Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Si da, ar trebui sa scot plierea automata din Composition Media pe zapada si ger, dar imi place acest "feature" ff mult, intr-un fel protejeaza si la furt. Deocamdata mecanismul intern nu pare sa sufere de la gheata de afara, au fost astfel de probleme (rupt mecanism) la alte modele VW? Eu ma asigur ca zona de culisare nu este blocata de gheata, tu zici ca poate sa inghete mecanismul la interior? Nu vad cum s-ar forma gheata inauntru. Daca era se intampla deja. E a treia iarna deja.

La furt, nu prea protejeaza. Oglinda poate fi depliata manual fara prea mare efort si apoi sustrasa sticla.

Ideea e sa nu fie gheata pe zona de culisare dintre oglinda si brat astfel incat sa forteze mecanismul. In interior nu are ce sa inghete, doar ca de la frig puternic (> -10) sunt plasticele mai contractate si te poti trezi ca patineaza mecanismul/sare dinti in culisare.

In Bucuresti ar trebui sa fie ok, eu le cam raportez la ce temperaturi sunt pe aici :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi, la temperatura "minunata" de -14 grade, am observat comportamentul temperaturii apei si uleiului.

 

Dupa ce masina a stat cu motorul pornit cca 10 minute in timp ce se dezgheta parbrizul, temperatura apei urcase la cca 60 de grade. Ma asteptam ca dupa pornire sa creasca insa ea a inceput sa scada vazand cu ochii se misca acul, inspre 55 si chiar sub spre 50. La o acceleratie mai tare s-a dus spre 65 insa pe urma la mers domol s-a intors spre 55.

 

Uleiul la fel, deabia dupa 5 minute de mers a trecut de 50 (pana la 50 nu iti arata temperatura), apoi a urcat la 57 pana am oprit eu la un Mega, unde cat m-am uitat eu la motor de curiozitate sa vad daca nu cumva merge ventilatorul de la radiator - care nu mergea - a scazut iar la 52.

 

Tot drumul nu a durat mai mult de 15 minute insa este interesant ce impact au temperaturile atat de joase, -20 pe timpul noptii si -14 dimineata. Ma gandesc ca temperatura uleiului conteaza mai mult, pe gerul asta sunt importante proprietatile uleiului la temperaturi joase.

 

Ce masina de serie avea sistemul ala care bloca intrarea aerului in radiator la temperaturi sub zero?

post-1145-0-33867300-1453370548_thumb.jp

post-1145-0-51996300-1453370578_thumb.jp

post-1145-0-61082300-1453370583_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu

Sunt cateva dar in minte imi vine acum Mercedes C klasse cu grila activa, care joaca rol dublu. 

Link către comentariu

Fordurile au active grille shutter inca din 2012. VW inca nu am auzit sa adopte asa ceva. Ei de abia au adoptat volanul incalzit, cand la Opel era deja de ceva ani.

S-a incalzit decent pt un 1.4 pe temperaturile astea. Incearca sa pleci cu ea fara AC pornit sa vezi ce repede creste temperatura, cum pornesti AC-ul cum scade. Asta asa doar ca experiment.

Link către comentariu

Actualul 2.0 TSI (si cred ca si 1.8 TSI, poate si altele) are termostat controlat electronic care poate sa nu se deschida deloc pana nu ajunge la temperatura de lucru - deci nu mai ai nevoie de active grille shutter. In plus, galeria de evacuare e integrata in chiulasa, astfel gazele de evacuare ajuta la o incalzire mult mai rapida a agentului de racire din motor. Cu toate astea, daca dai drumul la clima si nu esti in mers, temperatura o ia in jos - si e normal sa se intample asa, mai ales la -15 grade. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Explicati-mi si mie de ce se raceste motorul daca merge clima ca nu stiu.

 

Imbunatatiri referitor la incalzire s-au facut la toate noile TSI-uri (EA211), acum vad ca vor sa le faca pe toate de 1.5 cu ACT.

 

Este a treia iarna a Golfului si nu am avut nici o problema cu frigul, pornirea si relantiul e la fel ca vara, spre deosebire de diesel-uri unde zici ca e praf.

 

Am descoperit ca s-a ciupit la capat lamela la stergatorul dreapta, de la gheata, in functionare nu se vede insa la vara o sa iau unele noi OEM.

