Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Rudi, sa nu ma uiti daca te plicstisesti de jante :). Capul sus, le rezolvi tu pe toate, sunt maruntisuri astea!

Link către comentariu

Nasoala treaba dar masina se poate repara,spre deosebire de sofer asa ca daunele sunt estetice in cazul tau,incet incet o pui pe picioare si o sa iti mai vina si alte idei traznite ;)

Spor!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru anul asta mi-am propus sa ma plimb cat mai mult cu masina. Efectiv nu vreau sa ma mai dau jos din ea. Am si facut o mica pauza (30 de zile) si mi-e dor de masina. 

Pentru asta, am facut o lista de cateva chestii de realizat pana in primavara:

- cauciucuri noi de vara pentru jantele astea (nu le mai schimb, gata). Sunt aproape decis pe Falken 225/40/18. Tatonez de unde le voi lua, ma intereseaza foarte tare sa fie DOT jumatea a doua 2018. Pentru ca majoritatea comerciantilor vand anvelope cu vechime de maxim 2 ani, vezi-doamne daca sunt depozitate ok nu conteaza. Pentru mine conteaza. 

- vreau sa refac amortizoarele, sa gasesc echilibrul intre tinuta de drum sportiva - masina joasa - dar si putin confort totusi. 

- m-am programat pentru traseu complet si intercooler frontal. Inainte de pauza, mi-au bubuit clemele furtunului care intra in intercooler si am zis gata, nu se mai poate asa. Deci, traseu complet aluminiu, fmic, si marea provocare (ambitie personala) de a nu fi deloc vizibila modificarea asta. 

- fetele de usi ‘homemade’ nu au rezistat. S-a dezlipit usor materialul, dar a meritat sa incerc pentru cat au fost costurile totale. Asadar, le voi retapita cum trebuie de data asta, la cineva profesionist. 

- traseul il voi face cu flansa egr off, asa ca vreau sa fac si soft pentru el si daca tot fac, mai punem si ‘2-3’ cai ?

- cateva piese de schimbat pe ici-colo, niste burdufe de planetare, senzori abs, bucse bascula, flanse amortizoare si cine stie ce s-o mai gasi de schimbat. 

 

D3C5721F-EC19-43AE-9D1C-1ED6D098CEEE.thumb.jpeg.f6f43192a0136515dcad8e9dbead27e2.jpeg

“ barn find “

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Vad ca zici de FMIC...soft....dar cu turbo ce faci?

Esti tot cu cel stock?

Saritul clemelor de la tubulatura...e un semn...si nu tocmai bun...

Deci eu in primul rand as rezolva cu turbo si pe urma soft...fmic...etc

Nu cred ca ai vrea sa treci prin ce am trecut eu...:Driver:

Link către comentariu

Cu turbo merg sa verific inainte de orice. 100% face overboost si vreau sa vad daca e de la turbo sau de la altceva. Chiar saptamana viitoare sper aflu ce si cum. Am o mica presimtire ca atunci cand am schimbat actuatorul nu a fost reglat cum trebuie. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Exact cum ma asteptam, turbina e pe duca. 1756vk OE e pe drum. Intra in discutie si downpipe pe 63. Sper sa reusesc cumva sa le fac pe toate. 

Link către comentariu

@rudiRUD, cum de ai renuntat la proiectul initial de 300+? Stiu ca mi-ai povestit mai demult pe mess despre asta si erai hotarat daca tin bine minte :D  Reteta e destul de simpla, dar evident costurile sunt mai mari.. 

Link către comentariu

Vezi daca ai cum sa pui in acelasi timp turbo si traseul...sa nu munciti de 2 ori...

Sper a stii a turbina nu e plug-and-play si ti-ai luat in calcul si costurile cnversiei

Succes si asteptam fisa dyno :)

Link către comentariu

@EmilianPop am renuntat din mai multe puncte de vedere... unul simplu ar fi ca internele mele din motor acum ar fi de AJM (de cand am refacut motorul) si aparent sunt diferite de cele originale si nu tin 300+. 

