Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

salut, imi cer scuze daca nu m-am incadrat in topicul care trebuia. intrebarea mea este

Care sunt diferentele dintre aceste 2 manete de viteze (cutii de viteze) de la vw? din cate stiu amn2 sunt automate

http://www.volkswagen.ro/files/ro/element/text_pic/89332 3413.jpg

si

http://0.tqn.com/d/cars/1/0/n/Y/1/ag_09jettatdi_dsg.jpg

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele DSG7 din 2010, veneau cu maciulia din poza 2. Ulterior au schimbat-o cu cea din poza 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum mai stati cu zornaitul de la mecatronic? L-a rezolvat cineva sau i s-a agravat in vreun fel toata treaba asta? Am 8000km si cred ca ma recunosc toti pietonii de la treceri atunci cand franez iar cutia retrogradeaza din 3 in 2.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 35.000km cu acel zornait, inca merge bine cutia.( la golf plus 1.6 tdi 105cp.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si esti TDI. Gandeste-te cum se aude la mine...benzina :)). Mai bine era scaldata in ulei si il schimbam la 60.000km :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca relata iepumare in paginile anterioare, faptul ca la fostul lui DSG7 dupa update, a sesizat o usoara "ezitare" la schimbarea treptelor.

Mi s-a facut si mie update la DSG. La un drum lung cu asfalt ca in palma si chiar la mers usurel prin oras, am sesizat si eu o usoara ezitare ca o piedica la schimarea treptelor. Destul de fina dar parca nu era prezenta si la inceput. La schimbarea treptelor la turatii mari (4500-5000rpm) si in forta, nu am sesizat nimic anormal.

Intrebarea pricipala ar fi: se poate sa revin la vechiul soft daca cer asta dealerului?

Intreabarea secundara: a mai facut cineva update dupa care a sesizat ceva similar?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta sper sa fie doar o impresie. Imediat dupa update-ul de soft am facut 2500km Buc.-Viena, dus-intors si nu am sesizat nimic atunci. De cateva zile am eu impresii...

Dupa ce am reclamat eu zgomotele (frecvente la toata lumea se pare, dar pe atunci nu stiam) au comunicat cu nemtii si PoRo ajungand sa observe ca exista un update disponibil. Dupa terminarea operatiunii, cand am fost sa iau masina, am stat de vorba cu seful de service de la PBA si mi-a cerut ceva mai multe detalii. Daca masina smuceste la plecari, daca am observat ceva anormal la schimbarea treptelor etc. (lucruri care citind topicul, am vazut ca la unii s-au petrecut). De aici trag concluzia: daca nu nemtii, macar PoRo stie foarte bine problemele cu care s-au confruntat la DSG7. Prea m-a intrebat domnul de la PBA de aspecte (mult mai grave) pe care le-am citit aici in topic. Sau poate sta toata ziua pe net si vede feedback-uri de la utilizatori DSG7 :)

Ideea e ca a mers si el cu masina si m-a asigurat ca ce se aude la mine se aude la toate. Probleme sunt daca smuceste, tremura etc.

La fel am primit confirmarea si de la seful de service de la Cardinal Constanta, pe care initial nu l-am crezut datorita contrelor din trecut in legatura cu alta masina. Si o mica paranteza... (Cardinal Constanta sunt buni doar sa vanda. In rest, sunt pusi pe japca si cum sa iti ia banul din buzunar mai repede, prin orice mijloace. De aceea dau faliment si o sa fie lichidati).

Revenind la stimabilul domn de la Cardinal, mi-a spus de la bun inceput inca de cand a vazut-o: "daca e DSG7 zornaitul e normal". Au desfacut o cutie DSG7 la un Golf care reclamase aceleasi zgomote. Dupa ce au luat legatura si cu nemtii, s-a confirmat ca zgomotul era normal si nu afecteaza fiabilitatea cutiei.

Sper sa ramana si a mea la nivelul de zornait normal. Altfel ii vizitez zilnic

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta dilema: dupa parcarea masinii si mutarea in pozitia P a cutiei, e bine ca frana de mana sa fie trasa inainte sau dupa eliberarea franei de picior? Am observat ca atunci cand masina este in panta si nu tragi frana de mana, la eliberarea franei de picior se creaza un mic balans caruia cutia ii pune "piedica" (piedica insotita de un "clanc" asemanator celui de care ne plangem la schimabrea treptelor). Ma gandesc ca este un soc pe care cutia il primeste cand face treaba asta si tare imi este ca tot de la mecatronic provine.

