Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Eu am schimbat ambreiajul acum ~2 luni, smuciturile la mine sunt in D1, inca nu am verificat pe sport. Ideea e ca eu nu aveam smuciturile pe ambreiajul original, si desi am fost cu masina inapoi la service-ul unde am schimbat, pe testerul lor apare ca fiind in regula, si bineinteles la road test, a fost cuminte ca si cum ar fi iesit atunci din fabrica. Alta chestie care a aparut dupa schimbare, la incetinire, la aprox 10km/h - e in d1 masina, si apoi accelerare, apare si aici o smucitura pe care nu o aveam pe ambreiajul original.

Am fost la un alt service, pentru o verificare - pe testerul lor aparea ca pe una din trepte are temperatura mai mare decat celelalte(daca retin bine, era o treapta impara - sau treapta care nu este langa motor, care ar fi putut fi cauza acestei temperaturi crescute), iar concluzia celui care a pus testerul a fost ca ar cam trebui schimbat ambreiajul - nu i-am zis ca e schimbat de curand, eram curios sa vad ce ii "iese" lui pe tester.

Zilele trecute, am facut cateva activari pe masina, si pe vcds-ul celui care mi le-a facut, la verificarea generala, pe langa alte mici erori, a aparut si asta: 25472 - nu este comunicare cu modulul selector de viteza U0103 00 [072]; Prioritate defect: 0 (cel cu vcds a zis ca este un defect prioritar si ar trebui verificat cat mai curand); Frecventa: 4,  Data: 13.07.2018 (dupa schimbarea ambreiajului); Viteza vehicul: 89 km/h. A mai avut cineva eroarea asta? Sau, imi poate spune cineva daca eroarea este cauzata de ambreiaj sau de alta componenta?

Ma bate gandul tot mai serios, sa merg la reprezentanta sa fac o verificare acolo a cutiei, daca e cineva ca a facut-o sa imi spuna si mie un pret, ca sa stiu la ce sa ma astept :(

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu are legatura cu mecatronicul sau cutia - tine de selectorul de viteze din masina. La mine a dat citeodata eroarea asta pentru ca nu "prindea" bine butonul de blocare a selectorului. La colegul CristiAlf s-a schimbat selectorul pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos am inteles, multumesc de raspuns, ideea e ca ultima data a "aparut" in mers, la 89 km/h. ma gandesc ca ar fi trebuit sa apara in momentul cand am selectat viteza, nu in timp ce mergeam.

totusi, smuciturile...cu ce au legatura? cu ambreiaj sau mecatronicul?

@deenman ai pm! nu il mai ai...acum am vazut edit-ul tau :) multumesc 

Modificat de Eskilsson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca exista o „setare de baza“

 

 

Care mi s-a comunicat ca s-a efectuat.

Trebuia facuta si o adaptare suplimentara a ambreiajelor?

 

Reamintesc ca am schimbat mecatronicul(nou) si ambreiajul(nou, original) si smuceste din s1 in s2 la accelerare lină.

Modificat de livachef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost facuta calibrarea , inseamna ca au fost montate prost 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care ati schimbat uleiul la cutie, s-a simtit vreo imbunatatire dupa? E complicata operatiunea ?

Eu am intrebat in reprezentanta si mi-a zis ca nu se schimba, decat daca apare vreo defectiune.

Momentam am 95k cu masina si nu am probleme decat mai rar cate-o smucitura, parca cand retrogradeaza din 3 in 2.

In schimb am mai avut eroarea asta care apare f scurt in bord de abia apuc sa citesc:

Error Workshop! Only leave vehicle in position P.

In reprz. zice ca nu e permanenta si sa mai astept

Modificat de Gelu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut nici o diferenta dupa schimbul de ulei dar avand in vedere ca era negru cand l-am dat jos zic eu ca trebuia schimbat. L-am schimbat singur acasa , iti trebuie un imbus de 10 pt busonul de scurgere , eu am pus uleiul pe la aerisitor cu un furtun si o palnie - ca sa ajung la el eu am dat jos doar bateria , uite un filmulet cu niste italieni care schimba la un audi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.07.2018 at 11:52, motanelul a scris:

eu iti recomand chiar sa pui toti cei 2 litri ...cutia mea a avut rechemare schimbare ulei la 112 000 km , la 210 000 am reusit sa sparg niste rulmenti dupa ce am dat tare cu ea de asfalt si am dat uleiul jos....am dat jos 3.5l ulei da...am scris bine trei litri jumatate.....operatia de schimb ulei diin sintetic in mineral (cea de la 112k km ) a fost facuta la reprezentanta din olanda ......cutia in toti acesti km a functionat perfect si niciodata NU S-A INCINS ambreiajul , nici in trafic greu nici pe caldura mare...acum am pus 1.9 l si cutia este un pic mai zgomotoasa (o aud cand merg cu geamu deschis cum schimba din 1-2-3) ......o mai las 5-6000 km  si pe urma schimb iar uleiul...cred ca voi pune 3l ...

