Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

DSG-ul meu incepe sa faca figuri. MARI!

Primul proprietar (prieten de-al meu) a tinut masina cam 13.000km. In astia 13000km a fost odata cu ea la service pt ca in mers pur si simplu a sarit din viteza (din cate am inteles din D in N) si a inceput sa palpaie indicatorul de treapta. Atunci el a oprit motorul,a repornit si totul a fost ok. La Brady au facut resoftarea la cutiei.

Dupa aia am cumparat eu masina si de atunci am patit 3 chestii:

1. Merg in coloana,cutia pe D. Opresc la stop si cand sa plec apas acceleratia si nu face nimic. Apas la fund,masina ramane la ralanti. Apas frana,accelerez din nou,nimic. O pun pe P,dupa iar in D si o ia. O singura data a facut asa.

2. Cand merg incet,numai in treapta 2, si masina e aproape de oprire (adica merge foarte incet,dar nu cat sa schimbe in 1), daca accelerez mai tare masina incepe sa trepideze pe o plaja mica de turatii. La o manuala ar fi ca si cum e subturat si dai drumu mai brusc la ambreiaj si dardaie.

3. In seara asta la semafor masina se tura in gol,ea fiind in D. Dar nu eram eu la volan si nu am inca toate detaliile. Maine aflu. Oricum si de data asta a fost nevoie sa se opreasca motorul ca sa isi revina.

Cam multe probleme are cutia astai,si asta dupa numai 1 an si 5 luni si ~24k km. Incep sa regret ca am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca nu mai pot edita,o sa va rog sa nu luati in considerare problema de la punctul 3. Defapt n-a fost nici o problema. Nu pot sa zic decat: femeile la volan. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aandrei, esti atat de nemultumit de comportamentul DSG7 incat iti doresti sa fi luat cutia manuala?

Cum e combinatia 1.6 TDI si DSG7? E ceea ce probabil imi voi lua curand, asa ca zi-mi te rog daca merita sau nu o recomanzi.

Ca si consumuri cum stai fata de aceeasi motorizare cu manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate eu am luat masina pe la 13.000 km,deci nu am putut alege.

Dar din cate am citit cutia manuala de pe 1,6tdi (doar in 5 trepte) nu e cel mai bine etajata. In cazul asta da,as alege tot DSG7. Daca ar fi fost sa iau eu masina as fi facut in asa fel incat sa iau DSG6.Desi n-am mers cu una,am inteles ca ar fi ceva mai ok. Prin simplul fapt ca tine mai mult de 250NM si e superioara.

DSG7 mi se pare foarte enervant de condus in trafic greu,bara la bara; exact acolo unde simti nevoia de automata. Cutia e de multe ori ezitanta,nu stie ce sa faca;ce treapta sa aleaga (de multe ori oscileaza intre 2 si 3). Cateodata frana de motor e cam violenta si te mai smuceste.

Daca mergi pe secvential schimba din 2 in 1 prea repede (undeva pe la 20km/h daca tin bine minte) si inevitabil "da in nas" putin. Adica e prea tare frana de motor.

In rest e ok.Retrogradarea e ok in D si FOARTE rapida in S. La nevoie schimba si 4 trepte in jos (fie ca e in D,fie ca e in S).

Consumul e foarte bun de cand s-a incalzit. In oras undeva la 6,5-7 iar in afara undeva sub 5 daca mergi relativ incet (pana in 120-130) si fara prea multe depasiri in forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA ROG, pastrati discutia On-Topic. Pentru comparatii/explicatii legate de motorizari, avem alte topic-uri. Am sters post-urile Off-Topic.

Multumesc pt. intelegere.

Daca ar fi fost sa iau eu masina as fi facut in asa fel incat sa iau DSG6.

In cazul acesta, ar fi trebuit sa schimbi motorizarea. Pt. orice motorizare care dezvolta un cuplu pana la 250 Nm, cutia va fi DSG7...nu este la alagere :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi fost sa iau eu masina as fi facut in asa fel incat sa iau DSG6.

In cazul acesta, ar fi trebuit sa schimbi motorizarea. Pt. orice motorizare care dezvolta un cuplu pana la 250 Nm, cutia va fi DSG7...nu este la alagere :) .

