Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Nu cumva este un rattle de la wastegate ce auziti voi la noile TSI-uri cand sunt in sarcina ?

 

La relanti se aude sunetul de FSI, indiferent daca e pe curea sau lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Jetta nu este acelasi 1.2 ca pe Golf 7. Pe mexicanca are distributia pe lant (e modelul "vechi").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva este un rattle de la wastegate ce auziti voi la noile TSI-uri cand sunt in sarcina ?

 

Tot ce se poate. Dar de auzit eu nu-l aud decat asa cum am scris, adica la turatii inalte in treapta 1 (deocamdata).

Navi, presiunea este mult prea mică în toate roțile, nu doar în cea cu 1,5. Ar trebui să fie cam 2,2-2,4 în funcție de cât de încărcată este mașina.

 

De acord cu tine si asta am si facut cand am mers la compresor, am adus presiunea la nivelul corespunzator in toate rotile (care poate fi si 2.0 daca masina este doar cu doua persoane fara bagaj, dar eu am pus 2.2, just in case.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Volkswagen's Proactive Occupant Protection is a system which detects when an emergency manoeuvre is being made and prepares the vehicle and its occupant restraint systems in advance of a possible collision.

The braking and stability control systems provide continuous feedback to the system regarding the longitudinal and lateral acceleration and deceleration. At speeds above 30km/h, if these systems identify a critical manoeuvre, typical of a driver response to a likely collision, Proactive Occupant Protection uses electrical pre-tensioners to remove slack from the front seatbelts. By doing so, they prevent the occupants from moving to a position in which they are more likely to be injured if a collision occurs. The electrical pre-tensioners used by Proactive Occupant Protection are reversible and different from the single-use pyrotechnic pre-tensioners deployed during a crash. If no collision occurs, the electrical pre-tensioners retract and driving resumes as normal. Two levels of seatbelt tensioning are available from the system, depending on the criticality of the situation. The lower level can be disabled by the driver but the higher level always acts in highly critical situations.

 

 

Concluzie: Nu are treaba cu front assist, ci doar cu ESP si cu franarea. 

Cam asta zice Euro NCAP   :)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Stiu  ca asta face   :) dar sa nu cumva sa trebuiasca amandoua. Acolo este specificat "and" nu "or" 

 

http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/proaktives_insassenschutzsystem.html

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o vaga banuiala ca Front Assist foloseste camera centrala si nu radarul. N-am apucat sa ma mai interesez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu foloseste radarul...daca era asa nu putea fi comandat si singur, fara ACC (cel putin asa e la G7 Variant).

Dar nici nu te obliga sa selectezi altceva, cel putin pe configuratorul vw.ro (vezi poza)

post-104992-0-59620000-1377522247_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

La Comfortline te obliga la volan multifunctional FA .

In alta ordine de idei am vazut ca ACC se poate pune retrofit cel putin la un tuareg si un passat b7 pe golf nu am gasit sa fi incercat cineva macar ca idee cat ar costa fata de optiunea din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant că doar pe Variant poți alege Front Assist în configurator...  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

1. Covorase de cauciuc.

Merita covorasele de inteorior din cauciuc pentru un highline sau cele textile, care vin in dotarea standard, sunt suficiente? Ma gandesc ca pe timp de iarna, cele de cauciuc ar trebui sa isi faca foarte bine treaba. Daca ma hotarasc sa cumpar covaorase de cauciuc, sa le iau pe cele originale sau nu isi justifica pretul si ma sfatuiti sa merg catre ceva AM dar fabricat pentru G7. Mai jos aveti o poza cu acele covorase de cauciuc originale. 

 

 

Covorasele de cauciuc sunt minuscule, dupa parerea mea. Sunt curios cat de bine isi vor face treaba pe timp de iarna. 

