Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Asa informativ... nu toate reprezentatele fac update de software la cerere, unele refuza daca nu au TPI. Cost cca 300 RON, asa ca nu-ti vine sa o ceri fara motiv si fara sa fii sigur ca exista o versiune mai noua.

La cutia 0AM300060D ultima versiune este 6566. Inca e prea devreme pentru impresii (astept o problema care se manifesta odata pe trimestru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere tehnic este mai fiabila varianta de soft de fabrica sau altele ... ( la diferite firme de Tuning ) ?

Mă bate gândul sa abordez situația. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul nu este dublu pentru piesa OEM fata de aftermarket. Pretul la OEM este 2250 fata de ~1600 luk. Diferenta de pret rezonabila zic eu, pentru o piesa care trece prin alte verificari de calitate. In fine, nu vreau sa intru in polemica pe acest subiect.
In alta ordine de idei, ieri am fost la constatare, dupa ce primisem anterior oferta de pret. Rezultatul......uzura discuri ambreiaj asa cum banuiam.... S-au uitat in istoric si nu a mai fost schimbat niciodata, nici macar pe garantie. Alte probleme nu sunt, cum ar fi tampoane la motor sau injectoare. Mi-aduc aminte perfect ca la fosta masina fusese schimbat la 120.000 si era manuala. Deci daca tine si la DSG tot cam atat, eu zic ca e rezonabil. Saptamana viitoare e programata inverventia. Trebuie sa ma uit acasa cu VCDS ce versiune de soft am instalata si daca este disponibila alta, au zis ca imi fac si update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/13/2018 at 7:54 AM, Inginerul said:

...... pentru 1.6 cu cutie manuala, costa in jur de 2000 de lei piesele aftermarket plus manopera. Asadar nu e chiar atat de scumpa intretinerea DSG-ului daca e sa o luam comparativ. In schimb, avantajele sunt imense

... celui care a dat downvote. Ar fi bine sa spui si de ce,

     Daca esti curios, iata de ce ti-am dat downvote. Spui ca la o manuala ambreiajul nu este cu mult mai ieftin si pui un pret enorm la manuala (de reprezentanta), ignorand faptul ca acest pret il platesti foarte rar sau chiar niciodata si nu trebuie dotari sau calificari mari ca sa-l schimbi. Un ambreiaj la manuala tine 200-300.000 Km cel putin la un om care nu sta cu piciorul pe el tot timpul sa-l patineze. Apoi spui ca avantajele sunt enorme la DSG. Pai imense erau avantajele si la celelalte cutii automate de pe piata care sunt pe deasupra si fiabile. Nu era necesar sa apara o cutie automata nefiabila.

   Poate sa coste reparatia 5 lei, daca se strica des si ramai cu masina in padure sau in tunel/pod/Bosnia/trecere CFR, daca iti strica concediul sau te costa platforma sute de Euro, nu ma intereseaza. Trebuie sa te poti baza pe un obiect, nu sa nu mai ai curajul sa-l folosesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exagerezi grosolan cu cele 2-300.000 de km. Crezi ca sunt la prima masina din viata mea si mi-a picat fix un dsg pe mana? La precedenta s-a schimbat la 110.000 si la 234.000 cand am vandut-o eu, patina deja. Si era manuala si 1.9 TDI. La cea de dinainte de ea, era schimbat la 80.000 si la 202.000 cand am vandut-o eu, la fel era pe moarte. Nu mai zic de volante, care bateau ingrozitor la ambele. La solenza nu m-a tinut nici 40.000......