Stiu si eu asta. Tocmai daia am zis ca as fi facut in asa fel incat sa iau DSG6. In cazul asta sa schimb motorizarea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxnelu, in primul rand scuze pentru off-topic-uri.

Ma interesa un consum obtinut in traficul din Romania, bineinteles ca stiu ce scrie la catalog.

Revenind on-topic, am auzit de DSG-uri cazute si schimbate dar in garantie. Ar fi interesant de aflat daca se poate intampla asta dupa 2 - 4 ani de garantie si eventual cat costa schimbul ei.

Aanndrei, sa inteleg ca ar putea fi mai rafinata DSG7?

Sunt si eu putin sceptic, 1.6 TDI are exact cuplul maxim suportat de DSG7. Are cineva informatii (sau pareri/experiente, de ce nu?) daca pot aparea probleme la cutie din aceasta cauza?

Modificat de ff_2004_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu putin sceptic, 1.6 TDI are exact cuplul maxim suportat de DSG7. Are cineva informatii (sau pareri/experiente, de ce nu?) daca pot aparea probleme la cutie din aceasta cauza?

Hmm... initial si DSG 6 era "data" pentru un cuplu maxim de 350Nm; ulterior, s-a demonstrat ca poate tine si cupluri de 450 Nm.

DSG 7 este "tinerica" si nu poti sti, inca, ce limite are. Tu crezi ca producatorul ar risca sa "incarce" la maxim cutia...mai ales in faza de "tinerete"? :rolleyes: Si masina din semnatura are tot 250 Nm, fara probleme ...si nu am menajat-o, tocmai in ideea ca, daca este sa pice ceva, sa pice in garantie (ceea ce nu s-a intamplat). Singura "problema" pe care am sesizat-o si fara o rezolvare chiar si dupa un update de soft, ar fi, la schimbarea 3 -> 4. Schimbarea nu se face ca si in celelalte trepte, adica, o schimbare fara intreruperi ci, o simti ca pe o schimbare similara unei cutii manuale...desigur, o schimbare f. rapida dar, pe care o simt. Si asta, doar di 3 in 4, nu si invers si nici la alte trepte.

LE: legat de consum, sa stii ca ceea ce scrie in manual, este adevarat...nu-i marketing.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In momentul de fata am masina in service la PBV cu doua probleme:

- cutia(DSG7) care fix la 15km/h trepideaza daca apesi pe acceleratie usor, asta se intampla doar cand e motorul cald si cu cat merg mai mult cu ea cu atat trepidatia e mai puternica. Mi sa spus ca au trimis problema la nemti sa vada ce solutie gasesc, tehnicianul mi a zis sa nu fie de la blocul de valve din cutie.

- "paipaitul" la luminile de la ceasurile de bord, care cred ca se va solutiona ca imi schimba cablurile, alternatorul, releu, baterie si cam tot ce e parte electrica.

Mai am de asteptat pana joi ca nu au venit diodele, a uitat sa faca comanda pentru ele.

Modificat de adi3891
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine-ne la curent cu ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am luat masina din service dupa o saptamana si am rezolvat fix nimic.

- Fluctuatia la luminile de la bord pot sa zic partial, ca trebuie sa-i monteze un calculator care regleaza tensiunea care nu se stie cand o sa-l primeasca deoarece sunt pe lista de asteptare la fabrica.

- Iar explicatia pentru "tremuratul" a fost una foarte simpla NU STIU pentru ca ei nu au mai intalnit asa ceva la nimeni,ca nu a mai fost cineva sa reclame o asemenea problema,iar cauzele pot sa fie multiple, de la blocul de valve, de la soft, au anuntat in germania si sa vada ce raspuns primesc iar dupa aceea remediem problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi (detinatori de DSG7 si nu numai).

Iata ca am si eu o "mica" problema la cutia de viteze si se pare ca nimeni nu ii da de cap. Problema este de aceeasi natura cu cea relatata de colegul adifox cu o pagina in urma..., si anume: "carait" cand schimba din a 2-a in a 3-a si invers. In rest masina merge foarte bine, la fel si cutia DSG7.

Azi am fost cu ea la service (dupa constatarea facuta cu 1 sapt in urma), s-au facut teste de traseu, testare electrica si electronica si "totul merge cum trebuie"..., dupa cum spun cei din service, dar care recunosc faptul ca "ceva se aude" din interiorul cutiei. Totusi, ei cred ca este un sunet normal de schimbare a treptelor... :blink:

Eu, insa sustin contrariul si am cerut ca problema sa fie trimisa mai departe si studiata mai in amanunt.

