Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Salut, am cumparat si eu de curand un Golf Plus 1.6 TDI DSG 7 din 2011,(masina a fost adusa din Franta in 2015 la 140000 km si a rulat in Bucuresti pana pana acum-190000 km). Am facut o diagnoza unde imi apar erorile de mai jos (am inteles ca trebuie sa schimb ambreiajele). Am vazut la utilizatorul "Mishufast" si "Fuscobal" ca au avut si ei aceasta problema... imi puteti recomanda unde sa merg cu ea (sunt din Bucuresti), daca pot beneficia de "culanta" (nu am carte service la masina, nu stiu daca s-a mers sau nu in reprezentanta pana acum cat a rulat in Franta- in Romania mi-a confirmat ca nu a mers, vanzatorul mi-a spus ca a schimbat kit-ul de distributie la 140000 si uleiul in cutie la un service din Bucuresti(sper sa fi pus uleiul original))

Mulțumesc! 

 VIN: WVWZZZ1KZBW546660   Address 02: Auto Trans        Labels: 0AM-927-769.lbl
   Part No SW: 0AM 300 050 G    HW: 0AM 927 769 D
   Component: GSG DSG AG7     403 9030  
   Revision: 00040034    Serial number: TFK01011230577
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 53915 001 1048576
   VCID: 2D577F73B4DE0849F4D-8078

1 Fault Found:
006012 - Clutch 2 
               P177C - 001 - Tolerance Limit Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 66
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 186454 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.04.16
                    Time: 08:04:21
Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: 7N0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 7N0 907 530 D    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533  Gateway H35 0614  
   Revision:   H35       Serial number: 261110F2002271
   Coding: 359002
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   VCID: 316F630368E66CA9D05-8064

1 Fault Found:
00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 208
                    Mileage: 187885 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.06.03
                    Time: 18:28:49
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , 

sunt un fost proprietar GOLF V 1.6 FSI Tiptronic , foarte multumit de masina pe care am detinut-o si iubit-o timp de 8 ani (si care spre sa fi nimerit bine la noul proprietar) si sunt un proaspat proprietar de GOLF VI 1.6 TDI DSG pe care din momentul in care l-am vazut la vanzare m-am indragostit de el . Voi avea foarte mare grija de el (cum am avut si de G5) si sper sa ma "slujeasca" cu aceeasi credinta cu care a facut-o si G5 . Multi au spus ca motorul 1.6 FSI nu a fost foarte reusit - o confirmare cred ca vine chiar de la producator care nu l-a tinut foarte mult in oferta - dar mie mi-a placut teribil zgomotul lui si am fost extrem de multumit de el . In aceeasi linie cu parerile despre 1.6 FSI sunt si discutiile despre fiabilitatea DSG 7 de pe 1.6 TDI . Nu stiu , voi vedea . Are un mic tremur la plecarea de pe loc dar de schimbat schimba bine . O sa ma dumiresc eu ce-i cu tremuratul ala si sper sa am cat mai putine probleme cu ea . 

 

Drumuri bune , va doresc tuturor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Apostu

Salutare posesori de DSG!

Am achizitionat recent un Golf 6 cu motorizare 1.6TDI -105CP din 2012 cu 160 000km.Masina are o cutie automata DSG7 DQ200. Am masina de o luna si pot spune ca pana ieri dimineata am fost destul de incantat de combinatia motor+cutie (mentionez ca este prima mea masina cu cutie automata).

Ieri dimineata au inceput insa problemele. Cand am pornit masina, martorul de Check Engine a ramas aprins. De asemenea pe display-ul din ceasuri licare intermitent treapta de  viteza (P, R, N, D) si o cheita. Cand cuplez treapta R, masina nu face nimic(se tureaza ca si cum ar fi scoasa din viteza). In D, cutia schimba normal in treptele 1, 2, 3, 4 si 5. La trecerea in treapta 6 incep din nou problemele. Din treapta 6 masina retrogradeaza doar sarind peste treptele pare 5-3-1.

Momentan nu am acces la o diagnoza VAG, insa la o scanare cu o diagnoza universala am primit urmatoarele erori;

P073B - Unable to engage gear 6 - intermitent

P072B - Unable to engare Reverse - intermitent

P0607 - Performanta modul de control - intermitent

O sa iau masina pe platforma pana inapoi la Timisoara, insa sunt curios daca aveti vreo idee care ar putea fi problema (in prima faza eu suspectez unitatea mecatronica). De asemenea cunoasteti vreun service de incredere pentru DSG in zona de vest a tarii?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am schimbat si eu mechatronicul la reprezentanta si dupa 20-30 km in care a fost calibrat noul mechatronic am mai mers 500m-1km si a cazut pompa de carburant(pompa de inalte)

Dupa cum spuneam in postul meu initial, cand mechatronicul era defect dupa ce opream masina se auzea un bazait ca si cum o pompa ramanea cuplata(este vb de aceasta pompa-cine poate oferii info tehnice si logice?). le pot imputa ceva celor de la reprezentanta/?masina nu avea nici o alta problema inainte sa cada mechatronicul.