Deci:

1. este indicat sa tragem frana de mana pana la eliberarea franei de picior?

2. cutia este afectata in vreun fel daca opreste ea masina din acel balans?

PS: vine iarna si poate vrem sa evitam riscul de a ingheta frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circoloco@ pe un alt forum, cineva recomanda ca la parcarea masinii sa pui masina in N, tragi frana de mana, iei piciorul de pe frana, stai asa cateva secunde dupa care o pui in P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, desi este o procedura relativ greoaie pana iti intra in reflex. Daca asa au gandit cutia mi se pare aiurea...

Poate mai vine cineva cu o parere. :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit in carte pasii corecti de urmat la parcarea masinii.

post-16307-13472193700607_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tin apasata frana de picior bine, pun in P , dupa care trag bine frana de mana.

dupa ce am tras frana de mana, iau piciorul de pe pedala de frana.

daca fac asa, cand pornesc si pun din P in D merge usor, altfel simt cum sta agatata maneta schimbatorului in P.

aceasta este valabil cand este putina panta/rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cum fac: sunt in D, conduc, opresc, piciorul e pe frana, maneta in D. Comut in N cu piciorul in continuare pe frana, trag frana de mana, ridic piciorul de pe frana sa vad ca sta in N, apas iar frana, bag in P si opresc motorul. Asta, daca parchez in panta/rampa.

Daca parchez pe teren plat, cand opresc, bag in P, trag frana de mana si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, e primul meu post pe acest forum chiar daca masina VW am de ceva vreme. Tocmai mi-am facut upgrade, am trecut la noua Jetta, achizitionata in aprilie. Deja am 17k km, in tara facuti 3-4000, restul in afara, si majoritatea autostrada. Sunt nitel ingrijorat dupa ce am citit forumul acesta, cutia mea merge perfect, inca nu am avut nici un fel de problema. Intrebarea mea vine catre proprietarii mai vechi de cutii DSG 7, cei care in trecut au avut probleme, daca problemele s-au rezolvat cu trecerea timpului si cu update-urile de soft sau in continuare considerati cutia sensibila si cu probleme??? Poate sunt paranoic, dar de cand am parcurs acest forum (acum cateva zile) stau cu urechile ciulite ca un copoi la vanatoare poate poate aud ceva in neregula (si am pierdut din placerea condusului)!

Referitor la post-ul de mai sus, cu metoda de parcare, eu stiam ca frana de mana se trage in P inainte de a lasa frana de serviciu, efectiv pe teren inclinat masina trebuie sa stea pe frana de mana, in caz contrar( daca sta in cutie) cel putin la mine atunci cand o repornesc se aude un fel de huruit, ca si cand ambreiajul ar lucra intensiv( am fost asigurat de un mecanic VW ca e normal si firesc acest zgomot).

As fi recunoscator daca forumistii cu experienta si cu DSG 7 mai vechi ar lasa cate un reply mic cu ultimele impresii si eventuale probleme, pentru ca bobocii si mai ales cei neinitiati in arta mecanicii sa poata invata si sa stie la ce sa se astepte!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi usor in a2a la 20-30km/h si o tii din acceleratie, la eliberarea acceleratiei si imediata actionare scurta dar intensa a ei in mod repetat (ca si cum vrei sa induci miscarea de "dat in nas"), nu se aude un "clanc"? Acest sunet este prezent la mine si ma dispera. Sau retrogradez din treapta 4 in 3 cu ajutorul padelelor, accelerez relativ tare pana la 4-5000rpm dupa care din padela + revin in treapta 4. La schimbarea asta de treapta la mine isi face prezenta auzita un "poc". Zici ca se rupe ceva in ea. Am facut update si nimic. Masina are aprox 7500km si a fost rodata asa cum scrie in carte.

