Jump to content

Interpretare LOG Skoda O2 1.9TDI


fler
 Share

Postare recomandată

Probleme la pornire face doar daca e motorul cald. O ia mai greu dar aia am inteles de pe celalalt topic ca ar fi de la senzorul ax came care imi da si eroare. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_221

    14

  • vioami

    8

  • fler

    6

  • bombuka

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai inteles corect. Imobilizatorul cand nu merge, nu porneste deloc nici la rece nici la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrei. Raman dator. Daca ajungi prin Severin sau ai ceva de rezolvat aici te rog contacteaza-ma fara ezitare. Am numarul de telefon la profil. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Salut,

am si eu o problema in functionarea motorului: la 2-3 minute dupa pornire, incepe sa mrearga neregulat, trepideaza puternic, nu mai are putere(parca ar merge in 3 pistoane). Il opresc, astept putin si il pornesc - este posibil sa porneasca tot in 3 pistoane - il opresc. Daca mai astept si il pornesc iar, porneste normal si in continuare merge foarte bine. Am incercat si sa continui sa merg cu el in 3 pistoane si isi revine in mers dupa alte 5-6 minute(cand temperatura apei ajunge la 80 - 90 grade).  Am schimbat cablajul de la injectoare, dar tot la fel face.

Masina are 90.000 km si am facut toate reviziile conform specificatiilor Skoda.

Am facut o scanare azi cu VCDS si am inserat mai jos rezultatul.

Stie cineva ce ar putea cauza simptomele descrise? 

Toate cele bune.

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

   Part No SW: 03G 906 021 LB    HW: 03G 906 021 AN

   Component: R4 1,9L EDC G000SG  9251  

   Revision: --H07---    Serial number: SKZ7Z0G4391964

   Coding: 0050071

   Shop #: WSC 73430 790 00000

   VCID: 6ADB2423458A324E2A7-803F

 

4 Faults Found:

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 

               P0300 - 000 -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 91023 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 08:40:12

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 840 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 14.52 V

                    Bin. Bits: 00001000

                    Temperature: 31.5°C

                    Bin. Bits: 01010000

 

012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 

               P3102 - 000 - No Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 12.31 V

                    Bin. Bits: 00001100

                    Torque: 0.0 Nm

                    Torque: 351.4 Nm

 

012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 

               P3101 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 12.24 V

                    Bin. Bits: 00001100

                    Torque: 0.0 Nm

                    Torque: 351.4 Nm

 

012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 

               P3101 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 12.24 V

                    Bin. Bits: 00001100

                    Torque: 0.0 Nm

                    Torque: 351.4 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

verifica clapeta de cut-off(V157) cablu,mufa si clapeta in sine cu siguranta a crapat vreo rotita sau incearca sa dai un self-test pe clapeta si vezi daca lucreaza.....masina cand o opresti nu are un simptom de se opreste mai brutal se scutura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
dancristina

Snt mai nou pe acest forum ROG daca poate cineva sa imi descifreze log/ul atasat . MULTUMESC

nu pot atasa log/ul din pacate

Modificat de dancristina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dancristina

cum atasez un log!???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MORE reply options > in josul paginii Attach

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Sint nou pe acest forum si daca nu am postat in sectiunea buna va rog sa ma scuzati.

Astazi , dimineata am incercat sa pornesc skoda , am bagat cheia in contact s-au aprins toti martorii si apoi s-au stins unul cate unul mai putin 

immo care clipea intermitent.

Am dat contactul si evident nu a pornit.

Am facut asa de vreo 4-5 ori- degeaba si atunci  am  facut aceleasi operatiuni cu a doua cheie ( virgina) -degeaba.

Dupa o ora am bagat cheia ceea virgina si a pornit .M-am dus cu ea la service si mi-a facut doar un  diagnostic care a aratat ca problema a fost de la immobiliser .

A sters din computer aceasta inregistrare si mi-a spus ca a fost un accident.

Daca nu-l putea sterge cica era ceva mult mai grav , dar asa ....

La cheia virgina am atasat un plastic cu trei serii de numere , unul este de 2 numere, altul de 5 numere , cel de-al treilea , mai lung de 8 litere ( toate sunt serii de cifre nu alfanumerice) .

Este prima data cand s-e intampla acest fenomen  , masina pot spune ca e nou desi o am de 4 ani nu prea circul cu ea asta datorita faptului ca lucrez in strainatate si o folosesc doar cand vin acasa.

Ce credeti ca s-a intamplat si daca merita sa o las in service ca sa o  " gadile" mai in amanunt ?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dancristina

imi traduce si mie cineva log atasat???? MULTUMESC.

log oktavia2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa-l in Excel ca e mai usor de urmarit, asa imi fug ochii pe coloane.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in regula masina ... tot asa citind printre coloane... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este amplast si cum ii zice in romana la "Throttle position sensor" ? Problemele pot aparea de la senzor sau de la "Throttle body" ?

