Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Din ce am cautat prin etka, comparativ cu golf 6, nu apare nimic legat de filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti scurgeri de apa de la spalatorul de luneta, exista un tpi pentru rezolvare, se adauga un furtun cu valva de sens.

 

L.E. Am gasit numarul tpi-ului : tpi 2031168/4 

 

La mine se mai scurge cate un fir de apa, dar numai catva timp dupa ce folosesc stergatorul. Nu stiu daca asta e ceva normal sau intra la "scurgeri de apa" si trebuie sa merg la service pentru montarea acelui furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o singura surpriza la pornire la 5 grade cand, pt 30 de secunde, motorul a stat la vreo 1200 rpm si era cam zgomotos dar nu vad care ar fi problema. Merg doar cu Mol EVO.

 

Azi am montat gumele de iarna, mai tarziu ies cu ele la plimbare sa vad daca sunt echilibrate bine, am mai avut surprize. Am observat ca dracia aia mica de rezerva, e incredibil de grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal, motor rece, frig afara...., a stat putin turat din cauza socului automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasele de portbagaj de golf 6 se potrivesc si la golf 7.Practic este o plasa care se aseaza parallel cu bancheta spate si clasica plasa prinsa in 4 colturi care se intinde pe toata suprafata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wrong post. Sorry

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat aseara vrand-nevrand proiectoarele pe o ceata destul de densa: senzatia a fost aceea ca schimba temperatura de culoare a farurilor. N-as putea spune ca lumineaza mai bine lateralele, sau mai mult, ci pur si simplu zici ca ai inlocuit becurile xenon din faruri cu unele cu o temperatura de culoare mai mare. Pe ceata este evidenta aceasta diferenta.

In privinta utilitatii, mie mi s-a parut ca ajuta destul de mult in conditii de ceata, altfel nu si nici nu le-as folosi pentru ca nu e nici legal, nici de bun simt.

PS: Este vorba de proiectoarele cu LED care vin ca optionale pentru GTI/GTD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proiectoarele cu LED au alta temperatura de culoare (6000k) fata de far xenon (4300k), deci nu schimba temperatura de culoare a farurilor ci doar sunt temperaturi diferite de culoare intre LED si Xenon.

Modificat de ice2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le vad diferit (cel putin in aceasta seara).Xenon parca e un bec economic iar proiectoarele au lumina ca un bec clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca nu schimba temperatura de culoare a farurilor, incercam sa exprim cat mai exact senzatia, probabil am gresit in exprimare - ar fi trebuit sa spun "e ca si cum ar schimba". Am si spus anterior ca proiectoarele au alta temperatura de culoare si am pus si poza, pentru cei interesati.

De unde stii ca temperatura de culoare a proiectoarelor cu led e 6000k?

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fosta masina am avut xenon AM si cel de 6000k avea cam aceiasi temperatura de culoare cu proiectoarele LED care apropo nu te ajuta mai de loc pe vreme ploioasa din cauza luminii cu usoara tenta albastrui, pe ceata inca nu am avut ocazia sa le testez.
As fi preferat sa fie aceiasi temperatura de culoare cu farurile care in varianta xenon de fabrica vin cu o temperatura de culoare intre 4000k si 4500k.
Osram Xenarc Original D3S care este echipare originala pe multe masini are o temperatura de 4150k si 3200 lm.
Tot la Osram exista LEDriving FOG care e o solutie AM dar banuiesc ca este asemanatoare si la detalii tehnice temperatura este de pana la 6000k.
 

http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/automotive-lamps/automotive-cars/gas-discharge-headlight-lamps-for-cars/xenarc-original/index.jsp

http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/automotive-lamps/automotive-cars/led-exterior-lighting/ledriving-fog/index.jsp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare referitoare la oglinzile pliabile electric: credeti ca acum ca vine gerul si zapada este bine sa dezactivez aceasta functie si sa le las nerabatate sau nu e nici un risc (sa se arda motorasul, de exemplu)?

 

Daca nu as avea oarece temeri le-as plia electric si iarna, ca imi place sa le las pliate. Apropo, e vreo problema daca dezactivez functia si le pliez manual?

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am renuntat la functia automata, mai ales pe ploile astea. Partea buna e ca acum se aprind mereu luminile la intrarea in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa le lasi fara grija active. Eu nu le-am ars in 3 ierni, m-as mira sa se intample asa ceva.

Dar orice ai face, nu le plia si nu lasa pe nimeni sa le plieze manual. 99% din timp nu o sa se intample nimic dar totusi trebuie sa realizezi ca fortezi niste motorase sa faca ceva ce nu ar trebui sa faca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema oglinzilor s-a rezolvat prin garaj.Dar ce am observat ca pivotul unde se roteste oglinda nu permite apei sa se infiltreze pentru a ingheta.Navi daca ai emoti la frig, baga (pulverizeaza) putin silicon pe in zona sensibila si stai fara grija.Eu asa fac de ani de zile la ibric (golf 4) la chedere care ingheata si nu poti deschide usa (usa spate).Doar ca acolo, la chedere, cu un burete ung zona sensibila. 

