Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

cel mai probabil este volantul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiaje.

Volantul poate fi verificat atunci, la fata locului.

Daca o lasi sa si faca singura frana de motor, mai face?

O lasi din treptele superioare sa ajunga singura la oprire, vezi sa ti permita si drumul, fara sa intervii cu frana.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service si am facut o verificare pe tester, in poza sunt erorile aparute, cu mentiunea ca dupa ce a facut o tura cu masina(mecanicul), la o a 2 a testare a disparut eroarea cu nr 3.

Verdict-trebuie schimbat ambreiajul (skoda octavia, 2013, 1.6 tdi, dsg 7).

costuri - 100 ron testarea, ~3300 operatiunea de schimbat ambreiajul. Ca si timp necesare pentru operatiune: 2-3 zile.

Dupa cum am mai spus si pe paginile precedente, nu ai fost aplicabile la mine, simptomele celorlalti. Dupa ce am citit threadul, am inceput sa fiu mai atent la cutie si sa o incerc sa depistez din simptome...singurul pe care l-am sesizat, facea un “clanc” cand incetineam si intra in vit 1 si apoi acceleram si urca in vit 2. Mecanicul a mai obsevat: un tremurat la accelerare+ clanc-ul de la treapta 2. Toate astea, adunate cu erorile de pe tester, l-au facut sa dea verdictul de mai sus.

Daca e cineva care se pricepe sa “citeasca” erorile, il rog sa scrie aici sau prin mesaj privat.

 

De asemenea, astept pareri legate de rezultatul testului si preturi.

9A8CC719-0220-420C-A632-0D5D377A7E4B.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/25/2018 at 1:10 PM, theo said:

Ambreiaje.

Volantul poate fi verificat atunci, la fata locului.

Daca o lasi sa si faca singura frana de motor, mai face?

O lasi din treptele superioare sa ajunga singura la oprire, vezi sa ti permita si drumul, fara sa intervii cu frana.

Da isi face fara nicio problema.. doar cand ajunge la punctul de oprire se aude acel soc... ca franez sau o las pe ea face la fel. totul e aleator.. nu apare mereu dar din ce in ce mai des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua ,sunt posesor de vw passat 1.4 TSI 122 cp  cutie automata dsg, acum cateva zile mi-a aparut  <cheita >servis cutie,la diagnoza cod P17BF-000-POMPA HIDRAULICA-protectie antijoc-intermitent ,din ce am citit pe forum se pare ca trebuie sa schimb mecatronicul.Sunt din Galati,poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi,eventual un servis bun in gl.,se poate schimba doar pompa?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat nu intervin schimbari majore , cred ca poti merge linistit cu ea.

Poti incerca si un update de soft sau chiar unul custom.

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,problema este datata ,luna a8-a 2012,e normal?

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Depinde ce gaseste cand desface pompa hidrauluica...daca este sparta carcasa in care este fixate pompa hidraulica trebuie sa inlocuiesti mecatronicul...daca nu este sparta se repara  exista un kit de reparative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

o parere din partea celor care cunosc mai bine fenomenul.

am G7 din 2013, cu 1.6 TDI 105 cai, DSG7. 104 k km. servisata doar in RO la reprezentate.

am observat in trecut ca a ratat cateva plecari de pe loc. adica , D1 - apas acceleratia si nimic. pe bord scrie apply brake. frana , apoi acceleratie si pleca.

ieri , pt prima data mi a facut o mai grav: nu mai pleca nici in D nici in R, a trebuit sa opresc motorul si sa mai incerc o data.

din cate am citit indiciile par sa duca la mecatronic.

care mai sunt costurile de reparatie ? si cat dureaza o inlocuire.

reprezentatele doar schimba cu totul sau chiar pot sa repare ?

 

Mersi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Reprezentantele nu repara nimic.

Din pacate da, mechatronicul pare a fi...

 

Toaderr,

Kitul de reparatie, daca nu ma insel, este facut chiar pentru corp de pompa spart sau fisurat.

Din ce am vazut pe niste filmulete, se fisureaza la baza sistemului de prindere, pe lateral.

Se dau alte trei gauri in corpul mechatronicului si se aseaza pompa cea noua.

Oricum, mergi la cineva care ti garanteaza lucrarea si stie ce face...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toaderr, ce spune theo este corect , eroara ta este data de pierdere de presiune in mecatronic, daca inca schimba inseamna ca fisura e mica  , in curand o sa cedeze de tot , kitul de reparatie(alt corp practic )  nu este o avere si la un atelier corect ar trebui sa fie sub 250 euro cu tot cu piese (schimbi si toate garniturile cu ocazia asta ) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dupa mai mult timp de mers prin oras , 40-60 min , mergand cu geamul deschis am auzit un sunet dubios zic eu, in momentul in care cutia schimba treapta 2 , se aude ca un clancanit de metal , in special cand retrogradeaza in treapta 2 , se aude si invers de la 1 la 2 la turatii mici , la turatii peste 3000 rpm nu se mai aude. Aveti idee ce poate cauza sunetul ala ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, zurgălăii sunt normali la aceasta cutie, fiind by design. Va trebui sa te obișnuiești,si cu geamul închis oricum nu se aude. 