In alta ordine de idei, eu nu am spus nimic legat de pretul schimbarii unui ambreiaj la o cutie manuala 1.6 TDI, am citat doar ce mi-a spus un prieten mecanic. Daca el minte, mint si eu, evident.
Esti vadit subiectiv si nu vad de ce motiv ai pentru aceasta atitudine. Nu stiu ce-au patit altii sau ce probleme au cu cutiile DSG. Uiti poate un lucru. Nu suntem toti cofetari de meserie. Eu cunosc foarte bine ce inseamna in automotive o piesa ce poarta sigla VW-Audi si o piesa ce poarta doar sigla producatorului. Cine-mi spune mie ca e abureala.......
Mai am prieteni cu DSG si sunt foarte bazati pe ele, nu le-au facut probleme. Sunt mii daca nu cumva sute de mii de masini cu DSG7. Crezi ca toate au probleme ? Topicul asta n-are decat 63 de pagini. Ar fi avut vreo mie asa cel putin, daca erau atatea probleme cu cutiile astea. Aici nu vin sa se planga decat cei care au probleme. Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inginerule , te contrazic.... sunt milioane cu dq200 nu doar sute de mii :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

SUnt nou pe forum. Sper ca postez unde trebuie. Am un Golf Sportsvan, din 2015, diesel, 1.6, automat. Am adus-o din Germania pe roti in acest weekend.. Pe drum totul superb, insa, dupa 1.000 de km, dimineata, dupa ce am innoptat in Budapesta, am observat ca vitezele se schimba diferit, mai tarziu decat pina atunci, iar viteza a 7-a nu intra, decat daca o puneam de la padele, dupa care revenea la a 6-a. Am oprit pe dreapta si am oprit motorul. Am repornit si totul ok pina a doua zi. A doua zi, mi-a facut la fel, si-a revenit dupa oprire si repornire.

E normal sa faca asa, parca ar fi o setare la rece, dar nici dupa ce s-a incalzit motorul, nu si-a revenit. Exista update-uri de soft pentru problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna asta Mecatronic? Sugerati ca e ceva defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, am facut schimbul de ambreiaj. Nu mai trepideaza, nu mai face clanc intr-a doua.....merge frumos si lin, nici nu simt cand schimba daca nu-s atent la MFD..... Mi-au facut si update la soft, acum vad ca a doua o da undeva la 1300 rot/min spre 1500. Un singur minus, smuceste cand o bag in D sau din R in D. Inainte de schimb, nu smucea. Am sunat azi si ma duc luni din nou la constatare. ?

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt eu prost, nu am stiut ca intra in sport daca din D mai tragi putin de maneta. Masina mea nu are nimic, era pe sport, de aia se schimbau diferit vitezele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua. Problema pe care am avut-o era de la mechatronic. Platoul pe care era fixat cilindrul de presiune era fisurat și a fost schimbat. Mașina merge acum foarte bine. Reparația a fost făcută de specialiștii de la Planet Tiptronic. Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu un mic update. A disparut acea smucitura cand o bag in drive. Nu stiu care este explicatia, dar am mai citit cateva pagini inapoi si-am vazut ca au patit si altii asta dupa schimbare ambreiaj. N-am mai ajuns nici la reprezentanta unde aveam programare pentru acest defect, caci nu mai aveam ce sa le arat. Merge bine acum, schimba bine......Mi-as dori un alt soft pe ea care s-o faca sa schimbe mai sus in D. In S schimba prea sus, in D schimba prea repede. Nicicum nu e bine. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu baietii de la TVS ..o sa iti placa softul de la ei ....cat despre smucitura...de fiecare data cand opresti/pornesi masina ea isi face o mini calibrare... de aceea dispare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face sens ce zici tu cu calibrarea. Poti sa dai mai multe detalii despre baietii de la TVS? Tu ti-ai pus soft de la ei? Si daca da, cum este? Creste consumul dupa? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am pus soft de la ei , cu cateva lucruri custom .....nu stiu sa iti spun de consum ..nu prea tin cont de el ....nu cred ca ar creste...e ok softul , tine mai mult pe treapta 1 ...merge ok 

i-am contactat prin email si m-au indrumat asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu un golf plus 1.6tdi dsg si am nevoie de un mecanic bun pt diagnosticare si reparat probleme dsg, in Bucuresti, imi puteti recomanda ceva? 

Din start stiu ca are limita la discul 2 atinsa, dar dimineata cand e rece se aud nisti trosnituri/pocnituri/clanc-uri (nu stiu cum sa le descriu) asta pana se incalzeste, dupa nu se mai aude nimic.

Si la fel cand e rece (asta doar acum in sezonul rece, vara nu face asa)  la schimbul in viteza superioara are un tremur fata-spate ca si cum ar fi motorul subturat, asta pana se incalzeste. Dupa se mai simte foarte usor la plecare de pe loc dar nu in forta.

