Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Poza e facuta cu masina parcata jumate pe un trotuar :) trebuia sa precizez, era de prevazut ca ochiul ager al forumistilor ma va "sanctiona"

Link către comentariu

De curiozitate m-am uitat si eu. Am 3 cu dot 1213 si una cu 1113.

O chestie descoperita recent este codul motor CMBA cum avem pe my2013 a fost schimbat cu CXSA pe my2014, lucru confirmat cu JUG.

Sent from my iPhone

Link către comentariu

Iar se intampla cum a fost la O2 (si pe aceea am luat-o imediat cum a aparut modelul) acelasi motor EURx si peste catva timp il fac EURx+1?

Link către comentariu

Sa fie asta singurul motiv, eu ma gandeam sa nu fie cu probleme motorul daca l-au schimbat dupa un an.

Link către comentariu

De ce ai pus azot in cauciucurile de iarna ?

Eu stiam ca este indicat vara din cauza temperaturilor crescute si datorita stabilitatii gazului

Dar iarna ?

Link către comentariu

Aerul are ~80% azot, el a pus probabil 90-95%. Asta daca nu fura aia la compresor :))

Pare monstrulet cu cauciucurile astea de iarna...desi sunt aceeasi dimensiune

Modificat de nervoss
Link către comentariu

E prima data cand pun azot :blush: in ideea ca anvelopele de iarna o sa vada diferente foarte mari de temperatura (de la -15 la +25 sunt 40 de grade diferenta) si ar face bine sa pastreze presiunea constanta atat cat am setat acum (sper)

 

Nu stiu de ce, poate din cauza profilului, anvelopele acestea nu par la fel de late ca cele de vara (desi normal ca sunt la fel) .. e prima data cand am anvelope de iarna pe 205/55/16, asa ca sper sa-si faca bine treaba pe zloata, zapada si gheata

 

LE: daca te uiti ce scrie aici daca pui azot e alta viata, fara explozii, consum redus, viata mai lunga, socuri amortizate mai bine "explicatia fiind faptul ca undele produse de socuri sunt amortizate mai bine de azot - care transmite undele sonore mult mai slab decat aerul. " (hai las-o jos ca macane  :lol:  )

Modificat de codz
Link către comentariu

Sunt vrajeli de marcheting, sa ne ia banii.

Pana sa existe azotul asta cum mergeam toti cu masinile si nu mai aveam nimic ?

Si eu stiam, dar uitasem, de procentajul de azot pe care il are aerul .

Si vorba lui Nervoss, nici macar nu esti sigur ca iti baga azot, asa cum spun ei. Se poate sa fie aer pur si sa platesti azot.

Asa ca ...

 

In fine, sa te tina cat mai multi Km cauciucurile si sa nu le tai  :winter:

Modificat de bobo22
Link către comentariu

Eu folosesc de 6 ani cauciucuri de iarna 205/55/R16 cu si fara azot. Nu e absolut nicio diferenta in utilizare. Asa cum a zis si colegul de mai sus, aerul obisnuit are aproape 80% azot in el, deci...

 

Iar iarna, cu cauciucuri bune (Conti in cazul meu) am avut zero probleme in utilizare. Si m-am bagat in niste troiene serioase. Daca iti cunosti limitele tale ca sofer si ale masinii, n-ai probleme. Sunt mici trucuri de iesit din zapada, nu prea mai ramai blocat pe nicaieri.

Link către comentariu

Tudor, daca e vorba de my trusty O2, cu manuala, am avut zero probleme in zapada, insa cu DSG si cu burtica mai jos cum are G7-le, recunosc ca am unele emotii, vazand si facand, numai sa nu ma fac de ras :) azi cand am urcat pe rampa la schimb de anvelope nu am controlat masina la mm cum era la manuala din ambreiaj, imi dau seama ca la iarna o sa am de invatat ceva nou cu DSG, chiar daca in teorie e simplu, bagi in D si pleci, eventual scoti ASR (TCS) dar cu manuala e mult mai usor de facut balans (parerea mea).

