Jump to content

Interpretare LOG Skoda O2 1.9TDI


fler
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

 

Va rog sa ma ajutati si pe mine in interpretarea LOG-urilor facute.

Masina este o Skoda Octavia 2 1.9 TDI 105 CP din 2007

Problema pe care o am este ca daca accelerez brusc (de ex: la intrarea intr-o depasire) pe la aprox 3200 rpm imi intra in limp mode (nu mai trage si se tureaza foarte greu dupa aia, peste 3000 rpm nu mai urca), daca accelerez usor masina trage normal si pot ajunge si la turatii de 4000 - 4500 rpm.

Am atasat 2 fisere cu doua teste log facute cu masina, primul (cel cu a) este facut in treapta a 3-a cu acceleratia la podea cand pe la aprox 3200 rpm a intrat in limp mode; iar a-l doilea (cu b) este facut tot in treapta a 3-a dar cu acceleratie normala pana pe la 4000 rpm

Va rog sa ma ajutati si cu ceva pareri despre ce ar putea fi problema.

 

Multumesc anticipat

 

LOG-02.06.2013 a.xls

LOG-02.06.2013 b.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_221

    14

  • vioami

    8

  • fler

    6

  • bombuka

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

in primul rand nu ai avut niciun moment acceleratia la podea, maxim 83%

refa log-urile si posteaza-le in topciul special

 

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, o sa incerc sa-l refac dinou cu acceleratia la podea.

Va rog sa-mi explicati si mie de ce trebuie neaparat sa fie acceleratia la podea, din moment ce si la 89,4% a intrat in limp mode, deci ii clar ca ceva nu-i ok si ma gandesc ca un cunoscator isi poate da seama.

Din ce se vede stie cineva ce ar putea fi problema de ce a intrat in limp mode?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp e clar problema la turbina.

 

Dar poate sa provina de la turbina sau de la actionarea VNT-ului... de aia se cere log cu pedala 100%

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Am reusut azi sa fac inca 2 log-uri cu acceleratia la 100% in treapta a 3-a, in ambele log-uri a intrat in limp mode (pe la 3500 rpm), dar turatia a continuat sa creasca usor pana la 4000 rpm (in log se observa o mica crestere peste 4000 rpm doarece drumul era cu o usoara panta).

Am mai observat ca dupa intrarea in limp mode supapa EGR a ramas deschisa tot timpul la 95,5% indiferent de acceleratie (se poate observa in cele 2 poze atasate).

Inainte de inceperea testului stationar si cu acceleratia la 0% supapa EGR era deschisa tot la 95,5%, dar la accelerare scadea pe la 40% (in VCSD recomanda intre 20% si 70% pt o acceleratie de 0%)!!!

 

Va rog ceva pareri in legatura cu problema masinii.

 

Multumesc

LOG-09.06.2013 a.xls

LOG-09.06.2013 b.xls

post-59404-0-01422300-1370773634_thumb.j

post-59404-0-96606300-1370773647_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nimeni nici o parere, sugestie, propunere, orice este binevenit?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu EGR momentan nu ştiu ce să zic, dar referitor la limp eu zic să refaci logurile cu grupurile 03,10 şi 11.

Din anumite considerente, pentru protecţia motorului, ECU poate lua decizia să ţină EGR închis chiar şi la ralanti, asta este normal (acum nu ştiu la tine care procent arată că EGR este închis sau deschis), la mine am observat că situaţia se resetează la luarea bornei de baterie pentru 10-15 minute sau după ce-i dau puţină forjă. La tine fiind maşina generaţie mai nouă nu te sfătuiesc să faci faza cu bateria pentru că nu ştiu ce implică.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns,

Ceva recomandari pt noul log?

Si care ar fi motivul pt care trebuie sa-l refac, ce nu a este ok la cel facut?

