Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

post-1145-13821222582372_thumb.jpg post-1145-13821222652561_thumb.jpg

Gasiti diferentele :) Am tras in spatele unui G7 tocmai ca sa fac o poza impreuna :)

 

Nu cunosc proprietarul, daca e pe forum il salut!

Modificat de codz
Link către comentariu

Nu stiu cum observati diferentele la stopuri, numai eu nu observ :) (stiu ca sunt, dar trebuie sa ma uit mai deaproape)

 

Asa, trei diferente, mai sunt multe .. cine mai incearca? Care se vad bineinteles, nu cum e CB sau radioCD

Modificat de codz
Link către comentariu

La HL îs mai închise...known fact. Culoare, CL/HL, banda argintie din bară, grila cu bandă argintie cu un nivel mai jos, folie, 1.6 TDI vs 1.4TSI...mai sunt?

Link către comentariu

Azi mi-a aparut prima data semnul de "take a break" :) eram dupa Campina si chiar imi era somn dupa mersul pe cruise pe autostrada si pe Ploiesti-Campina. Chiar functioneaza sistemul, simte cand conduci altfel ca deobicei, a avut timp pana acum sa-mi inregistreze stilul de condus si cand a vazut "blegeala" m-a avertizat, chiar de doua ori pana la Sinaia.

Mai incercasem eu alta data sa-i dau impresia sa vad daca zice dar nu am reusit. Acum insa a aparut pe bune. Tari baietii care au dezvoltat sistemul asta :)

Link către comentariu

Nu are treaba cu lumina, nu "vede" nimic. E o functie a calculatorului care atunci cand detecteaza miscari ciudate ale volanului, dupa o perioada mai lunga de miscari normale, reactioneaza la ele.

Link către comentariu

Du-te mah, ca doar au povestit niste posesori de Passat ca le-a aratat consilierul camera de filmat dintre cadrane! :dry:

Link către comentariu

Du-te mah, ca doar au povestit niste posesori de Passat ca le-a aratat consilierul camera de filmat dintre cadrane! :dry:

Mama, am camera intre cadrane si nu stiam.

Pe mine m-a lasat consilierul sa mor prost. :))

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Hmm, pe presuri ai trecute toate surorile din gama in afara de Octavia. Oare nu au aceeasi forma pe O3? Ca faza, si mie mi-au venit azi presurile de cauciuc de la PBN. :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi prima frana in care a intrat ABS-ul, anvelope de iarna, 8 grade, semiud pe jos, au iesit niste pietoni dintre masinile din coloana (care nu stiu sa nu stationeze pe trecere ca sa poti vedea si tu ceva, oricum era obligatia mea sa fiu atent), de la 30-40 kmph la zero s-a oprit in 10-15 metri sa zicem, eu eram cu ochii in oglinda retrovizoare dar si sa vad daca opreste pana la trecere. Deci pot sa fiu sigur ca pe vreme mai rea se opreste si mai greu cu anvelopele de iarna, sa zicem 20-30 metri. Daca de maine-poimaine vine zapada nu mai mergem noi cu 50-60kmph in oras cum mergem acum.

 

LE: conform http://forensicdynamics.com/stopping-distance-calculator s-a oprit conform asteptarilor, acolo zice ca de la 40kmph opresti pe asfalt ud in 11.45 metri, dar nu spune cu ce anvelope si la ce temperatura .. interesant oricum de retinut cresterea cu mult mai mare a distantei de franare functie de viteza (am luat pe ud):

 

30kmph = 6.5 metri

40kmph = 11.5 metri

50kmph = 18 metri (x3 fata de 30kmph)

60kmph = 25 metri

80kmph = 46 metri (x2 fata de 60kmph)

100kmph = 72 metri

130kmph = 121 metri

150kmph = 161 metri (x2.2 fata de 100 kmph) 

Modificat de codz
Link către comentariu

Pai de, daca nu ti-ai luat Conti. :10[1]:

 

Mai miros presurile alea? Pe ale mele le-am si spalat cu detergent dar dupa o saptana, tot mai miros deranjant de rau.

Link către comentariu

Nu m-a deranjat deloc mirosul presurilor de cauciuc. Nu se prind perfect, nu au clips ca cele originale, doar gaura, insa sunt multumit de ele.

Link către comentariu

Subscriu, plasticul e bun, destul de aderent in privinta mizeriei iar prinderea e suficient de buna. Pacat ca tavita de portbagaj e dintr-un plastic destul de rigid.

Link către comentariu

Hello,

Undei ai facut tratamentul cu ceara?

La ce pret a fost si cum ti se pare, e ok?