 

De aceea astept zapada, sa vad cum e cu DSG, mai ales in pante/rampe pe drum alunecos, ca pe drum drept o sa testez ESP-ul sa vad cand actioneaza (pe drum cu zapada ma refer), ma astept sa mearga bine, combinatia TCS/DSG/ESP sa-mi usureze treaba nu sa o faca mai grea.

 

LE: oare XDS-ul isi face simtita prezenta pe drum cu zapada? ar trebui nu? dar cum? inteleg ca EDL-ul (inclus in ASR) merge pana la 40kmph actioneaza frana pe roata care se invarte mai repede (pentru ca este pe gheata de exemplu) si transmite cuplu pe roata cealalta, atunci XDS ce face, este un fel de EDL la viteza care nu aplica frana ci doar da mai mult cuplu rotii care se invarteste mai incet?

Modificat de codz
Link către comentariu

XDS tot prin franarea rotii merge, n-ai cum altfel din soft. Altfel iti trebuie un diferential mecanic (de orice fel ar fi el). XDS-ul din ce am inteles eu, este o extensie a EDL-ului.

 

Ce zic ei acolo cu marirea presiunii pe roata se aplica doar masinilor cu DCC (deci Skoda si Seat sigur nu fac asta, desi au si ele XDS).

 

Si eu sunt curios cu DSG la iarna, dar sunt atatia soferi cu automate pe zapada si uite ca se descurca bine mersi. :)

Link către comentariu

Da, eu aplic ceara, nu e mare filozofie si e placerea mea sa fac treaba asta :) La spalatorie fac acelasi lucru si cu mai putina grija.

 

Mie mi-au cerut la o spalatorie 100 de lei ca sa-mi aplice ceara mea. :biggrin:  

Modificat de Navi
Link către comentariu

Prima impresie cu UG8-urile .. parca am DCC si am pus pe Confort, not really, insa cu mirare am observat cum absoarbe denivelarile, se simt mult mai putin ca cu Dunlop-urile de vara, am trecut peste un bump si nu mi-a venit sa cred, parca era aplatizat si moale, apoi nu se mai simt micile denivelari si am intrat si pe niste dale din acelea cu iarba printre ele si se simteau altfel.

Una peste alta diferenta e majora, probabil Dunlop-urile SP Fast Response sunt foarte dure si UG8-urile foarte flexibile.

Link către comentariu

Am trecut de 7000 km, am ratat sa fac poza, acum am 71xx km, in aproape 6 luni. In ritmul asta fac 15mii pe an.

Am tras o tura pana la Ploiesti pe A3. UG8-urile merg foarte bine pe uscat/umed, nici un zgomot in plus, confortul imbunatatit dupa cum ziceam se simte fata de cele de vara. 130-140kmph pe tempomat masinuta merge ca trenul, in sensul bun, te duce drept si fara zgomot ca pe sine, imi venea un somn la intoarcere :)

Primul obiectiv cred ca a fost atins, legat de mersul pe autostrada in liniste (fata de O2) si lipsa de vibratii. Masina nu are greieri iar motorul de 1.4tsi este foarte silentios si are suficienta putere chiar nu am probleme cu asta. E masina in care ma urc si cand merg la birou sau la mall si cand mergem 2+1 in weekend, pana acum n-am ramas cu bagaje pe afara (si am fost deja intr-un concediu la mare in Bg).

Link către comentariu

Am regasit topicul meu din 2009 in care imi exprimam dorinta pentru o masina VAG silentioasa la drum intins. Uite ca in 2013 s-a indeplinit dorinta :)

Modificat de codz
Link către comentariu

Pai primul coleg care ti-a raspuns la vechiul topic ti-a recomandat sa nu-ti mai iei Skoda pentru ca antifonarea lasa de dorit...

Link către comentariu

Tocmai deslusisem si eu misterul .. daca puneai "antifonarea lasa de dorit" era mai usor de inteles ca era in gluma vorba de Skoda.

