trebuie schimbat uleiul, era taman bine. Daca tot umblu la injectoare zic hai sa pun si ce n-am pus data trecuta, si anume prezoane chiulasa de ARL duritate 12.9. Comandat si ele. 
 

Ajung la garaj, entuziasmat si cu o droaie de piese, ma apuc demontez capacul, schimb prezoanele unul cate unul, strang la cuplu, tot ok. Acum... injectorul. Ce fac cu el? Aveam valori mari (vedeti in poze mai jos) in injectorul 1 si pe 4. Cum pe nr4 era cu +, zic schimbam nr4. Mut si oringurile (puse de curand) si aia e. Acum reglajul... ce fac cu reglajul? Multi oameni zic “fa-le la 220 grade”, multi oameni zic “fa-le la 180 grade”. Bun, dar eu ce fac? Zic sunam la Porsche si intrebam (am o cunostinta care lucreaza acolo). Zice 220 grade. Asa facem atunci... Montam, reglam, aranjam, schimbam filtrele, uleiul. 
Bun, acum o pornesc si vreau sa pun vcds sa vad valorile, dar mecanicul zice nu, mergi un pic cu ea inainte. Ok, merg ziua respectiva si urmatoarea pe seara merg la @bgd_b92 sa citim valorile. Cand ajung si vad... sa lesin si nu alta. Aveam aproximativ aceleasi valori. Eu acum ce fac? Nu, maine sunt iar la garaj, demontez aranjez desfac, vad eu. Intre timp, mai intreb in stanga-dreapta, EU CE FAC?! Toata lumea zice... schimba locurile - injector cu valoare buna pe injector cu valoare proasta si vezi daca se muta valorile. Eu, deja demontand a doua oara, nici nu voiam sa aud.. adica sa demontez ca sa vad care e stricat ca sa mai demontez o data sa il schimb... pentru mine nu era o optiune. Asadar ce fac, ma indrept catre celalalt injector cu valoare mare... nr1. Ma gandesc, il scot de tot. Pun nr 2 in locul lui (care avea valoare buna) si cum nr4 scos acum 2 zile avea valori identice cu cel pe care l-am pus, zic e bun il pun in locul nr 2. Vine momentul reglajului... zic nu mai reglez la fel, fac la 180 grade. Zis si facut. 
Pornesc masina, dau o tura, vin sa vad valorile. Surprizaaa, valori mai bune. Singurul care a ramas maricel e tot nr1, dar voi mai lua un injector candva si ma voi ‘juca’ iar asa sa il rezolv si pe ala. Atunci iau si oringuri noi si o sa fie bine. 
 

De fericire, plec la drum in weekendul ce a trecut. Bucuresti - Brasov (pe cheia) - Sibiu - Hunedoara - Deva - Sibiu - Brasov - Bucuresti (tot pe cheia). In total 1000km, de mers normal, talpa doar in depasiri si nu pentru ca aveam nevoie :D Pentru ca nu se mai vede nimic pe bc, zic doar ca am bagat motorina de fix 350 de lei. Ceea ce mi se pare super (semn si ca am facut ceva la injectoare, nu doar degeaba umblat pe acolo :)) ). Masina a mers mai bine, trage de mai jos (am dat inferioare muuult mai putine decat spre Grecia in vara). Fumul e mai putin atat in sarcina cat si la pornirea de dimineata, inca un semn bun.
 

Abia asteptam sa ma urc de fiecare data la volan... ce sa mai. Per total sunt fericit cu ce am facut, se apropie finalul anului si s-au strans destule modificari. Caut roti de iarna acum (jante si cauciucuri pe 17) si am cam terminat. 
 

Daca ai citit pana aici... sa fie POZE:

Masuratoarea initiala, dupa schimbare axa cu came si tacheti:

04ED9D16-8CF7-44C0-8191-A702EFAE2A5C.jpeg.fa74b278edfa77cd3781fc5cdaddad92.jpeg

Actiune (a2a demontare)

DD8F2457-6AA2-4CE8-BD94-72EFD1189EEF.thumb.jpeg.be82d393eaf8e5d47dc3bc0661a59385.jpeg

Prezoane chiulasa 12.9 vs 10.9

7C434B83-020B-4378-93DB-0FFF94D07885.thumb.jpeg.dae245192100593e89fc3c13f855aa82.jpeg

Noul venit

F89B60FA-C168-43ED-B4B1-D8BB4AAF9477.thumb.jpeg.f2787d58397f18f27f3d5bd540ca0243.jpeg

15k revizie... prima si ultima data in viata mea

90D651D3-9C8F-4E8D-8CC8-73B468ECCF7F.thumb.jpeg.de9067fe20dc52d7bc58765ea53fb1d7.jpeg

