Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Eu mi-am propus de mai multe ori... nici nu stiu de ce inca o fac, ca nu am reusit niciodata :)) 

In alta ordine de idei, aerul conditionat e cam gata. Trebuie sa merg sa verific pe unde pierde si ce am de schimbat. Ma bucur totusi ca a mers perfect in vacanta, speram sa ma tina macar pana ma intorc, mi-a iesit :D 

Alte planuri nu prea sunt momentan... ma gandeam ca de banii care ar costa sa duc fetele de usi cuiva care se ocupa cu tapitat (min 250 lei buc) sa mai incerc eu odata sa le fac. Banzandu-ma ca stiu care sunt greselile, poate de data asta ies. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Pentru fetele de uși m-am interesat și eu la un specialist. Mi-a explicat ca fără cusătură in zona unde se întâlnesc suprafața verticala și cea orizontala este imposibil sa iasă bine. Chiar dacă reușești pe moment sa întinzi un material mai elastic, acesta va sta tensionat și in scurt timp se va dezlipi.

Link către comentariu

fetele de usa textil nu au cusatura, materialul nu e asa flexibil.

da, se dezlipeste si originalul dar dupa 15 ani.

la "consum" mergi pe pilot automat la 1900-2100 rpm. poti urmari instantul  si adaptezi treapta de viteza.

la golf am scos cel mai putin vreo 4.6% 

Link către comentariu

@Andrei_72 intr-adevar, trebuie sa gasesc o solutie pentru o cusatura pe mijloc, ca sa fie zona mai mobila. Cred ca o sa iau masurile si apoi dau fuga la un croitor sa mi le imbine. Si cele de fabrica in piele vin tot cu o cusatura pe mijloc. 

O idee buna ar fi sa incerc sa recreez "patern-ul" original si sa fac cusaturile in aceleasi locuri  ? 

IMG_0102.thumb.JPG.f461623c286b1bcb27b15d859e4a5b12.JPG

IMG_0103.JPG.35ded03edba5959d49677942c4aef21c.JPG

@Muale textilul e sigur 100% mai elastic decat pielea, mai asta sintetica pe care o folosesc eu. Legat de consum, ceea ce zici tu e adevarat in cazul in care masina e stock, la mine turatia potrivita e mai sus putin. Dar nu e important, pentru mine mersul da consumul si nu invers. 

 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Putin dupa aniversarea de 6 ani de cand am masina asta, se fac si 100.000 de km impreuna. Nu-mi vine sa cred cum trece timpul... insa abia ii astept pe urmatorii 6 ani si poate chiar mai multi km parcursi.

658976AB-509F-4363-A79D-B53CDE101A88.thumb.jpeg.7d04e005bfb19c250b8a2435f5c64644.jpeg

D281B3A2-01B5-4BD1-AA83-FDA737505DC9.thumb.jpeg.edac80f75fffbc35ba91f366197b5ba3.jpeg

Cea mai veche poza cu kilometrajul masinii e pe la 255xxx, dar am luat-o la 252xxx. Acum am 352xxx. Planuri sunt cel putin la fel de multe ca in prima postare, si probabil vor fi mereu :D 

56044067-30EB-4DA3-A1E3-C79A603EDACE.thumb.jpeg.f62f5e7fd6af8e239223d4afe8b61dee.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Buuun, am facut-o si pe asta. Aseara am fost la dyno si hop surpriza. Cum zicea si colegul @EmilianPop s-a dovedit ca dyno sa fie foarte important, nu neaparat in aflarea puterii promise (sau potrivita pentru acest setup) ci mai degraba pentru functionarea buna a masinii. Am scos 209cp si 452nm. Mergand cu 2bar boost, asteptam sa fie in jurul a 230cp, dar macar 220. Acum m-am pus pe investigat si aflat de ce se intampla asta, iar singurul raspuns pe care l-as putea avea ar fi injectoarele. Turbina face boost, evacuare si intercooler avem, axa si tachetii sunt noi... altceva nu stiu ce ar putea fi. Oricum, mai intreb stanga-dreapta, poate o sa mai fac un dyno inainte sa ma apuc sa schimb chestii. 

C0136943-23DF-4A78-B19C-FC85FA7D650D.thumb.jpeg.4fd3a11c6c5c92a2773510be5282a4b5.jpeg

89A9F1FE-72CC-48AB-B763-6123DC87B06D.thumb.jpeg.f47db37c502415e18de9e0316b714e02.jpeg

Link către comentariu

Compresia motorului cum este ? Injectoarele si debitul lor poate fi aflat din ce stiu eu cu vcds daca sunt in parametri. Desi daca ar fi o problema la injectoare ar trebui sa se vada in AFR.

