Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Oglinzile au pozitie pe joystick pt dezaburire si sunt independente de luneta. Doar la masinile care nu au pozitia independenta sunt la comun cu luneta.

Ps. la mine fac fata foarte bine pe ploaie. Floreasca-Sp. Militar 20min, erau uscate si ploua torential.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Probabil depinde si de design-ul carcasei si de pozitia oglinzii.

Eu daca stau pe loc se curata bine, dar cum incerc sa merg se umplu de picaturi.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Dupa 20 de min de mers. Oglinda e calduta, cred ca se opreste dupa un timp, mai devreme era mai calda.

post-122073-1380555612712_thumb.jpg

post-122073-13805556428073_thumb.jpg

Link către comentariu

Cel putin la mine isi fac treaba, nu stiu daca ale lui codz au vreo problema sau la mine a plouat mai putin fata de dimineata :)

Link către comentariu

Cum au functionat? asa cum a spus colegul Circoloco? doar cu joystick-ul in pozitia de dezaburire? Sau si cu dezaburirea lunetei pornita?

Link către comentariu
Sterescugabriel

Au functionat  cu joystick-ul in pozitia de dezaburire, dar cand masina foloseste start-stop se opreste incalzirea. Probabil daca codz a mers sub 5 km bara la bara si a mers cu start-stop se explica de ce nu au functionat.

Link către comentariu

Merg si la mine, dar conteaza directia ploii, daca e cu vant tot ajunge pe oglinda si nu se usuca imediat. Da, la start-stop se opreste tot ce este incalzit electric: oglinzi, luneta, scaune, iar daca bateria este sub un nivel de incarcare se dezactiveaza start-stop.

 

Incalzirea lunetei se dezactiveaza automat dupa cca 20 de minute, insa oglinzile raman incalzite atat timp cat joystick-ul este pe incalzire (si temperatura exterioara este sub 20 grade, conform manual).

Link către comentariu

Rusine mie, azi am vazut ca reglajul lombar (electric) se face in 4 directii si nu doar 2 cum am avut impresia. Astfel se poate ridica mai sus sau lasa jos suportul lombar, mai pronuntat sau mai putin.

 

Nu am gasit nici o indicatie pe masina (in compartimentul motor sau la usi) despre uleiul cu care a venit masina. Presupunem ca 5W30. Antigelul e la minim, ori a fost asa ori scapa pe undeva :( de completat urgent!

 

Inca o observatie, cotiera este mai jos decat la G6/G5, putin dar conteaza. S-a modificat consola pentru ca nu mai este maneta de frana de mana ci buton. Intr-un fel este mai mult loc insa eu preferam cotiera un pic mai sus. Nici in spate sub gurile de aerisire nu mai este sertar, dar consola tot incomodeaza la picioare in spate.

Modificat de codz
Link către comentariu
Sterescugabriel

Mai exista si o maneta sub sezut care impinge sezutul mai in fata dar nu cu mult in caz ca nu stiai.

Link către comentariu

Da am vazut ca se extinde putin sezutul, e cam mic reglajul acela, cred ca prefer sa nu il extind, ma face sa tin piciorul stang incordat. De manerul din fata pe mijloc zici sau de alta maneta?

 

Mai este reglajul unghiului sezutului, nici aici nu imi dau seama cum e mai bine sa fie mai inclinat spre spate sau mai orizontal. Cel putin la fata spate si sus jos cred ca am gasit o pozitie buna fata de volan (care si el are un grad foarte mare de reglaj) de cotiera si ca inaltime de condus. Multe reglaje mai multe batai de cap:)

 

Incalzirea in scaune e foarte puternica. La pozitia 3 iei foc, la pozitia 1 eu nu pot suporta mai mult de 5 minute. Probabil la iarna o sa fie excelent.

Modificat de codz
Link către comentariu

E mai bine/comod mai sus/ridicat , eu la drum lung daca nu am asemenea reglaj pun un prosop roluit sub picioare.

Incalzirea in scaune  pe 3 e utila iarna sa se incalzeasca scaunul mai repede.

Link către comentariu

Ce am mai observat ieri, la plecare in forta de pe loc in S, ud pe jos bine de tot (pe ploaie), ma asteptam ca masina sa piarda aderenta, sa simt cum se reduce turatia din ASR si sa plec cu "fasait" (scartait pe ud). In schimb s-a auzit un dum-dum-dum si masina a trepidat pe loc, apoi a plecat. De ce se comporta asa? La O2 nu am simitit niciodata fenomenul acesta. Rotile alunecau, nu trepida masina, sa fie diferenta atat de mare de greutate pe puntea din fata sau diferenta de aderenta a anvelopelor? (pe O2 aveam GY Excellence 195/65/15, noi)

Link către comentariu

SImptomele indica/pot indica uzura ambreiajelor din cutia DSG7. Vezi topicul dedicat, s-au scris o tona de impresii si informatii. 

Link către comentariu

Nu are nici o treaba cu nici un ambreiaj,e wheel-hop cum zice rave...i-a tras presul de sub roti...in cazuri de aderenta precara se mai intampla sa topaie cand face trecerea de la ud la uscat!dont worry!

Brgds

Link către comentariu

@robi_zet .. am fost atat de mirat de zgomot incat nu mi-am dat seama, dar da, cred ca a topait puntea fata

 

@Rave .. detaliaza te rog

 

@YEP .. sunt la curent cu minunile DSG7 insa pe uscat nu se manifesta

 

@vali_devill .. nici eu nu ma gandesc ca e o problema, am intrebat doar daca se intampla si la altii .. am vazut ca anvelopele astea (Dunlop SP Sport Fas Responte) au o aderenta foarte buna, tocmai din acest motiv, cand pleci in forta, rupi aderenta dar pentru ca anvelopa este foarte aderenta prinde din nou si pierde din nou din cauza ca era pe ud, de asta topaie, daca ar fi fost mai putin aderente ar fi plecat cu "fasait"

 

cutoate astea ma mir ca ASR-ul nu rezolva problema si lasa o turatie mare la plecare, poate pe S se reduce efectul ASR-ul .. sau oare se scoate de tot? (desi nu cred) am incercat si pe D si nu pot replica

Modificat de codz
Link către comentariu

Stai linistit, ce ai simtit tu este un wheel-hop (roata incepe sa bata cand da de aderenta. De cele mai multe ori se intampla cand asfaltul este ud.

Link către comentariu

Confirm wheel-hop si o sa simti si torque steer(o ia masina stanga sau drepta in acceleratie puternica)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu

Torque steer am simtit la O2, wheel hop nu. Merci pentru explicatii :icon_bounce:    :10[1]:

Link către comentariu

Ok deci voi spuneti ca e normal la talpa de pe loc sa faca wheel hop si asa fac toate Golfurile, Passat, Mazda samd sau tine de ceva anume gen greutate pe axa fata, tip suspensie, arcuri, amortizoare samd?

Silviu, a ta face numai pe ud sau si pe uscat? In Sport sau si in Drive?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!