Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Pai cu softul de fabrica masina schimba treapta 2 in 5 m de mers , iti dai seama de cate ori schima de la 1 la 2 cand mergi prin bucuresti bara la bara si cat de rau se incinge. Iar cand mergi in treapta 2 cu 2kmh si accelerezi e ca si cum ai pleca cu a 2-a de pe loc cu ambreiajul patinat , e normal sa se uzeze prematur

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar eu n-am zis nimic de calitatea softului, doar am specificat ca nu este soft original, cu custom. Toti cunoastem problema functionarii softului original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil baietii aia din Olanda au modificat niste parametri in softul "oficial" "original" "de fabrica"

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, s-a mai discutat despre acest soft in topic si pare ca se comporta ok. Sunt curios de fiabilitatea lui in timp (consum, uzura cutie, erori etc). Daca va aparea cineva care sa-l puna si in Constanta, cred ca risc si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut 3k pana acum cu softul asta , consumul nu imi dau seama daca a crescut , nu prea am fost atent , tot ce pot sa zic e ca acum am consum pe ultimii 2k de 8,5 , combinat , am mers si agresiv si incet si in afara orasului si in oras bara la bara cate o ora. Nu stiu daca este un consum bun sau nu , am avut diesel inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma bate gandul sa fac acest update. E clar ca softul din fabrica e prost gandit. Pai la plecarea de pe loc fara sa apas acceleratia masina pleaca doar din ambreiaj in tr. 1 si dupa cateva secunde, desi nu apas acceleratia trece in tr. 2 (adica e clar ca patineaza ambreiajul).

Ma intreb daca schimb acest soft si pe viitor o sa fiu nevoit sa schimb ambreiajul, cutia va necesita o noua resoftare sau se poate folosi acest soft? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am intrebat si eu la service , mi-au spus ca softul ramane dupa schimbul ambreiajelor

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.03.2018 at 7:44 PM, Gabrie said:

Salut

Sunt proprietar de vw golf 6 1.4 TSI cu DSG 7 uscat , din pacate am citit problemele acestei cutii dupa ce am cumparat masina.

Este cineva pe acest forum care a mers cu aceasta cutie 150k - 200k fara probleme ? Din cate am citit crapa destul de repede , deobicei ambreiajele si mecatronicul

Masina mea are 90k si imi e frica sa plec la un drum lung in afara tarii dupa ce am citit pe aici pe forum - imi e ca raman in drum cine stie pe unde

Singura simptoma pe care o are este aceea ca dupa aprox 30min-1h de mers (dupa ce se incalzeste bine) vibreaza la schimbul de la treapta 1 la treapta 2

Eram curios de pararea cuiva care a mers cu aceasta cutie peste 150k ce probleme a avut

 

On 10.03.2018 at 7:44 PM, Gabrie said:

Salut

Sunt proprietar de vw golf 6 1.4 TSI cu DSG 7 uscat , din pacate am citit problemele acestei cutii dupa ce am cumparat masina.

Este cineva pe acest forum care a mers cu aceasta cutie 150k - 200k fara probleme ? Din cate am citit crapa destul de repede , deobicei ambreiajele si mecatronicul

Masina mea are 90k si imi e frica sa plec la un drum lung in afara tarii dupa ce am citit pe aici pe forum - imi e ca raman in drum cine stie pe unde

Singura simptoma pe care o are este aceea ca dupa aprox 30min-1h de mers (dupa ce se incalzeste bine) vibreaza la schimbul de la treapta 1 la treapta 2

Eram curios de pararea cuiva care a mers cu aceasta cutie peste 150k ce probleme a avut

Salutare,eu am golf 5 1.9 tdi BLS cv DSG DQ200 la 175k am schimbat kitul de rulmenti pe ea fara ambreiaj volant sau alte chestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius19805 , ai schimbat uleiul in cutie in acesti 175k ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   De parca ar conta. Ambreiajul este uscat, nu are treaba cu uleiul din cutie. Aia este lubrifiata pe viata. Ca nu strica sa-i schimbi uleiul, asta-i alta poveste, dar nu va merge altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @marius19805   cat te-a dus schimbul de rulmenti ? de unde i-ai luat ? unde ai facut schimbul ? cum au picat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi ,  la service-ul unde am facut update de soft mecanicul mi-a spus ca , conteaza schimbul de ulei. Stim cu totii cum e cu ulei-ul la dq200 , era o curiozitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎16‎/‎04‎/‎2018 at 9:14 PM, Gabrie said:

Asta am intrebat si eu la service , mi-au spus ca softul ramane dupa schimbul ambreiajelor

Banuiesc ca ramane deoarece e stocat in mechatronic, gresesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane stocat in mechatronic, insa la schimbarea ambreiajelor nu trebuie sa se faca reinvatarea/recalibrarea cutiei? Si daca ai schimba ambreiajele la reprezentanta oare nu vor pune softul original sau se poate lucra cu acest soft aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plesoiu laurentiu

Salut,

Are cineva idee daca aceasta cutie DSG 7+1 dq 200 cu ambreiaje uscate problematica se gaseste si pe golf6 1.6 TDI din 2010-2011 echipa cu DSG? Am observat ca maneta de viteza cu butonul de deblocare se afla in lateral (ca cea de pe pasat 2009 cu cutie DSG 6+1)  iar pentru modelele mai noi de prin 2012 si putin din 2011 maneta de viteza are butonul de deblocare in fata si cumva am impresia ca totusi pentru modelele pana-n 2011 cutia are 6 trepte. Nu am mai avut niciodata masina cu cutie automata si sper ca m-am facut inteles.  Doresc sa achizitionez un golf 2010-2011-2012  din Olanda 1.6 tdi DSG si nu stiu daca aceste modele au aceasta cutie cu ambreiaje uscate. Nu prea as vrea sa am probleme mai ales ca bugetul este destul limitat pentru intretinere. Daca puteti sa-mi dati va rog un sfat in ceea ce priveste golf 6 dar cutie automata v-as fi recunoscator. AM inteles ca modelele 2.0 tdi au cutia DSG 6+1 este in regula, doar ca in Bucuresti mi s-ar parea mai econom acest 1.6 tdi.

