Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

  • 1 month later...

45000 km la 3 ani și 7 luni

vă rog fără off-topic că aș merge prea puțin :) atât merg eu și gata, aș mai ține-o încă 4 ani poate ating și eu 100000km cu o mașină :)

IMG_0603.JPG

Modificat de codz
Link către comentariu

Stai linistit ca tata cu al sau 1.4TSI 150 ACT a facut 5800 km in 10 luni jumate :) . La mai multi km , masina faina, frumos intretinuta si motor bine ales la asa folosire :) 

Link către comentariu

Eu iti urez la cat mai multi si prin locuri cat mai frumoase! Nu esti asa mult in urma mea, desi eu in urmatoarea perioada s-ar putea sa ma distantez destul de rapid. :)

Link către comentariu

Merci! Poate ma incumet la un drum pana in Austria si mai pun ceva pana la finele anului :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

"Change car key battery" bineinteles cand suntem la munte in frig. Nu știam ca arată pe BC. Cum măsoară? Sper ca mai rezista câteva zile ca aici nu găsesc baterie de cheie de mașina. Dacă ma lasă bateria nu mai pleacă mașina? Ca sa nu mai caut eu pe net cine-mi raspunde poate îmi scrie și ce baterie îmi trebuie. Merci!

Modificat de codz
Link către comentariu

Nu se refera la bateria de la masina ci la cea de la telecomanda. Pleaca masina fara pb chiar daca e dusa acea baterie. Nu va merge inchiderea / deschiderea din telecomanda, dar o poti face din cheie. Baterie - CR 2025.

 

Link către comentariu

Da normal ca cea de la telecomanda am scris eu repede :) asta vroiam da știu dacă pornește fără baterie știam ca cere cod din ea pentru pornire. Merci!

Link către comentariu

Had fun indeed :) deși un 4x4 e mai potrivit iarna, Golful ne-a dus și adus in cele mai bune condiții, sa notam și 46000 km și câteva poze cu zăpada :)

IMG_4080.JPG

FullSizeRender.jpg

IMG_4073.JPG

Modificat de codz
Link către comentariu

Poiana Brasov

In Bucuresti nu mai semnalizeaza pentru bateria de la cheie, probabil a fost si temperatura scazuta (am tinut cheia in buzunar pe partie la -6 grade), dar intradevar si cheia are 3 ani 1/2, am gasit pe acasa un CR2025 dar nu am schimbat-o inca, o schimb cand o sa-mi ceara si in Bucuresti.

Intrebarea mea este cum se realizeaza aceasta semnalizare de low battery? Cheia (telecomanda) simte ca are mai putin curent (ceea ce se intampla si de la temperaturi cu minus) si cand pui contact, pe langa ok-ul de start ii trimite masinii si starea low battery iar masina scrie pe BC (interesant este ca scrie si pe BC si pe ecranul multimedia, nu am facut poza, dar masina apare neagra si apare mesajul "change key battery" si o cheie).

In alta ordine de idei, I ♥ my GY UG8 winter tyres, foarte confortabile pe asfalt si necesare pe zapada, iar la primavara nu stiu daca sa mai tin Dunlop-urile originale inca un sezon sau sa-mi iau Primacy-urile de la care sper sa fie mai confortabile decat Dunlop-urile (SP Sport Fast Response).

IMG_1050.JPG

Modificat de codz
Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Ne apropiem de jumatate de suta si de ultima inspectie tehnica in garantia de 4 ani

Pentru @adryan7 am pus pana acum doua bidoane de ulei deci 2 litri la 49000 km, you do the math :)

IMG_2803_.jpg

Link către comentariu

Efectuat inspecția anuală la 49111km. Cost inspecție 160 lei, super acceptabil. Filtru aer 126 lei plus manopera 35 lei. Filtru polen 164 lei plus manopera 35 lei. Bidon 1l ulei Castrol Edge LL3 91lei (completat ulei restul rămâne in portbagaj). Materiale mici 17 lei. Total 631 lei. PBN. Toate bune, consilier super ok, mecanicii sper la fel.

