Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Dacă a curs uleiul din cutie trebuie dusă pe platforma fără a mai folosi cutia deloc chiar si la urcare pe platforma, folosește troliul.

Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Și la urcarea pe platforma probabil trebuie să fie băgată in N și cu motorul oprit... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am patit un lucru asemanator , numai ca pe autostrada ..in ungaria... la mine nu a curs uleiul dar am spart rulmentii in cutie ....2 km nu vad o problema in a merge cu ea tractata.. baga un ochi sub masina , eventual o poza si vezi exact ce e spart ..cutia sau mecatronicul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Nu prea am poziție dar voi încerca. Vreau sa o pun pe tester sa vad ce cod de eroare îmi dă. În funcție de asta voi face următoarele demersuri. O zi bună tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/8/2018 at 11:38 AM, Gelu1 said:

Legat de schimb ulei. 

20180808_113314.jpg

De unde este asta? Ce carte? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat uleiul in cutie cand avea masina in jur de 90k . Era mai negru ca uleiul din motorul unui diesel dupa 15k , am pus si poze aici pe forum . Asa ca sfatul meu este sa il schimbati , se schimba super usor , la fel ca la o cutie manuala .  Intra 1.7-1.9l , 70 - 90 lei litru .   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pățit așa și mi s a fisurat baza acumulatorului din mechatronic. Vezi pe unde ți a dat uleiul afara( dacă este pe la supapa de respiro a mechatronicului trebuie sa fie ulei verde) dacă este galben este din cutia de viteza.

Din păcate în ambele situații este destul de costisitor și scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , 

Ieri am facut si primul drum extra urban dupa schimbul kitului de ambreiaje . Drum dus-intors aproximativ 320 km , solicitata si in regim de viteza de croaziera (autostrada +) si in regim de depasiri (90% facute cu kick down) . Masina s-a comportat foarte bine in trafic . De la momentul interventiei in service si pana acum masina a parcurs aproximativ 800 km (500 urban si 300 extra urban) si se comporta ok . Cred ca daca era ceva in neregula la nivel de manopera , pana acum ar fi iesit la suprafata ....  Observatiile pe care mi le-a facut Florin@Caractere sunt corecte ,  eu din graba am gresit , multumesc . In februarie trebuie sa-i fac revizia anuala , la care am de gand sa-i schimb toate lichidele (mai putin uleiul din cutie :)) ) , toate filtrele , bujiile (desi functioneaza corect , sunt cele originale si consider ca si-au facut datoria - 8 ani si 115.000 km) si placutele de frana fata /spate . Destul de piperat devizul  , dar o buna bucata de timp nu voi mai avea mari costuri , masina fiind adusa aproape de starea noua . Raman la ideea ca , dupa masina de serviciu , care e ideala indiferent de marca :))  , cea mai buna masina e cea la care-ti permiti o intretinere corecta . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am gasit la un golf fisura la corpul cu acumulatorul de presiune, am cumparat alt mecatronic nou oem. Instalat conform cu manualul, codat dupa cel vechi, setare de baza facuta tot. In R intra bine pleaca binisor in schimb in D da soc foarte mare ca moare motorul, daca nu se opreste motorul atunci 90 % se opreste cand dau drumul la frana. Deci parca baga in viteza fara sa calce ambreiajul sau elibereaza brusc, nu stiu ce sa-i mai fac. Setarea de baza se face corect, fara coduri de eroare.

Dupa ce zdruncina asa de cateva ori apare eroarea P177d excessive torque, dupa care intra frumos si nu mai da suturi la plecare.

Inainte sa ajunga la stealer mai pot incerca eu ceva? M-am gandit si pe la ambreiaje sa nu fie ceva, eu stiu.

Am incercat setare de baza si cu vag com si cu VAS 5054 rezultatul e acelasi.

