Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Am văzut un A4 quattro 2016 proprietar sadea (familie) nu samsar, adus din 2017 in Ro la 20mii, actual 113mii, rulat fără menajamente in Ro (se vedea și pe anvelopele my 2017), am renunțat la idee pentru ca merg preponderent in oras, Casco 120€/luna, după cum ziceam mașina nu tocmai “țiplă”, am decis ca nu mai caut A4 sau SUV, eventual un Karoq de nou sau un ID.3, mai vedem, deocamdata golful își face treaba, in curand vin clemele Thule pentru barele transversale și suporții de bicle (3 Buc), hatchback este mult mai practic pentru ce îmi trebuie mie. Plus ca dacă merge bine nu are sens sa o dau. Schimbat placute frâna spate (cred ca prima data), cu Brembo (nu la PBN sic). Add on de ulei Castrol Long Life III, mă gândesc sa trec pe Ravenol 5w30 vmp usvo pentru ca parca are viscozitatea mai mare, schim ulei la anul deci mai vedem.

Link către comentariu

Casco 120 euro / luna la a ta? Sau atat era la Audi'ul respectiv?

Link către comentariu

La Golf e €60, €120 era la Audi, am cerut cotatie de la broker după VIN

Modificat de codz
Link către comentariu

E foarte bun filtrul ala; din asta am pus si eu.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am fost si anul asta in Grecia, a 6-a oara, fara probleme, mașina merge ca noua, am trecut de 92k Km ma apropii de 93k Km. Consum undeva la 6,9-7l/100km cu tot cu vitezele de autostrada, cu statul in vama și cu plimbările zilnice, nu mai conteaza, oricum e mai puțin decât au avut toți ceilalți cu care am fost care au SUV-uri :) și nah ca mi-au încăput și mie bagajele și 10 litri de ulei de măsline la întoarcere :) 

Recomand Grecia pentru vara asta, romanii sunt testați, sârbi zero (nu au voie sa între), grecii precauți (mai precauți decât romanii de aia au 50-100 de cazuri pe zi), apa binecunoscuta, bărci de închiriat cu care mergi pe unde vrei, nu găsești asta in România, la noi aglomerație, Covid și mâncare proasta.

4884AA66-A508-4340-B886-64A620A53350.jpeg

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Azi o cifra rotundă 95.000 km :) și mașinuța merge ca noua, am observat doar ca sub bara din față am și in partea stanga niște julituri destul (mai mult ca in partea dreapta unde am julit eu de o bordura in Bran in prima luna când am luat-o), deci un mister, sa fi luat niște borduri fără sa îmi dau seama..in fine, sunt sub bara nu se văd .. sa ma bucur de mașinuța pana și după 100mii .. ca înlocuire încă nu mi s-a pus pata pe alt model .. pata cu A4 quattro mai e doar puțin, acum ma uit la ID.3, ID.4 și Enyaq .. pentru discutii despre alte mașini decât cea de fata va rog discutii doar in privat ca sa nu fim offtopic

98EA9B39-8D5A-43BB-9703-6EF3BB4EA26B.jpeg

Modificat de codz
Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Si eu am avut aceiasi problema cand am vrut sa imi vand masina ca am putini km, insa se devalorizeaza destul de repede chiar daca ai km putini. 

 

Majoritatea se uita sa ia o masina care sa fie ieftina si buna. E bine ca o mai tii daca nu iei cat vrei tu. 

 

Cati mai multi km fara evenimente neplacute. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Încă o mie in mai puțin de o luna .. “simply pleasure” :)) apropo de sloganul Skoda “simply clever”

 

Montat anvelope de iarna apropo, cele

vechi GY8 încă își fac treaba, pe jantele originale, fără probleme nici aici, nu am simțit niciodata nevoia unor alte jante.

 

Poate am uitat sa va spun, de curand G7-le are kit Thule de bicle pe care il instalez pe plafon când am iesiri din oras. Pentru ca Megane-ul IV care făcea asta nu mai este in familie.