 

LE: Sunt foarte multumit si de baterie, care nu da semne de oboseala, 90% SOC (state of charge) dupa nopti cu -20 grade.

Modificat de codz
Link către comentariu

Pai ca sa bage caldura in habitaclu, are un schimbator de caldura lichid de racire-aer - un calorifer de fapt, prin care trece antigelul. Practic preia caldura de lichidul de racire si o transfera aerului pe care il baga apoi in habitaclu.

Link către comentariu

LE: Sunt foarte multumit si de baterie, care nu da semne de oboseala, 90% SOC (state of charge) dupa nopti cu -20 grade.

Cu ce ai masurat SOC ?

Link către comentariu

Cu motorul oprit se apasa si tine apasat pe butonul 0.0 de resetat kilometrajul pe termen scurt si cand apare SOC nu mai tii apasat, daca mai tii apar km pana la service. Daca apesi scurt se reseteaza doar km in curs.

Link către comentariu

Spray-urile alea de dezghetare rapida sunt o solutie, dar nu fac fata daca stratul de gheata e mai consistent. Iar parbrizul... e vai de capul lui, eu n-am pus niciodata racleta pe el (garaj acasa + parcare subterana la serviciu) si am la ciupituri si zgarieturi pe el de numa-numa, nu cred ca am mai avut la vreo masina un parbriz asa prost.

Subscriu la ambele afirmatii. Totusi la gerul care a fost nu s-a depus strat gros gheata si am reusit in fiecare dimineata sa o dezghet cu spray. Insa am consumat saptamana asta doua tuburi, asa ca pot sa-i inteleg si pe cei care folosesc racleta.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

ODO 33.000km si ne apropiem de varsta de 3 ani :) azi a fost si la spalat inclusiv interiorul arata tutz

20160203_173136-1.jpg

Link către comentariu
On 21 January 2016 at 1:47 PM, cris.g said:

Actualul 2.0 TSI (si cred ca si 1.8 TSI, poate si altele) are termostat controlat electronic care poate sa nu se deschida deloc pana nu ajunge la temperatura de lucru - deci nu mai ai nevoie de active grille shutter.

Nu stiu daca am asa ceva, dar intr-un minut, doua de la plecare incepe sa se simta ca baga caldura. (Poate explica cineva care stie, de ce se intampla asta. Nu cred ca este doar o impresie a mea.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
  • 1 month later...

+1 km peste 34000 :) masina merge "ca noua" .. asteptam aprilie sa mergem la a 3-a revizie anuala .. ii trebuie stergatoare noi .. cel din dreapta s-a ciupit de la gheata iarna asta .. no other problems .. urmeaza si schimbul de anvelope .. vara asta trips in Grecia si Bulgaria si posibil un trip in tarile baltice sau Elvetia

nu as inlocui masina cu nimic .. dar pentru anul viitor ma gandesc la variante .. seria 5 break sau un crossover/SUV .. oricum automate, mi-a intrat in obisnuinta :)

IMG-20160322-00168.jpg

Link către comentariu

Am cumparat un set de stergatoare OEM cu 200 de lei si le-am aruncat dupa 6 luni. Am gasit apoi aerotwin cu 100 lei/set. Much better.

Link către comentariu

La inca 34.000 km fericiti :) sa va poarte prin toata lumea!

p.s este folosita ca si a doua masina, de are asa de putini km?

Link către comentariu
12 hours ago, codz said:

+1 km peste 34000 :) masina merge "ca noua" .. asteptam aprilie sa mergem la a 3-a revizie anuala .. ii trebuie stergatoare noi .. cel din dreapta s-a ciupit de la gheata iarna asta .. no other problems .. urmeaza si schimbul de anvelope .. vara asta trips in Grecia si Bulgaria si posibil un trip in tarile baltice sau Elvetia

nu as inlocui masina cu nimic .. dar pentru anul viitor ma gandesc la variante .. seria 5 break sau un crossover/SUV .. oricum automate, mi-a intrat in obisnuinta :)

 

Salut,

 

Ceva impresii dupa 3 ani de DSG 7 ? :)

Link către comentariu
12 hours ago, dadu said:

Am cumparat un set de stergatoare OEM cu 200 de lei si le-am aruncat dupa 6 luni. Am gasit apoi aerotwin cu 100 lei/set. Much better.

