Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Tocmai ce am fost la un service sa verific si nu se potrivesc... Au ET-ul 50:) tot speram sa intre dar nici o șansa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai taie si tu din aripi, da-i un ciocan, tre' sa intre.

 

Cum nu mai vazusem de mult timp 2CM aprins pe bord (adica din prima zi), m-am gandit sa trec MFD-ul pe consum instant. Si, ta-ra-aaa! Am observat ca de fiecare data cand imi aparea ECO, aparea si 2CM. Atata timp cat ramai in coloane, cu viteze relativ constante si accelerari (cu traficul), masina ramane in 2CM. Daca incetinesti, pana pe la 30kmh (parca), ramane activat.

Dupa vreo 40 km in oras, cu mers in coloane, am ajuns concluzia ca am mers in 2 cilindri aproape 75% din timp, sistemul intra foarte repede in actiune.

 

Am reusit sa ma lamuresc si ce e cu vibratiile pe are le simteam in volan pe drumuri bune. Acum stiu clar ca e ACT-ul. Mai enervat e insa ca, pe anumite acceleratii (evident in fuctie de sarcina de moment) vibratia asta se intensifica serios si seamana cu un motor ce da sa moara dar dureaza doar cateva secunde. Ca sa o eviti, trebuie sa calci acceleratia mai tare.


Mai taie si tu din aripi, da-i un ciocan, tre' sa intre.

 

Cum nu mai vazusem de mult timp 2CM aprins pe bord (adica din prima zi), m-am gandit sa trec MFD-ul pe consum instant. Si, ta-ra-aaa! Am observat ca de fiecare data cand imi aparea ECO, aparea si 2CM. Atata timp cat ramai in coloane, cu viteze relativ constante si accelerari (cu traficul), masina ramane in 2CM. Daca incetinesti, pana pe la 30kmh (parca), ramane activat.

Dupa vreo 40 km in oras, cu mers in coloane, am ajuns concluzia ca am mers in 2 cilindri aproape 75% din timp, sistemul intra foarte repede in actiune.

 

Am reusit sa ma lamuresc si ce e cu vibratiile pe are le simteam in volan pe drumuri bune. Acum stiu clar ca e ACT-ul. Mai enervat e insa ca, pe anumite acceleratii (evident in fuctie de sarcina de moment) vibratia asta se intensifica serios si seamana cu un motor ce da sa moara dar dureaza doar cateva secunde. Ca sa o eviti, trebuie sa calci acceleratia mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba taiat din etrieri si discuri :)) .

La motorizarile de 140+ nu merg jante 15. ET-ul nu difera fata de 5/6.

 

Cel mai simplu vezi in functie de etrieri.

http://vwforum.ro/topic/102466-golf-7-impresii-generale-ale-posesorilor/?p=2231548

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu: cans esti in 2CM iti arata consumul instant? Sau doar ca e in 2CM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de zis. La plecarea de pe loc, vezi numai 20-30 l/100, la mers constant cu 2CM intre 5-9 iar daca nu calci acceleratia, intre 0 si 4-5 l. Mai multe o sa pot spune pe viitor ca acum stiu ce caut si la c sa fiu atent. Oricum, consumul instantaneu variaza de parca s-ar derula niste numere pe un automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut astazi de dimineata, la prima cheie, un mesaj de avertizare "icy roads". (Am vazut apoi pe Youtube ca exista si un martor luminos in bord care te avertizeaza atunci cand conduci pe drumuri alunecoase.) Sunt noi aceste features la Golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a aparut ieri prima data pe G7, dar nu este feature nou, si la O2-ul meu din 2004 aparea fulgul de nea. Apare cand temperatura este sub 2 grade am impresia, nu calculeaza alti parametri, nu stie daca ninge efectiv sau este gheata pe jos :frigbaitata:

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge doar dupa temperatura (4oC) si este o avertizare existenta de demult la VAG (Leon-ul meu din 2007 avea si exista dinainte).

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea si Toledo-ul meu din 2000... Voi ce masini ati condus inainte...?

Si de ce nu citeste nimeni manualul...??? :(

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave, eu am condus doar biciclete :winter: iar manualul nu vad la ce m-ar ajuta ca sa stiu daca pe modelele anterioare de Golf a existat sau nu acest feature. Oricum, va multumesc tuturor pentru feed-back.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar in manual scrie ce anume este si ce face semnul si atentionarea aceea. Tot acolo scrie ca nu te anunta cand mergi pe drumuri alunecoase ci doar cand scade temperatura si exista riscul de a se face polei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru drumuri alunecoase avem ESP-ul care te anunta odata ce simti ca a intrat, sa speram ca acele cazuri nu sunt si dramaice.

