Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Arata destul de rau axa, mai rau decat a mea :-s. 

Arata foarte bine masina, recunosc ca m-a bagat in ceata botul de Bora. M-am uitat de 2 ori sa ma asigur ca sunt in acelasi topic :))

Multi km fara probleme :)

Modificat de 16MAW
Link către comentariu

Daca o sa o mai ai, presimt ca in urmatorii 5 ani o sa o faci electrica :D

 

Link către comentariu

@16MAW multumesc, asemenea!

@cxr2test daca? La mine moare, merg cu ea pana ii cad rotile! :)) 

Buuun, am facut si filmuletul before and after... ma oftic putin ca nu am dat capacul motor jos, face un tacanit in plus in ambele filmari, incercati sa faceti abstractie ? Masina merge mai bine acum, trage mai tare si mai de jos. Urmeaza sa facem un dyno sa vedem pe unde suntem. 

O mentinune, am in vedere schimbarea suruburilor de chiulasa, ale mele au duritate 10.9 si va trebui sa pun de 12.9 (cele de arl). Nu le-am schimbat acum pentru ca auzisem ca sunt in jurul a 100 de lei pe care nu-i mai aveam acum, dupa toate cele. Intre timp (dupa ce am inchis chiulasa, bineinteles) am gasit codul si pe ele si sunt 50 de lei setul... nu vreti sa stiti ce a fost la gura mea ?. Asta e, am invatat sa dau capacul jos si sa umblu pe acolo, voi avea ocazia sa ma “perfectionez” :)) 

 

 

 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Esti sigur cu suruburile?

Eu stiam ca sunt aceleasi si la ASZ...sau le-ai schimbat si pe alea cand ai "facut" motoru atunci?

LE. Ai dreptate...sunt diferite :)

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

@Laurentiu_LWR si eu credeam si speram sa fie la fel cu alea de arl... de-aia nu le-am cumparat pana nu am vazut cu ochii mei cand am desfacut. Aia e... mai desfac odata. M-am obisnuit cu treaba bine facuta se face de 10 ori :)) 

10.9 pe masina vs 12.9 pe arl. Scrie pe ele :( 

E824D011-A2BB-46C2-A404-5D6F2883D8E0.thumb.jpeg.ec678aabd6bd54427badfbc675efb343.jpeg

Link către comentariu

Am mai bifat un mic detaliu care imi statea pe creier si care nu costa nimic. Acum nu se mai vede deloc fmic :D 

92B25088-D6AD-407B-8C8A-36A48AA9A36C.thumb.jpeg.38c81cb25a9808ac25abc2fd392efbf5.jpeg

In weekend urmeaza primul drum lung cu masina dupa toate modificarile. Bucuresti-Sibiu si retur, sper sa nu apara probleme. Abia astept sincer :D 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am facut drumul Bucuresti-Sibiu si retur, iar acolo o mica urcare spre Paltinis pe care am facut-o din pacate pe ploaie. As fi vrut sa merg mai tare pe curbe, dar nu m-au lasat cauciucurile si cuplu. 650 km cu un plin, mers deloc la consum cu depasiri de fiecare data cand am avut ocazia. La dus am mers impreuna cu un prieten cu CLA45AMG si, el mergand in fata, a ramas foarte surprins de “cat de repede vine golful dupa el in depasiri”. Ceea ce mi-a uns sufletul :D 

391B4E1A-57E8-4F86-BC69-66A0DB47F66B.thumb.jpeg.dc0a6eabc89e6777fff1342e0289a5bb.jpeg

F6455608-797F-4EE9-9DE8-279255854E81.thumb.jpeg.a538223b7fdfd4bb7f0b0357cdd082d5.jpeg

A355F375-3FB9-4EBE-99B5-FD8D11719E65.thumb.jpeg.ae73000f18f6cd48c94b124cad108532.jpeg

Masina imi place la nebunie, merge foarte bine, parca abia astept fiecare mic drum cu ea. Urmeaza si un dyno, ca sa vedem si cifre, dar pana atunci am dat banii pe care ii aveam pentru asta pe o bara fata pe care nu puteam s-o ratez. Sa schimb in sfarsit mizeria de bara AM pe care o am pe masina. 