Zici sa nu iau OEM? Aveau la oferta cu cca 120 lei la PBN. De unde iau Bosch Aerotwin cuu 100 lei?

1 hour ago, 75NOR said:

Salut,

Ceva impresii dupa 3 ani de DSG 7 ? :)

Cat timp merge, merge bine :) Nu as mai lua masina fara automata, as lua din nou DSG daca urmatoarea va fi tot VAG. As lua BMW sa vad diferentele intre DSG si automata traditionala cu convertor de cuplu hidraulic.

3 hours ago, DDoc said:

La inca 34.000 km fericiti :) sa va poarte prin toata lumea!

p.s este folosita ca si a doua masina, de are asa de putini km?

Multumesc! Nu este a doua masina, merg cu ea zilnic la birou dar stau aproape (7-10 km x 2), nu am deplasari/delegatii cu ea, merg in concedii, atat merg asta e :) si Octavia am dat-o la 84.000 km si avea 8 ani si jumate, si cu aceea am mers si mai mult pe afara cca 40 mii, dar atunci e adevarat am avut o perioada si masina de serviciu.

Cand am luat G7-le benzina am facut calculele referitor la km parcursi zilnic, concedii, necesar de bagaje samd si am concluzionat (corect pana acum) ca nu am nevoie de Superb diesel 170CP (pe care il comandasem inainte sa comand Golful) si mai bine iau ceva mai mic, mai usor de condus (bezina+DSG) si parcat.

Mai am un an in care vreau sa beneficiez la maxim de masinuta, anul viitor cand face 4 ani si o sa aiba cca 45 mii km o sa vad cat iau pe ea si sa fac un upgrade .. la ce inca nu m-am hotarat :) 

Link către comentariu

Eu am folosit refill cu codul 1K0 955 429 B.

Destul de ok pana acum, se schimba usor, si costa 40 lei pt un stergator.

Link către comentariu

La PBN e 217 lei setul OEM, nu stia sa-mi spuna acritura de la "magazin" ce marca sunt si nici de vreo oferta, sa intreb la consilieri nu la el :/

Am luat unul dreapta fata (cel dus) si unul spate (pentru ca cel original harsaia) Bosch ambele cu 105 lei de la Unix. Tx Dadu. Merg bine intradevar, impecabil deocamdata, nici cel din spate nu mai face zgomot.

Cred ca urmeaza si cel din stanga pentru ca lasa dare, sa vedem daca sunt mizerii sau s-a uzat, in trei ani e normal.

Modificat de codz
Link către comentariu

Pe cele OEM scria Bosch. Am verificat cu alte ocazii refilul si e acelasi in ambele cazuri de unde cred ca pot trage concluzia ca lama stergatorului OEM e una nepotrivita. 

Modificat de dadu
Link către comentariu

Eu am avut refill din acela si dupa mai putin de 1 an au inceput sa lase dare, nu recomand, am incercat si bosch aerotwin iar acelea au tinut ceva mai mult(1-2 ani), acum am luat sa incerc swf visioflex . https://www.adac.de/infotestrat/tests/autozubehoer-technik/scheibenwischer/Scheibenwischer_2015.aspx

 

Modificat de TDR
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am facut si a treia "inspectie tehnica", 130 lei (puteau sa mi-o faca acum o luna cand am schimbat uleiul dar m-au mai pus pe drumuri o data).

Un an nu ar mai trebui sa merg pe la service si asta e bine intrucat mi-e din ce in ce mai greata, de la faza cu zgariatul volanului, cu lasatul masinii pe "transport mode" sau neprinderea scutului de plastic de sub motor ca sa falfaie pe autostrada si apoi inca o intrare in service doar ca sa il prinda. Acum la "inspectia tehnica" mi-au spus doar "ar trebui schimbata lama stergatorului din spate ... de ce zic eu? .. lasa o dara .. iar eu spun .. lamela din spate este cumpara de mine Bosch acum doua saptamani deci nu are cum sa aiba nevoie sa fie schimbata"

Spun in ghilimele "inspectie tehnica" pentru ca sunt sigur ca nu au facut nimic la masina, decat o lasa acolo cu capota deschisa, nu am stat sa ma uit pe camera dar ar fi o chestie sa imi demonstreze cineva ce au "verificat" la masina .. poate decat .. verificat motor .. motor la locul lui .. check

Modificat de codz
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!