Urmatorul schimb de ulei după 13600km (interval variabil). Mașina împlinește luna asta 4 ani :) 

Link către comentariu

Salut... foarte Ok, dar preturile sunt umflate rau de tot chiar si in comparatie cu alti dealeri. Castrol LL3 5W-30 in alte locatii este 58-60 lei max litrul la bidon si filtrele de aer sau polen 105-110 lei cu manopera de 20 lei... Filtrul polen enorm de mult. In rest numai de bine :) 

Link către comentariu

PBN au fost intotdeauna cei mai scumpi. Pentru 100 lei in plus / revizie am preferat sa fac totul la ei, astfel incat daca va exista o problema in urmatorii ani sa pot apela la kulanta. Asa am facut si cu Skoda, pana la 8 ani am dus-o numai la reprezentanta de unde am luat-o, pe urma daca au aparut probleme gen schimb de ventilator radiator sau senzor presiune a/c sau alte chestii mici, am dus-o la service multimarca.

Modificat de codz
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut, in ultimele 2 luni am mai pus 3000km, avem acum 52xxx km, dupa un drum la mare in tara vecina de la sud. Masina ok, drum ok, vama Ruse not ok :( Nu ne lamentam aici dar trebuie cineva (autoritatile romane) sa faca ceva sa nu mai stam cu orele pentru o taxa de pod de 2 eur. Eu am stat 1 ora dar am auzit ca s-a stat si 4 ore.

Daca tot am postat am o rugaminte, scrieti-mi pe PM ca sa nu fim offtopic, unde sau cu cine pot discuta despre un sunet gen "uuu" de la A/C pe o frecventa care ma enerveaza cand este liniste in masina, la relanti si pana la 1500rpm (cand nu se aude motorul), se modifica frecventa odata cu turatia, daca pun A/C pe off inceteaza instantaneu. Se aude doar cand este cald afara (peste 25-27 grade).

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salut, mașinuța are 56600 km după excursia din Grecia, Halkidiki de data asta, consum mediu 7,83/100 pe Spritmonitor, no problems in afara de zgomotul A/C de mai sus, nerezolvat in garanție pentru ca "așa face toate":) luat un cui, fără panica, oricum anvelopele originale trebuie schimbate și ele au trecut de 4 ani, in rest mașina merge super, așteptam Karoq-ul și poate la anul facem un buy-back. Am cochetat cu ideea e-Golf (pentru ca feeling) insa nu e cazul încă, dar in 2020 sigur, nu m-am hotărât dacă hibrid sau full electric. Recunosc ca pana atunci vreau un SUV diesel, ca nu am avut :)

Una peste alta, după 4 ani fff mulțumit de alegere, O3 TDI 1.9 BJB a avut farmecul ei, long cruiser, m-a dus 87000 km, însă asta prin DSG și noul TSI are avantajul confortului și fâșneții prin oras și feelingul in modul Sport plus un interior cu semi piele mult mai elegant, pe care nu l-as da pentru nici o alta marca unde ergonomia este cel puțin ciudata (gen Sportage, Kuga, Tucson).

A, sa nu uit, "check right rear light" apare câteodată și becul alb de mers înapoi ba merge ba nu merge, sa iau un bec nou, sa dau cu ceva pe contacte sau de la ce sa fie? 

IMG_5070.JPG

Modificat de codz
Link către comentariu
1 hour ago, codz said:

Am cochetat cu ideea e-Golf (pentru ca feeling) insa nu e cazul încă, dar in 2020 sigur, nu m-am hotărât dacă hibrid sau full electric.

Pai in stilul VW, poti face upgrade incremental la masina ta si ii pui un motor electric: Golf GTE. 

1 hour ago, codz said:

sa iau un bec nou, sa dau cu ceva pe contacte sau de la ce sa fie?

Incearca sa schimbi becul si vezi atunci si starea contactelor. 

Link către comentariu

Legat de zgomot AC: ai  completat vreodata cu freon de cand ai masina ?

Asta poate fi un simptom de lipsa freon.

Freonul din instalatie are si rol de ungere a compresorului. Lipsa lui poate cauza acest zgomot si ungere slaba a compresorului.

Poti incerca o verificare/incarcare cu freon.

Mai poate fi si un rulment de la compresorul AC care se uzeaza si face zgomot.

Modificat de mihai_tmn
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!