Salut.

Dacă zici ca ai cartea service din Olanda poți sa te uiți "sa vezi dacă este mentionata"  cantitatea de ulei înlocuită?  

Ma gândesc ca 3.5 litrii este cam dublul cantității 1.7 ( oameni sunt și ei....Maî pot greși. ...Poate nu au dat drumul la ulei înainte sa-l pună pe cel nou)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Stoica90

Vă salut! 

Sunt posesorul unei Skoda O3 Fl 2.0 TDI 150 cp 4X4 DSG 7+1, achiziționată de aproximativ 3 săptămâni la mâna a doua, având anul de fabricatie octombrie 2017 si 37000 km, sunt foarte încântat de ea însă am unele probleme pe care încerc să le expun aici cât pot de bine:

1. Zgomot metalic aleatoriu la DSG, mai exact la o incetinire fiind undeva la 30-40 km/h dacă apăs pe accelerație se aude un clinchet metalic, fapt pentru care doresc dacă mai există aici cineva din București cu o motorizare ca a mea sau măcar apropiată, poate ne putem vedea puțin să compar cele două mașini, menționez că este prima mașină automată și poate nu știu eu ce fel de zgomote face și cum merge ea 

2. Zgomot la prima cheie dimineața am și filmat, iar după ce se încălzește motorul nu se mai aude deloc

3. Cu geamul de la șofer deschis până la jumătate, la închiderea portierei se aude ca și cum mai are un pic și se sparge, iar în mers pe autostradă la viteză de aprox 140 km/h se vede cu geamul la fel întredeschis cum tremură având un joc.

 

Vă mulțumesc și îmi cer scuze dacă am greșit postând asta aici!

Modificat de Bogdan Stoica90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Am cumparat de curand o Skoda Octavia 2  , 1.6 TDI , 105 CP , din 2011 , 190000 km , bineînțeles cu controversata cutie DSG 7. După aproximativ 5000-6000 de km facuti cu ea si dupa ce am observat problemele discutate in topic , am observat si la masina mea urmatoarele posibile probleme pe care as vrea sa le expun:

1. Cutia schimba bine (Nu se aude nici un zgomot in timpul schimbării vitezelor 4-3-2 - problema întâlnită la multi).În ceea ce privește schimbarea vitezelor , în modul S , nu am reusit sa ajung la viteza a 7-a din accelerație...inclusiv la viteza destul de mare....in schimb cînd o pun pe tempomat in S la 135-140 km/h intra in viteza a 7-a, fiind singurul mod...

2. A doua problema, care ma îngrijorează  ar fi ca in momentul in care este motorul pornit se aude din zona ambreiajelor si a cutiei un zgomot metalic care se aude indiferent daca este pe loc sau in mers masina si indiferent de modul în care se afla.

Am fost la reprezentanta cu ea si dupa ce au ascultat toti cei de acolo "chitaitul" , dupa ce am dat scutul jos au presupus că ar trebui schimbat kitul de ambreiaj , zgomotul auzindu-se din ambreiaj...cu precizarea că nu sunt siguri...este posibil sa se audă și după schimbare.Au ajuns la concluzia asta dupa ce le-am spus că am fost cu ea la tester unde au găsit 2 erori:

P177C - clutch 2 , limit of tolerance reached

P1895 - reduced function because of pressure drop

Ati întâmpinat această problemă sau credeți că asta ar fi si cauza de nu ia viteza a 7 pe sport?

Va multumesc...

*De asemenea in momentul in care este in mers si iau piciorul de pe accelerație , în momentul în care  apas acceleratia se aude același zgomot metalic...

Modificat de Florin?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Este un zgomot des întâlnit la dq200.

La mine face de peste 10mii de km( nu știu de când făcea masina înainte. ... )

Ăsta este singurul lucru comun cu dsg ul tău. 

În rest nu am întâlnit pana acum.

Ps. Dacă la reprezentanta nu sunt siguri atunci!?!?!?!?!. 

Și eu nu ai pus tester ul pe ea? Au luat de bun ce le ai spus tu ?

