Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Daca are 7 trepte, e DQ500. Daca are 6, e DQ250. In niciun caz nu ai DQ200 deci poti sta linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alisandru25 vezi ca in portbagaj, in zona rotii de rezerva ai un stiker unde ai trecute: codul motor, codul cutiei, codul de culoare si opționalele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zicea ca are 6 trepte deci ar trebui sa fie DQ 250! multumesc mult!

30 minute în urmă, vdragos a scris:

Daca are 7 trepte, e DQ500. Daca are 6, e DQ250. In niciun caz nu ai DQ200 deci poti sta linistit.

 

aham, am sa cobor sa ridic mocheta din portbagaj si am sa ma uit. multumesc pentru informatii

5 minute în urmă, zidanne a scris:

@alisandru25 vezi ca in portbagaj, in zona rotii de rezerva ai un stiker unde ai trecute: codul motor, codul cutiei, codul de culoare si opționalele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s a pus pe 140HP DQ500.

Ele exista din 2009, am vazut pe Tiguan 4motion.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am inteles "zurgalaii" care se aud de la cutie , cica este "normal" , dar incepe sa ma deranjeze din ce in ce mai rau mai ales de cand e f cald afara si se incalzeste cutia , se simte ca o zmucitura cand retrogradeaza din treapta 2 in treapta 1 , nu stiu daca se poate numi smucitura , ca la o manuala cand as apasa pe ambreiaj cand inca accelerez cand inca motorul e in cuplu. Si asta e normal in lumea vw ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , la 80k de km dintre care 60k facuti pe autostrazile din Germania si Olanda , cutia dsg vw incepe si cedeaza...e bine de stiut pe viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa aiba astfel de simptome nici la 300.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/17/2018 at 6:30 AM, ank994 said:

Salut

sunt interesat de achiziția unui vw arteon 2.0 tsi 190 cp dsg 7(nu se poate comanda cv manuala)

Aceasta cutie este cu ambreiaje umede? Este fiabila?

multumesc

salut pentru cine va fi interesat DQ381 este cutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enjoy the club! Masina din semnatura. Cutia a functionat perfect pana ieri cand si-a dat duhul, cu eleganta ce-i drept la 1 km de casa dupa un drum de 250 km. Nu a avut nici o problema vreme de 117.000 km. Ieri, a ramas cuplata in D1 o vreme, apoi se decupla in D. Mi-am luat o tona de apelative si am blocat un tramvai pe M Bravu cu C. Vitan. Dupa o repornire cupla in D 1 apoi ramanea in D cupla din nou......... Literele din bord au inceput sa palpaie intermitent asociate cu o cheie de service. Au reusit sa ajung acasa in D1, iar la parcare am observat ca  in R nu mai vrea de nici o culoare. Nici un mesaj in bord in afara de cheie de service la cutie. La un tester de cartier imi da o eroare gen cutia blocata in treapta 6 sau R (banuiesc ca e aleator).Cei de la reprezentanta au spus ca-i stricata cutia nu mecatronicul. Ceva pareri? Multumesc anticipat.

Modificat de Geor_ge
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Apostu

Ceea ce ai patit tu seamana foarte mult cu problema mea(vezi postarile de pe la pg.51-53). La mine au fost de vina furca de treapta 5 si cea de treapta 6.

Modificat de Alexandru Apostu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Urmeaza o constatare si va tin la curent cu date privind cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca in lumea VW e normal ca in momentul in care masina depaseste 100k sa stai cu frica ca te lasa in drum. Adevarul este ca sunt si ieftine la achizitie , zici sa dai un ban in plus sa iti iei masina nemteasca , 30k euro si te folosesti de ea 100k km , iti ajunge . E f tare ca nici nu da semne inainte sa crape. De ce nu am citit eu forumul asta inainte sa dau o caruta de bani pe gunoiul asta de masina...sper sa reusesc sa o vand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuvintele tale sunt prea tari si nu descriu deloc realitatea.

O masina intretinuta si folosita corect, nu are probleme cu DSG nici la 2-300.000 km.  