Totusi, mi-au spus ca ar fi bine sa fie facuta si o comparatie intre 2 masini cu acelasi tip de cutie de viteze..., iar in acest sens, apelez la bunavointa voastra...., daca poate sa ma ajute un coleg cu DSG7 la care nu este prezent acest "defect" sa facem o comparatie "oficiala" la service....as fi recunoscator. Dau o bere (fara alcool, ca doar suntem soferi... :lol: )

Sa auzim numai de bine. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca totul se rezolva prin schimbarea cutiei de viteze.....norocul meu este ca masina este in perioada de garantie.

Va tin la curent cu evolutia lucrurilor.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ouch! :pale:

Bine ca ai insistat, altfel o schimbai pe banii tai la iesirea din garantie.

Totusi ce are de nu se poate repara si se inlocuieste cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesku - poti continua discutia in topic-ul ...unde ti-am mutat post-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cutia a fost schimbata (totul s-a facut pe garantie).

Acum sunt "in probe" cu cea noua sa vedem ce "zice". Masina pare putin mai inchegata la schimbarea vitezelor, totul se misca mai lin, parca. Zgomotul cu pricina se pare ca a disparut, sper sa nu mai apara. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna bine, sper ca noua cutie sa nu mai aiba probleme.

La cati km si la cati ani ai masinii s-a facut schimbul cutiei?

Cine a schimbat cutia?

Ce garantie ai acum la noua cutie?

Ti-au zis care a fost problema si de ce nu s-au schimbat doar cateva piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu DSG-ul. Cand merg troncane ceva la roata din stanga fatza. Am mers la SERPICO in Craiova crezand ca este o tabla desprinsa sau ceva de genul dar de acolo mi-au zis ca este o cutie cu niste pistonase hidraulice care ajuta la schimatul vitezelor. Ideea e ca nu facea asa la inceput si pe masura ce am facut km a inceput sa se accentueze caraitul acela. Mentionez ca face mai rau cand se pregateste sa schimbe viteza. Cei de la SERPICO au zis ca este un zgomot normal pentru cutiile DSG si ca sa nu imi fac probleme ca asa face ea. Mai e cineva aici care are un polo cu dsg si a zis ca ii face lafel. Acum intrebarea e daca a mai intampinat cineva aceasta problema pentru ca nu este normal sa dau niste bani pentru comfortul DSG-ului si sa ma aleg cu zgomote ciudate pe la roata. Mentionez ca masina are 18 000 de km in momentul de fatza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cum spuneam aici ( ) a inceput si la mine sa trepideze la viteza mica in zona subturata (1100-1400rpm).. foarte frecvent la viraje ... in iarna cand nu va merge sotia cu masina incerc si eu rezolvarea pe garantie (asta daca cei de la reprezentanta sunt in stare sa depisteze problema reala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, revin cu vesti....

Dupa schimbarea cutiei, o perioada foarte scurta de timp nu s-au mai auzit acele troncanituri enervante, dar incet-incet au reaparut si totul este cum era si inainte de schimbare. In mod normal, am mers iar cu masina in service sa le spun ca nu s-a rezolvat nimic prin schimbarea cutiei, iar de data asta...., surpriza....., am iesit in probe cu masina impreuna cu seful de service care, dupa ce a probat masina in toate conditiile pe care le-am putut intalni pe acel segment de drum, a spus mirat: "nu inteleg de ce a fost schimbata cutia de viteze, pentru ca nu are nicio problema..., functioneaza normal, iar zgomotele acelea sunt normale (dublu ambreiaj uscat, pistonase...cutie DSG...)". Mi-a spus totusi ca o sa incerce sa faca ceva reglaje si adaptari poate se mai diminueaza din zgomote.

Am ramas fara cuvinte...., nu mai inteleg nimic.

