Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Poate si numarul mai mic de utilizatori Seat pe forum? ...Dar care era intrebarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e buna statistica ta. Multe probleme la dsg6 pt că vine pe majoritatea dieselurilor. Ghici ce mașini sunt cele mai cumpărate sh? Diesel.

Daca mentenanță s a făcut la dsg6 cum trebuie nu sunt probleme doar că uneori cumpărătorul crede in cartea service, vin multe mașini cu km dați înapoi sau la al 3 lea proprietar și neglijate sau sărit peste revizie. Daca la noi un schimb de ulei in cutie la dsg e 400euro, afara probabil va ajunge la 800-1000euro.

.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut eroare în bord.

Mi a dat uleiul afară din mechatronic pe la supapa de deasupra.

S a fisurat pentru a doua oară. 

Înainte curgea tot înăuntru uleiul și îmi lacareau trpetele de viteza din bord.

Atunci era o eroare legata de insuficient presure. ( pentru ca pompa muncea incontinuu sa producă presiunea necesara.....Acum dacă s a fisurat sus a dat uleiul afara).

Partea proasta este ca nu am știut și am mers așa cu ea pana nu a mai putut face presiune.

Și acum cred ca am si un solenoid prăjit. 

Pentru ca îmi cupleza direct viteza a 2a și rămâne așa.  Când încerc sa bag în R se oprește motorul pentru ca nu mai scoate din a 2a. Zilele astea îl desfac iar și îi masor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Sop a scris:

Intrucat o sa fiu mai mult ca sigur posesor de dsg 7 uscat am citit toate paginile acestui topic si ale celui ce priveste dsg6.

Ambele topic-uri au fost incepute in 2008 si la dsg 6 se pare ca apar destule probleme cu toate ca este mai laudata. Nu spunem ca sunt 3500 de replay acolo fata de 1500 la dsg7.

In acelasi timp am observat ca majoritatea problemelor au fost la vw dar in schimb la seat nu prea au aparut asa multe. Poate si numarul mai mic de configuratii vandute de seat?

 

Diferenta intre cele doua tehnologii este aceea ca dsg6 e comparabila ca fiabilitate cu o cutie manuala, pe cind cea cu ambreiaje uscate cedeaza prematur - uneori si la 20 de mii de km - si asta e chestie de tehnologie, ambreiajele uscate nu tin la frecus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 25.06.2018 at 13:27, FlorescuM a scris:

 

Mechatronic dsg dq 200 (1.6 tdi)

Prima zi demontat a doua sudat acumulatorul de presiune și mnotat. 

În momentul de fata am peste 2mii de km cu mașina și se comporta perfect.

Acum plănuiesc un upgrade la turbo

 ?.

Va dau de știre când reușesc.  ( am sa documentez și operatia asta  ( foto sau video).

Va salut. Mulți KM fără incidente

IMG-20180625-WA0007.jpg

IMG-20180625-WA0006.jpg

IMG-20180625-WA0005.jpg

Lucrare făcută astăzi. 

Sâmbătă când imi permite timpul ( acum baby siter) montez tot la loc. Revin cu detalii.

Este o operațiune migălos dar nu complicata.

Cei de la vw vor sa vândă și piese. ...Și majoritatea acum sunt înlocuitori de piese nu mecanici auto.

Daca nu rezista o sa cumpăr un kit de reparație (pentru ca se găsesc. ..Este tutorial pe youtube) și montez.

Revin când este gata

IMG-20180625-WA0007.jpg

IMG-20180625-WA0006.jpg

IMG-20180625-WA0005.jpg

Oare ce simptome are mechatronicul? Problema e că și la mine smucește când se schimba din treapta 1 in treapta 2 și când  se face frana de motor are un sunet ciudat tacaie cumva și la fel pe P când o accelerez in gol la reducere tacaie care e problema ? Și la rece scoate sunete urate!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/18/2018 at 4:20 PM, Gabrie said:

Salut. Am inteles "zurgalaii" care se aud de la cutie , cica este "normal" , dar incepe sa ma deranjeze din ce in ce mai rau mai ales de cand e f cald afara si se incalzeste cutia , se simte ca o zmucitura cand retrogradeaza din treapta 2 in treapta 1 , nu stiu daca se poate numi smucitura , ca la o manuala cand as apasa pe ambreiaj cand inca accelerez cand inca motorul e in cuplu. Si asta e normal in lumea vw ? 

Si când reduci nu cumva se aude un ticăit ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magdau George Daniel

Bună ziua, 

De curând sunt posesorul unui Touran 1.6 tdi DSG7 din 2013 cu 210.000 km reali și 156000 în bord la cumpărare. 