Nici macar la clasa premium nu am auzit de senzor care sa analizeze suprafata drumului si sa te anunte cand ai intrat pe o portiune de drum alunecoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are simbol de fulg pentru ca are -3.5 grade afara. Nimic mai simplu si nimic deosebit/special...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar martorul luminos din bord nu-l vede nimeni? Ca doar nu degeaba s-o numi clipul ala "Volkswagen Golf 7 1.6 TDI 105 HP accelerating on icy road".

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clipeste martorul de ESP. Mai corect de fapt intra ASR-ul, parte integranta din ESP.

El iti semnaleaza ca masina pierde aderenta, rotile invartindu-se in gol. Se si observa clipitul martorului cand accelereaza.

 

Acest martor poate clipi si in cazul demarajelor mai in forta vara sau in orice alta ocazie in care patineaza rotile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai important poate clipi si pe asfalt uscat, si pe pietris, si pe iarba etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Va aduc la cunostinta ca Composition Media este foarte sensibil la spalarea masinii (posibil si celelalte variante de top sau entry)

Prima data cand am spalat masina nu am observat nimica, dar ultima data touch-ul a incetat sa mai functioneze sau functiona ciudat (apasam sa schimb melodia si imi intra in setup) dupa 1 zi si-a revenit si functioneaza normal.

 

Aveti grija cand spalati masina sa nu dea cu nimica pe el doar cu o laveta uscata (sau daca e mult praf pe el incercati voi usor sa il stergeti) , la mine mi-a zis ca l-a sters cu o carpa putin umeda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa stergi ecranul cu niste servetele de curatat ochelari, sau ceva special pentru ecrane lcd. Daca era carpa cu ceva uleios poate face figuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

De acum inainte nu o sa ii mai las sa il stearga si il voi sterge eu. Mersi de informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar martorul luminos din bord nu-l vede nimeni? Ca doar nu degeaba s-o numi clipul ala "Volkswagen Golf 7 1.6 TDI 105 HP accelerating on icy road".

 

Al naiba el de manual, daca ati fi avut  de invatat 500 de pagini  A4, v-ati fi taiat venele? :biggrin:

 

 

 

Va aduc la cunostinta ca Composition Media este foarte sensibil la spalarea masinii (posibil si celelalte variante de top sau entry)

Prima data cand am spalat masina nu am observat nimica, dar ultima data touch-ul a incetat sa mai functioneze sau functiona ciudat (apasam sa schimb melodia si imi intra in setup) dupa 1 zi si-a revenit si functioneaza normal.

 

Cred ca te pregatesti de o interventie pe garantie, nu ca ai fi primul. Problema asta incepe sa devina consacrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu de ce ati lasa voi pe orice sa va curete interiorul masinii. Sunt masini moderene, cu fineturi electronice si de aspect. Cei de la spalatorii nu au nici 1310...Cel mult ii lasi sa iti spele presurile de cauciuc. Normal ca apar simtome. Ati citit ca spune si in manual ca se umbla cu grija cu ecranul tactil. Nu are Gorilla Glass si chiar si cu aia tot trebuie sa te feresti de apa. Anyway...my opinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti daca cititi doar acest topic.

Pai Al Bundy de nenumarate ori a atras atentia ca orice buton la masinile de generatie noua, se sterge cel mult cu un servetel.Chiar si o mica picatura de silicon daca intra la butoane e Kaput.Dar la display.

Eu am dat cu un pic de vaselina la broastele de la golf-ul 4 si rezultatul a fost ca atrebuit sa schimb microintrerupatoarele din broasca la usi.

 

La spalatorie nu se la personalul spalatoriei (o prietena ii alinta:"oameni padurii") sa atinga interiorul.Acei oameni nici nu stiu ce reprezinta acele butoane si ce functi au.

 

Acest martor poate clipi si in cazul demarajelor mai in forta vara sau in orice alta ocazie in care patineaza rotile.

Ego: la masinile cu tractiune fata asa face.

La masina cu tractiune integral nu face.

Am incercat sa plec in forta sau o accelerare brusca la trecerea cu nivel calea ferata si nu clipeste ci doar te lipeste de scaun, pentru ca trage spatele. :icon_thumleft:

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca nu face pt ca nu pot pierde aderenta toate cele 4 rotile, plus ca la demaraj spatele va avea o greutatea mai mare. Asta e si problema masinilor FWD cand se accelereaza brusc, transferul greutatii face sa scada forta de apasare pe rotile din fata.

 

Isi intra in rol ASR-ul si la integrala, dar asta doar pe suprafata alunecoase (iarba, namol, zapada, gheata).

 

Oricum peste 90% din G7 vor avea tractiune fata.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!