Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Salut

Ai menționat într-unul dintre primele tale posturi că vrei să-ți cumperi bare transversale Thule și roofbox. Ți-ai luat? 

Ce părere ai de barele transversale care sînt in catalogul Vw de accesorii? Mie mi se par mai frumoase, în principiu din cauză că se potrivesc perfect. Cele de le Thule sînt universale și de cele mai multe ori sînt mai lungi decit lățimea plafonului mașinii... Au cele de la Thule ceva în plus, sînt mai bune în vreun fel față de cele din catalogul Volkswagen?

Cam aceleași nelemuriri le am legat și de roofbox... Ai studiat cumva opțiunile, te-ai orientat spre un model anume?

Link către comentariu

Salut

Nu le-am luat. Nu am experienta in bare si roofbox, nu am avut (nevoie) niciodata.

Ma gandesc la barele acestea http://www.portbagajeauto.ro/bare-transversale/thule-rapid-system-754-bare-transversale-aluminiu-aero-wingbar-portbagaje-auto-thule.html de la Thule, fac intradevar forma un T din cauza ca sunt universale dar cred ca sunt facute bine, sper sa nu suiere, asa spun ei ca WingBar genereaza cu 90% mai putin sunet si cu 55% mai putina rezistenta la inaintare. Pretul este de 906 lei, inclusiv antifurtul cu cheie (4 butuci, 2 chei). Nu le-am vazut live dar in poze arata bine, si banuiesc ca Thule este de incredere.

Cele de la VW http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-volkswagen/Volkswagen-Golf/Accesorii-Golf-7/Accesorii-exterior-golf7/Bare-transversale-Volkswagen-GolfVII-5G4071126 sunt 1430 lei, par dintr-o bucata, nu stiu daca includ in pret antifurt, nu stiu daca nu suiera mai tare decat Thule.

Ca si roofbox ma gandesc la http://www.portbagajeauto.ro/cutii-portbagaj/thule-pacific-100-dual-side.html Thule Pacific 100 dual-side 330 litri, 1180 lei, si asa mi se pare destul de mult. Daca ai alte sugestii, sunt binevenite :)

Link către comentariu

Alea sunt barele pe care le am eu, duc bine 3 biciclete chiar si la 140km/h.

De auzit, se aud, n-ai ce sa faci, insa nu deranjant, si nu suiera, e un murmur mai mult.

Modificat de yopy
Link către comentariu

post-1145-1391254144902_thumb.jpg

Prima borna de 10000km :)

Va saluta G7-le si proprietarul de la munte. Pe zapada batatorita a urcat excelent, doar o data a palpait ASR la o curba unde am apasat pe acceleratie, altfel daca tii normal acceleratia urca excelent, si am urcat pana in capat la Cumpatu.

Inainte de autostrada A3 vibrau rotile, din cauza zapezii stranse, am oprit si am dat cu spray de dezghetat parbrizul, in cativa km s-a rezolvat.

post-1145-13912543116008_thumb.jpg

Link către comentariu

Misto view-ul. Daca reuseam sa ajung nu cred ca puteam urca cu BMW pana sus la Cumpatu. :)

Nu stiu care e faza cu vibratul rotilor, deoarece si unui prieten, cu noul Seat Leon, ii vibrau.

Anyway, cati mai multi km fara probleme.

Nu te mai stresa de consum. Consumul pe care il aveai pe O2 (il aveam si eu...) nu o sa il mai obtii cu G7 pe benzina.

Cheers! :icon_thumleft:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu

Pai e logic daca se aduna zapada pe interiorul jantei si ingheata roata devine dezichilibrata si la viteza incepe sa vibreze volanul daca e pe fata sau scaunul daca e pe spate. Se rezolva cu surubelinta din dotare (pe golf 6 era oem la G7 habar nu am) asta daca nu ai spray. 

 

Zapada intra acolo daca mergi incet prin zapada mare la mine se inampla f des ca sunt mare fan al mersului prin zapada. Asta explica si scuturile rupte. :p

Link către comentariu

Inteleg fenomenul, insa nu mi s-a intamplat niciodata la toate masinile pe care le-am avut.

Tocmai de aceea eram surprins...

Link către comentariu

Si eu am fost surprins pentru ca nu mi s-a mai intamplat, iar cu O2 masina a stat in zapezi si am plecat cu ea nebibilita la roti. Ma gandesc ca e si in functie de spatiile dintre spitele jentii (la G7 am 5 la O2 erau 6), cu cat mai putine spite cu atat intra mai multa zapada, la viscol sau cand dau astia zapada la o parte de pe strada si o indeasa in masina ta.