Unitatea a venit cu ulei in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu dupa schimbul de mecatronic. Explicatia reprezentantei: ambreiajele vechi era mult prea uzate si nu se putea face adaptarea. Pare o scuza jalnica dar am acceptat-o si am schimbat ambreiajul. 

 

Smuciturile erau atat in d1 cat si in r. Nu atat de brutale ca la tine, dar destul de violente

Modificat de livachef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost altfel intelegerea si pretul ...eu am colaborat direct cu TVS si am pus singurel softul...am platit 200 lire ...dar pe langa soft am primit si ceva scoala :))) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc si eu maine sa fac operatia si sper sa scap de vibratiile alea din treptele 1-2. Deocamdata nu sunt asa proeminente dar prefer sa fac schimbarea acum decat sa regret mai tarziu. Ma costa 1750ron.

Sper sa merite si sa nu fie nevoie sa schimb ambreiajul. O sa revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, busesorin said:

O sa ma duc si eu maine sa fac operatia si sper sa scap de vibratiile alea din treptele 1-2. Deocamdata nu sunt asa proeminente dar prefer sa fac schimbarea acum decat sa regret mai tarziu. Ma costa 1750ron.

Sper sa merite si sa nu fie nevoie sa schimb ambreiajul. O sa revin cu feedback.

Sfatul meu este sa o pui pe tester inainte, sa vezi si ce erori ai. Am avut o experienta interesanta cu ei si...suflu si in inghetata, ca doar e pe banii mei, iar pe ei ii doare la brisca...

Mie mi-au dat un pret de 350eur + tva :) asa ca, din ce vad...dau preturile dupa cum se trezesc dimineata.

@motanelul imi poti explica (aici sau in privat) cum a decurs operatiunea cu tvs? merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/6/2018 at 6:14 PM, davidut5 said:

Salut.

Am gasit la un golf fisura la corpul cu acumulatorul de presiune, am cumparat alt mecatronic nou oem. Instalat conform cu manualul, codat dupa cel vechi, setare de baza facuta tot. In R intra bine pleaca binisor in schimb in D da soc foarte mare ca moare motorul, daca nu se opreste motorul atunci 90 % se opreste cand dau drumul la frana. Deci parca baga in viteza fara sa calce ambreiajul sau elibereaza brusc, nu stiu ce sa-i mai fac. Setarea de baza se face corect, fara coduri de eroare.

Dupa ce zdruncina asa de cateva ori apare eroarea P177d excessive torque, dupa care intra frumos si nu mai da suturi la plecare.

Inainte sa ajunga la stealer mai pot incerca eu ceva? M-am gandit si pe la ambreiaje sa nu fie ceva, eu stiu.

Am incercat setare de baza si cu vag com si cu VAS 5054 rezultatul e acelasi.

Unitatea a venit cu ulei in ea.

Se pare ca s-a învățat singura cu ambreiajele. După ce am mers cu ea 60 70km și prin oraș puțin intra bine schimba bine. Un mic soc a rămas când o pun în D cu frana călcată ușor.

La început greu am reușit sa plec cu ea murea motorul....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Eskilsson said:

Sfatul meu este sa o pui pe tester inainte, sa vezi si ce erori ai. Am avut o experienta interesanta cu ei si...suflu si in inghetata, ca doar e pe banii mei, iar pe ei ii doare la brisca...

Mie mi-au dat un pret de 350eur + tva :) asa ca, din ce vad...dau preturile dupa cum se trezesc dimineata.

@motanelul imi poti explica (aici sau in privat) cum a decurs operatiunea cu tvs? merci!

Intr-adevar, am fost si eu informat ca pretul este de 350eur + tva. Asta in momentul in care am ajuns la ei.
Norocul meu a fost ca vorbisem cu o zi inainte cu ei la telefon si mi-au zis 300. Desigur ca mi-au zis sa dovedesc ca ei mi-au zis de 300 de euro si ... ei bine ... am demonstrat pentru ca imi inregistrez toate convorbirile telefonice ?. Dupa asta au acceptat 300E + tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la suturile plecărilor de pe loc indiferent D sau R ...După montare înainte sa ieșiți cu mașina la drum necesita trecerea prin fiecare viteza a selectorului ( cu motorul pornit și frana călcată ) pentru un minim de 30 de secunde și operația făcută de doua sau mai multe ori.