50557A3E-8CB0-4C8A-A456-A5CD0190E46C.thumb.jpeg.a4688148e39c98dd6321248ba7186f93.jpeg

Inainte sa plec la drum, am bagat un bidon de Liqui Moly Diesel Purge pe injectoare si am alimentat cu motorina buna. Cand m-am intors, astea erau valorile injectoarelor. Sunt in limite, nu arata niciun semn de oboseala, ba chiar mi s-a zis la drumul asta ca fumul in forja pe care il dau e foarte putin. Totusi, le voi tine sub supraveghere si le voi masura periodic. 

81FC5628-79DD-4DDE-B2DB-E26D94A0D31D.thumb.jpeg.3639bbfdfe2f5b1bcc09b00222a3716e.jpeg

Link către comentariu

Selecta companie ai avut ptr acest drum, RS4 ala e un vis de'al meu (si va ramane, n'am timp de o asemenea masina)

Link către comentariu

-1.55 si 1.69 pe cil1 respectvi 4 nu mi se par valori super bune, ci destul de mari. Bine, astea sunt doar compensatiile care pot arata orice altceva nu neaparat starea injectoarelor. 

Fain drum! N-ai dat si tu un semn sa bem un Pepsi langa masini :))

 

Link către comentariu

Inainte de dieselpurge aveam cu ~0.1 mai mult respectiv mai putin pe fiecare valoare. 

@Emy D nu a zis nimeni ca sunt super bune, dar nici de speriat. Sunt in limite, dar trebuie atentie pentru orice simptom poate aparea din directia aia. 

Nu am stiut ca te gasesc in zona, dadeam semn cu cea mai mare placere!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Au mai trecut cateva sute de km, totul e ok si merge bine. Atat de bine incat cred ca o sa plec in vacanta in Grecia (vreo 3000km) cu ea. Ar fi cel mai tare sentiment din lume. Vedem. 

Au venit azi si cauciucurile. Am reusit dupa cateva insistente si cautari sa gasesc cu dot bun, adica 0219. Urmeaza sa indrept jantele si sa le montez, reglez din nou suspensia si facut geometria. 

74603F04-BA6E-45D8-907E-CC1CD5D6E40B.thumb.jpeg.e65e2ef9cf2f9ec82cd5d9be717fbb4d.jpeg

69CCCE17-FA2E-465D-873E-216B7444D0D0.thumb.jpeg.a973bf47ee5e915054ff00a731aff00e.jpeg

Link către comentariu

Sa revii si cu impresii despre cauciucuri, le'am avut si eu in vizor, insa pe dimensiunea dorita CPC6 au fost doar cu 200ron/set mai scumpe, tot cu DOT 2019

Link către comentariu

A pe ud - excelent!

Sa le invarti cu placere! Pana in Grecia cred ca o sa fie foarte fain, numai sa-ti ajunga spatiul de bagaje destul de limitat...

Link către comentariu

Chiar sunt curios sa vad o fisa dyno. Sa ne tii la curent.

Felicitari pentru masina!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

A contat destul de mult acel A pe ud in alegerea anvelopelor, nu mi-e teama sa spun aici unde poate voi fi certat, ca eu nu folosesc ABS. E posibil sa fie si din cauza franelor mari pe fata, dar chiar si in situatii limita, masina a franat si s-a oprit mult mai bine fara. Da... stiu.. cine l-a inventat nu l-a inventat degeaba bla bla, dar atata timp cat eu am probat chestia asta, mi-o asum si punct. 

@mad_kat anvelopele au fost la momentul asta pentru mine, cea mai buna alegere calitate-pret-recomandari

Revin cu impresii dupa montaj si indreptare jante. 

@TAZ844 si eu sunt tare curios si nerabdator pentru dyno, dar uite ca apar alte lucruri care isi merita mai bine banii, cel putin deocamdata. 

