Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Super.

Da sigur ca vreau toate datele.

Poate și un link cu kitul.

Spor la treaba.

:)

Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

 

 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

ma poate ajuta cineva cu identificarea modelului cutiei:

tmbag7ne9d0040466 skoda octavia 2013, 1.6 tdi, am cumparat-o la 98.000, iar acum are 118.500 si nu am resimtit niciunul din simptome.

 

multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca are motor 1.6 tdi cel mai probabil are cutie DQ200 cu ambreiaje uscate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/24/2017 at 3:58 PM, valentin80 said:

Salut.

Detin o Octavia (DSG, TSI 1.2) cumparata noua in februarie 2016. Are 12.000 km si recent la doua drumuri in traficul din Bucuresti si temperatura ridicata am auzit cate un zgomot lung de fiecare data cand cutia schimba viteza. Zgomotele apareau cam dupa o ora de mers pe centura bara la bara. Nu s-a aprins niciun indicator la bord si nu am sesizat trepidatii. Masina are putini kilometri, cei mai multi facuti in extraurban (in oras folosesc alta masina mai mica). 

Este zgomotul acela normal in conditiile descrise sau este un defect? Merita sa o duc in service pe garantie daca nu pot reproduce comportamentul decat dupa o ora si ceva de trafic urban aglomerat?

Pentru a evita problemele pe viitor ajuta sa scot la N cand stau la semafor? Sau, eventual, trecerea in modul sport in oras pentru a schimba mai rar? Trecerea in manual nu o consider o solutie,  am luat DSG pentru confort.

Multumesc!

Salutare,

Revin cu un update la postarea de  vara trecuta. Am fost cu masina in service in septembrie si, evident, zgomotul nu s-a reprodus. Acum, deoarece a venit din nou caldura il reproduc constant. Pare ca zgomotul se aude doar la pornirea de pe loc si cand schimba in treptele impare. Am facut si un filmulet in care se aude acel scartait. Masina are acum aproximativ 17.000 km, mare parte rulati in extraurban. 

M-am programat pe 15 mai in service la Procar Timisoara (data trecuta am fost la Porsche Timisoara). Aveti ceva sugestii? Vreau sa merg cat mai informat acolo :)

Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ambreiajele scot acel sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabrie multumesc de raspuns.

Ma poate ajuta cineva cu un service unde pot verifica starea cutie/ambreiajului?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automatico.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danskodaru  multumesc, am sunat acum, am progamat pentru vineri la 16 pentru o verificare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris mai sus ca , cutia nu manifesta nici unul din simptomele scrise pe forum. Daca cutia functioneaza perfect schimba lin , nu scoate zgomote ciudate nu vibreaza etc...inseamna ca este in perfecta stare de functionare , eu nu as cheltui bani cu o diagnoza la service , probabil un mecanic o sa mearga putin cu masina si o sa verifice daca are scurgeri de ulei , asta poti face si tu. Asta este pararea mea  de utilizator nu de mecanic/specialist auto, pt linistea ta poti merge la un service specializat pe cutii automate , sunt cateva destul de mari in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabrie nu sunt cunoscator, asa ca prefer o diagnoza intr-un service specializat, pana la urma mai bine pierd acum 119 ron si stau linistit, decat mai mult cand se va strica ceva :) 

Multumesc inca o data pentru ajutor, revin cu detalii dupa diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am masina de putin timp si desi jur ca am citit cateva pagini inapoi, n-am gasit daca se schimba sau nu uleiul in cutia mea. Am facut si-o poza la ce scrie pe cutie.

31963997_10214912535783560_1024965469557227520_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW zice ca nu se schimba niciodata fiind cu ambreiaje uscate. Eu o sa il schimb pe la 100k , se schimba relativ usor si nu e asa de scump. Daca pui uleiul potrivit rau nu ii face , numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Apostu
On 04.03.2018 at 15:22, Alexandru Apostu a scris:

Salutare posesori de DSG!

Am achizitionat recent un Golf 6 cu motorizare 1.6TDI -105CP din 2012 cu 160 000km.Masina are o cutie automata DSG7 DQ200. Am masina de o luna si pot spune ca pana ieri dimineata am fost destul de incantat de combinatia motor+cutie (mentionez ca este prima mea masina cu cutie automata).

Ieri dimineata au inceput insa problemele. Cand am pornit masina, martorul de Check Engine a ramas aprins. De asemenea pe display-ul din ceasuri licare intermitent treapta de  viteza (P, R, N, D) si o cheita. Cand cuplez treapta R, masina nu face nimic(se tureaza ca si cum ar fi scoasa din viteza). In D, cutia schimba normal in treptele 1, 2, 3, 4 si 5. La trecerea in treapta 6 incep din nou problemele. Din treapta 6 masina retrogradeaza doar sarind peste treptele pare 5-3-1.

Momentan nu am acces la o diagnoza VAG, insa la o scanare cu o diagnoza universala am primit urmatoarele erori;

P073B - Unable to engage gear 6 - intermitent

P072B - Unable to engare Reverse - intermitent

P0607 - Performanta modul de control - intermitent

O sa iau masina pe platforma pana inapoi la Timisoara, insa sunt curios daca aveti vreo idee care ar putea fi problema (in prima faza eu suspectez unitatea mecatronica). De asemenea cunoasteti vreun service de incredere pentru DSG in zona de vest a tarii?

Multumesc!

Salutare oameni bunu,

Dupa 2 luni de absenta din Universul DSG revin cu detalii la problema mentionata in postul initial.

Dupa o luna de consultari si de investigatii legate de pasii ce a trebuit sa ii urmez am ajuns in data de 4.Aprilie in Arad la cei de la MERCOM HERTZ.