Dar marea problema a cutiilor DSG vine de la mersul in oras. Punct.

toate cutiile automate , indiferent de marca si tip, sufera de la mersul in oras. Iar DSG cu atat mai mult , cu cat este o cutie manuala cu actionare automata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa intelegem ca toate masinile cumparate din Romania de noi si la care dsg pica pana in 100000 de km(chiar cu mult mai repede pe partea de ambreiaje) nu au fost intretinute corespunzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221 gresesti. Eu am avut pe Polo 2011 1.2 TSI de 105CP luat de nou din Romania DSG7. Pana la 29.000 km. am schimbat kitul de ambreiaje, turbina si lantul, in conditiile in care 80% din kilometrii ii facusem pe autostrada. Asa ca nu chiar "punct" :) I-am facut reviziile la timp, n-am bruscat masina, am condus-o cat se poate de grijuliu si cu toate astea...
Ca norocul ca reparatiile au fost facute pe garantie, ca altminteri, daca ar fi trebuit sa bag 7.000 Euro in reparatii intr-o masina noua, i-as fi dat foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia au fost primii ani pt DSG 7, pe urma au remediat problemele si la astea, cum s.a intamplat in trecut si la DSG6. Bolile copilariei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi rau ca cei ce posteaza problemele sa spuna si detalii legate de km si an de fabricatie pentru ca multe probleme posibil sa fie remediate la cele de generatie mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, @andrei_221, sunt convins ca acum toate DSG7-urile schimba impecabil si nu mai au probleme tehnice. Ma bucur pentru rabdarea fanilor VAG, ca au permis concernului sa isi perfectioneze produsele pe banii, timpul si nervii lor. Pe mine unul m-au pierdut definitiv de client.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine m au pierdut de client , pacat pt ca in afara de cutie care e o mizerie , restul masinii in special motorul sunt f bune. Sunt foarte curios daca are cineva idee de cum as putea preveni o defectiune la dsg dq200 . Uleiul nu se schimba conform vw , ce sa fac altceva ? Sa merg ca o bunicuta cu o masina relativ sport in speranta ca protejez cutia ? Sa schimb cutia si mecatronicul inainte sa ma lase in drum - ar costa jumatate din valorea masinii probabil.  Problemele astea la o masina din 2013 cu 80k reali verificati la reprezentanta vw , km astia nici macar nu au fost facuti in Romania , facuti in Germania si Olanda, nu e normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Mechatronic dsg dq 200 (1.6 tdi)

Prima zi demontat a doua sudat acumulatorul de presiune și mnotat. 

În momentul de fata am peste 2mii de km cu mașina și se comporta perfect.

Acum plănuiesc un upgrade la turbo

 ?.

Va dau de știre când reușesc.  ( am sa documentez și operatia asta  ( foto sau video).

Va salut. Mulți KM fără incidente

IMG-20180625-WA0007.jpg

IMG-20180625-WA0006.jpg

IMG-20180625-WA0005.jpg

Lucrare făcută astăzi. 

Sâmbătă când imi permite timpul ( acum baby siter) montez tot la loc. Revin cu detalii.

Este o operațiune migălos dar nu complicata.

Cei de la vw vor sa vândă și piese. ...Și majoritatea acum sunt înlocuitori de piese nu mecanici auto.

Daca nu rezista o sa cumpăr un kit de reparație (pentru ca se găsesc. ..Este tutorial pe youtube) și montez.

Revin când este gata

IMG-20180625-WA0007.jpg

IMG-20180625-WA0006.jpg

IMG-20180625-WA0005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare ai avut pentru această problemă?

Tks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa sudura , imi place cand vad ca si altii sar serviceurile si isi fac singuri !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As sari si eu service-ul pt o astfel de interventie, sunt curios cati dintre noi au curajul sa se apuce sa demonteze mecatronicul si sa il sudeze.  Eu momentan sunt la stadiu in care imi schimb uleiul si filtrele singur , am schimbat si bujiile , dar cam atat . Poate cu un tutorial detaliat pas cu pas... pana atunci mergem cu frica , ca oricand dsg dq200 te poate lasa in drum , mai ales cand incepe si smuceste si scoate sunete dubioase 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrucat o sa fiu mai mult ca sigur posesor de dsg 7 uscat am citit toate paginile acestui topic si ale celui ce priveste dsg6.

Ambele topic-uri au fost incepute in 2008 si la dsg 6 se pare ca apar destule probleme cu toate ca este mai laudata. Nu spunem ca sunt 3500 de replay acolo fata de 1500 la dsg7.

In acelasi timp am observat ca majoritatea problemelor au fost la vw dar in schimb la seat nu prea au aparut asa multe. Poate si numarul mai mic de configuratii vandute de seat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!