Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Danskodaru -  Si pe mine ma intereseaza firma care a executat lucrarea - vreau sa fac si eu acelasi lucru pana nu cedeaza de tot ambreiajele sa raman in drum

Cu softul asta mai apare situatia in care masina sa mearga in D2 cu ambreiajul patinat ? A disparut complet vibratia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu mi-am schimbat kitul de ambreiaj din cauza neseriozitatii unui "celebru" service din Sibiu! In fine, am renuntat la ei...Insa cu cine discut acum ,imi propune inlocuirea kitului produs de Luk cu ceva kit ceramic produs cica de Volvo si care rezista mult mai bine in timp.Se spune ca  este identic ca si constructie cu cel echipat original ,doar materialul difera.Stiti ceva de asa ceva?  Se mai vorbeste de ceva distantier care cica montat,ar reduce considerabil uzura si ar prelungii cu cca 50 % viata discurilor . Iar interesant,nu ? Legat de preturi ,kitul de ambreiaj Luk este pa la 1600 lei si manopera 500. Vorbesc de Kit de ambreiaj montat in afara reprezentantei! Cei de la Sibiu ( neseriosii) mi-au mai cerut 300 lei in plus pentru inchirierea sculelor de lucru ,care sunt mai speciale.Oricum aia nu mai raspund la telefon pentru programare ,deci nu mai conteaza! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara, de ce nu mergi tu la Cluj?

Asta daca esti din Aiud.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa ma supar? Astept o oferta si din Cluj,sincer...Daca poti face o recomandare ti-as fi recunoscator! Dar nu la Autoworld.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si la Ionut Fola, pe Bobalnei.

Am auzit lucruri bune despre el.

Nu i cunosc personal, insa cred ca merita sa incerci.

Nu fac reclama nimanui.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand Fola. Il cunosc personal e un super baiat stie ce are de facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un service destul de cunoscut prin capitala>

ambreiaj 1245 lei

volant 750 lei

manopera 1100 lei.

vorbim de DSG7 uscat, 1.4 tsi, 122cp, ajuns la 183 k cu tremurat la plecare de pe loc si tremurat enorm la plecare in tromba. Fara alte simptome sau erori de controler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat. Am primit intre timp oferta de la un mecanic din Cluj  ( Ionel- recomandat de un prieten) si m-am programat pe marti. 1500 lei kitul si 500 lei manopera cu tot ce presupune.Sa vedem ce va fi. Va spun dupa. :)

Modificat de zamfi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma situatia pare clara. Instalare de soft custom ar fi singura solutie buna pe termen lung. Ma intreb de ce nu face producatorul asta avand in vedere problemele semnalate constant de utilizatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danskodaru Ca sa raspund si pentru ceilalti care urmaresc- Service Multimarca. Cine vrea detalii punem discuta privat sa nu facem reclama.

Update la probleme: in urma diagnozelor facute de mecanici  (am inteles ca unii au lucrat ani buni pe la PoRo)- oamenii pur si simplu au refuzat sa schimbe ambreiaje si volant, inclusiv cand a fost vorba de distributie- puteau sa imi ia banii dar nu au vrut. Deci au zis ca daca ,,nu e stricate" ei nu schimba piese asa ca vreau eu. Piesele sunt la preturile de mai sus respectiv 1250 ambreiaj pe Luk, volant tot pe Luk 780, cu codurile verificate direct la Luk pe catalog. Deci nu sunt de genul 2200 ambreiaj, 1900 volanata cu am mai gasit pe unele site-uri cunoscute. Manopera pentru schimb a ajuns 1100lei , respectiv 800 pentru distributie. Mai mult - ambreiajele consumate se diagnosticheaza prin DTC, la fel si distributia. Lucrul asta mi l-au confirmat si cei de la VW/ PBN parca. Mai precis au zis ca distributia e pe viata..NU CRED!! Dar fie. O tin sub observatie. Next step- schimb ulei cutie (nu mecatronic)- 1,7 litri ulei 75w90 GL4+ am gasit ca s-a mai pus, pentru cutii manuale. E destul de simpla operatia si sper sa se simta ceva dupa. Desigur VW spune ca NU SE SCHIMBA...da sigur! probabil se schimba dupa ce iese din garantie..toata cutia. Cum se incalzeste ma bag sub ea.