Intre 209 si 220 nu e asa de mare diferenta. Poate fi foarte bine si "din dyno" ca sa zic asa.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Cantitatea injectata fizic nu poate fi vazuta la pd-uri... iar valorile reprezinta corectii, nu neaparat starea injectoarelor. 

Valorile de putere trebuie sa fie teoretic intre 230 si 240cp, eu tocmai de-aia am zis un 220 ca stiu ca variaza si in functie de dyno. Un minim de 220 ar fi trebuit sa imi dea pe orice dyno. 

Discutand continuu de aseara pana acum si refuzand sa schimb din prima injectoarele, o prima incercare ar fi sa schimb pompa din rezervor. E un pas mai ieftin, la un moment dat tot va trebui s-o schimb (n-am schimbat-o niciodata de cand o am) si nu stiu in ce stare e. Si vedem daca se schimba ceva. 

Persoanele din domeniu carora le-am aratat graficul zic ca motorul e ok, dar ma gandesc totusi si la un test de compresie. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

masina din ce inteleg trage cum trebuie, atat ca forta cat si (mai ales) ca elasticitate, consuma (foarte) bine si nu da fum.

in locul tau as lasa-o in pace - toate astea de mai sus sunt mai importante decat niste cifre - la care motorul poate nu va mai merge la fel de echilibrat...

Link către comentariu
3 hours ago, ShadoWzZ said:

Compresia motorului cum este ? Injectoarele si debitul lor poate fi aflat din ce stiu eu cu vcds daca sunt in parametri. Desi daca ar fi o problema la injectoare ar trebui sa se vada in AFR.

Intre 209 si 220 nu e asa de mare diferenta. Poate fi foarte bine si "din dyno" ca sa zic asa.

Ma uitam acum mai atent la fisa si ce mi se pare putin dubios este pierderea prin transmisie ?. (Asta am observat la mai multe masini ce au fost masurate pe stand MAHA, cum pare a fi si cel la care a fost Rudi. ). Adica sunt 154 cp la roata, si 209 la motor, adica 55 cp pierderi prin transmisie care mi se pare cam mult pentru o masina tractiune fata. Eu cand aveam 231 cp, la roata erau 202 parca sau ceva de genu, deci un 30 cp pierdere. La 301 sunt 270 la roata. Bun, eu am 5 trepte, si e normal sa fie pierderile o idee mai mici. Dar chiar asa de mult sa influenteze cutia in 6? @rudiRUD, hai sa ii facem un swap la 5 trepte :)) 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In asteptarea unei decizii pe care trebuie sa o iau cu injectoarele (am cam eliminat restul, probabil voi schimba injectorul nr 4) am curatat galeria de admisie, au trecut 2 ani de la ultima curatare. Mi-am dat seama ca epuratorul baga destul de mult ulei pe traseu... asa ca mi-as dori sa fac un catch tank pentru asta. Lucrurile ar fi mai curate asa. 

Inainte de asta, masina a mai mers impecabil inca vreo 650km (Bucuresti-Albena si retur), plina, alergata, o placere de ca obicei. 10k km din decembrie pana acum, ceea ce inseamna ca atunci cand schimb injectorul, voi face si revizia de filtre si ulei. Si pun si suruburile de chiulasa alea mai dure. 

0F1BFEB5-F490-4856-B594-D91509498024.thumb.jpeg.e608cd2d116ae4eebe0e3e48d9a97f64.jpeg

80557C82-60CA-4F39-92E1-8EDA6010F6F2.thumb.jpeg.d9dec090276723173553650935467a30.jpeg

669DB22F-411A-40D5-9B22-61ABB388B1DD.thumb.jpeg.152458f9c8c25e44a4eb8b110011ef21.jpeg

2CE60B33-417A-4317-8678-8386C0FD4A73.thumb.jpeg.e5275f3f6099d5991e14f6eb2e1dedc7.jpeg

C5991F53-4D2D-4A0B-AE25-A3752A59FEC3.thumb.jpeg.320a2e24a45f7acbc8a7e0226e4e3ba7.jpeg

572DDB3B-AFF1-4F6A-B138-1AE957171AA4.thumb.jpeg.655ca10bfb014745013e9c6b62bc7ac9.jpeg

Link către comentariu

Prin ce metoda se curata galeria asa? :) Cu solutii sau prin sablare? 