Mașina arata impecabil și merge la fel, însă are o problema la plecarea de pe loc. Când las pedala de frână smâceste și fluctuează turometru de doua ori și se oprește motorul, doar dacă mașina se afla în pantă sau bordura, iar pe loc drept nu prezintă probleme, pleacă singura la semafor îndată ce las frână. Oare care sa fie problema? Mecanicul meu zice ca e normal sa fie asa pt ca nu are motorașul de 1.6 forță sa miște ditamai mașina. Menționez ca dacă ajut cu accelerația nu mai moare motorul, dar trebuie sa ma mișc rapid. 

Modificat de Magdau George Daniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie sa schimbi mecanicul, este un idiot daca a fost in stare sa spuna o asemenea ineptie. In al doilea rand trebuie sa te duci la un service specializat in cutii automate, nu neaparat dsg si nu neaparat la reprezentanta. Eu as suspecta kitul de ambreiaje daca nu o poate tine in forta. Dar cel mai bun verdict ti-l poate da un service specializat. Alte erori sau simptome in mers banuiesc ca nu ai?

 

P.S.: spune-i tablagiului ca Touranul tau are greutatea unei Octavii sau Golf combi si este mai usoara cu 100kg decat un Superb....toate avand si motoare 1.6 cu DSG. 

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mariuse1 - Nu am observat sa se auda nici un ticait , in schimb scoate multe alte sunete pe care am incercat sa le explic aici pe forum , sunete care nu ar trebui sa se auda , parerea mea. Cutia inca merge .... dar cu tot felul de zgomote , in special cand se incinge , probabill de la ambreiaje sau mecatronic  sau si una si alta . Probabil ca sa o pot vinde trebuie sa schimbi una din ele sau pe amandoua , o sa ma duc la service specializat pe automate si o sa vad ce imi spun specialistii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magdau George Daniel

7 hours ago, aTThEEnd said:

In primul rand trebuie sa schimbi mecanicul, este un idiot daca a fost in stare sa spuna o asemenea ineptie. In al doilea rand trebuie sa te duci la un service specializat in cutii automate, nu neaparat dsg si nu neaparat la reprezentanta. Eu as suspecta kitul de ambreiaje daca nu o poate tine in forta. Dar cel mai bun verdict ti-l poate da un service specializat. Alte erori sau simptome in mers banuiesc ca nu ai?

 

P.S.: spune-i tablagiului ca Touranul tau are greutatea unei Octavii sau Golf combi si este mai usoara cu 100kg decat un Superb....toate avand si motoare 1.6 cu DSG. 

Am fost inclusiv la reprezentanta la ROBOT Baia  și mi-a făcut o calibrare / actualizare soft cutie și problema la plecarea din pantă/rampa tot nu sa rezolvat, doar ca schimba mult mai bine în mers. Nu mi-au zis nici că-i bună cutia nici că-i defecta, ci doar sa ma aștept la schimb de ambreiaje și mecatronuc cu valoare de 9500 lei dar nu acum ci sa mai aștept, încă nefiind simptome de service. Cică mașina deocamdată nu are nimic.... În trafic schimba ok, nu se aud sunete, la fel și dacă plec de la semafor și drumul e drept, moare motorul și fluctuează turometru numai la plecarea din pantă și dacă nu accelerez. Dacă accelerez rapid nu sunt probleme. 

Am mai descoperit o potențială problema aceea că atunci când staționează mașina și dau clima/AC-ul la maxim iarăși aceleași fluctuații în turometru inclusiv motorul ca și la plecarea de pe loc..... OARE SA NU FIE CUTIA? 

received_1348044275327503.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aTThEEnd are dreptate. Concediu fără plata ptr mecanicul tău. 

Trebuie sa verifici mechatronicul și ambreajelor. 

Nu am citit și în urma dacă ai mai pistat ceva depreciat masina dar dacă vrei te trimit la cineva în măsură să facă o diagnoză.

Dar în principiu după ăsta ar fi bine sa îi faci și schimburile la ulei ptr cutie și mechatronic  ( chiar dacă spune reprezentanta sau mecanicul tau sa nu faci asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magdau George Daniel

Mașina e cumpărată de o luna de zile și nu am mai postat înainte, dar ce e interesant ca mașina are toate service-urile numai în reprezentanta în Franța, și au fost schimbate ambreiaje-le în octombrie 2017 plus ulei, etc

Am postat verificarea făcută cu istoricul mașinii în reprezentanta...... De aceea am și cumpărat-o...... Dar constat ca nici asa nu poți fi sigur ca cumperi o mașină bună. 

Îmi vine sa o vând și să-mi iau ceva franțuzesc.... Am avut înainte doua mașini cu motor franțuzesc și nici una mi-a creat probleme decât schimbul de consumabile.... 

Cer un ajutor de la voi..... 

Sunt din MARAMURES

IMG_20180716_070743.jpg

IMG_20180716_070635.jpg

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din explicatia ta cu pornitul climei tind sa cred ca dsg nu are nici o treaba. Masina sta pe loc iti apare un consumator in plus si tu ai aceleasi simptome ca la plecarile in rampa. 