Astept pareri, recomandari,

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca bazaitul ala era de fapt chiar de la mechatronic, are si el o pompa care se strica.

Modificat de Cristi_45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil Cristi, intrucat sunetul se auzea in dreapta jos cum stai cu fata la motor, iar pompa parca este in stanga spate, nu? Motor 1.2 tsi 105cp

Modificat de gabygyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mechatronicul acolo e, dar pompa de care zici tu nu stiu unde e, n-am diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este gabygyy, zgomotul cu pricina pe care-l auzi este de la mechatronic, aceeasi problema am avut-o si eu adica pompa de ulei a unitatii mechatronic-ului a ramas blocata si bazaia incontinuu chiar si cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am rugamintea daca poate sa-mi spuna cineva ce tip de cutie are masina cu acest VIN:WVWZZZ3VZDE128684 ? Stiu ca este vorba de un DSG7 dar nu stiu modelul...

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Nu e buna seria !!!

Daca este WVWZZZ3CZDE128684 atunci nu ai DSG 7 pe ea.

 

Modificat de Florin@Caractere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt proprietar de vw golf 6 1.4 TSI cu DSG 7 uscat , din pacate am citit problemele acestei cutii dupa ce am cumparat masina.

Este cineva pe acest forum care a mers cu aceasta cutie 150k - 200k fara probleme ? Din cate am citit crapa destul de repede , deobicei ambreiajele si mecatronicul

Masina mea are 90k si imi e frica sa plec la un drum lung in afara tarii dupa ce am citit pe aici pe forum - imi e ca raman in drum cine stie pe unde

Singura simptoma pe care o are este aceea ca dupa aprox 30min-1h de mers (dupa ce se incalzeste bine) vibreaza la schimbul de la treapta 1 la treapta 2

Eram curios de pararea cuiva care a mers cu aceasta cutie peste 150k ce probleme a avut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

205 000 pana acum , cu cutia din topic , fara probleme , masina nu e menajata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu despre DQ 500 este vorba, ci despre DQ 200, cu ambreiaje uscate.

Cu ce ai mers pana la urma, ce motor?

Te au incurcat treptele, numarul lor, 7?  :)

Ca si DQ 200 are 7 trepte...dar nu in ulei.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, dumneata ai DQ 500, ambreiaje umede. Altceva...

Si da, este foarte buna cutia, tine cuplu mai mult, nativ.

Dublu fata de DQ 250 de ex. Foarte buna si aceasta  de altminteri...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este DQ500 pe 140CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dac are Tiguanul mai nou, da.

De altfel, spune ca are 7 trepte.

Sper ca toate pentru mersul inainte...

Oricum ar fi, ambreiaje uscate nu are.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguan-ul "mai nou" are 115, 150 si 190CP pe 2.0 TDI, deci la 140CP este modelul anterior.

La 140CP are 320Nm. DQ500 este pentru cuplu peste 400Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, ai utat si de cel de 177cp.

Inseamna ca are 4Motion si DQ500 le, pe 140CP.

Insa acest lucru l poate confirma sau infirma el.

Mai nou, ziceam un 2014 in sus...

Deja sunt off topic, cred.

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguanul a avut cutia  DQ 500  dupa faceliftul din primavara lui 2011, cand au inlocuit vechea cutie automata tiptronic  cu sase trepte, cu cea noua DSG  cu sapte trepte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Dimoiu

VW Tiguan, 2011,AWD,140cp,320nm,7 trepte de viteză înainte+ 1 înapoi.....cel din poză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intrebam de cutie DSG dq200 cu ambreiaje uscate - oaia neagra din familia DSG

Daca a mers cineva 150-200k fara probleme - daca exista asa ceva :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da eu am mers 210.000(polo 6r 2011 1.2 tsi  dsg 7+1 sper sa fie acelasi cod dq200) fara probleme as zice(pe la 180.000 a avut actiunea de schimbare ulei din mechatronic dar nu pt ca avea probleme). La 210.000 a picat pur si simplu si masina a ramas in strada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Passat din 2010, 2.0 tdi 140cp CBAB cu DSG, 194000 km "in bord", real nu stiu, achizitionat recent. Problema este urmatoarea: cand este pusa pe Neutru, de cele mai multe ori, nu mereu, se produc trei smucituri/lovituri, prima mai slaba a doua putin mai puternica a treia mai puternica. In rest...pare ok as putea spune, schimba frumos si in sus" si in jos". Uleiul a fost schimbat in urma cu doua zile, era curat, la fel si filtrul. Am ganndit ca nu a schimbat "neamtu" uleiul, il schimb eu si se rezolva. Nu s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!