Mersi



Inca ceva, poate fi folositor, la scanare cu VCSD imi da eroarea aceasta

 

1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation:
Limit Exceeded (Overboost Condition)

               P0234 - 000 -  -  -
Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 7

                    Mileage: 147580 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 09:14:30

             Freeze Frame:

                    RPM: 3591 /min

                    Speed: 91.0 km/h

                    Load: 63.1 %

                    Voltage: 14.06 V

                    Bin. Bits: 11000000

                    Absolute Pres.: 1591.2 mbar

                    Absolute Pres.: 2131.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

 

De ce am presiunea furnizata de turbo mai mare decat cea ceruta de ECU?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi în primul log putem trage concluzii despre compensaţiile pe injectoare (sunt ok :icon_thumleft: ) iar în al doilea este suficient să vedem o dată grupul 10, lipseşte ce era mai important pentru turbo: grupul 11.

Presiunea furnizată de turbo poate fi  mai mare din mai multe cauze: geometrie murdară/blocată, actuator care nu mai merge cum trebuie, furtunuri vacuum crăpate, N75 defectă.

Din cauza suprapresiunii intră în limp pentru a proteja motorul.

Fă logul cum am zis mai sus şi postează-l în topicul cu loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-ai bagat putin in ceata, spune-mi te rog si mie de unde reiese compensaţiile pe injectoare ca sunt ok din primul log, acolo apar tot grupurile 03, 10 si 11.

In al 2-lea log intradevar nu am observat ca am setat de 2 ori tot grupul 10, grupul 11 am vrut si eu dar nu l-am nimerit.

Daca tot mai fac un log pe grupurile 03, 10 si 11 sa-l fac cu acceleratia la 100% pana intra in limp mode (ar trebui sa incep log-ul de la o turatie sub 2000 rpm?) si dupa aia sa mai las acceleratia la 0% si dupa sa mai accelerez la 100% sau sa o tin tot la 100% pe tot log-ul?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu ştiu pe ce am dat clik de mi-a apărut altceva, hai că m-am prins: aveam deja deschis excel-ul ca să mă uit la alt log şi când am dat click pe al tău s-a deschis tot ăla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu intrii in topicul special pentru Log-uri, cum ti-am recomandat odata ?

 

cu ocazia asta inveti si despre conditiile de efectuare log-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Va salut! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare cod la o octavia 2 1,9TDI an fabricatie 2008. Multumesc anticipat!

 

 

Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x.lbl

   Part No: 1K1 909 144 M

   Component: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901 

   Shop #: WSC 73430 000 90108

 

1 Fault Found:

03075 - Parallel Parking Assistance Control Module (J791) 

            004 - No Signal/Communication

             Freeze Frame:

                    Mileage: 114250 km

                    Temperature: 11.0°C

                    Voltage: 11.80 V

                    Voltage: 11.60 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva s-a jucat la codari, trebuie refacute.

Modelul respectiv nu a avut parcare laterala.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ma poti ajuta cum sa fac, descriere pasi, vag... Nu am parcare laterala, am doar fata si spate din fabrica. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codeaza din nou adresa 44 - Steering Assist

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia ca nu stiu cum sa o fac. Care ar fi codul.  Cum il aflu. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca TU te-ai jucat cu VCDS-ul, cauta in folderul Debug si o sa gasesti codarea initiala.

Altfel, cauta pe cineva care stie ce face si o sa iti refaca codarea. Si nu mai umbla, daca nu te pricepi!

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am jucat eu. A aparut singura. Am un prieten cu vag dar mi-l da daca stiu ce sa ii fac. La codare imi apare 00000. Nu stiu daca acolo trebuie sa ma uit sau in alta parte. Mai este ceva unde cere un pin. Stima! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulele nu se recodeaza de la sine... Cauta pe cineva priceput sa-ti refaca codarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrii la Adaptari, te duci la canalul 4 park assist si salvezi valoarea 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumes Andrei. O sa incerc maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Andrei. A mers. Ok. As mai avea si urmatoarea eroare. Daca m-ai mai putea ajuta cumva. Oricum multumesc mult de tot.

 

Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl
   Part No SW: 1Z0 920 842 D    HW: 1Z0 920 842 D
   Component: IMMO            VD1 1612  
   Revision: V1612036    Serial number: SKZ7Z0G4460417
   Shop #: WSC 00000 000 00000
 
1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 96269 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:51:50
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu face probleme la pornire, las.o asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am mai gasit masini cu eroarea asta, pe 25 - masina mergea - probabil scapa da ea la inlocuirea ceasurilor... dar nu are rost, asa cum zice si andrei, daca nu ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!