Masuratoare dupa prima operatiune

327D85FB-FBA0-4548-91BB-66EDB90C7C09.jpeg.eb0d899c7b538114b90ca35e78cb62e2.jpeg

Masuratoare dupa a doua operatiune

5C93EAB3-D33A-497D-9F52-7F127DE39AE6.thumb.jpeg.97ca5c077a9defa3fd3f64d366591a3b.jpeg

Masina (in doua culori, dar la cum m-a plimbat nu-mi pasa prea tare) si 2 dintre locurile vizitate

289ADF44-EC95-4077-8636-2FE69913FC86.jpeg.d820b1a5af3dad9255cdc3c2e73db4d7.jpeg

43E89E7E-4543-445A-BEFD-1092B95D384E.jpeg.87bd1970b34fa250ddf6b8f7f7e600b0.jpeg
 

LE scuze daca sunt greseli. Urmeaza inca un scan cu vcds... dupa 1000km sigur sunt “asezate” lucrurile. Vedem valorile finale. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Foarte tare!

Incredibil cum arata filtrul ala de aer - parca e de 30k nu doar 15k... Oricum, din toate punctele de vedere, schimburile de ulei si filtre la mai putin de 10k km fac bine masinii.

Sunt foarte curios cum evolueaza valorile - pe 1 tot e cam naspa...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Au venit si jantele de iarna. Nu m-a interesat starea, ci doar sa fie 17 (pt frane) si originale. Oricum am platit pentru ele cat pentru niste jante de tabla (400 de lei) si probabil le voi da un plastidip negru. Urmeaza cauciucurile ?

6E1607CA-1292-4AE5-8056-8AD8C5F759BB.thumb.jpeg.497cf3f08fc66a7ec9270fdf4c9dddff.jpeg

Link către comentariu

Doar pentru frane intrau si 16". Dar arata mai bine cu 17" si daca iti permiti cauciucuri bune de iarna pe 17" e super :))

Sa folosesti cu spor! 

Link către comentariu

@Emy D Nup, 16” nu era o varianta ? Mai jos franele + 17”. 
 

F8B1947A-3C28-4A0E-B3F6-1F3BEFEABC83.thumb.jpeg.7fb294c1cd09407a6da9a8333efc1dd4.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Au venit si cauciucurile, Debica Frigo 225/45 pe 17”, DOT 3019. Pentru 278 de lei bucata, mi s-a parut un raport calitate-pret decent. Saptamana viitoare probabil ma voi ocupa si de montaj si reglat suspensie maxim sus. 
 

0BDC0E49-18F5-49F8-9169-A2809D1EEA4D.thumb.jpeg.e2a8e27294e4c9853924ac420356f856.jpeg

531B21FF-9B1D-4377-A3FD-0DA168105D60.thumb.jpeg.6efc08db419dd22acea8a061e1a2ffaa.jpeg

Link către comentariu

Am avut 3 ierni pe jetta Debica Frigo si nu am avut nicio problema. Ai facut o alegere buna. 

Link către comentariu

Excelenta alegere! Avem in familie pe o masina debica din 2012 - abia iarna trecuta am inlocuit doua dintre ele, ca se simtea la mana ca imbatranisera - altfel se comporta nesperat de bine.

edit: sa dea naiba cata franele ai :D

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Sunt curios cum ti se pare frigo hp2 fiindca la masina noua tot modelul asta l-am luat si eu. La masina din semnatura am frigo normal, si sunt super, nu am avut probleme iarna cu ele. Acum am ales hp2 fiindca e un model nou si are review-uri bune.

Link către comentariu

Am montat si noile roti de iarna. Nu pot sa zic ca ma incanta extraordinar lookul ( bye-bye low rider -> welcome camila rider) iar cand m-am dat jos prima data din ea era sa ma impiedic ca mi s-a dus piciorul putin in gol, daaaar ca si utilitate e super ok, mai confortabila si directia mai usoara. Am reglat suspensia sus maxim peste tot. N-am mai vopsit deloc jantele, le voi reconditiona pentru iarna urmatoare cum trebuie. 
 

640D663B-1253-444D-97DC-496DC866E8E1.thumb.jpeg.5247096f29a0bc7264d48b52c5d4f094.jpeg


98ED777C-FD04-43D8-AE68-6D38E1D560E4.thumb.jpeg.3be32e3e1072832288f47ee9b2374737.jpeg

Link către comentariu

ET-ul e potrivit pentru ca distantiere fata-spate. Am uitat sa zic, acum am montat si pe fata, pe rotile de vara aveam doar spate. Dar le voi pastra in continuare si vara si iarna, sunt fix ce trebuie pentru ambele seturi. 
 