Mersi

Link către comentariu

Salut, am dat ceara personal, intr-o parcare suterana ca sa evit praful. Este a doua oara cand dau, cu Sonax Xtreme Wax, cca 80 lei cutia, mai are de vreo 5-6 aplicatii. Sunt multumit de ea, este calitativa.

Link către comentariu

Salut Codz. Acum trei zile am petrecut si eu 2 ore aplicand ceara carnauba pe Fritz al meu si am pus covorase de cauciuc - o coincidenta?  :) Am fost si la o verificare de toamna-iarna si mi s-a completat un pic de antigel. 

Cum se aude TSI-ul de 1.4 la pornirea la rece de cand a venit frigul? La mine e ok (nu am pus deloc benzina ROZ 95 pana acum) chiar nu am simtit vreun tremurat sau vreo ezitare cum se mai intalnea la pornirea la rece la motoarele din seriile anterioare.

P.S. - am eu anvelope Conti Winter Contact pe Passat si pe frigul asta la frana brusca pe asfalt uscat se duc la fel de grav si intra ABS-ul so...

Link către comentariu

Foarte bine ca ai pus ceara, e o satisfactie cand o aplici singur nu? :) Si eu am completat antigel, vad ca si pe G7 si pe O3 lumea spune ca gasesc nivel redus al antigelului.

Nu am sesizat zgomote ale motorului la temperaturi mai joase, nici ieri cand ningea nici azi dimineata la prima cheie. Pana la urma dupa nopti geroase la -10 e normal sa plece altfel, uleiul e vascos. Imi aduc aminte cat de greu se misca schimbatorul la fosta. Sper sa mearga bine si asta pe ger ca am de gand sa merg in conditii de iarna in Austria, fie si -20 grade. La anvelope nu ziceam ca e din cauza marcii, la orice anvelopa de iarna intra ABS-ul mai repede pe ud. Astept zapada sa vad cum se comporta si anvelopele si masina cu ESP-ul si XDS-ul.

Modificat de codz
Link către comentariu

Multumesc. Azi dimineata am pornit-o si eu si era foarte linistita. La DSG-ul tau e putin probabil sa resimti acel efect de "cauciuc" la actionarea levierului schimbatorului cum se resimte la cutia manuala. E frumos ca ai ocazia sa o duci in AT, drumuri bune unde poti sa pui in valoare cutia si motorul, Anticipez ca dupa primul plin cu benzina din Austria masina o sa consume mai putin si motorul se va simti mai regulat in functionare - la mine asa a fost. 

Stratul de ceara se simte - picaturile se aduna si zapada a alunecat usor de pe masina. Si da, ca si tine, prefer sa fac personal anumite operatiuni de intretinere pentru ca mai multa grija ca mine nu pot avea cei de la detailing/spalatorie.

Am observat ca masina incepe sa bage caldura relativ rpd fata de 2.0 TDI de la Passat semn ca dieselul se incalzeste intr-adver mai greu. Presupun ca si la 1.4 TSI e la fel.

Foarte utila functia Max AC dezaburire.

Link către comentariu

Eu nu mi-am dat seama inca daca se incalzeste mai greu sau mai repede decat la 1.9tdi/O2 dar inca nu am avut temperaturi cu minus. Insa cred ca prin modificarile aduse la noile 1.2 si 1.4 tsi, care au urmarit in mod special, pe langa reducerea greutatii si incalzirea mai rapida, pentru economie de carburant si reducere noxe, ar trebui sa se incalzeasca mai rapid in habitaclu, in 5-10 minute cat dai zapada jos. Problema este ca nu stii cat din caldura bagata vine cu adevarat de la motor si cat este din A/C. Daca nu ar fi A/C pornit cred ca ar sta altfel treaba. Vedem noi in cateva saptamani.

 

Referitor la Max AC dezaburire mie mi-a fost mereu frica sa o folosesc pe un geam inghetat, aerul cald poate crapa parbrizul, poate nu este adevarat dar eu asa am ramas cu ideea si folosesc doar functia (butonul) de directionare catre parbriz a aerului, ventilatorul pe Auto sau pe manual la 3 liniute.

 

Ce am observat ieri referitor la consumul instantaneu cu consumatori, aratat frumos atat pe CM cat si pe BC, imi arata ce era ON: mirror heating, air conditioning si rear window heating - cu toate trei consumul adaugat era de doar 0.2-0.3litri/1h. Concluzia este ca incalzirea nu consuma foarte mult, precum si faptul ca A/C pe cald consuma mult mai putin ca atunci cand A/C baga rece (vara).

Modificat de codz
Link către comentariu

foarte misto ca ti arata detaliat fiecare consumator in parte, dar vara cat iti arata consumul la A/C, banuiesc ca nu are cum sa sara de 0.5 litri in plus?

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!