Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

atentie la suruburile ce tin motorul in suport.

sper ca ai pus noi si stranse corect.

am avut mari belelel din cauza unui prost care a umblat acolo.

Link către comentariu

Ce suporti (ce firma) ai folosit si cat ai dat pe ei? Ma gandesc sa-i schimb si eu pe toti.

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Din pacate, am pus cei mai slabi si ieftini suporti. Erau singurii disponibili la livrare imediata si nu am vrut sa mai astept, in acelasi timp nici nu voiam sa cheltui foarte multi bani pentru ca nu eram sigur ca problema e de acolo si preferam sa folosesc diferenta (considerabila) in continuarea si gasirea solutiei daca era cazul. Cred ca firma se numeste ‘fortune line’, nu-mi zice absolut nimic. Masina se simte mult mai bine acum, mai legata si mai putin sensibila la socuri (accelerare, decelerare, frana). 

Link către comentariu

Azi terminam evacuarea. Ca idee, aveam traseul pana in toba intermediara de diametru ~50mm, iar dupa, pana in finala, de ~45mm. Nu aveam nicio sansa sa fac “perfomanta” cu piesele astea. Facem traseu complet cu diamentru de 63mm si o finala originala de Bora (multumesc Laurentiu) careia a trebuit sa ii modificam tipsurile. E logic, Bora e mai lunga in spate, dar mie cumva mi-a scapat acest detaliu. 

Luni sau marti sau cat mai repede posibil, merg pentru finalizare soft. Dyno e posibil sa aman putin din cauza ca am niste probleme la caseta de directie (de asteptat.. am chinuit destul masina) si pana nu aflu exact ce se intampla si rezolv, nu vreau sa mai fac altceva.

FE7C5014-C939-4EB2-9008-012A742FAB1D.thumb.jpeg.c988ec4f34d478f1d189999c24831ccc.jpeg

DFD7504C-BCBE-4813-BAE1-8F9160360499.thumb.jpeg.1bf60dafd5b6c5dd5f0f362ca1c93301.jpeg

FEECFC76-B121-4566-82E5-9EFCEB32848A.thumb.jpeg.379028b03e69f622e6c30a805cd88dcc.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ma bucur ca am putut ajuta...

Daca da cu fum desi stii ca nu ar trebui...e de la toba...trebuie putin curatata...am observat eu cand am curatat-o putin la compresor :)

Succes

Link către comentariu

Sunt foarte multumit de rezultat, masina se simte mai relaxata acum, urca mai lejer in ture la acceleratii usoare. Sunetul zic eu ca e aproape de stock, ceea ce ma incanta foarte tare.

@Laurentiu_LWR e un pic de fum, dar nu ma deranjeaza indiferent de la ce o fi. 

 

Link către comentariu

Buuun. Am fost din nou la soft, masina acum merge un pic mai bine, dar incarca prea sus si nu merge cat pentru puterea estimata in acest setup. Ma bucur asa de mult ca am inceput drumul asta, pentru ca aflu potentiale probleme si le rezolv inainte de a fi prea tarziu. Am pe lista in continuare: verificat si reglat injectoare (lucru care nu s-a intamplat cand am schimbat o-ringurile, si am inteles ca ar fi trebuit), 2 din ele au valori 1 si putin. Apoi verificat si schimbat daca e cazul ax cu came si tacheti. Cele din urma cred ca le schimb direct, exista sunet de tacanit care vine de acolo si nu vreau sa desfac odata ca sa verific si apoi inca odata ca sa schimb sau sa tin masina pe dreapta. Am luat, am schimbat, am rezolvat. 

Am zis c-o pun la punct tehnic, pai o pun. 

Link către comentariu

Deocamdata nu vad rostul dyno, pot sa cheltui banii respectivi pe alte piese. Din aprecierile mele (comparatii cu alte masini masurate) as zice ca am in jurul a 200 de cai. 

Link către comentariu

Am inteles. Credeam ca unde ai facut soft ul ti a si măsurat o. Baftă n continuare?.

Link către comentariu

Buuun, am facut-o si pe asta. Am dat comanda de axa cu came de golf 5 2.0 SDI, kolbenschmidt. Abia am gasit-o, vine in 5-7 zile. Urmeaza sa comand si tacheti si cuzineti axa. Saptamana viitoare sper sa le am montate. 

Si o poza, asa, ca sa fie ?

D178BB28-54D1-484E-BE79-25D53B91E8CA.thumb.jpeg.d520b5fb85fe71e4967b0ebe79d42d32.jpeg

PS Da, botul e mai sus putin ca fata. Dar va cobori curand la loc. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Jantele, daca nu ma insel, sunt cele de R32, Aristo!

