Jump to content

segmenti


mata
 Share

Postare recomandată

Salutare!imi poate spune cineva cat trebuie sa aiba fanta dintre capetele segmentilor?Am desfacut motorul si am gasit segmentii uzati(fanta-4mm).Problema e ca am si pe cilindri o usoara uzura (nu se agata unghia dar se simte o usoara trecere).Diferenta dintre fanta masurata unde nu freaca segementii si cea unde freaca este de 0,30(masurata cu lera).Necesita trecerea la cota urmatoare sau ma mai salveaza o segmentare?Cota pistoane:85,46.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.90 este limita de uzura cfm. documentatiei oficiale: http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/1971withoutguesswork/12_13.jpg ( extras de aici, recomand o parcurgere a intregului document, si o consultare a lui in momentul reparatiilor :  http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/1971withoutguesswork.php )

Deci (desi e o abordare destul de empirica ) acei 0.30 masurati de tine + 0.30-045 = 0.60-0.75mm , esti inca sub limita de uzura, desi iti dai seama ca nu o sa tina ca unii noi. Cu alte cuvinte, mai poti sa o "dregi" cu o segmentare si sa te tina o vreme destul de buna. 

Good luck.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Komissar!Din cauza unor rateuri care le aveam pe toba de evacuare,am testat si supapele.Prima metoda:am turnat benzina in camera de ardere peste palariile supapelor si nu  s a scurs.A doua metoda:am pus chiuloasele pe cant  si am turnat benzina in galeria de admisie si dupa mai mult timp am observat doar un inel f subtire de umezeala in jurul unei supape de evacuare;dar nu  a curs si nu  s a prelins.Trebuie sa intervin asupra acelei supape?

Modificat de mata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ...   cu siguranta ca rateurile alea erau benzina nearsa (cauzata fie de compresia slaba (problema segmentilor) fie de probleme de aprindere (sau amandoua cauzele cumulate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sagetile de la pistoane in ce directie trebuie sa fie?Spre interior sau exterior?Capetele segmentilor cum  ar trebui asezate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sagetile indica pozitia volantei. Daca nu gresesc, segmentii trebuie pusi la 120 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile de la cilindrii,trebuie lipite cu ceva sau puse doar asa,simplu?Cand strang chiuloasele,sunt anumite cote de strangere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pun garnituri intre cil. si bloc si nu curg.  Daca le pui, cureti bine zona si teoretic nu ar trebui sa pui nici un mastic, doar garnitura.

Legat de cotele de strangere - se afla toate datele inclusiv schema cu ordinea de strangere in documentul spre care am pus link mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp ce pasuiam supapele,mi a cazut din fiecare chiulasa cate un inel ,ca un semering:

a70325262503158.jpg 638f14262503171.jpg 61976d262503183.jpg 

 

Unde vine acest inel?Ca diametru interior se potriveste la supapa de evacuare...supapele trebuie sa aiba semeringuri?In cazul asta ar fi trebuit sa gasesc mai multe,nu numai 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe supa

 

In timp ce pasuiam supapele,mi a cazut din fiecare chiulasa cate un inel ,ca un semering:

a70325262503158.jpg 638f14262503171.jpg 61976d262503183.jpg

 

Unde vine acest inel?Ca diametru interior se potriveste la supapa de evacuare...supapele trebuie sa aiba semeringuri?In cazul asta ar fi trebuit sa gasesc mai multe,nu numai 2?

pe supapa, intre ghid si taler si au rolul de a "curata" tija supapei de "excesul" de ulei ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune unde vin aceste garnituri(daca se potrivesc la motorul meu)?(nu vreau sa fac topic separat doar pentru atat).

 

1.f146af262562480.jpg 

2.4c2093262563034.jpg 

3.068fd5262563241.jpg 

4.7784fb262563528.jpg 

5.b428a4262563624.jpg 

6.0dcf61262563683.jpg 

7.ad3796262563777.jpg 

8.aba092262563821.jpg 

9.f606b6262564065.jpg 

10.008dd0262564228.jpg 

11.7b6b24262564433.jpg 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. garnituri pentru radiatorul de ulei (model doghouse - 4 buc sau motoare pt typ3 - 2 buc) - in poza se vede incercuit modelul radiatorului

post-138-0-10199600-1372365701_thumb.jpg

2. garnituri pentru radiatorul de ulei (pentru motoare 1.2, 1.3) -  in poza se vede incercuit modelul radiatorului