Legat de cutia mea, nu am mai scris de mult pe aici. Pt cine nu își amintește, mi-a fost schimbata cutia integral de reprezentanta în 2013 la aprox 20.000km. Acum la 70k km am reprodus problema trepidației la plecare la un service, si au confirmat ca trebuie  schimbate ambreiajele. Am înțeles ca ultimul cod are un H in coada si nu se găsește pe LUK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu comentariile unui filmulet pe youtube cu un golf care face exact ca a mea , in acele comentarii am citit ca cica este normal sa faca asa , face si mai rau cand treci peste ceva denivelari imi da senzatia ca ceva s-a slabit si zdrangane

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, astia sunt "zurgalaii" :). Unii s-au chinuit sa schimbe masina pt asta....eu m-am obisnuit. In primii 3000KM cutia e mai stransa si nu face..dar apoi incep sa se mai slabeasca pe acolo diverse. Poate mai primesti ceva feedback, dar in opinia mea nu se exista rezolvare

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

Aceasta e prima mea postare pe acest forum, si ca mai toti noii utilizatori, incep cu o problema, in speranta ca ma puteti ajuta.

Am un passat B7 2013, 1.6 tdi, cutie automata dsg7. Masina are 207.000 km

In ultimul timp, periodic, la cateva sute de km, masina se tureaza in gol in mers, in bord se aprinde martorul de bujii incandescente si se comporta ca si cum ar fi „sărit“ din viteză. Nu mai am tractiune, ca si cum as fi in N, asa ca trebuie sa trag pe dreapta. Indicatorii de la schimbator (D sau S, depinde in ce viteza sunt) clipocesc intermitent.

La oprire, se aprinde si martorul „P galben tăiat“ (nu stiu exact cum se numeste.

Daca opresc motorul si repornesc, problema dispare si martorii se sting. 

Am pus masina pe testerul unui coleg de serviciu si a dat  doar aceasta unică eroare:

01315 - gearbox control unit

           - no communication

           - intermittent

După ce am sters eroarea, am mers vreo 2500 km si a reaparut problema. Daca nu o sterg, masina se comporta cum am descris,,dar problema apare mai des (la fiecare 300-400km). Deci am tot amanat rezolvarea stergand eroarea.

Imi pare rau de povestea lunga. Am incercat sa fiu cat mai explicit.

Astept părerile voastre si un sfat pentru un service bun pe zona de N-V a țării (sunt din Baia Mare).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mechatronikul.... ori din placa de circuite ori vreo valva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 Sunt nou pe aici si vin si eu cu o intrebare: am de ales intre un golf 2009 dsg7 si o skoda rapid 2014 dsg6 pentru wife. Pana acum a avut un clio cu automata DP0 dar vrea ceva din grupul VAG. Am citit ambele topic-uri, atat cel cu dsg6 cat si acesta si nu pot sa deduc decat ca tine de noroc :) . Totusi, un sfat mic: care din ele?  :) Mersi

Nu stiu istoricul masinilor, stiu doar ca sunt 1.4 TSI cu dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4tsi are sub 250Nm, deci are montat dsg7. Daca ambele sunt 1.4 tsi, ambele sunt dsg7. Sa ma corecteze cineva daca ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 2009 dsg 7 aduce cu el si problemele  stiute la motorul pe benzina ( nu ai dat detalii, dar asta se intelege ). Skoda 2014 dsg 6 inseamna un motor mare pe benzina sau diesel 2.0, nicicum  1.4 Tsi. Undeva da cu virgula . Poate daca dai mai multe detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva sfat pentru un service bun in zona de N-V pentru problema de mai sus? La care Cristi a găsit vinovatul in mechatronic?

 

Si vreo părere despre un eventual cost al reparatiei/inlocuirii? Să mă pot pregăti moral ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un diagnostic précis numai la service ti se va da. Citeste topicul si o sa afli si despre costuri.

La kilometrajul tau e de asteptat sa pice mechatronicul. Eu am un pic mai multi km si l-am schimbat preventiv, ca pana la urma toti ajungem la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cristi. Azi am lasat masina la reprezentanta. Astept diagnosticul. Forumul l-am citit din scoarta in scoarta ? am vazut si preturile aproximative pentru un mechatronic. (1100-1300 euro)

Apropo: piesa in sine are acelasi cod pentru intreaga motorizare 1.6 tdi cayc? Indiferent ca e passat, golf vii etc.? Adica e ceva generic gen „mechatronic dq200“? Sau sunt serii precise pentru fiecare model/serie de sasiu?

Si o ultima rugaminte: un sfat va rog cu un service bun. La reprezentanta doar o „diagnostichez“. Stiu din proprie experienta ce inseamna reprezentanta la costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ambele masini, atat Golf cat si Skoda sunt 1.4 tsi cu dsg 7, ambele cu aprox 100 mii km. M-am cam dezumflat. Ma duc maine sa fac o tura cu ele si sa le vad de aproape.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/28/2018 at 2:32 PM, dj81plf said:

salut.

o parere din partea celor care cunosc mai bine fenomenul.

am G7 din 2013, cu 1.6 TDI 105 cai, DSG7. 104 k km. servisata doar in RO la reprezentate.

am observat in trecut ca a ratat cateva plecari de pe loc. adica , D1 - apas acceleratia si nimic. pe bord scrie apply brake. frana , apoi acceleratie si pleca.

ieri , pt prima data mi a facut o mai grav: nu mai pleca nici in D nici in R, a trebuit sa opresc motorul si sa mai incerc o data.

din cate am citit indiciile par sa duca la mecatronic.

care mai sunt costurile de reparatie ? si cat dureaza o inlocuire.

reprezentatele doar schimba cu totul sau chiar pot sa repare ?

 

Mersi!

 

era selectorul / schimbatorul de viteze la mine..

il mai las. ca e vreo 3000 lei aproape cu tot cu manopera... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!