Nu stiu daca sa apreciez ca o masina “stoc” arata atat de bine sau daca sa ma gandesc daca nu cumva ar arata mai bine cu o bara de R-Line... Dar cert e ca arata a naibii de bine masina! :D 

Link către comentariu

@Rave ce este si mai amuzant este ca ii apreciezi spatele si lateralul si cand ajungi la bot primesti putin mindfuck ?

Link către comentariu

Stiu ce e Bolf-ul! ?  Si stiu si ca exista o bara Votex superba pentru Bora :)) 

Link către comentariu

Arata extraordinar pe culoarea asta si cu jantele astea! Big like!

Dar ca si nivel al suspensiei - mi se pare nu prea ridicata pe fata, ci prea coborata pe spate... Nu freaca?

Link către comentariu

Bai ma bucur daca va place cum arata, pentru ca FIX asa o sa ramana. Singura modificare pe care o va mai suferi masina, sunt niste frane 256 pe spate. Atat. In rest, ingrijire mecanica, sa mearga inca 100 de ani si pastrare estetica pe cat posibil pentru un daily driven. Am destule mici si mari detalii de pus la punct, asa ca nu-mi mai trebuie modificari. 

Jantele sunt intr-adevar, cum a spus si Rave, OZ Aristo - model ce vine pe R32. Ma bucur foarte tare ca am pus mana pe ele, nu prea vad alte seturi la vanzare. 

@ShadoWzZ e fix ceea ce imi doresc ?

@mad_kat nu freaca decat daca am 2 persoane in spate si iau denivelari cu viteza pe autostrada. Atat ? 

Voi face in posturile urmatoare si o lista cu lucrurile pe care le am de facut, sa vedeti ca sunt destule :)) 

Link către comentariu

Personal, as mai ridica putin masina de fund. Sigur va fi benefic si la fel de sigur nu va strica estetica.

Link către comentariu
în urmă cu 22 ore, rudiRUD a scris:

Buuun, am facut-o si pe asta. Am dat comanda de axa cu came de golf 5 2.0 SDI, kolbenschmidt. Abia am gasit-o, vine in 5-7 zile. Urmeaza sa comand si tacheti si cuzineti axa. Saptamana viitoare sper sa le am montate. 

Si o poza, asa, ca sa fie ?

 

PS Da, botul e mai sus putin ca fata. Dar va cobori curand la loc. 

Intrebarea mea e: E mai buna axa cu came de 2.0 SDI decat aia de 1.9 SDI? Sau aia de 2.0 e identica cu 1.9... Ai nevoie si de alte modificari si combinatii legate de Axa cu came? (arcuri supape, tacheti, cuzineti) ? 

 

Link către comentariu

2.0sdi parca e pd ca motorul lui Rudi. 

1.9sdi e pompa clasica probabil nu se potriveste ...

Link către comentariu

Axa de 2.0 sdi, din cate am inteles, are camele putin mai pronuntate si deschide putin mai mult. Asta ma ajuta sa tin puterea pe o plaja mai mare. Am ascultat sfaturile lui @EmilianPop si @~LauR~ , amandoi avand masini cu modificari asemanatoare cu ale mele. 

@Emy D nu e nevoie de alte modificari, voi pune tacheti si cuzineti pe codul meu motor. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Avem pregatit: axa came, cuzineti axa, tacheti, simering axa si kit reparatie pompa tandem. Joi ne murdarim la prima ora! 

F34B6BA9-9268-4951-8E56-D9ABC77D1A0A.thumb.jpeg.59768b2b2374db636c915248c72e6ce4.jpeg

Link către comentariu

Nu faci un video cu before and after ? :D

Ma refer la sunetul motorului. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Nu e o idee rea deloc, sper doar sa nu uit sa filmez dimineata pe rece inainte sa plec de acasa ?

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu

Cateva poze din timpul operatiei, revin dupa cateva zeci de km cu sunetul motorului before/after. Am reglat si injectoarele, zilele astea o sa verific si valorile pe vcds, sa vedem cum stam. Deocamdata astept sa se “aseze” lucrurile, o sa merg atent pentru un scurt rodaj.

Caut sa fac programare si pentru dyno.

94DA2279-73F1-40EC-B536-B82474BC934C.thumb.jpeg.46520d860b1b077c64788ccda383d0d1.jpeg

8DACB4BF-48FE-4565-B337-C155F2A9C893.thumb.jpeg.a6477016bde97189f546bdfdfbce939b.jpeg

BB855E8D-9E3A-4359-A093-7BC586B13BE2.thumb.jpeg.b09b87b19592b11464cbd6f7291f2b05.jpeg

890F4FCB-4B4A-4BD8-854F-EC7083F8E098.thumb.jpeg.a5f697837e6c19834682fa772315648d.jpeg

 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!