4404FDBF-7577-4A7E-8EF2-3D27E5212C9A.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

După 7 ani și 97000 km a venit timpul pentru schimbarea bateriei originale (EFB made by Varta 69Ah 680A) care a cedat brusc (doua zile înainte am observat ceva ciudat, oglinzile se deschideau mai tarziu, demarorul rotea mai greu, pana când acum doua seri gata, vaj vaj pa, ușile nu se mai închideau, poziția a rămas aprinsa chiar dacă am dat pe zero, minunat). Noroc cu un coleg cu cabluri și o Honda țeapănă, a pornit la sfert. A doua zi iarăși nimic “state of charge —%” (la a mea încă afișează SOC dacă tin apăsat pe 0.0 din bord).

 

Am ales sa nu merg la reprezentanta, mașina oricum fiind imobilizata, am comandat o baterie la o firma care vine cu baterie, cu tester, cu aparat de codare, cu POS, in aceeași zi. Ca sa nu fac reclama va spun in privat firma.

 

Noua baterie este Exide 70Ah EFB 720A, codarea s-a făcut cu un device specializat pe asta, nu cu laptop, selectează doar tipul bateriei și gata. După o zi de mers (pana la birou și înapoi nu cine știe ce), SOC 90% și start-stopul functioneaza parca mai bine (nu il folosesc deobicei dar l-am lăsat ON ca sa văd cât de repede pornește, e ca noua).

 

Săptămâna viitoare sunt programat la inspecția service fără schimb ulei, după cum arată “in bord”. Sa vedem ce mai încearcă reprezentanta sa îmi “recomande”. Cum a fost data trecuta stergatoare când eu deabia le schimbasem. Adevarul este ca anul trecut parca mi-au spus sa verific bateria.

 

Acum singura chestie rămâne unde merg la schi :)

Link către comentariu

70Ah? Este marimea pentru diesel, se va incarca bine?  In rest reprezentanta cere dublu fata de cea mai scumpa baterie de pe piata cu mers la client cu tot... ei traiesc de pe servisarea masinilor de firme si mai fac si figuri cand mergi la ei cu ceva cerinte de parca ei ti-ar face un serviciu ca poti opta la serviciile lor. In rest numai de bine. 

Link către comentariu

codz: nu ai avut si alte semne? la mine la g6 tot dupa 7 ani am schimbat-o, dar ea inca nu cedase. dar am observat ca seara nu mai deschidea luminile din interior la deblocare, dupa ce o lasam cateva zile nepornita. si asta dupa mine a fost semn clar ca e pe duca si decat sa ma trezesc ca nu mai pleaca cand mi-e lumea mai draga, am schimbat-o. la alte semne insa nu ajunsesem si e clar ceva mai ducea. dar mi-o cautam cu lumanarea.

Link către comentariu

@Andrei1980bateria originala avea 69Ah, capacitatea recomandata pe orice site de baterii (Varta samd) este de 70Ah minim EFB sau dacă vrei AGM. Așa este cu reprezentanta, uneori nu merita nici ca bani nici ca timp. Ca persoana fizica te frige la bani.

 

@mandeluam simțit ca învârte mai greu și ca oglinzile se deschid un pic mai tarziu, deobicei se deschideau cum băgăm cheia și puneam contact, niciun alt simptom sau avertizare pe bord. E ciudat ca mașina îți zice înainte sa ti se termine bateria de la cheie dar nu îți zice de acumulator.

 

LE: start stop functioneaza perfect, acum îmi dau seama ca atunci când lăsam s/s activat pornea mai greu de aceea il dezactivam mereu când plecam, acum la drumuri prin oras o sa il las pornit, deși eu merg cu AutoHold și pornește motorul doar când apăs pe acceleratie și pleacă brusc dacă nu apăs incet (dacă AutoHold este off pornește motorul când ridic piciorul de pe frâna și pleacă lin înainte sa ating accelerația)

Link către comentariu

nu, avertizare pe bord nu primesti. ar trebui niste senzori si nu are asa ceva. si ar trebui sa fie in baterie. adica o baterie mult mai smechera si mai scumpa. si asa cer aia la service pe una de zici ca cine stie ce iti cumperi, nu o baterie de o gasesti peste tot.