Eu am demontat mechatronicul de pe troleibuzulmeu de minim 15 ori din cauza asta. 

Și da se adaptează singure ambreajelor după o periata de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca saptamana asta fac si eu operatiunea de schimbare ambreiaj. Devizul estimativ este de 3499 la una din reprezentante, nu spunem care, care include OAM198142H, saibele minune si manopera....Codul cutiei mele este NQD. Banuiesc ca-mi vor face si update de soft la ultima versiune daca este disponibila.


Exista si piesa after market de la luk, la 1563 de lei dar nu prea ma trage inima sa pun asa ceva.


Simptomele le-am mai vazut descrise aici. Trepidatii destul de urate la rularea cu turatie mica in viteza 2, huruit in virajele luate cu viteza a doua, un clanc din 3 in 2 destul de violent.....


Intrebare: Am citit si vreo 20 de pagini inapoi si n-am gasit pe nimeni sa spuna ca a schimbat si volant. Nu prea pica sau.....? Mentionez ca tocmai ce-a implinit 130.000 km, dar nu am cunostinta de interventiile anterioare. Eu o am de la 120.000. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu te superi pe mine, eu sunt mai zgarcit, dar pentru masina poporului si cu doar asa de putini km mi se pare scump de intretinut, scump raportat la pret/km.  Sa ai parte de drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgarcit, nezgarcit, daca ai luat-o nu ai decat doua sanse: o vinzi si scapi de ea, asa cum altul a scapat, sau o repari si o folosesti.

Cine stie, oricat ar verifica o masina, ca dupa 10000 de km adica cca cateva luni-1 an, nu va baga bani in ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect. Bine.....mi se pare si mie destul de scump, dar am vorbit azi cu un prieten care este mecanic de VAG de vreo 10 ani de zile cel putin si mi-a spus ca pentru 1.6 cu cutie manuala, costa in jur de 2000 de lei piesele aftermarket plus manopera. Asadar nu e chiar atat de scumpa intretinerea DSG-ului daca e sa o luam comparativ. In schimb, avantajele sunt imense. Dupa atatia ani de mestecat in mamaliga......sa te tii doar de volan si sa apesi acceleratia si frana, iar masina sa schimbe aproape fara sa simti, singura vitezele........mi se pare ceva de vis.

Azi merg la constatare si sper ca saptamana asta spre sfarsit sa fie si schimbat ambreiajul. Per ansamblu, masina e perfecta pentru mine. Este foarte dotata, aproape ca nu mai avea ce sa puna pe ea ca extraoptiune Hans. Semne de rugina nu sunt, iar in afara de problema cu ambreiajul se comporta ireprosabil ca tinuta de drum si comfort. Media de consum este 6.9, in conditiile in care merg 90% in oras.....

PS. Multumesc celui care a dat downvote. Ar fi bine sa spui si de ce, da' ma rog........it's a free country.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi displace chestia aia cu votatul anonim.....

cat despre ambreiaj...exact aceeasi piesa ti-o vor pune si la reprezentanta ...numai LUK face ambreiajele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.....faptul ca reprezentanta iti pune o piesa la pret dublu nu inseamna ca piesa e mai buna, ci doar ca adaosul este mult mai mare deoarece are mai multe cheltuieli de acoperit. In afara faptului ca reprezentanta iti introduce orice operatie in sistem (pt istoric) si are acces la update-urile oficiale, alte avantaje nu vad. In materie de pret si de calitate sunt numai dezavantaje, iar aici vorbesc numai din experienta mea avuta in ultimii 10 ani in Constanta si partial in Bucuresti cu 3 marci de masini din grupuri diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!