Eu zic ca ar trebui sa ne intalnim mai multi detinatori de DSG7, sa facem ceva comparatii intre masinile noastre, iar daca la toti sunt aceleasi simptome...., probabil ca este normal. Daca sunt diferente majore..., atunci sa mergem la service cu ele si sa le aratam ca ceva nu este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un mic bai legat de cutie... nu stiu exact cum sa explic cam la ce dozaj al acceleratiei la plecarea de pe loc, nu foarte intepat, dar nici letargic, dupa ce se schimba treapta intr-a 2-a urmeaza un tremurat perceptibil in acceleratie si, cred eu, si in volan. nu in toate situatiile face, depinde decat de mult accelerez, dar face in 4 din 5 cazuri, nu de fiecare data la fel de perceptibil. acceasi reactie, poate un pic mai accentuata, se intampla atunci cand merg fara sa accelerez, ajung intr-a 2-a, si atunci accelerez un pic mai brusc. ma tem ca nu am suficiente simptome ca sa deschid "un caz" la PBN... un sfat? masina are 17k km

Modificat de CosminB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am si eu probleme la DSG7-ul meu: pana la 3500 km totul a fost ok. Apoi au inceput sa apara caraituri (nu simple clankuri) la schimbul treptelor 2-3, 3-2, 3-4, 4-3, 4-5, care sunt instotite si de o ezitare a cutie la schimbul respectiv. Am reclamat aceste zgomote atat la dealerul de unde am cumparat-o (Elcargid), apoi la PORO si apoi la Avia Motors. Intr-un final concluzia lor a fost ca sunt zgomote normale, nefiind vorba de o defectiune. Mi se pare abureala, mai ales ca nu am vazut nici o reclama la masinile grupului VW care sa caraie asa (apropo de ascunderea unor cel putin vicii de comportament). Ulterior au inceput sa apara si alte simptome: masina nu mai trage corespunzator, fiind nevoie sa intrebuintez mai sarguincios pedala de acceleratie, insa fara sa obtine acel zvac aferent celor 160 CP - asta nu stiu daca poate fi pusa pe seama vreunui defect la cutia de viteza/ambreiaj, mai ales ca am si un consum cam mare de ulei (cam 0.25 l / 1000 km); apoi au aparut si trepidatiile (puternice si evidente) la trecerea din treapta 1 in a 2-a. Spre deosebire de caraituri, care sunt permanente, trepidatiile s-au manifestat sporadic (incepand pe la 9.000 km) iar ulterior parca din ce in ce mai des (acum sunt cam in 50% din cazuri). Oricum, una peste alta la mine deja nu mai poate fi vorba de senzatia de masina noua sau vioaie iar faptul ca incercarile mele repetate si zadarnice de a convinge pe dealeri sau PORO ca e o problema cu masina, m-au adus la disperare. Ma gandesc la cateva solutii extreme - sa reclam la OPC si sa ii dau in judecata pe cei de la PORO, pentru reclama mincinoasa, pentru lipsa de conformitate (simptomele s-au manifestat la mai putin de 6 luni de la data achitiei); sau sa vand masina cat mai repede (desi mi-e teama ca as pierde destul din pret, din cauza crizei); sau sa merg cu ea nebuneste pana ma opresc intr-o rapa sau un copac si sa incasez CASCO, in ideea desigur ca eu scap teafar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester evident nu iti da nicio eroare, ca altfel nu te aburea delaerul, asa este?

Incearca asa:

1. cere-le sa iti dea in scris ca masina este ok si merge in parametri normali.

2. insista de fiecare cand te duci la service sa iti deschida un contract nou in care sa reclami probleme la cutie. Ei se feresc sa scrie in calculator, ca raman urme in baza de la Porsche. Insista ca asta sa se faca in programul lor, nu doar pe hartie cu pixul. In felul asta raman urme ca ai reclamat problema in garantie.

3. Cere o masina de drive-test, nu neaparat Skoda, cu DSG7 si arata-i dealerului diferenta dintre a ta si cea de drive test.

4. OPC-ul merge doar daca ai cumparat-o ca persoana fizica, daca este pe firma nu este treaba lor, trebuie sa ii dai in judecata, dar iti trebuie o expertiza independenta prin care sa dovedesti ca ai o problema.

De vandut nu cred ca o sa mearga, ca toata lumea e speriata de probleme la DSG si nu cred ca o cumpara cineva daca are problemele astea. Mai intai repar-o.

Parerea mea este ca ai avut o problema la inceput care a degenerat acum si ti-a afectat toata cutia, nu mai e doar de mecatronic. Probabil o sa trebuiasca sa schimbi cutia cu totul. Cat mai ai garantie la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!