Link către comentariu
19 hours ago, codz said:

@Andrei1980bateria originala avea 69Ah, capacitatea recomandata pe orice site de baterii (Varta samd) este de 70Ah minim EFB sau dacă vrei AGM. Așa este cu reprezentanta, uneori nu merita nici ca bani nici ca timp. Ca persoana fizica te frige la bani.

Ciudat, la leonul nostru cu 1.4TSI ACT de 150CP MY2016 are baterie EFB de 59Ah Exide si 2.0TDI-ul 69Ah Varta AGM... insemna ca in 2013 puneau inca baterii mai mari, ori si aici se vede diferentierea firmei mama fata de marcile de sub ea...in fine, astea nu sunt probleme, mai mult o observatie. Numai bine 

Link către comentariu
On 10/29/2020 at 7:57 PM, codz said:

Am făcut azi o tura pe Transbucegi, atât pana la Piatra Arsa și pe jos o plimbare la Babele cât și pana la Peștera, hotelul arată bine ma întreb cum o fi acolo de Revelion.


La ducere in benzinăria Breaza nu mi-a venit sa cred când am dat sa plec .. așa ca am făcut poza de mai jos ? pe bune 4 Golfuri 7 diferite toate unul lângă altul intamplator? Fără gluma nu eram împreuna cu nici unul dintre ele. Era cineva de pe forum cumva?

A1E8AC22-FF64-4590-8725-EF62F2B50BE6.jpeg

 

Iti zic eu... Scump :)))) 

 

Am facut paranghelia dupa cununia religoasa acolo... pe cand abia primise 4* si preturile erau mai omenesti :))

Noi am ajuns pe 01 NOV pe Tansbucegi dupa prima zapada :)))

Link către comentariu

Eu la a mea (1.2 TSI MY2014) am avut baterie de 59Ah pe care am înlocuit-o cu una de 70Ah și nu am avut probleme cu încărcarea. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

98000 km dupa un schi la Azuga pe un petec de zapada :)

 

 

0FB0122E-BDFA-4BB3-A9B0-983C95F0F83C.jpeg


 

 

46C27EAC-249D-42D3-A658-E31849FB0A2A.jpeg

Modificat de codz
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

La mulți ani 2021!

ODO: 99.000 km

 

F369B229-699F-45BF-B831-F2AEB46E1441.jpeg.e59e86fdd491bd58578e16d1ed336065.jpeg

Modificat de codz
Link către comentariu

Multi inainte, asteptam si poza peste 999 :)) Sper ca ai resetat si tripul, eu asa am facut =))

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Back from Bansko, 6.8l/100 media daca mai conteaza, deja 100500km and going smooth

 

@nsmpana cand o mai tin? din moment ce merge atat de bine si am trecut de 100mii probabil nu mai este de vandut ci de tinut in familie .. dar pentru mine inca nu stiu, am facut un test drive cu CX5 (benzina 2.5, fara turbo) si m-a dezamagit (tinuta de drum, balansul la viteza - mi s-a parut efectiv nesigura la miscarile volanului, zgomotul si acceleratiile, atat de pe loc cat si din mers), ma intreb pana la urma daca un SUV este de mine sau nu, asa ca gandul meu ramane tot la un A4 quattro (daca e sa ma iau dupa sfaturi) motorizarea Ultra (190cp) oricum .. nou e ff scump (50k+), sh se gasesc greu cu tot ce vreau eu (AH, AC 3 zone, ACC, full LED, alcantara, gri manhattan) mai ales in Romania (ca sa am un istoric cat se poate de real) prin urmare, ca sa nu fac offtopic, deocamdata merg cu G7, la primavara ii mai fac o ceara si mai detaliez si pielea din interior si e ca noua :) 

Link către comentariu

Consuma putin si mi se pare peste Golf 8 la calitate si design  interior ...

 

Da, cu criza asta de componente, e cam riscant sa iti comanzi masina noua.. la sh oferta e din ce in ce mai mica deoarece nu s-au mai produs masini noi ni ultimul an... 

Eu am riscat si am dat Superbul (desi avea 72k km) si am comandat RS TSI.. dar am emotii cu livrarea... 

Modificat de nsm
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!