Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

nu se pupa cea de pe golf 7 .

dc a cedat mecatronicul ? era nou ? s-a verificat pentru problema de cablaj ? ca daca tot schimbam la piese pana speram sa se rezolve...ajungem sa schimbam masina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, fmarius2000 a scris:

.... Am găsit una de pe un golf 7 cu seria WVWZZZAUZDW014487. Poate cineva sa ma ajute și să-mi spună dacă se potrivește pe mașina mea, VW Passat 1.8 tsi cu sera wvwzzz3czde016804. Menționez ca cutia de pe golf are codul MSP iar a mea are codul NTQ. .

MSP s-a pus doar pe motoare de 1.4TSI, de 103KW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecatronicul era de pe mașină mea. A fost schimbat platoul și a fost completat cu ulei iar apoi  pus pe mașină. Mecanicii mi-au spus ca nu au reușit sincronizarea în 3 pași. Nu știu exact la ce s-au referit. Cică, după pasul 2, când se ia contactul, s-a pierdut lega tura cu calculatorul. Mai multe nu știu. Voi încerca să atașez codurile de eroare pentru prima situație și pentru a doua,cand a cedat din nou după 300 km. Va rog sa ma ajutați cu un sfat. Ce e de făcut? Iau cutia MSP și încerc sa rescriu softul sau cumpăr mecatronic de la cei care-mi repara mașina. Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi la o reprezentanta serioasa pentru un diagnostic clar. Abia apoi poti alege solutia corecta. 

Bafta !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codu de eroare  apărute prima data când a cedat în prima imagine și  odurile de eroare când a cedat a doua oara, după 300 km. 

20181204_130249.jpg

20181204_130416.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet VERIFICARE CABLAJ ? 

Service-ul stie si altceva in afara de citire valori ? o diagnoza corecta stie ? 

oare stie macar ce sunt measuring blocks? 

Parerea mea este ca :

-ori ai cablaj belit 

-ori a cedat acumulatorul de presiune in mecatronic ( lucru usor de vazut ) ...carcasa fisurata ...

-ori ei sunt prosti ca noaptea si nu l-au asamblat corect 

 

Cand spui ca s-a schimbat platoul la care platou te referi ? la cel electornic sau la platoul de aluminiu pe care vin prinse restul de piese ? 

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cedat acumulatorul de presiune, cred ca platoul. A aruncat ulei afară... Am mers în jur de 80 km cu cheia palpaind în bord iar apoi, după ce am oprit n-a mai vrut sa bage în viteza decât pe dist scurte iar apoi deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci din cate zic erorile alea ...defectul nu a fost reparat... ce platou a fost inlocuit  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cedat platoul in care este infiletat acumulatorul de presiune. Asta mi s-a spus. Am înțeles ca reparația a constat tocmai în înlocuirea acelei piese, completata cu ulei a mecatronicul  și montarea pe mașină. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e reparata corecta...erorile indica acelasi defect...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă a fost înlocuită cu piesa reparata e posibil sa cedeze iar. ( da este posibil și cu piesa sudata) partea proasta consta în faptul ca este dîntr un aliaj de aluminiu și nu găsești soluția corecta ptr sudura)

Eu am pățit așa.  Pana am pus baza acumulatorului noua.

Mai se găseste un kit de reparație pe net. Este în jur de 200$ cu transport

Din Polonia sau Ucraina.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, a avut cineva eroarea asta:? 

005946 - Position Sensor 1 for Gear Selector, sare de la a2a la a4a, este vorba de un caddy 2010, motor 1.6tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In link-ul de mai sus era si aceasta foto cu un subansamblu al mecatronicului.

Incercuit cu galben este tara unde este produs. Poate or mai fi si altele de la mecatronic facute acolo...

DSG 7  .jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care e legatura cu tara unde s=a produs ? avem alta calitate in ro fata de DE ? btw si al meu tot in ro e produs si are peste 233k km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e mai usor sa gasim info despre ele contactand uzina unde se produc , daca se fac la noi, nu din alt motiv. Probleme specifice , ce sa verifici mai intai daca ai probleme cu ele ...din astea. Nu discutam aici probleme politice sau sociale.

Pt un motor LDW502 am luat legatura cu uzina din Italia pt lamurire asupra unui piston deoarece manualul service nu detinea acea info si nici reprezentanta nu a putut sa ofere acea info.Uzina Da , am lamurit cu ei problema.

 

Modificat de DECC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce info lipseste ? crezi ca iti face diagnoza prin email sau prin telefon vw? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi functioneaza bine cutia ,si nici nu am lovit-o .

Am ce info imi trebuie si nici de rulmenti pt ea nu am nevoie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand sunt posesorul unui Golf cu DSG 7 uscat , a inceput sa imi placa iarna , pt ca e frig si ori am eu pareri ori cutia merge mai bine , fara asa multe smucituri, probabil nu se mai incinge asa rau. Si la voi e la fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur din cauza temperaturilor nu se mai incinge. Ma mira ca nu a aparut inca o solutie de ventilare pentru vara.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te grabesti si mergi cu ea mai tare face si iarna. Parca un pic mai putin totusi. Oricum la mersul in coloana eu o trec pe manual, asa incerc sa o protejez cat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DECC  nu se contorizeaza numarul de postari aici ..nu iti da nimeni premii ...nu ai ceva de spus nu o spune ...cat despre contactatul uzinei .... esti copil...sunt sigur ca VW o sa stea sa iti zica tie ,unu despre strada , probeleme specifice ale mecatronicului , cu atat mai mult cerand info uzinei unde se produce .......stai linistit...ai destula informatie online incat sa nu fie nevoie de altceva..trebuie doar cautata...dar dupa ce am citit prin topicul tau nu cred ca ti-ar fi de folos (prea multa tehnologie pentru a o intelege ) 

@Sop cutia mea a mers fara sa se incinga cu aproape 4l de ulei in ea....a facut minim 100k cu uleiul la nivelul ala, cantintatea aia a fost pusa la reprezentanta din olanda (fara ca eu sa stiu , am observat de abia cand am golit-o sa ii schimb rulmentii ) ...mers bara la bara in Ro , in Europa prin tari calde ...nu am avut probleme de incins...am pus si acum ceva mai mult ulei decat cei 1.9l recomandati .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat singur uleiul si am pus cam 1.9 l . As incerca sa ii pun si eu mai mult in speranta ca nu o sa se mai incinga asa de tare , mai ales daca tu zici ca ai avut 4 l ( mai mult decat dublu decat recomanda vw adica 1.7 l ) si nu ia daunat cu nimic...Cand ma gandesc ca la vara dupa 20-30 de min de mers iar o sa smuceasca sunt dispus sa incerc orice , bineinteles daca sunt sigur ca nu stric mai rau ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am tot citit postari care imi dau fiori :)) ... cu referire la DSG7 ... acum ca am in plan sa cumpar un golf7 1.6 tdi 110cp dsg.

 Vad pareri PRO si CONTRA (cum era de asteptat... de altfel..), credeti ca ar merita investitia? Am facut azi un test drive cu masina si schimba bine.. nu smuceste.. nu nimic. Masina in cauza are ~100k km si e adusa din Germania. (weltauto) - km certificati

Ce semne ar trebui sa iau in calcul in verificarea ei? Mentionez ca e prima automata pe care o conduc.

Imi cer scuze daca e offtopic

Modificat de Aurel91B6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!