 

Acum ca au aceeasi platforma nu se mai poate spune ca antifonarea este altfel (indiferent de pasla aia la motor).

Modificat de codz
Link către comentariu

Ce treaba are platforma cu antifonarea ?!

Codz, tu te bucuri de masina sau analizezi/cauti perfectiunea intr-un Golf ? E buna la toate si perfecta la nimic. Asta-i descrierea.

Sa vad ce-mi amintesc ca am mai citit pe aici ...

- nu-ti trebuie nimic la chedere (nu iti crapa si nu patesc nimic) - doar daca vrei tu neaparat poti sa le dai cu protectie iarna (pt chedere) de la sonax (de exemplu).

- Nu mi-au inghetat ialele sau semnul din spate in 5 ierni la 2 golfuri

- lichidul de parbriz nu e incalzit in vas. Doar duzele sunt (si ca sa vezi daca sunt, e suficient sa ridici capota sa vezi daca se duce si un fir la duze, nu doar un furtun)

- Oglinzile se usuca doar daca nu-ti ploua pe ele, depinde de directia vantului

 

Ba tot e normal la orice masina de strada. Mai ales cu una care sa mandreste ca e cu pana la 100 Kg mai usoara decat generatia dinaintea ei.
Greutatea aia in plus ajuta roata sa ramana la locul ei oarecum.

Vrei un fix? Ia bucse de GTI! Poate or sa fiedestul de dure cat sa te scape, pentru ca nu ai cine stie ce putere, dar nu destul cat sa strice confortul masinii.
Si tine minte un lucru, nu exista masina perfecta orice sigla ar avea in bot!

Am eu GTI si fix aceeasi problema. E perfect normal. Si daca dati vina pe cai ... va zic ca si pe Cielo pateam la fel.

 

Mersi @JUG, nu tin sa scap de fenomen, nu e ceva care sa ma deranjeze la mersul normal, nu am de gand sa fac launch-uri, era doar un test. Dupa cum spui si tu conditiile cumulate nu erau prielnice.

 

Am vazut pe viu (din interior) cum pleaca in Launch Control un Golf R DSG cu Stage 2 si nu a fost cazul de wheel-hop.

 

Oricum suntem putin OT, masina mea merge ok, asteapta sa-i pun anvelopele de iarna ca sa o dau si pe zapada :)

Golf R are 4Motion. Pe ce vrei sa faca wheel hop ? pe toate 4 ?

 

Si cum spuneam si in alt topic. Confortul vine si de la anvelope (si nu ma refer la talon ci proprietati/profil). Inainte sa injurati o suspensie, ganditi-va la posibilitatea ca anvelopele sa fie dure (ex: Pirelli P Zero sunt FOARTE dure si se simt mai (rau)prost pe 17" decat s-ar simti unele moi pe 18")

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Sterescugabriel

Am tras o tura pana la Ploiesti pe A3. UG8-urile merg foarte bine pe uscat/umed, nici un zgomot in plus, confortul imbunatatit dupa cum ziceam se simte fata de cele de vara. 130-140kmph pe tempomat masinuta merge ca trenul, in sensul bun, te duce drept si fara zgomot ca pe sine, imi venea un somn la intoarcere :)

 

 

 

Ai observat vreo diferenta la consum fata de cele de vara ? 

Link către comentariu

@C Z R .. nu caut perfectiunea, sunt constient de "buna la toate, perfecta la nimic" de dinainte sa dau comanda .. merci pentru detaliile referitor la iarna

 

@Sterescugabriel .. nu am observat sa consume mai mult .. astept frigul si zapada :)

Modificat de codz
Link către comentariu

Stai sa vezi cum este cu RFT pe 17...

Iar ca sa fie tabloul perfect, am luat pentru iarna Continental SSR RSC pe 16 cu jante OEM BMW.

So...o sa scap mai repede de pietricele de la rinichi la drumurile pe care merg. :lol:

 

Mi-e frica sa ma gandesc la 18 de vara... :sick:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!