Masina trage nu are inca probleme sa patineze ambreiajul schimba lin, nu smuceste la selectarea in D sau R. 

Am tot citit pe aici dar vrea sa se uite cineva care se pricepe la DSG.

Daca cineva a fost si e multumit de service-ul respectiv sau mecanic, un PM ar fi apreciat.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Stelian

Volant si l urmeaza  placile de frictiune...

Daca 2 ul este la limita, imposibil sa nu ti patineze.

Aici in Bucuresti, ai unde merge. Doar citeste putin.

Lasa motorul sa se incalzeasca putin, nu pleca direct, ateapta ceva vreme in N.

Cat stai pe loc, ridica i usor turatia, se echilibreaza volantul si nu o sa mai faca zgomote.

Nu sunt sanatoase nici pentru CV, nici pentru arborele cotit (vilbrochen).

Poti sa o lasi pentru la primavara. Insa, mecanicul poate avea alta parere.

La Mult Ani!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Theo, un sfat bun si binevenit.

Am observat, legat de balbaiala aia la schimbarea vitezi cand motoru este rece, gen cum ai schimba la manuala prea devreme si motorul este subturat, daca o trec in modul S si motorul este mai turat ca in D, nu mai face. O fi ceva normal atunci cand e rece, pentru ca si passatul face la fel, pana creste un pic temperatura motor-cutie. 

La multi ani!

Si o zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
13 hours ago, Stelian. said:

Salutare, am si eu un golf plus 1.6tdi dsg si am nevoie de un mecanic bun pt diagnosticare si reparat probleme dsg, in Bucuresti, imi puteti recomanda ceva? 

Din start stiu ca are limita la discul 2 atinsa, dar dimineata cand e rece se aud nisti trosnituri/pocnituri/clanc-uri (nu stiu cum sa le descriu) asta pana se incalzeste, dupa nu se mai aude nimic.

Si la fel cand e rece (asta doar acum in sezonul rece, vara nu face asa)  la schimbul in viteza superioara are un tremur fata-spate ca si cum ar fi motorul subturat, asta pana se incalzeste. Dupa se mai simte foarte usor la plecare de pe loc dar nu in forta.

Masina trage nu are inca probleme sa patineze ambreiajul schimba lin, nu smuceste la selectarea in D sau R. 

Am tot citit pe aici dar vrea sa se uite cineva care se pricepe la DSG.

Daca cineva a fost si e multumit de service-ul respectiv sau mecanic, un PM ar fi apreciat.

Multumesc

Stelian.

 

vad in semnatura ta ca au un Passat 2.0 care are intradevar DSG6 dar golful in cauza despre care scrii are un DSG7 si sigur gasesti raspunsuri pe topicul dedicat DSG7.

Cat despre problema descrisa, iti trebuie ambreiaje dar cel mai bine trebuie o diagnoza inainte pentru a fi sigur de problema.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

M-ai prins ?, golful este masina sotiei.

Sincer nu stiam de topicul DSG7, pentru ca am dat cautare dupa probleme ambreiaj DSG si primele rezultate erau toate din topicul asta. 

 O sa mut discutia acolo. Mersi

Modificat de Stelian.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat postările la locul cuvenit şi am eliminat postările inutile. Vă rog să vă abţineţi de la off topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua.

Mecatronic ul reparat a cedat din nou după nici 300 km. Nu știu care este cauza dar mecanicul mi-aspus ca nu a reușit sa facă sincronizarea. Cred ca asta e motivul. Vreau sa schimb cutia cu totul. Am găsit una de pe un golf 7 cu seria WVWZZZAUZDW014487. Poate cineva sa ma ajute și să-mi spună dacă se potrivește pe mașina mea, VW Passat 1.8 tsi cu sera wvwzzz3czde016804. Menționez ca cutia de pe golf are codul MSP iar a mea are codul NTQ. Ce ma sfătuiți sa fac? Sa schimb doar mecatronicul? La diagnoza nu a dat cod de eroare pentru ambreiaj. Va mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!