Sa ai grija ce semnei acolo...sa nu spună ca le ai zi tu sa schimbi ambreajele.

Te poți aștepta și la ăsta. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanta sa vad ce e cu sunetul ala metalic , sa cer o parere si sa stiu la ce sa ma astept pe viitor...urmând să merg cu ea ulterior pentru diagnoza...dacă o mai țin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/6/2018 at 6:07 AM, FlorescuM said:

Salut.

Dacă zici ca ai cartea service din Olanda poți sa te uiți "sa vezi dacă este mentionata"  cantitatea de ulei înlocuită?  

Ma gândesc ca 3.5 litrii este cam dublul cantității 1.7 ( oameni sunt și ei....Maî pot greși. ...Poate nu au dat drumul la ulei înainte sa-l pună pe cel nou)

 

A durat raspunsul mai mult pentru ca am dat o mostra de ulei la analiza...raspunsul..ulei uzat(normal :)) )  ..un singur tip de ulei , nu este amestec , deci au fost pusi peste 3l intentionat.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.08.2018 at 8:07, FlorescuM a scris:

Salut.

Dacă zici ca ai cartea service din Olanda poți sa te uiți "sa vezi dacă este mentionata"  cantitatea de ulei înlocuită?  

Ma gândesc ca 3.5 litrii este cam dublul cantității 1.7 ( oameni sunt și ei....Maî pot greși. ...Poate nu au dat drumul la ulei înainte sa-l pună pe cel nou)

 

Ce ulei ai băgat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la VW , nu stiu cine il face...codul si poze la ulei le gasesti pe topicul masinii mele...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.07.2018 at 10:35, FlorescuM a scris:

Nu am avut eroare în bord.

Mi a dat uleiul afară din mechatronic pe la supapa de deasupra.

S a fisurat pentru a doua oară. 

Înainte curgea tot înăuntru uleiul și îmi lacareau trpetele de viteza din bord.

Atunci era o eroare legata de insuficient presure. ( pentru ca pompa muncea incontinuu sa producă presiunea necesara.....Acum dacă s a fisurat sus a dat uleiul afara).

Partea proasta este ca nu am știut și am mers așa cu ea pana nu a mai putut face presiune.

Și acum cred ca am si un solenoid prăjit. 

Pentru ca îmi cupleza direct viteza a 2a și rămâne așa.  Când încerc sa bag în R se oprește motorul pentru ca nu mai scoate din a 2a. Zilele astea îl desfac iar și îi masor.

Ce ulei ai bagat în mecatronic?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow.

Tot rămân uimit. 3 litrii!?!

Mă gândesc ce efecte ar fi avut la 3 litrii în cutie...măcar un consum mai mare ceva???

Ai reușit totuși sa verifici dacă ai cantitatea de ulei înlocuită în cartea service ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Am următoarea intebare: ce se poate intampla la DSG (era in P), daca un "animal cu doua picioare" impinge in bara fata incercand sa-si parcheze masina? Nu stiu cat de rau a dat, dar avea carlig, si am observat ca numarul fata e usor infundat. 

Teoretic preia putin bara, apoi rotile, planetarele si cutia de viteze automata care e blocata mecanic in P. Repercursiuni si riscuri? 

Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in dq200 e un blocator mecanic...un bolt de metal ce intra intr-un volant...in cel mai rau caz se rupe boltul.... in rest ..nu prea are ce sa se intample 

rectific....boltul e prins prin intermediul unui cadru de plastic de carcasa cutiei ...deci cred ca primul afectat e cadrul de plastic ..

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si consecintele ? Zgomote...etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cine a patit/stie de ce ...

Din ce cauza cateodata merge greu schimbatorul din P in D ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o lasi in rampa sau in panta, dupa ce o pui in P, tragi frana de mana si iei piciorul de pe frana, masina se mai misca cativa mm, astfel punand mai multa forta pe blocator. Iar cand pornesti motorul din nou, vei vedea ca si turatia este un pic mai mare, ca si cand ar vrea sa plece. Cel putin asta se intampla in cazul meu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai, cand e in panta la oprire tin frana apasata, activez frana de mana si apoi opresc motorul. In felul asta cred ca nu e fortata cutia. Si totusi cateodata tot mai patesc fenomenul de care vorbim , asa ca nu cred ca are legatura cu pozitia masinii. Mai demult citisem undeva ca ar fi un semn de functionare anormala a furcilor din cutie, alea care daca se rup, adio, chemi platforma !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!