 

Am facut diferite loguri, la cald, la rece, la 4000 ture cu acceleratia la maxim etc si ceea ce mi-a sarit in ochi sunt valorile pe care le am la acest senzor. Pare ca la un moment dat se blocheaza si ramane la 80-88 %.

 

Nu apare niciodata in loguri valoarea 0 % sau 100%.

Nu am erori la diagnoza.

Simptome: consum mare urban, extraurban ok.

LOG-Throttle.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de admisie.  0% inseamna clapeta inchisa , 100% inseamna clapeta deschisa.  Deci sunt in regula valorile.

 

problema nu e de acolo, ci din piciorul soferului.  Ce consum urban ai? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urban e in jur de 9 l/ 100 km extraurban este 4,1-4,3 l/100km  ( viteza maxima 110 km/h ).  nu sunt vitezoman si nici smucit. inainte am avut un megane 1,5 dci si scoteam valori firesti in oras pentru motorizare respectiva (acelasi oras, aceleasi trasee: casa - birou - magazine Galati ). la skoda 1.6 tdi ar trebui sa iasa cel putin la fel daca nu mai bine. 

 

eu nu am vazut in log 0% sau 100% niciodata deci la mine nu este niciodata inchisa sau deschisa la maxim, mi se pare blocata pe la mijloc-trei sferturi.

 

nici cand am facut proba le log pe autostrada in viteza a 3-a cu acceleratia la podea nu a sarit de 82-88%.

 

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-338#entry2377648

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi probleme cu clapeta, ar aparea la diagnoza eroare legata de ea.

 

nu vei scoate in veci consum mai bun decat cu 1.5dCI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa fiu polemic insa am scos deja consum mai bun decat 1.5 dci.

fac ruta ploiesti-galati de ani buni in mod regulat si cu meganul standardul era 4,4 l/ 100km. cu helga (octavia) scot 4,1l/100km. sa nu intelegeti gresit, nu vreau sa mearga cu 1 l la suta in oras dar nici cu 3 l in plus fata de 1,5 dci cum e acum.  acelasi oras, acelasi sofer, aceleasi trasee zi de zi.

 

eu cred ca acea clapeta nu e defecta "de tot" ca sa dea erori in diagnoza. pur si simplu valorile pe care la da sunt intr-o plaja mai mica decat cea standard ( 0 - 100 ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nene....  daca valorile ar fi in alta plaja decat asteapta calculatorul, ar da eroare.

 

clapeta are 2 sisteme : unul de comanda - motoras pas cu pas si unul de control - reostat.  

daca unul din ele o ia razna , celalalt nu mai functioneaza si aprinde  beculetul...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrat pe forum pentru a cere un sfat, nu sa dau sfaturi, pentru ca nu ma pricep.

 

la mine NU apar erori in diagnoza insa valorile de care vorbesc la acel senzor (Throttle position sensor)  mi se par cel putin suspecte in comparatie cu alte loguri postate pe acest forum. repet, am tras concluzia asta prin simpla comparare cu logurile altor useri unde apar valori intre 0 si 100.

 

atasez logul facut in viteza 3 de la 1700 ture la 4000 cu acceleratia la blana. eu rugam sa-mi supuna cineva avizat daca:

 

a) valorile intre care oscileaza la mine ( in speta pe logul de fata 88,2 - 88,6 - vedeti graficele ) sunt normale 

b) este intra-devar anormal sa fie valorile asta si in acest caz ce e de facut: curatat/ schimbat  etc.

LOG-treapta 3 1700 -4000 ture.xls

Modificat de bombuka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fine, cine ti-a zis tie sa iei in calcul valoarea Throttle position sender?  La un log nu ai treaba cu ea.

Ai treaba cu Accelerator position, adica valoarea pedalei de acceleratie. Uneori apare ca si Throttle.  Deci nu confunda acceleratia cu clapeta de admisie. la acceleratie e normal sa ai valori intre 0 si 100.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce spune andrei_221. Si sustin si ca 1.6tdi 105cp scoate consumuri urbane mai mari ca 1.5dci de pe megane. Am vazut cu ochii mei ambele masini in aceleasi conditii aproape, si consumul urban e in defavoarea octaviei 1.6tdi. Bineinteles vorbind de drumuri in oras in care de abia apuca sa ajunga apa la 90 de grade si ai ajuns la destinatie. Pe drumuri de 100Km in oras posibil sa se echilibreze consumurile. La drum lung, da, octavia sta putin mai bine, asa ca nu iti face griji ca nu ai probleme cu ea. Eu pe distante scurte in care de abia se incalzeste motorul (+AC pornit) scot consumuri mai mari de 9%, de abia cu el cald scade sub 8-9% in oras. In afara altfel stau lucrurile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in conditiile in care:

- am mers duminica, cu orasul liber, pe distate mari, respectiv la supermarket-uri dintr-un colt in altul al orasului si nu a scazut sub 9l/100 km

- am comparat cu o alta octavia 1,6 tdi, mers aceeasi zi in acelasi oras si exista diferente evidente de consum intre cele doua

- in Galati fac zilnic "faleza" dus-intors -  pentru cine nu stie este o strada lunga, paralela cu Dunarea, pe 4 benzi, cu restricite de 70km/h

- nu am picior greu pe accelaratie

- am schimbat consumabile recent

- s-a iesit din iarna cand evident statea in picioare explicatia ca se incalzeste muuuuult mai greu decat meganul.

 

dati-mi voie sa continui sa cred ca e ceva in neregula cu Helga mea.

 

m-au ajutat si colegii de pe forumurile skoda, s-a concluzionat ca e tunata. apoi ca nu e tunata, ca are valori stock.

 

mi-am "permis" sa iau aceasta clona si mi-au sarit in ochi acele valori de la "throttle position sensor". in unele loguri valorile erau variabile, intre 19 si 88 de ex. in altul, ca cel de sus sta tapan la 88. ambele probe facute in acceasi zi, motor cald, pe autostrda.

ma duce cu gandul ca se blocheaza cumva. trebuie sa desfac "throttle body" sa-l curat. nu am nici experienta si nici curajul sa o fac pana nu ma documentez bine.

 

p.s. 2-3 l/100 in plus fata de megane in oras in aceleasi conditii mi se pare exagerat.

Modificat de bombuka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de consum exista dupa cum am zis. In schimb daca zici ca si cu motorul cald si pe distante mai lungi, mers linistit, ai tot 9% intr-adevar mi se pare mult. Tunata?! ...daca te referi la soft modificat, nu ai fi avut consumul asa mare la mers normal! Totusi nu stiu daca ce spui aici are legatura cu consumul. Poate e o alta problema in alta parte, dar e doar o parere, si prefer sa las pe cei documentati sa intre in detalii. 1.9tdi 105cp cu soft modificat, consum de 9-10-11 in functie de aglomeratie, distanta - cu motor rece. Iar cu el cald sub 9% clar, iar 1.6tdi ar trebui sa scoata mai putin decat 1.9. Iar stock 1.9tdi...acelasi consum (e vorba de mers normal, nu cu pedala la fund!). Totusi nu e topic legat de consum, asa ca imi cer scuze de off-topic (am sperat doar ca te pot ajuta informatiile in "problema" gasita de tine cu ajutorul logurilor facute).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Am facut si eu 3 loguri in trepte diferite. Masina e skoda octavia 2 1.9 TDI cod BJB, 203 mii km.
Problema apare in treapta 2 cand acceleratia e apasata usor imi da un nor de fum negru intre plaja de turatii 1500-1800 ture si parca nu intra nici turbina in functiune in.momentul acela. Daca apas mai agresiv pe acceleratie fiind tot in treapta 2 intra turbo, dar am o smucitura usoara atunci cand intra dupa care trage bine pana la 4 mii fara sa dea fum. Sau daca sunt pe la 1500 ture si apas serios acceleratia da un mic sut urmat de fum negru dupa care te baga in scaun. Fumul negru si sutul se manifesta undeva pe la 1700-1800 ture. In treptele 3,4,5 nu mai se simte  sutul si nu da fum.
Am mers si mai sportiv, am bagat si motorina premium, nu am erori legate de turbina, injectoarele merg perfect, porneste bine, verificat furtunase de vacuum, egr curatat recent. Problema aceasta persista de vreo 20000 km, nu s.a agravat, nu s.a imbunatatit! In rest trage bine fara sa intre turbina in limp mode. Turbina este originala din fabrica, nu am curatat geometria niciodata, in sarcina mai fluiera dar inca nu a luato pe ulei

Multumesc !

LOG-01-003-010-011 skoda 1.9 TDI.xls

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut !

De catva timp ma confrunt cu problema cresterii turatiei la ralanti. Un coleg a facut niste teste si supun atentiei voastre urmatoarele poze. Cand creste turatia, creste si cantitatea de motorina injectata pe cilindrul 2. Este singurul care are valoare pozitiva.

Atat m-am priceput sa fac. Orice sugestie, sfat imi sunt binevenite. Multumesc !

0_20220215_091338.jpg

0_20220215_091552.jpg

0_20220215_091400.jpg

0_20220215_092124.jpg

0_20220215_091649.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!