Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Alexandru Apostu
On 9/20/2018 at 12:18 PM, Xox25 said:

Nu am spus ca dq250 e dq200. Am vrut sa ii arat lui crist_45 cele 4 furci. Nu am gasit schema la dq200. Poza 2 e de la dq200. Poza 1 e schema de la dq250. Puteti citi pe la mijlocul topicului postari ale baietilor carora chiar li s-au rupt furcile. Nu stiu daca au avut vibratiile inainte pt. ca nu au specificat insa s-au rupt.

 Vreau ca prin problemele mele sa-i ajut si pe altii. Siasa majoritatea mecanicilor de azi habar nu au daca nu le apare problema pe tester. Asa prin problemele intampinate si ulterior rezolvate ne putem ajuta intre noi. 

Salutare. Aceeasi problema am avut-o si eu. Cand am cumparat masina avea deja vibratiile specifice in treapa a 2-a (ambreiaje uzate) si intr-o luna m-a lasat in drum. La service au gasit furca pentru treapta 5, 6 rupta. La mine problemele au fost in zona rulmentilor de pe furca, zona unde vibratiile de la cutie ar putea duce la eventuale probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci uzura ambreiajelor aduce la pachet si furcile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am scos ieri masina din service dupa schimbarea kitului de ambreiaj si trepidatiile din treapta a doua au disparut complet. Acum sa vedem in timp cum se va comporta masina. Ei au facut vreo 50-70 km teste dupa kilometrajul din bord. Lucrarea are garantie 2 ani si mecanicul spune ca ar trebui sa ma tina cel putin cat m-a tinut si primul adik cam 49000 km. Insa kitul nou este varianta imbunatatita la care s-a adaugat si un update de soft la cutie pe care eu nu il facusem pana acum niciodata.

Am sa va las si listele de preturi ale reprezentantei:

Cutie viteze demontat /montat - 752.20 lei;

Ambreiaj demontat/montat - 61.4 lei;

Masurat, reglat si adaptat ambreiaj - 92.11 lei;

Kit ambreiaj (0AM198142H) - 2623.95 lei;

Saiba reglaj (0AM141383G) - 121.56 lei;

Saiba reglaj (WHT005518E) - 10.02 lei ;

Ulei Mineral CVM - 2L (intra 1.9L) - 192.78 lei;

Preturile au si 10% reducere deoarece masina este fabricata in 2013, tva este deja inclus, montaj/demontaj si reglaje cutie 905.71 lei , piese + ulei 2948.31 lei ;

Am schimbat si placutele frana fata deoarece cu o zi inainte de a intra in service mi s-a aprins martorul in bord. Placutele nu se uzeaza la fel. Cele de pe spate se pare ca mai duc aproximativ 10000 km:

Placute frana fata - 736.37 lei; (originale nu cele eco).

Roti montat/demontat - 30 lei; Montaj placute frana -50 lei. Si astea au 10% reducere.

 

In legatura cu acel Kulantz chiar daca am insistat am fost refuzat pe motivul ca sunt elemente consumabile. Se putea face ceva romaneste daca ma stiau si platea fabrica o parte si reprezentanta alta parte, dar eu as fi platit partea reprezentantei.

Ca off-topic filtrul de particule (motoare diesel) se duce mult mai repede mai ales la masinile care circula in mediul urban deoarece nu are timp sa se regenereze in oras. 

Am sa las 2 link-uri pt cei interesati:

https://piataauto.md/Stiri/2017/02/La-discutie-inginerii-cum-exploatezi-corect-motoarele-DIESEL-eviti-problemele-filtre-particule-DPF/?version=mobile

 

Pt cei care au dubii daca se lasa masina la semafor pe N sau in mers, raspunsul e ca nu se lasa. Scrie asta atat in carte cat si pe site-uri unde se vorbeste despre cutiile dual clutch. Daca stati de vorba cu cineva sau asteptati la calea ferata si nu vreti sa opriti  motorul e mai bine sa puneti in P. 

 

7C74187A-519E-46F1-A3C9-500605CC8A25.jpeg

096A5D7C-F0E0-4531-B9EF-CF49A9BC29FF.jpeg

7C97FE05-2EFE-492C-A47C-5F21B1C3035F.jpeg

EE9AC7C4-C32D-49C5-877D-59130EAE420E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum legat de postul precedent, am o nelamurire: daca cutia e in treapta a III-a la coborarea unei pante lungi si nu accelerez , ea ramane in acea treapta chiar daca turatia ajunge la 4000 (!) - e normal ? Ma asteptam sa "gandeasca" sa treaca intr-o viteza superioara. Acelasi lucru l-am observat si cu mechatronicul vechi deci softul nu stie ca la coborare creste turatia si e nevoie sa schimbe viteza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xox25,

  Sa nu mai ai probleme si sa stai linistit, investeste si intr un soft custom.