PS: la inceput facea dupa ce se incalzea putin. Acum de cand plec din fata blocului

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@circoloco

Salut, am incercat sa fac ce ai zis tu si nu am auzit nimic bizar, absolut nici un zgomot nelalocul lui. De stiut faptul ca nu sunt foarte bun in ale mecanicii si nu ma pricep, dar pentru mine nu se auzea nimic si s-a comportat perfect normal!

Asteptam si alte vesti, pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc zilele astea sa fac o inregistrare video cu o camera GoPro, atat din interiorul masinii cat si din exterior. ;)

nicusor2108 Daca nu ai sesizat nimic inseamna ca la tine nu este prezent. Nu e mare inginerie. Sper sa fie asa in continuare sa te poti bucura de masina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. As dori sa reiau discutia mai veche privind schimbul de ulei la DSG7 la 60.000 de km, deoarece nu mi se pare ca acest lucru a fost lamurit. Pana la urma, se schimba sau nu uleiul la 60.000 km? Are cineva informatii mai recente in aceasta privinta? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu,dsg6 schimba uleiul,dsg7 are ambreiaje uscate.dar poate gresesc.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o comparatie cu DSG 6 din familie, sunetul la retrogradarea din 3 in 2 este la fel.

Nu am apucat sa fac inregistrarea video

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca mergi usor in a2a la 20-30km/h si o tii din acceleratie, la eliberarea acceleratiei si imediata actionare scurta dar intensa a ei in mod repetat (ca si cum vrei sa induci miscarea de "dat in nas"), nu se aude un "clanc"? Acest sunet este prezent la mine si ma dispera. Sau retrogradez din treapta 4 in 3 cu ajutorul padelelor, accelerez relativ tare pana la 4-5000rpm dupa care din padela + revin in treapta 4. La schimbarea asta de treapta la mine isi face prezenta auzita un "poc". Zici ca se rupe ceva in ea. Am facut update si nimic. Masina are aprox 7500km si a fost rodata asa cum scrie in carte.

PS: la inceput facea dupa ce se incalzea putin. Acum de cand plec din fata blocului

Am exact aceasta problema la Scirocco 1,4 TSI 160 CP DSG7. Masina a fost luata in primavara, dupa vreo 2-3 mii a inceput sa se auda un cloncanit in special la trecerea peste mici denivelari, cloncanit care s-a agravat in timp in asa hal incat e deja deranjant.

La revizia de 15.000 le-am spus de acest cloncanit, nestiind ca este de la cutia de viteza si am primit raspuns ca este o problema tehnologica a cutiei DSG7 iar zgomotele sunt normale... Cica nu e o problema grava, doar de confort. Gandindu-ma ca sunt eu nebun, am inceput sa caut pe forum, am gasit topicul asta, am citit ce ati scris toti aici, m-am luat cu mainile de cap....

Masina are 6 luni, configuratia a costat o carca de bani, dar se pare ca trebuie sa renuntam la confort daca vrem sa avem onoarea de a conduce un VW, daca e sa ne luam dupa parerea dumnealor. Ma astept acum sa inceapa smuciturile si ce ati descris voi mai sus ca urmeaya sa apara mai incolo.

Ce mi se pare insa strigator la cer este ca desi ei stiu de aceasta problema (adica in momentul in care le-am zis, au scos imediat de sub tejghea informarea fabricii), atunci cand te duci sa iti cumperi o masina cu DSG7, nu iti spune nimeni nimic in sensul asta.

Revin la o idee pe care am citit-o in paginile anterioare, adica sa ne strangem mai multi cu aceeasi problema, sa facem o actiune juridica comuna impotriva importatorului in Romania si sa cerem daune. Cu un avocat bun si cu un caz instrumentat cum trebuie sigur vom avea castig de cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG7 de pe Tiguan care are ambreiaje scaldate in ulei nu am auzit nici un zgomot. Masina are 2000km in prezent. A mea la 2000km deja incepea...

Ce ti-au spus tie mi-au spus si mie. Fabrica recunoaste "cloncanitul" ca fiind ceva normal si doar daca apar smucituri la plecare sau schimbari eronate ale treptelor, atunci este cu adevarat o problema. Pana acolo sa ma bucur de ea, fara menajamente.

E clar ! "Asa face toate" si daca e sa cada, sper sa o faca in astia 4 ani de garantie.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!