Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Acum iar o sa ma certe Rave ca nu citesc manualul, dar parca mi-e mai simplu sa intreb aici: chestia asta cu consumul instantaneu e si la 1.2 TSI? Iar daca este cum se acceseaza? (Eu m-am jucat un pic cu butoanele de pe volan, dar parca nu am intalnit consumul instantaneu, desi recunosc ca nu umblam dupa el in mod special.)

Modificat de Navi
Link către comentariu

Este. Te pui pe driving data și dai de săgețică în sus de pe partea dreapta a volanului, de 2 ori. And there you have it :)

Link către comentariu

Este irelevant de motor, diesel sau benzina sau cilindree. E un pic mai complicat de gasit decat inainte. Acum ai mai multe categorii pe Maxi-dot sau cel putin asa era pt mine.

Link către comentariu
Sterescugabriel

O intrebare , iti mai apare pe afisaj Clima daca butonul A/C este oprit  (adica nu este aprins) ?

Link către comentariu

Da, am observat ca imi apare "Air conditioning" chiar daca nu este pornit A/C, si eu m-am mirat. Poate e consumul de la ventilatoare. Nu stiu exact cum face el calculele, de unde stie cat consuma motorul si cat consumatorii, in fine, treaba lui.

 

LE: acum imi aduc aminte ca de fapt in majoritatea cazurilor in care e pe ventilatie (A/C off) nu apare, doar cateodata apare

Modificat de codz
Link către comentariu
Sterescugabriel

Am crezut ca are a mea o problema, dar se pare ca e generala treaba. Oricum e misto sa iti arate , daca sunt prea multe pornite (incalzire oglinzi, scaune stanga dreapta, clima )nu iti incap toate. Ce am observat ca masajul nu indica ca ar consuma ceva.

 

Vezi ca e foarte sensibil acel touch cand speli masina. O sa detaliez in topicul de impresii generale imediat.

Link către comentariu

Este. Te pui pe driving data și dai de săgețică în sus de pe partea dreapta a volanului, de 2 ori. And there you have it :)

 

Cred ca m-am exprimat gresit: nu la consumul instantaneu de carburant m-am referit ci la ceea ce a postat @codz in cele doua foto (primul post de pe aceasta pagina). Eu nu am reusit inca sa ma prind cum aflu acele date, dar poate pentru ca eram cu masina oprita (contactul pus, desigur). Codz, tu cum le-ai accesat?

Link către comentariu
  • Administrator

Rog nu transformati topicurile de prezentare a masinii in amalgam de dileme tehnice.

Multumesc

Link către comentariu

De acord, dar acum daca tot am postat si nu mi se poate raspunde direct, de PM nu a auzit nimeni? Macar asa, sa nu mor prost!  

Modificat de Navi
Link către comentariu

E chiar atat de greu sa apesi pe butoane si sa vezi ce se intampla?

 

De la a secunda 39, banuiesc ca intelegi chiar daca e in alta limba, nu?

Link către comentariu

@Rave Nu-mi place sa apas la intamplare pe butoane ce mi-e frica sa nu stric ceva :winter: (Multumesc pentru videoclip!)

Link către comentariu

Lol, asta n-am mai auzit-o... :P

 

Daca puteai sa strici masina apasand pe vreun buton, te asigur ca nu mai puneau inginerii butonul ala acolo! Si in general e o idee buna cand achizitionezi un echipament complex (ca-i TV sau masina tot aia), sa citesti manualul...

 

@Codz, trebuie sa ajung si eu la afisajul consumatorilor pe Maxi-dot. Nu e f relevant, dar iti da ceva la care sa te uiti din cand in cand.