@Laurentiu_LWR asta vreau sa fac, montat turbina + traseu fmic + downpipe in acelasi timp. Scutesc munca si timpul masinii de stat pe dreapta si transportat de colo colo cu platforma. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In weekend-ul urmator se monteaza turbina si se face traseu si downpipe. Oare sunt nerabdator? :)) 

Pana atunci, uitandu-ma prin poze imi dau seama cate amintiri am legate de masina asta. Cum as putea s-o vand? Cine a mai schimbat botul intreg in fata blocului? 

84D0B684-F3C6-4F7B-A7F2-6FA236E4EA32.thumb.jpeg.c8cce63cac95eac2ed2252c9f3cc0183.jpeg

Link către comentariu

Exact! Altii (nu dau nume) au schimbat oring-uri de injectoare in fata blocului. Ba chiar daca imi aduc aminte, si uleiul si filtrele iar masina parcata in parcarea in spic, la bulevard.  :))

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Se lucreaza!

Turbina era unul din lucrurile pe care nu le demontasem/montasem personal la masina asta. Am bifat si asta ?

Astept sa vad cat de invizibile imi ies modificarile (cupla aia va fi neagra, nu albastra, la fel si teava). Vreau si ca atunci cand ridic capota sa se vada cat mai putin.

26CAADF6-557E-4AFE-AD61-128927D64A93.thumb.jpeg.2d001eb619112c3b560516f4e63e7806.jpeg

8EE9F271-C151-421F-A381-56F6C0F93274.thumb.jpeg.697e1197380faed5d0437f14689d2dc5.jpeg

9E2697C6-BFE0-4627-8B8B-AA24F47CD906.thumb.jpeg.3c1118f56f46556e4b15a89f6226f350.jpeg

2962A12E-DA4C-457A-AA72-F9FF13ADBA04.thumb.jpeg.e6f7a31b35f185ad2fb02460d1fa69db.jpeg

9019910B-FE91-40A3-9560-F77EA681FB6D.thumb.jpeg.84498e600045ce74cc0be2b388a7d38c.jpeg

Link către comentariu

Da, am preferat sa tai din bara metalica pentru a nu taia din bara de plastic, si, sper eu, nici din grile. Astfel, sa nu se vada nici o diferenta cu bara pusa. 

Nu se intampla nimic daca am taiat din bara metalica, e destul de putin. 

Link către comentariu

Bara aia are un rol foarte important in cazul unui impact. Taiata, i-ai slabit mult rezistenta... Parerea mea. :) 

Link către comentariu

De cat este intercooler-ul? 140 sau 180?

Ai facut proba sa vezi cum vine bara?Din dorinta de a-l ascunde ai grija sa nu fie obturat prea mult scazandu-i eficienta.

Bafta!

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR Intercoolerul este 555x180 si are toata suprafata “vizibila” prin grila centrala din bara. 

Asa arata masina acum, luni am programare la soft. Sunt foarte multumit, bara este intacta si curand nu se va mai vedea nici putinul ala prin grilele laterale. Masina merge bine, nu are pierderi de niciun fel, s-a lucrat foarte bine. 

Abia astept sa ii trag o baie compartimentului motor. 

P.S. Aseara dupa ce am luat masina, am fost si am luat si un MAP de 4 bari. Sunt pregatit 100% pentru soft.  

EF1E4FF8-2561-4E44-8A13-1E96FF128C83.jpeg

BACDA5B1-4DCE-4DFC-95A9-277D1FAFCC07.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Unde faci softul?Ce "asteptari" ai?

Neaparat sa ii faci si dyno..sa fii sigur ca primesti ce ti se promite...

Si sa nu uiti sa treci la internele originale :)

Link către comentariu

Softul il fac la TDI Performance, asteptarile sunt in zona a ceea ce se obtine de obicei in setupul asta - 220-240 cp. O sa fac si dyno, dar in alta parte fata de unde fac softul. Astept sa vad ca se regleaza totul cum trebuie si ca sunt ok tehnic si vedem ce-o iesi. 

Link către comentariu

Vasul de expansiune de la antigel e vreo 35 lei nou, schimba-l daca tot cureti pe acolo, o sa arate altfel :D

@Laurentiu_LWR intrebarea era: cati cai inhamati la o caruta?

@rudiRUD: maxim 6 ! minim 2 cai frumosi...

 

:)) :))

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!