post-138-0-09566400-1372365707_thumb.jpg

3. oringuri pentru prezoanele de pe chiulase in care se prind rampele de culbutori - 4 buc

post-138-0-80420900-1372365712_thumb.jpg

4. oringuri pentru prezoanele de strangere a semicarterelor (cele cu diam 12) - 6 buc

post-138-0-51191500-1372365719_thumb.jpg

5. oringul cel mare este pentru interiorul volantei, cel mic pentru axul delcoului

post-138-0-11289300-1372365728_thumb.jpgpost-138-0-16511500-1372365735_thumb.jpg

6. oringuri pentru supape, cele de care vorbea mai sus bogdan - 8 buc

post-138-0-34889300-1372365741_thumb.jpg

7. inele etansare pentru galerie de admisie 1.2 sau 1.3, depinde de diametrul lor

post-138-0-09435700-1372365748_thumb.jpg

8. distantier intre volant si arbore

post-138-0-04277200-1372365756_thumb.jpg

9. garnitura metalica de etansare pentru piciorul dinamului/alternatorului

post-138-0-26942400-1372365762_thumb.jpg

10. saiba etansare pentru surubul de la baia de ulei

post-138-0-21695300-1372365768_thumb.jpg

11. saiba etansare pentru suruburile de strangere la capacul sitei de ulei - are trebui sa fie 6 buc

post-138-0-37655700-1372365774_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringurile de la pozitia 3,vin puse pe prezoane sub rampele de culbutori?Intreb pentru ca,cand am desfacut  rampele nu aveau aceste oringuri...ce rol au?Eu le am pus asa acum si a trebuit sa modific distanta intre culbutori si supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cele patru din poze sunt de dimensiuni corecte, atunci da. Trebuie puse acolo. Sunt puse pentru a preveni ajungerea uleiului in zona filetata a prezonului (in corpul chiulasei)

 

 

In poza asta se vede cum ar trebui sa fie locasul lor.

post-138-0-28921300-1372736628_thumb.jpg

 

Iar aici cum sunt de obicei, dupa ce se preseaza

post-138-0-33043800-1372736644_thumb.jpg

 

In mod normal, daca se strange la cuplu, nu ar trebui sa mai modifici distanta de la culbutori. Dar atentie, cele 4 oringuri trebuie sa fie cele corespunzatoare(ca dimensiuni)

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ulei de motor trebuie sa bag si ce tip?Eventual echivalente sintetice si semisintetice care au dat bune rezultate la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din topicul citat mai sus asta este sinteza scurta si la obiect:   http://vwforum.ro/topic/1328-uleiuri/?p=1728318  

Alte recomandari in afara de ce scrie in tabelul ala trebuie justificate amanuntit si dovedite cu fapte, altfel sunt emirisme si mosnegisme nefondate.

 

Eu merg cu ce scrie in tabelul ala de 3 ani de zile, inclusiv vara, am facut si drumuri de 2000km in 2 zile cu broasca, am facut si Transfagarasene si a fost ok din toate pct. de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Scriu aici ,ca sa nu mai deschid alt topic.Toate bune si frumoase:am segmentat motorul,am pasuit supapele,am reglat aprinderea,tachetii..totul a a iesit perfect.Pornea la sfert de cheie si la rece si la cald,iti era mai mare dragul!!!!Am foit o vreo 20 km sa spunem,trasee scurte.Ieri mi am luat cativa prieteni dornici de o plimbare cu broscuta.Cu o zi inainte am mai pornit o de control,la fel:la sfert de cheie si la rece si la cald.Ieri, am observat ca nu a mai pornit asa repede:2 chei lungi..... si interesant:Pornea in momentul cand cheia revenea de la pozitia demaror!?La cald la fel:chei lungi si obositoare(de ti descarca bateria)abia o lua.M am gandit ca poate se face un scurt in contact cat dau la cheie(am scos firul de la contact si l puneam pe direct-la fel).M am uitat prin carburator=cuiul pontou tine,plutitorul nu e spart.Aprinderea e la punct,bujiile sunt mai degraba albicioase,nu caramizii.Nu tu rateuri,motorul trage bine.In schimb consum f mare,cred ca peste 10%.Impinsa ,porneste...nu stiu ce naiba mai are acu era brici...acu ma dispera,ce sa i mai fac?Sa ma mai uit la tacheti,mai trebuie stransi ,asa de repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!