Link către comentariu

Eu am la garaj o solutie de curatare... nu stiu nimic despre ea a nu o aduc eu :)) dar ea de dilueaza in mod normal ceva 1:10 pe acolo, eu am pus intr-un recipient in care sa incapa galeria jumate solutie jumate apa si am lasat-o la “bait” 15min. Dupa, vap in toate gaurile din toate pozitiile, sulfat cu aer si sus pe masina. 

Link către comentariu

Super! Pai asa in 2 ore sigur termini. Daca e sa te chinui cu alte solutii stai 2 zile... Si nu poti afla ce solutie minune este?  

Link către comentariu

sunteti pusi pe curatat galerii?

nu merge cu solutie de carburator sau clasicul triumf (stiu ca ataca aluminiu dar piesa e groasa si nu sunt probleme)?

Link către comentariu

Solutia ‘magica’ este asta. Nu stiu unde se gaseste, dar probabil o cautare scurta pe net ajuta. 

@Muale cu solutii mentionate de tine aveam si eu un plan sa fac, dar avand-o deja pe asta am zis ca merita incercarea. 

D2D4C867-7FA2-49B0-AE89-616D96035D57.jpeg

Link către comentariu

A mers in cazul tau pt ca respectiva galerie era cu depuneri minime, mai mult ulei , nu depuneri solide de cenusa/carbon.La ce se gaseste in galeriile necuratate cu anii, detergentul ala nu face fata.Am curatat si eu galeria anul trecut ( vreo 140.000 km rulati , necuratata niciodata) si am lucrat cu substante mult mai agresive ca sa reusesc sa indepartez depunerile.

Link către comentariu

Intrebarea mea e, ai incercat solutia din imagine si nu a functionat? 

Link către comentariu

Strict raspunzand la intrebare, nu, nu am incercat solutia din poza.Eu am inceput cu faza de dat cu tarnacopul+ substante hardcore.Din poze se vede la tine ca era varianta light.

Link către comentariu

Ok, atunci nu ai cum sa afirmi ca substanta asta nu e de ajuns. 

Acum 2 ani am curatat prima data, depunerile erau mult mai “vizibile” si nu tin minte sa fi folosit altceva mai “hardcore”, doar ca atunci nu m-a dus capul sa scufund piesele in solutie direct, ci am bagat inauntru si lasat la inmuiat. Tot ce zic e ca merita incercat. 

0B406162-8D45-48DF-A41C-AB2116CF962C.thumb.jpeg.fd957c8ffab817da611aa809a51c39aa.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

@rudiRUD destul de light depunerile la tine.

La Bora nu am probleme, ca aparent masina a fost destul de corect folosita, si de mine alergata - nu se simte prea mult jeg - demontand doar egr etc.

Insa la dinozaur, in urma erorii de presiune turbo am desfacut senzorul - care la noi la VW este pe intercooler - si era complet colmatat. A stat 3 zile in carburol pana s-a mai muiat huila de pe ea - iar gaura de pe galerie unde intra senzorul am "resculptat-o" in carbune :)  Deci tarnacop was the way. Ar trebui data toata jos, insa la motoarele de merc pe langa suruburi sunt niste bolturi dificil de extras ...

In concluzie la tine a fost medium-light :)

edit: vazand poza ta - da, este medium-light...

edit nr 2: acum vazui cu aniversarea - eu merg pe 7 ani in decembrie - si vreo 55k cu bora, insa in timpul ala inca vreo 35-40k cu masina de servici, plus 10k cu busul, 15k cu golful, si vreo 6-7k cu dinozaurul. Cam p-acolo, doar ca nu cu o singura masina.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

@mad_kat Pai nici eu nu am mers doar cu Bolful in timpul asta, ba chiar au fost ani in care nu am facut nici 5k. Cred ca pe langa astia 100 cu bolful, am cel putin 25-30k cu Tiguanul in perioada asta de timp. 

In alta ordine de idei, am facut un fit-test cu bara originala pe care o tineam in debara acasa. Vine perfect, urmeaza sa o vopsesc (cred ca o voi face eu cu mainile mele) si sa o montez sa am si eu in sfarsit linii ok la botul masinii. 

73288B5E-6A15-4E0B-B882-63AB98CC18BA.jpeg.50f3aaa24830f881526ad2dde3554e75.jpeg

B3E31BB9-C4F2-4C2C-B1B0-80D4D6FD50C8.jpeg.cfd4628546e4662143a7203fa4f4834f.jpeg

FCE10D6A-8ECB-4F2F-B8C9-D428CB5548E3.jpeg.4e3592ef343b62030896355c52f189e6.jpeg

15CD42A1-5C49-45F2-AA7D-4DF71E5B0947.jpeg.b2afe37d45e2e878d8c192f8ca562782.jpeg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!