 

Findca este umed, am studiat un pic aerodinamica masini si mai ales zona inferioara a masini pe lateral (intre roata fata si roata spate) si am observat ca noroiul nu se mai strange la fel ca predecesoarele.As mai sublinia si bine pozitionare a bandoului de plastic (contra aripa) de la aripile fata, care este iesit cativa milimetri in afara masini, in zona de  linga prag tocmai pentru protectie (la alte masini acest lucru este de ani de zile).

Ar mai fi de subliniat daca tot vorbim de aerodinamica, in sfarsit modificarea fetei de usi care fata de golf 5 si 6, unde  este o coala toata, la golf 7 este  indoita in zona de jos  si sper (cel putin eu sunt convins) sa rezolve problema indoiri a coltului de usa in partea de jos linga balama din cauza apei care ingheta iarna pe interior.Aerodinamica fetei de usi aduce mai repede catre golf 4, fata de predecesoarele modele. 

Ce impresie am la viteza mai mare? Ca oglinzile fuiera.Incet dar fluiera.Sper sa fie doar o impresie.

 

La trenul de rulare pot spune ca am ales suspensie inaltata (pachet de drumuri grele) si merita toti bani.Pai centura Bucurestiului este valuri ca sa nu zic santuri, dar datorita inaltimi nu am atins nimic.Suspensia este intarita fata de modelul de baza si combinata cu tractiunea integrala in interior resimti imperfectiunile drumului  ca la tiguan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi am o intrebare, care sper sa nu fie (prea) off topic

 

Am incercat sa-mi inlocuiesc becurile W5W de la iluminarea numarului cu unele care utilizeaza LED-uri. Am ales unele destul de scumpe compatibile cu sistemul CAN-BUS pentru a nu genera erori. Unul dintre ele merge fara a genera erori. Celalalt generaza erori. 

 

Intrebarea 1 - incerc sa le utilizez l iluminarea plafonierei pentru a nu fi dat banii degeaba - am observat ca e vorba de acelasi tip de becuri. Nu gasesc in manual instructiuni de inlocuire a becurilor din plafoniera centrala (cea de langa suportul de ochelari). Ati gasit/incercat asa ceva? sau pentru aceasta operatiune banala e nevoie sa ma duc in service? (Ar fi chiar culmea)

 

Intrebarea nr. 2 - la unele modele VW (inclusiv Passatul familiei mele) iluminarea numarului cu LED vine ca dotare standard. Este o setare din sistemul CAN BUS care permite in cazul acelor autovehicule sa faca by pass la aceste erori sau pur si simplu e vorba de niste becuri speciale care cost o avere la Porsche?

 

Imi cer scuze pt eventual offtopic insa ma gandea ca aici posesorii de G7 intra frecvent si poate au incercat (si spre deosebire de mine) reusit operatiunea de inlocuire a becurilor pe care am descris-o mai sus. Ma rog fie cea de la numar sau cea de la plafoniera.

 

Revenind si la subiectele principale:

 

Acum ceva vreme, un coleg a explicat foarte frumos si detaliat ca zgomotul clasic al TSI (cel similar unei masini de cusut) nu provide de la lant (cum si eu crezusem in mod eronat) ci de la sistemul de injectie. Acesta se manifesta chiar mai tare in cazul temperaturilor scazute. Imi pare rau ca nu gasesc acel post.

 

Aerodinamica - la viteze mari masina mi se pare foarte silentioasa insa sufera de boala Octavia II - daca deschizi geamul din spate, chiar si la viteza mica se aude un zgomot ciudat, greu de suportat. Nu stiu daca se manifesta si la Octavia III acest sunet insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul ciudat la geamurile deschide in spate in mers, este ceva normal la absolut orice masina. Stiu la ce te referi, este ceva care iti infunda urechile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul cu geamul spate deschis l am auzit la majoritatea masinilor, nu numai la Octavia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in engleza ii zice "buffeting", e un fenomen absolut normal.

 

Legat de plierea oglinzilor iarna, eu la Leon am facut-o absolut la fiecare oprire timp de 6 ierni cu zero probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este discutabil cu plierea oglinzilor la parcare. Mai bine sa fie oglinda iesita in afara liniei masinii si sa mi-o loveasca cineva doar pe aceea, decat sa-mi "stearga" toata masina, cap-coada :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest faptul ca zgomotul apare si la alte masini ci doar semnalam existenta si intensitatea lui. La Opel si Ford de exemplu nu este atat de accentuat. Probabil este consecinta aerodinamicii optimizate pentru rularea cu geamurile inchise. Este insa enervanta si se manifesta chiar si la deschiderea geamului fata (desi nu atat de suparator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca jantele de aliaj pe 15" de G5 originale se potrivesc la G7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus colegul dadu un link cu toate specificatiile jantelor pentru Golf 7, mai exact aici.

Din ce stiu difera ET-ul fata de Golf 5/6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!