Mai era cineva oprit in rondul la intrarea pe autostrada care ma intreba de ce vibreaza si la el, era cu o Toyota Avensis parca. Mentionez ca eu m-am oprit de doua ori, o data la Mega in Pipera si am dat zapada cu un bat, apoi in rond si am dat din belsug cu spray. Nu mi s-a parut sa fie multa zapada inghetata, era afanata o puteai da jos cu degetul dar intradevar era ceva si in interiorul jentii.

Apropo, bateria era la 80% dupa stat o saptamana in frig, e bine, dar e probabil AGM ar trebui sa tina bine la frig.

Modificat de codz
Link către comentariu

Si eu am patit-o si tot pentru prima data.:D Am curatat la mana aproape tot dar n-a fost suficient si, dupa 50 km, am ajuns la o spalatorie. N-a cazut mare lucru de pe jante...

Link către comentariu

Cu cât e mai mult loc între etrier și janta cu atat mai mari sansele sa se adune zăpada, plus ca daca e aproape si se încălzește topește zăpada.

Link către comentariu

Asa este, la O2 aveam etrierii foarte aproape de janta (jante de 15"), daca nu puneau la echilibrare plumbi extraplati (din astia de 2-3mm) loveau in etrieri sau in protectia aia de metal in fine, mi s-a intamplat in 2005 la primul schimb de anvelope de iarna.

Modificat de codz
Link către comentariu

E normal sa vad aburul de la evacuare prin luneta? E adevarat ca atunci cand masina este rece si frig afara, dar am impresia ca este cam mult, sau presiunea cam mare, de ajunge sa se vada pana la luneta. Nu imi dau seama cum se vede din afara masinii dar daca ajunge la luneta probabil ca e un "nor" cam mare.

Link către comentariu

Probabil ca e normal, chiar zilele trecute(vineri mai exact) am fost si eu uimit de aburul vizionat in oglinda laterala stanga! Chiar imi puneam intrebarea ce spun ceilalti participanti la trafic. 

Link către comentariu

Avantajele masinii de 4,25m, am parcat azi intr-un U de zapada inalta, de 4,35m, cu grija sa nu ating ca zapada era cam tare, cand m-am dat jos insa eram blocat in U:) nu aveam loc sa trec atat de putin loc mai era, a trebuit sa lipesc in spate ca sa trec prin fata:)

Link către comentariu

Ce este si mai interesant - dupa mine - ca chiar si dupa un drum extraurban de 165 km unde nu de putine ori am urcat in tromba dealuri, m-am dus si cu 140 + km/h, ajungand in Cluj, vad iarasi aburii in oglinzile retrovizoare in spatele masinii... nu am intalnit pana acum nici o masina la care dupa un mers mai lung sa i se vada inca aburii iesiti...cum spunea Bogdanpiatra :"ciudate sunt caile tsi-lui" . Scuze de offtopic. 

Tie iti arata in CB starea bateriei? Tare de tot :) 

Link către comentariu

Da, cu motorul oprit, usile inchise, tin apasat pe 0.0, astept sa scrie Time pe urma scrie Battery si ridic degetul, pentru cateva secunde scrie State of Charge, deobicei este 90%, am vazut si 80% si acum 70%, e interesant de vazut dupa cativa ani.

 

Referitor la fum/abur, poate e o presiune mai mare in evacuare, mai fierbinte, nu stiu, insa ca aspect nu da bine sa scoti valatuci, chiar daca accelerezi mai serios. Si am mai observat ceva, la relanti, cel putin acum pe frig, mirosul de benzina arsa (de la evacuare) este foarte puternic daca stai afara in jurul masinii.

Link către comentariu

Vreau senzori! Cand faci manevre rapide in locuri stramte sunt mai utili decat rear view camera, pe camera trebuie sa te uiti si sa aprecieze ce e acolo, zapada, distanta, stalpisori, altceva, cu senzorii auzi si pui frana. So, on the wish list senzori OEM.

Link către comentariu

Estimezi destul de bine la ce distanta este. Oricum eu o folosesc ca pe senzori de multe ori si prefer sa vad ce am in spate decat sa imi bipaie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cand parchez si dau doar in spate drept da, insa cand fac intoarceri din mai multe miscari in loc stramt si trebuie sa ma uit in fata si in lateral dupa alte masini e mai util sa fii semnalizat acustic cand sa opresc spate/fata

Link către comentariu

Azi m-am dat pt prima dat cu autobuzul (Q5 ma simt ca un tanchist in masina aia) si senzorii mi s-au parut mega aiurea sunt obisnuit cu camera si ochiometric. Piuiau aiurea la o gramada de zapada care era in dreapta fata in timp ce dadeam cu spatele si da apasam pe frana ca faceau galagie aiurea.

 

Probabil si cum esti obisnuit eu am invatat parcarea laterala ochiometrica pe A3 si mi s-a parut lux camera pe golf, senzori nu am folosit asa ca probabil de aia ma incurca.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!