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf7 r-line<>

Daca doriti ceva de calitate va recomand site-ul www.mb95.ro unde gasiti covoare interior/portbagaj pentru orice model de masina, unica in ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Mai vazusem tot pe forum dar nu mai stiu exact unde o alta firma de covorase care erau inscriptionate si cu marca din ce am vazut dar nu mai stiu exact in ce arie erau postate

am gasit link-ul http://www.autoa.ro/motorizare/m59-covorase-auto-cauciuc/t308-covorase-presuri-auto-cauciuc-siliconic-vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi poate sunt cam off-topic, sa spun cateva cuvinte despre alarma Viper 3903v montata pe Golful meu (la PNB) impreuna cu un senzor de perimetru (Viper 508D): alarma o fi buna saraca, dar a fost atat de anapoda montata ca initial nu facea decat un zgomot haotic provocat de un senzor de perimetru reglat si el complet aiurea. Am fost cu ea din nou la service si dupa interventie ce am constatat: sezorul de soc al alarmei este acum ca si inexistent, iar senzorul de perimetru este setat inactiv la exterior, fiindca in activarea initiala nu facea altceva decat sa porneasca alarma in mod repetat. Cu alte cuvinte am cazut din lac in put: inainte facea prea mult zgomot, acum numai face deloc.

 

Este prima data cand montez alarma in service si va fi si ultima.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relativ la Alarme, si-a instalat cineva cu Kessy o alarma? Cum se inteleg?

Am gasit una ce se integreaza in computer si nu necesita telecomanda. Ce parere va faceti?

http://emag.ro/sistem-de-securitate-viper-high-speed-foloseste-telecomanda-originala-a-masinii-3903v/pd/EQHCNBBBM/

Aici par sa funtioneze impreuna:

 

LE: Haha Navi, acum am observat că vorbim de aceeași alarmă. Să sperăm că la Cluj sunt un pic mai pricepuți băieții.

Modificat de 1-Q
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Viper pe Can montat la reprezentanta si functioneaza perfect. Probabil a fost montata/setata gresit. Cauta un service autorizat/recomandat de Viper si du-te acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte: recititi, va rog, primul post de pe pagina 1 a acestui topic. Exista sectiune speciala pe forum pentru alarme, la fel pentru accesorii, etc. Ramaneti on-topic.

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Viper pe Can montat la reprezentanta si functioneaza perfect. Probabil a fost montata/setata gresit. Cauta un service autorizat/recomandat de Viper si du-te acolo!

 

Adica nu ajunge ca am dat bani la unii, trebuie sa mai dau si la altii. Nu, multumesc! Am sa ma duc la ei pana or fi in stare s-o monteze/seteze asa cum trebuie.

Am o rugaminte: recititi, va rog, primul post de pe pagina 1 a acestui topic. Exista sectiune speciala pe forum pentru alarme, la fel pentru accesorii, etc. Ramaneti on-topic.

Multumesc pentru intelegere.

 

De acord, dar ar fi bine ca astfel de atentionari sa fie insotite si de un link, ca eu am cautat (doar cu Search, ce-i drept) o sectiune dedicata alarmelor si nu am gasit-o. (Sau poti muta posturile off-topic unde crezi ca sunt on-topic si le gasim noi pe urma).

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

In momentul de fata am 7000 km , sunt multumit de masina si implicit de alegerea facuta :) 

 

Am totusi 2 chestii care mi-au stricat oarecum linistea :)

 

1-> o singura data mi-a facut dimineata cand sa plec de pe loc, mi-a aparut un mesaj : (!) warning electromechanical brake fault

2-> azi veneam de la mare pe autostrada si mi-a aparut un alt mesaj de erroare:  (!) oil pressure warning, check oil level.

 

Ambele erori au disparut la reset ( power off engine, power on ) :) 

 

A mai patit careva ceva similar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este pe LOW, dar verific iarasi maine de dimineata, ma gandesc ca trebuie asteptat putin pana se scurge tot in baia de ulei, doar asa pot verifica nivelul corect.

 

si TOTUSI :) masina de noua cu ulei mai putin, sau papa ulei ? nu prea inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!