Mentionez ca in continuare merg bine, iar cu temepraturile de afara nu prea mai sesizez tremuratul la plecare de pe loc. Posibil joc dar incipient la ambreiaj. In rest schimba toate treptele sus, jos fara intreruperi/ sacadari/brucari/smucituri/zgomote. S-au mai discutat problemele tehnice/ zgomot la rulare mai ales la temperaturi mari de catre VW- asa face toate..no worries.

Problema cu tremuratul in tromba- de vina este anvelopa corobarat cu tendinta masinii de a sta pe asfalt si acceleratia puternica, rezultant topaiala asta. Mecanii au zis ca e normal sa faca asa. Tind sa ii cred.

 

Daca mai sunt colegii cu DSG7 uscat, preferabil pe 1.4 TSI- poate ne putem gasi sa facem comparatie intre masini- cum se comporta fiecare cutie/ diferent/soft! Va astept cu un mesaj privat.

Multumesc pentru timp si sfaturi tuturor.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danskodaru, firma de care vorbesti este cumva "Auto....co" din Bucuresti ?

Si ca parere personala, sa ramana acelasi consum cu turatie mai mare ......   e SF.

Modificat de Cristi_45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ea este. Vom vedea la prima impresie tot pe acolo e consumul

Modificat de Danskodaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat uleiul din cutie DSG 0AM tip MPQ ambreiaj uscat. Am pus OEM. Dat jos cel vechi- cel de fabrica-..pus busonul si completat 1,7 litri pe la gura de selectare a treptelor. Mai mult iti ia sa dai jos bateria si carcasa filtru aer..Prima impresia mult mai silentioasa, fluida, nu mai are frana de motor ca inainte..Cine a zis ca lichidul cutiei e pe viata..kiss my ass. Am schimbat si la o cutie JCR pe un TDI 19 BXE cu aceleasi rezultate. Vechiul lichid e rosiatic inchis, miros specific de gazolina la ambele masini versus cel nou galben deschis. Cost litru 57 lei la Passat pe OEM si 36 de lei GL4+ Wolf pentru TDI. Sa vedem cum va fi cand se va incalzi afara.  Pentru moment DSG-ul nu mai patineaza, nu mai tremura la plecare de pe loc. In rest schimba foarte fluid, fara diferenta intre trepte, atat in sus cand si in jos.

Concluzia: dati jos uleiul din cutii..merita si nu e dificil.

 

LE cand va fi cazul sa dau jos ambreiajul o sa cumpar un kit de demontat de pe net- cel mai scump am gasit cu 2800 lei si cel mai accesibil la 700. O sa ma apuc si de ambreiaje DSG- ca prea se cred unii tari prin serviceuri..ca parca au facut cursuri la Nasa si numai ei pot da jos un ambreiaj uscat.

Modificat de albertinobuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari albertino, deci se poate si cu forte proprii.  N-ar strica sa faci un DIY pentru schimb ulei cutie la Passat, ce zici ?

Poti detalia, ce ulei ai pus, de unde ..... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ma distrez :) Au schimbat baietii kitul de ambreiaj ( Luk) si au probleme cu adaptarea cutiei! In sensul ca cica nu pot face adaptarea din soft decat pana la viteza a patra unde se opreste adaptarea si da eroare ! Au incercat cu vreo 2 softuri ,inclusiv la reprezentanta cica...Ei sustin ca au montat bine kitul ,eu am posibile dubii...Masina schimba dar urat datorita neadaptarii cutiei la noul disc de ambreiaj. Lucram ... Se va repune inca odata discul cica ,de la zero in conditii de ...specialitate! :P A mai patit cineva chestia asta? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Din pacate ma alatur si eu celor cu probleme la cutia de viteze DSG7. 

     Am patit-o chiar de ziua nationala. In timp ce rulam pe un DN la 89km/h si -10 grade(nu cred si nici nu ar trebui sa aiba vreo importanta temp ext) am primit intre ceasurile din bord urmatorul mesaj: "aplly the brake" si intr-o secunda dupa: "error gearbox" iar masina mea a mers apoi numai din inertie pana s-a oprit. Am ajuns pe platforma la reprezentanta iar acolo mi-au spus ca mechatronic-ul are probleme (pompa de ulei mergea incontinuu - se auzea non-stop chiar si dupa ce inchideam masina). Au desfacut cutia de viteze pt a se asigura ca nu exista pilitura de la pinioane si au demontat mechatronic-ul.