O sa ti schimbe mai sus pe fiecare treapta, nu o sa mai stea subturata, o sa ai reactie mai rapida si cel mai important, tr 1 si tr a 2 a nu vor mai fi asa patinate...

O sa ai alta masina, crede ma.  Problemele acestei cutii sunt din soft, moartea  ei este mersul in oras, exact scopul pentru care a fost facuta...

 

Cristi_45,  este foarte corect ce face. Ea trebuie sa pastreze frana de motor pana ce tu i dai gaz...

Softul chiar face ce trebuie in aceste conditii, el stie ca esti in panta si nu de viteza ai nevoie.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Xox25 ambreiajele din cutia de viteza dsg sunt acoperite de culanta ..e vorba doar de bunavointa celor cu care ai discutat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dionescux sunt sigur ca ai dreptate insa daca nu vor nu prea am ce face. Bine ca merge masina.

Am uitat sa mentionez ca au facut si un update de soft din partea casei insa mare lucru nu s-a schimbat. In modul drive la viteza 1 schimba a doua de la 1100-1200 rpm cum era inainte la 1200-1300 iar restul la 1900 rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la staționarea la semafor sau la calea ferata poate sa scrie ce vor ei.

Eu sunt convins ca nu are cu ce sa afecteze în poziția N. Pentru ca atunci rolul poziției N ar fi doar pentru a reuși sa împingi masina când este nedeplasabila.( datorita motorului)

Punctul 2 : dacă cineva cu programul care trebuie poate măsura dacă în D sau S în staționare se pune presiune pe ambreaje o sa conforme spusele mele.

Și acea presiune face fix același lucru ca statul la semafor cu ambreajul călcat la cele manuale ( uzura prematura) 

Poate un băiat echipat tehnic o sa conforme sau infirme spusele mele.

Sera buna tuturor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In D/S cand stai pe loc cu frana calcata ambreiajele se duc la punctul de contact, se vede pe VCDS ca se schimba pozitia cand scoti din N. Cineva care cunoaste cutia ne poate spune daca se ating usor sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La masinile noi s-au rezolvat problemele la DSG7 cu abreiaj uscat dq200? Dealerii zic ca s-ar fi rezolvat problemele din trecut dar nu stiu ce sa cred...

Vreau sa achizitionez o Skoda Karoq 1.5 tsi cu DSG si din ce am citit pe aici m-a cam pus pe ganduri cutia asta automata. Inteleg ca pica ambreiajul destul de des si nu e tocmai ieftin.

Merita sa iau masina cu DSG sau raman pe manuala?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius117 Mecanicul de la reprezentanta unde mi-am schimbat ambreiajele mi-a spus ca dupa 2015 problemele s-au rezolvat. Insa nu iti pot garanta ca spusele lui sunt reale. Eu unu nu m-as mai intoarce la cutie manuala. As prefera sa dau 1000 euro odata la 5 ani sa schimb ambreiajele daca asta ar fi singura ei problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La urma urmei e o cutie matura. Si la masina noua ai 2 ani garantie de la producator si inca 2 de la importator. Deci 4 ani stai linistit. Dupa 4 ani 1 kit de ambreiaje nu e chiar o avere comparand cu valoarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   De cand exista automobilele, transmisia era cel mai greu de stricat chiar daca era automata din anii '50.  DSG 7 este un esec de proiectare ca si multe alte esecuri ale VW din ultimul timp. (si pe care VW nu si-l asuma). Tocmai pentru ca DSG 7 este asemanatoare cu o cutie manuala unde te poti astepta ca ambreiajul sa tina sigur peste 200.000 Km, aici trebuia sa tina dublu pentru ca sunt 2 ambreiaje care merg alternativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

O sa risc cu DSG-ul pana la urma. 

Trec azi pe la dealer sa intreb cat are exact garantie cutia automata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, mergi pe DSG....sunt milioane de cutii produse , e normal ca cei cu probleme sa intre pe forumuri si sa caute rezolvari...dar sunt multe cutii care merg perfect si la peste 200 000km .....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura are acum in jur de 150.000 de km, an de fabricatie 2014 .

Cutia de viteze DSG 7 inca functioneaza perfect .

Am scris asta ca raspuns pt. cei ce intreaba cam cat rezista o cutie DSG 7.

La modelul acesta sa schimbi uleiul la cutie (ce nu ar trebui schimbat niciodata) e mai dificil deoarece

in locul accumulatorului de 12 v se afla controlerul motorului electric , accumulatorul fiind exilat in portbagaj.

Se pare ca mai sunt cutii DSG 7 ce functioneaza bine mai mult timp.

Poate pt ca e hybrida si pleaca, in oras cel putin, de pe loc pe "electric" aproape tot timpul ?

Si ca fapt divers: in afara de cele 2 ambreiaje din cutie, mai are unul, intre motorul termic si motorul electric.