10mm fata si 13 mm spate. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Bolful a primit si el niste piese in perioada asta. Am schimbat toate capetele de planetara, erau sub orice critica. Avem si placute noi pe spate, am ales din nou TRW fiind multumit pana acum. 

Planetara before

191D954B-D4E6-4AC2-9932-737B343B9890.jpeg.b58445c670522ba9f231a315f7ae1c3a.jpeg

planetare after

56956237-A0E5-40AA-98BE-F2587A5EEA83.jpeg.a32a197f99065f0e4c74a30c7cebb6b3.jpeg

3688CC71-9AC5-4467-A291-076AA27E0B76.jpeg.8068eab84778d050bbcaabea7e8a1d92.jpeg

Am mai primit si un kit xenon de la Carguard, cu garantie 2 ani. Am luat tot 6000k (cum am deja, am vrut sa schimb pe 4300 dar nu erau pe stock). Impreuna cu el o sa schimb si ledurile de pe pozitie (unul si-a dat duhul) si ma gandeam sa matuiesc->lacuiesc farurile, pentru un refresh complet (atunci cand ploua, unul din ele se vede mai neclar). 

C381D67D-334A-40C7-BFAD-04DC006C3A63.thumb.jpeg.b9569fdd4891762549126b0bf2bf30ee.jpeg

 

Am mai schimbat si boxele din masina, 2 erau duse si una mergea cand voia ea. Am avut prin garaj niste boxe tipla de Audi A4 B6 si aveam chef de mesterit asa ca, de ce nu. Am adaptat mufele foarte usor, am “tuns” prinderile originale si au incaput perfect in locul original. Montat totul laloc si acum ascult si eu muzica cum trebuie ?

Pentru plecarea de revelion vom parcurge impreuna ~1500km. Abia astept!

Link către comentariu

Spalatoare ai, deci teoretic nu ar trebui sa ai probleme la vreun control rar. Iar lupele vor face sa nu orbesti partenerii de trafic.

La planetare in afara de burdufurile muci, mai era si altceva? Incepusera sa pacane?

Toata stima pentru cum ai grija de masina asta, si 1500km placuti!

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Planetarele si bateau, aveau joc capetele, plus ca TOATE burdufele erau rupte. 

Am spalatoare, dar asta nu ajuta decat in a ii da militianului impresia ca lucrurile sunt “cum trebuie”. Nu este obligatoriu sa ai spalatoare cand ai xenon pe lupa. 
 

Update.
Xenonul si farurile sunt gata, am schimbat si soclurile becurilor de pozitie in cele originale T10. Cele pe care le aveau farurile astea (nefiind oe) erau niste ciudatenii. Am avut noroc ca se mufeaza in far separat soclul si am putut sa le fac in casa apoi sa le montez direct. 
Sunt foarte multumim de cum a iesit lacuirea, mai ales ca acum le pot da polish (fix ce voi face la primavara) si ceara pentru a se curata mai usor la jetul spalatoarelor. 

farurile dupa matuire (nu aratau asa inainte de intregul proces) vs faruri dupa lac

61021208-DF83-4CF0-9149-2DE0164C60BF.thumb.jpeg.8dc5ae703d7304fb785981f5eebeec83.jpeg
 

soclu vechi

2BAC1EC0-F142-407A-96B5-41F64845115D.thumb.jpeg.1878993f306748c28c4d450507aaefbe.jpeg

Soclu nouBACEC92A-CDA5-410E-91EC-118FA35A3C53.jpeg.78eb0d05eea4a1dd52797b08d6b0e238.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

La multi ani!

Bucuresti -> Bansko si inapoi. ~1100 km de placere si depasiri cu toti caii. 
 

5000 km de la revizie si uleiul este identic pe joja (i ♥️ Motul). 

2020 imi aduce o dorinta uriasa de a pune la punct toate detaliile si a rezolva toate problemele (estetice si tehnice). 100% tipla probabil ca nu va fi niciodata, dar se poate muuult mai bine ca acum. 

66F98B41-2701-4F28-B03B-2A2A3666F1A2.jpeg.cbf681a6d9e8f11e9460b5e48c348b77.jpeg

B7DB9710-E043-4B6B-85AB-9A55963D418F.thumb.jpeg.b23a72c6b7bb5f73f32c6ea47da31fc5.jpeg

P S imi place la nebunie cum arata masina murdara (totusi maine face baie sigur)

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
  • 5 months later...

Vad ca inca mai tragi de Bolf, sincer nu mai ma logasem de 1 an dar eram curios sa vad ce se mai intampla.

Spor in continuare si cati mai multi km !

Link către comentariu

Mi se pare ca lipsa ornamentelor pe bara fata schimba f urat masina, ce se mai aude cu ele? 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!