Constatarea initial a sefului de service a fost "Furca treapta 5 si treapta 6 blocata". Am lasat masina acolo si in data de 3.Mai cei de la service s-au apucat si de masina mea. Dupa demontarea cutiei s-au descoperit rulmentii de la furcile treapta 5 si 6 sparti fiind afectate si furcile. Aditional, ambreiajele aveau uzura cam mare si mi-a fost recomandat sa le schimb si pe acestea. Din toata cutia, contrar tuturor parerilor, mecatronicul a fost singurul care functiona impecabil (uleiul din el este cel mineral, nu cel sintetic).

Devizul celor de la Service a fost urmatorul:

1. Furca treapta 5 - 600RON

2. Furca treapta 6 - 600RON

3. Kit ambreiaje LUK - 2200RON

4. Set garnituri - 1700RON

5. Capac - 60RON

6.Manopera demontat montat cutie - 1400RON

7.Manopera interventie cutie viteza automata - 2200RON

Total 8760RON

Garantie oferita: 6 luni

In momentul de fata masina merge mult mai bine decat la inceput (au disparut o gramada de sunete si de vibratii). Opinia celor de la MERCOM a fost ca aceasta cutie ar trebui sa mai functioneze fara probleme inca min.100 000km(eu sper mai mult :))).

Pe scurt cam astea au fost pentru mine primele 3 luni de posesor DSG (1 luna am circulat si 2 luni am investigat si am platit). In caz ca vreti mai multe informatii despre toata aventura mea imi puteti scrie in privat??? (oare de ce? Nu suntem pe un forum?) si va raspund cu cea mai mare placere. 

In rest ce sa spun...drumuri bune si cat mai putine reparatii :D!

 

Screenshot_20180507-221349.png

Modificat de ForceTurbo
Pe forumuri cunostintele se distribuie in plen! Daca vrei in privat... ia-ti o camera!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scumpa manopera ...si garniturile alea.... erau multe la numar,mari  din ce sunt facute..... aproape cat kitul ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

sunt interesat de achiziția unui vw arteon 2.0 tsi 190 cp dsg 7(nu se poate comanda cv manuala)

Aceasta cutie este cu ambreiaje umede? Este fiabila?

multumesc

Modificat de ank994
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca 2.0 TSI este peste 250 NM.

 

image.png.4c5ba579b36a6a07d34a3e8039723606.png

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TSI are mai mult de 250 NM cuplu , probabil are dsg DQ250 sau DQ380 cu ambreiaje umede

Modificat de Gabrie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ250, nu prea are cum, ca ala e DSG6, are 6 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ500 cel mai sigur daca e cu 7 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut_marius

Salutare,

 

Sunt posesorul unui A5 3.0tdi quattro, s-tronic, 7 trepte,.

Dupa perioade ceva mai lungi de stat in trafic, cutia incepe si da socuri din 2 in 1, la oprire, la retrogradare.  Cu cat stau mai mult in trafic cu atat si socurile se accentueaza. Apoi daca prind un pic liber socurile se diminueaza sau dispar. in modul S cutia merge impecabil sau la rece (chiar si in D).

 

Mentionez ca uleiul a fost schimbat acum o luna si mecatronica a fost readaptata, ma rog am inteles ca i-a dat o toleranta mai mare a gradului de uzura (ceva de genul), a mers bine aproximativ 1000km.

 

Exista un soft care modifica / mareste turatia la care sa schimbe cutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ambreiajele.

Las o in pace.

Soft custom, de fabrica nu exista.

Eu am si este foarte ok.

Vezi ca tu ai cv cu wet clutch, aici este topic pentru DSG 7  dry clutch.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin din nou dupa cateva luni. Acum ceva pagini spuneam ca am niste simptome aleatorii pe un DSG 7 la o octavia 2 FL 2012 cand masina e rece, pana in treapa a4a cand turezi se aude ca o rontaiala cand accelerez si sunt sub 2000 turatii, dupa 2000 dispar (Aproximativ). Nu mi-am batut capul de atunci pentru ca aparea destul de rar, odata la cateva zile/saptamani.

Acum a aparut un simptom care este persistent de cateva zile, cand o bag in R se aude o smucitura destul de puternica, la fel si cand sunt la viteza foarte joasa 3-5 km si franez si se decupleaza treapta 1. De schimbat, schimba fin fara nicio problema, trage bine si in D si S nu am erori pe VCDS . Simptomul de acum cateva luni cu rontaiala aleatorie la rece este de asemenea de actualitate, inca apare cand si cand (mi-am dat seama ca apare doar cand e motorul rece si pleci... dispare doar cand opresc motorul si il pornesc din nou, nu inteleg legatura doar ca se "odihnesc ambreiajele" fiind solicitate in traficul din Bucuresti).

Ceva pareri despre aceste fenomene? cam ce ar putea fi? Tind sa cred ca este volantul sau ambreiajele sau ambele :). mi se pare cam dubios sa cedeze ambele la 85.000 km dar totusi.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rontaitul este din injectoare, nu au legatura.

Ambreiajele pot face acel "soc" de zici, la fel cum poate face si volantul.

Trebuie sa ti faca si in D nu doar in R. Nu pleca imediat cu ea dupa ce o pornesti.

Stai putin cu ea in N, dupa care, pleci.

Au fost probleme cu ambreiajele si uleiul din cutie la DQ200.

Au facut mai multe revizii pe ambreiaje, iar uleiul sintetic este inlocuit cu ulei mineral.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, de uleiul sintetic, este deja inlocuit cu cel mineral. Rontaiala nu este de la injectoare 100%, sunt testate in 2 service-uri diferite. parametrii perfecti. Motorina bag doar de la MOL foarte rar de la OMV.

Socul acela apare si in D cum am mentionat, cand sunt in treapta 1 si franez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!