Mentionez ca orice sfat este binevenit.

Multumesc!

 

Cu stima,

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-au spus unde este stocat softul , mi-au spus doar ca sigur softul ramane in caz ca schimb ambreiajele.Nu am fost niciodata la reprezentata vw , in schimb am fost de multe ori la cea de la Peugeot , intradevar maniera cam asta e pe la reprezentante - mai mult ca sigur or sa vrea sa puna softul cu setarile originale. Eu nu as schimba ambreiajele la reprezentanta datorita pretului mult mai mare decat intr-un service specializat pe cutii automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti ramane decat sa schimbi ambreiajele tot acolo unde ai pus softul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer acolo unde am pus softul a fost mult mai bine decat prin reprezentante , am putut sa stau langa masina , mi-au raspuns amabil la toate intrebarile , aceleasi conditii si aparatura in service ca si in reprezentanta , baietii aia chiar se pricep la cutii automate , doar asta fac , in reprezentanta e posibil sa nu fie cineva specializat pe cutii automate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/17/2018 at 19:14, motanelul a scris:

Salut @marius19805   cat te-a dus schimbul de rulmenti ? de unde i-ai luat ? unde ai facut schimbul ? cum au picat? 

Sall, deci cv dq 200 ambreiaj uscat cu actiune la PBV inlocuit ulei cv din sintetic in mineral (cica ceva componente reactioneaza negativ cu uleiul ala si apare coroziunea aliajului cutiei cu ceva depuneri)update de soft cv si adaptarea dinamica a ambreajelor toate astea facute free chiar daca masina am achizitionato din Deutch,deci dupa toate astea masina inca huruia pe decelerare ,costul total la un serv specializat in cv automate a fost 4000 ron demontat montat,ulei ,rulmenti si eram pregatit si pt ceva furci daca era nevoie (uzura rulmentilor a dus la aparitia spanului care sa depus pe senzorii de pe furci rezultand erori la citirea corecta a pozitionari furcilor pe pinioane si cutia intra in avarie doar tr 1,2 si r cu clipire prnds,nu stiu daca am voie sa zic aici unde am schimbat dar dai mes privat si afli,acum merge brici

 

Dupa achizitia masinii sh din germania am fost chemat la PBV pentru actiune la cutia dsg sa facut update de soft cv si schimbat uleiul din sintetic in mineral 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cu updateul de soft schimba mai tarziu treapta 1 ? la fel si treapta 7 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un soft de la TVS ENGINEERING .este o firma olandeza. Care. Se ocupa de tuning. Softul este super ,masina functioneaza pe la 1500-1600 rpm nu la 1100 ca inainte si de aici nici schimbarile vitezelor nu mai sunt asa dese. Eu am acum softul original datorita unei probleme de turatie aparuta intre cutie si motor dar abia astept sa l reintalez pe cel olandez

Si daca se afla vreun mecanic priceput sa mi spuna de unde diferenta asta......

9CA6D3F5-66D9-483B-8C4B-4B820986AA39.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a aparut dupa update-ul de soft ? E posibil ca soft-ul sa fi cauzat asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei zic ca nu. Maine studiez problema la alt mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.04.2018 at 10:37, marius19805 a scris:

Sall, deci cv dq 200 ambreiaj uscat cu actiune la PBV inlocuit ulei cv din sintetic in mineral (cica ceva componente reactioneaza negativ cu uleiul ala si apare coroziunea aliajului cutiei cu ceva depuneri)update de soft cv si adaptarea dinamica a ambreajelor toate astea facute free chiar daca masina am achizitionato din Deutch,deci dupa toate astea masina inca huruia pe decelerare ,costul total la un serv specializat in cv automate a fost 4000 ron demontat montat,ulei ,rulmenti si eram pregatit si pt ceva furci daca era nevoie (uzura rulmentilor a dus la aparitia spanului care sa depus pe senzorii de pe furci rezultand erori la citirea corecta a pozitionari furcilor pe pinioane si cutia intra in avarie doar tr 1,2 si r cu clipire prnds,nu stiu daca am voie sa zic aici unde am schimbat dar dai mes privat si afli,acum merge brici

 

Dupa achizitia masinii sh din germania am fost chemat la PBV pentru actiune la cutia dsg sa facut update de soft cv si schimbat uleiul din sintetic in mineral 

Salut.

Poți sa mi identifici și mie mai exact care rulmenți au fost schimbați ?

As dorii și eu sa îi înlocuiesc. 

În cazul în care îi mai ai vezi ca trebuie sa fie seria trecuta pe ei sau daca ai factura de la service sunt menționate dimensiunile acolo.

Mulțumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FlorescuM   o desfac pe a mea in weekendul asta sau luni -marti (cum am timp ) daca ai nevoie de coduri imi spui , eu o sa schimb tot kitul la  a mea (cel putin asta cred ca are inainte de a o desface ) Kitul complet cu tot cu garnituri l-am gasit la 150 lire . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!