Nu prea se leaga una cu alta.

Eu unul dupa logica mea as elimina cutia din ecuatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magdau George Daniel

E interesant ca pe tester vag nu am erori majore, decât o eroare ștearsă de la webester (încălzire auxiliara) și rezolvata.... Alte erori nu mai sunt.... Si eu sunt de părere ca nu e DSG-ul..... Dar oare ce sa fie? Dacă am fost pana la reprezentanta și tot degeaba atunci la ce sa merg la service-uri mai mici? Sa o vând? Dar nu as vindeo. Ce sa fac? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cauti inafara judetului MM, cauta un mecanic bun pe la Cluj sau Satu Mare/ Bistrita.  Sau cere o a doua parere.

 

LAsa reprezentanta Robot in pace, am avut si eu contrele mele cu ei, sunt niste incompetenti, de asta le si merge asa de bine ca aproape au inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magdau George Daniel

Mersi de sfat... Vreo sugestie ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Sfatul meu este sa scrii in alta arie. Cutia de viteze nu are nimic. Ce vina are ea ca ECU nu comanda cresterea turatiei in cazul in care creste sarcina motorului la ralanti? ( pornesti clima, masina intra in viteza 1, poate si daca pornesti consumatorii electrici).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi n-a observat nimeni ca in loc de D1 ii trece in D simplu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In DQ200 trebuie pus ulei de cutie manuala ? Dupa codul G052512A2 , asa scrie peste tot , ulei cutie manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Gabrie , este corect , acel ulei se pune in cutie (nu in mecatronic ) iar in cutie intra 1.9l . Este bun acel ulei , partea de inceput G05 spune ca este un ulei mineral (exact cum recomanda VW ) ...pune fara grija este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unele site-uri am vazut ca scrie ca intra 1.7 l , inclusiv pe youtube sunt niste italieni care schimba uleiul la un Audi si ei au pus tot 1.7. Posibil ca 1.9 intra prima oara , dar la schimb pui 1.7 pt ca nu poti da afara chiar tot uleiul , o sa vad cat curge si ii pun la loc la fel. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti recomand chiar sa pui toti cei 2 litri ...cutia mea a avut rechemare schimbare ulei la 112 000 km , la 210 000 am reusit sa sparg niste rulmenti dupa ce am dat tare cu ea de asfalt si am dat uleiul jos....am dat jos 3.5l ulei da...am scris bine trei litri jumatate.....operatia de schimb ulei diin sintetic in mineral (cea de la 112k km ) a fost facuta la reprezentanta din olanda ......cutia in toti acesti km a functionat perfect si niciodata NU S-A INCINS ambreiajul , nici in trafic greu nici pe caldura mare...acum am pus 1.9 l si cutia este un pic mai zgomotoasa (o aud cand merg cu geamu deschis cum schimba din 1-2-3) ......o mai las 5-6000 km  si pe urma schimb iar uleiul...cred ca voi pune 3l ...

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata uleiul din dsg dq200 dupa 90k km , ulei pe care VW spune ca nu trebuie sa il schimbi niciodata , arata exact ca uleiul unui motor diesel dupa 15k km.

IMG_0344 (1632 x 1224).jpg

IMG_0348 (1632 x 1224) (1224 x 918).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou.

 

Revin cu actualizarea problemei mele de la pagina 53 si urmatoarele.

Am schimbat mecatronicul.

Am schimbat si ambreiajul (no comment... avea dreptate colegul pe care eu incercam sa il combat-reprezentantele te tepuiesc, te combina...).

 

Ma rog, le-am schimbat, asta e. Masina avea 210.000km asa ca sa zicem ca oricum urma un schimb de ambreiaj in curand.

 

Acum simt ca smuceste la schimbarea din sport 1 in sport 2 (nu si in d, doar in s).

 

Smucitul se manifesta doar la accelerări line si foarte line (daca accelerez mai brusc, nu smuceste).

 

E normal? Eu presupun că nu, dar va intreb mai ales pe cei care fie ati avut masina de noua fie ati schimbat ambreiajul.

I-am dat vreo 1000 de km de „rodaj“, sperand ca se mai „lasă“. Dar tot asa face. 

 

Modificat de livachef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da oameni buni. Și eu tot așa am primit indicații.  Sa nu schimb uleiul. Mi am luat inima-n dinți și l am schimbat. Aceai culoare. Și app am mai auzit ca trebuie sa mai completam peste cei 1.7 litrii ( dar eu am auzit de 200gr) 

Poate mai aflam ceva parei intre timp.

Și mechatronicul trebuie adaptat după montare. Și la mine a plecat cu smicituri după ce l am pus inapoi ( de ținut cont ca a fost tot al mașinii. ..Deci îl recunoștea calculatorul) cred ca este vorba doar de adaptarea ambreajelor

 

In cazul în care ai rezultate sa ne aduci și noua la cunoștință 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!