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Ca tot vine vorba de manual, aseara am recitit manualul, mai ales atentionarile marcate cu portocaliu si rosu, o sa incerc azi la masina functia de siguranta referitor la inchisul usilor si deschisul de la manerul dinauntru dupa ce le inchizi de afara, se apasa de doua ori pe buton si apare mesajul SAFE LOCK si becul din usa (lock) devine din portocaliu rosu, iar cel de pe marginea usii (cel rosu) clipeste altfel. Din pacate in unele locuri manualul spune si ce ar face masina daca ai avea optiunile respective (fara a mentiona in toate cazurile ca "la masinile care au optiunea..") de exemplu dezactivarea ESP si despre Launch Control, te face sa le cauti si sa nu le gasesti :) sau inchiderea automata a geamurilor cand ploua, la mine nu este .. si recirculare automata ar trebui sa fie la toate cu Climatronic?

 

LE: nu am duze stropitori incalzite :( plus ca, desi am pus lichid de iarna, stropitoarea de luneta nu a mers la -1 grad, trebuie sa mai dau la pompa pana ajunge si lichidul de iarna .. ca urmeaza zile fara temperaturi pozitive .. PS: la cealta masina a familiei, un Megane ST, ies aburi cand dai cu stropitorile, deci are duze incalzite, desi nu are scaune incalzite sau xenon sau spalator de faruri

Modificat de codz
Link către comentariu

Hmmm daca iese abur exista sanse sa am duze incalzite?

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu

Sau faptul ca rezervorul de lichid este sub capota si este mai cald decat temperatura de afara -.  se creeaza condens.

 

Asa face si la mine si nu am duze incalzite.

Modificat de saibot
Link către comentariu

O sa verific la Megane, s-ar putea sa nu fie minunea, masina era in soare, desi erau -2 grade, dar abur iesea clar in zona duzelor, cat si pe parbriz .. acum iarna mi-as fi dorit pachetul iarna si parbrizul incalzit .. si inca nu a venit viscolul :) insa de azi am inceput sa dau drumul la incalzire scaun, pe pozitia 1

Modificat de codz
Link către comentariu

Cum ti se pare incalzirea in scaune? Eu nu pot sa rezist mai mult de 10-15 minute pe treapta 1 si-l opresc. Nici n-am incercat inca sa stau pe 2 sau 3... :)

Link către comentariu

Pe parbriz datorita frecarii stergatoarelor se genereaza caldura -> vapori. Mai ales ca lichidul de iarna are alcool si asta se evapora repede.

Link către comentariu

@TudorM Identic cum spui tu :) poate la -20 sa dau pe treapta 2 sau 3

 

@saibot .. s-ar putea sa ai dreptate cu incalzirea lichidului in vas, altfel daca masina n-ar fi stat in soare sigur nu ar fi iesit aburi, poate sa fie mama lui de lichid de iarna cu alcool, tot rece ramane si nu scoate aburi :)

Modificat de codz
Link către comentariu

Eu îl pornesc încălzirea pe 3...după vreo 3-5 min dau pe 2...și mai nou rămâne acolo..înainte să treacă sub 0 grade, îl puneam pe 1. :)

Link către comentariu

Din cate imi amintesc, masina are senzor de poluare  iar recircularea este automata.

 

PS: voua chiar vi se incing stergatoarele de la frecare cu parbrizul? inseamna ca de-asta ale mele s-au uzat deja. :coffee_lol:

Modificat de dadu
Link către comentariu

Si am fost si prima data prin zapada, putin asa cat sa se simta bine si UG8-urile :)

post-1145-13865962990936_thumb.jpg

Pare destul de controlabila la viteze mici si la urcari/coborari pe zapada insa de la 60kmph oprirea dureaza mult, eram pe o bucata cu zapada fara antiderapant posibil sa fi fost gheata dedesubt.

ps: nu fac review la anvelope, e normal la toate sa opreasca tarziu :) mai vorbim despre ele dupa mai milte drumuri in conditii de iarna, deocamdata au mers pe autostrada intr-un regim de viteza destul de mare, pe uscat, nu le prieste dar ma grabeam la film

Modificat de codz
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!