Weekendul trecut am facut un drum Bucuresti-Brasov si retur. La intoarcere mi s-a parut putin ca nu mai trage la fel masina, dar am dat-o pe seama caldurii. Apoi, ieri cand era racoare hai sa probez din nou. Nu mai rupea aderenta la fel in tr2. Ridic capota, gasesc imediat cauza. 

BF6DD6D8-425E-4290-A9E8-E0099FADC1AE.thumb.jpeg.344630d0788f48188119c4d11fd3399d.jpeg

251E3B72-4D00-481F-89B0-3FEE9E5BF6DC.thumb.jpeg.e678102d5af014db583435491ca2b354.jpeg

Prinderea facuta a fost strong, iar pe acolo probabil exista miscare. Am vorbit deja cu baiatul care s-a ocupat de traseu fmic/evacuare, dau un suc si o reparam. Nu-i voi mai monta prindere deloc, o las sa se miste cum vrea. 

A, trebuie sa rezolv si cu aerul conditionat. Dupa ce am lovit masina ultima data, nu a mai functionat. Astea sunt prioritatile. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

cum adica nu folosesti ABS, l-ai dezactivat intentionat?

stiu ca era buton pt ASR (il apasam si eu iarna) dar pe ABS nu am vazut.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Da, l-am dezactivat intentionat. Se face prin a scoate o mufa dintr-o fuzeta fata. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Nu stiu in ce situatii ai incercat franarea cu si fara ABS, dar imi vine greu sa cred ca fara ABS pe suprafețe mai putin aderente (cel putin asfalt umed)  ai obtinut un spatiu de franare mai mic fara ABS decat cu... 

Stim cu totii ca fara ABS se blocheaza practic rotile in franare si astfel te duci târâș. 

Link către comentariu

1. Important sidenote: The intend of ABS is not to shorten the way of stopping, the main part is the possibility to change direction

Does ABS shorten stopping distance of a car?

Citat:

yes and no, you have to understand how ABS works. Generally you have an ABS sensor that detects how fast each wheel is moving. If the wheel is locked it will release brake pressure for a thousandths of a second and you will feel a slight "kick" in the brake pedal.

The reason this is helpful is because when your wheels lock up, you have lower friction and thus stopping power, than if you had a wheel that was not locked but in constant contact with the road. By preventing them from locking up, ABS, limits the amount of time skidding and maximizes the amount of time spent near maximum breaking power.

to answer your question about whether or not it will shorten the braking distance of the car, you have to consider the next best alternative. This is called threshold braking whereby the driver exerts just the right amount of brake pressure that the wheels don't lock but are at constant max braking.

Threshold braking is extremely difficult to master and even harder to figure out on the fly in different road surfaces, especially low traction conditions like ice or snow.

So to answer your question, in a predictable road surface, with a skilled driver who knows the car very well, and a slight bit of luck. ABS may not be the best because there are a few thousandths of a second where the wheels ARE locked, thus reducing maximal braking

in 99.9% of other cases, ABS will shorten stopping distance no question.

source: https://www.reddit.com/r/explainlikeimfive/comments/2av39h/eli5_does_abs_shorten_stopping_distance_of_a_car/

and:

https://physics.stackexchange.com/questions/69936/does-abs-shorten-stopping-distance-of-a-car

 

 

Link către comentariu

Multumim pentru informatii. Nu vad rostul unei dezbateri daca e mai bine cum merg eu sau nu. Eu am mentionat ca fapt divers legat de alegerea anvelopelor. Atat. Putem sa continuam si sa trecem peste, multumesc. 

Link către comentariu

Bine, eu nu inteleg de ce ti-ai face-o tu cu mana ta. Ti-ai luat cauciucuri cu franare clasa A pe ud, doar pentru a se comporta ca unele de clasa B deoarece tu ai dezactivat ABS-ul?  De ce ai face asta? Ideea era sa ai o masina in stare cat mai buna, sa franeze in conditii optime pe o distanta cat mai scurta, etc. Nu?

Link către comentariu

+1. Poate simti mai bine masina la condus sportiv sau ceva..dar in caz de urgenta, cand nu esti focus 100% pe condus, eu cred ca ABS-ul te ajuta enorm. 

Important e ca tu sa fii multumit ?

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!