Motorul electric este asezat intre cel termic si cutia de viteze.

Modificat de DECC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o luuunga citire a acestui post, am cautat si rascautat pe cineva cu probleme ca ale mele. Pana acum, vorba aia, "close but no cigar".

Mic istoric: am masina de pe 18 septembrie, 267160km,  luata cam pe fuga la un pret mic  tare, pentru o problema la cutie: pana se incalzeste, sare din viteza.

Practic, vreo 10, 15 minute,la prima pornire, cu motorul rece, nu sta in D nici sa o bati, apas pedala,  tureaza, accelereaza, dar nu pleaca de pe loc. Mai un oprit motor, mai lasat oleaca motorul aprins, mai incerc de cateva ori, intr-un final pleaca, dar moare rapid orice cuplu si iar accelereaza in gol. Repet operatiunea, pleaca, intr-un final face cativa metri si iar in gol, iar repet, iar cativa metri si usor usor o pacalesc si schimb din D in S, dar pe masura ce merge, face din ce in ce mai rar, de la cateva secunde la cateva minute inainte sa pierd orice acceleratie si sa trec in S apoi iar in D sa isi revina.

PRNDS face ca instalatia de craciun in bord, erori peste erori, tot bordul arata ca bradul de craciun.(baterie, volan, ESP parca si multe altele care nu au treaba in topicul asta). NU bate, nu troncane, dar masina a stat pe loc minim 2 luni. O duc cu chiu cu vai in service, vreo 10 km unde "surpriza" nu mai face asa. Nu pentru ca s-a reparat printr-un fel de minune, ci pentru ca mi-a murit motorul. In fata service-ului. Dupa 10 km in care a functionat. (i-am pus vreo 10l de benzina cand am plecat din parcarea in care a stat 2 luni cel putin, deci posibil sa fi fost o idee proasta sa amestec cu ce mai era in rezervor, desi era aproape gol). Am dus-o la un service recomandat pe cutii automate, cu gandul ca asta e problema principala. Ii pune mecanicul diagnoza, supriza, nu vede cutia. Eroare  "Address 02: Auto Trans Cannot be reached". Se uita pe restul erorilor, se uita sub capota si bam, lantul sarit, de asta nu mai porneste motorul (problema de lant, distributie, nu insist pe topicul asta). Cu ce insist e eroarea de cutie si problema cu vitezele. A mai patit cineva? Problema la fire, cablaj, sau mort mecatronicul? Iar in legatura cu vitezele, toata lumea avea probleme cand se incalzea si facea zgomote. Eu am opusul, face asa cat e rece motorul, masina. Tot ambreiaj, sau scap ieftin si e uleiul din cutie (cei 1.7 litri) sau altceva mai simplu ? Pana nu se repara lantul, n-am nici o idee pentru cutie din preconizarile service-ului...

Modificat de xng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea, mecatronicul

Comportarea de „sarit din viteza“ a avut-o si a mea, 1.6 tdi dsg7.

Presupun ca tu ai 1.4 tsi sau 1.8 tsi (ziceai de benzina) si acelasi dsg7

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 1.4 tsi cu dsg 7. Mi se pare dubios că face așa doar la rece, cu cât rulează mai mult, cu atât face mai rar. 

Proprietarul a adus-o din Sibiu pe roti cu problema asta și mi-a zis ca s-a comportat din ce în mai bine cu cât mergea mai mult. 

Fapt confirmat și de mine pe drumul spre service, vreo 10 km. La început era de groază, cu mersul era din ce în ce mai bine. 

Modificat de xng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, update la aproximativ 3 luni si 7000 km cu mecatronic nou si ambreiaj nou (ultimul model, original): acelasi rontait / troncanit / spuneti-i cum vreti la retrogradarea 3-2 ca la vechiul ansamblu mecatronic-ambreiaj. Dar deja m-am obisnuit. „Așa <face> toate“?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

livachev : La mine "nu face " .Poate ar trbui sa schimbi mecanicul/service-ul ?

XNG  : schimba si uleiul de la Mecatronica si cel de la cutia de viteze.

Poate nu e de la ulei si sunt infundate/redus diametrul la canalele de ulei din mecatronica, iar cand uleiul se mai incalzeste /devine mai fluid si reuseste sa se strecoare prin el/ele si reuseste de bine de rau sa isi faca treaba?

DSG 7 viteze , ambreiaj uscat, motor CRJA .153ooo KM, 2014.

Fara zgomote si alte probleme la cutie.

Modificat de DECC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   "153ooo KM, fara zgomote si alte probleme la cutie."

   Dar nu spui ca ai masina de doar 13000 Km.

XNG: Masina aia nu cred ca mai merita facuta chiar daca ai cumparat-o la un pret mic. DSG defect, motor distrus, ce a mai ramas din ea?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!