     Acum astept un raspuns de la reprezentanta VW si sper sa beneficiez de culanta avand in vedere faptul ca toate reviziile le-am facut la PBN si nu a trecut un an de cand a iesit din garantie; de asemenea, in 2015 la cea de a 2-a revizie mi-au schimbat setarile in cutie si uleiul sintetic existent cu unul mineral.

     Mentionez faptul ca nu am avut nici un simptom pana acum care sa ma determine sa fac o examinare a cutiei; s-a comportat foarte bine la drum pana la 58800km.

     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG 7 uscat DQ200 uleiul de la mecatronic este diferit de uleiul din cutie ?

Busonul de scurgere si locul de umplere sunt diferite ?

Ce tip de ulei trebuie pus in astfel de cutie ? Am intrebat si la service - mi-au spus ca nu se schimba niciodata

Am vazut ca multi au schimbat chiar daca vw spune ca nu se schimba

As incerca sa il schimb si eu - poate se schimba ceva in bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel,

La DQ200  ai pe o parte uleiul de la ambreiaj (cam 2 litri)  si uleiul din mechatronic  9 litri. Sunt total diferite.

Teoretic nu se schimba niciunul, practic e alta poveste ....

Daca cineva are alta parere, sunt curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul de la ambreiaj? La DQ 200 cu ambreiaje uscate? Eu zic sa cititi bine-bine topicul asta ca aveti toate raspunsurile in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, DQ200 are asa:

-1,7 litri ulei cv.

-1 litru mechatronic.

Ambreiajele lucreaza in mediu uscat.

Schimbul de ulei este de 1,7 litri, atat.

Fiecare cu uleiul sau.

Daca nu ma insel, acum folosec un ulei mineral.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

In primul rand as vrea sa va multumesc pentru toate informatiile oferite in acest topic.

Am cumparat de curand, SH, un Passat B7, 1.4 Tsi, 122 CP, cutie DSG 7. Fiind la prima masina cu cutie automata aveam ceva neclaritati. Citind acest topic, am gasit raspuns la mai toate. Masina are acum 198K km. Am cumparat-o anul trecut prin octombrie, la 192K km. A fost adusa din Olanda. In Cartea Service am vazut ca s-a facut si actiunea 34F6 (schimbarea uleiului).

De  vreo 2 saptamani, a inceput sa tremure si sa mearga in hopuri cand o bag in R si iau piciorul de pe frana. Daca acceleram un  pic, nu mai facea asa rau. Doar in R imi facea. In D sau S mergea foarte frumos si lin. De astazi, a inceput sa tremure cand schimba vitezele, nu conteaza R sau D sau S. Nu este aprins niciun martor in bord. Cu cat accelerez mai tare, si tremuratul se amplifica.

Daca gresesc, va rog sa ma corectati (am citit toate cele 47 de pagini,  au fost multe posturi de citit, si multe informatii noi de asimilat). Banuiesc ca este vb de discurile de ambreiaj. Am vazut ca prin diagnoza se poate constata daca au probleme/uzura. In legatura cu mecatronicul, pare ca sunt alte simptome atunci cand se strica.

Multumesc,

O zi usoara sa aveti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/28/2018 at 19:05, Gabrie a scris:

La DSG 7 uscat DQ200 uleiul de la mecatronic este diferit de uleiul din cutie ?

Busonul de scurgere si locul de umplere sunt diferite ?

Ce tip de ulei trebuie pus in astfel de cutie ? Am intrebat si la service - mi-au spus ca nu se schimba niciodata

Am vazut ca multi au schimbat chiar daca vw spune ca nu se schimba

As incerca sa il schimb si eu - poate se schimba ceva in bine

Uleiurile sunt diferite 

Locurile de golire si umplesre sunt diferite.

La cutie intra 1.7 litri la megatronic intra fix 1 litru

1 minut în urmă, FlorescuM a scris:

Uleiurile sunt diferite 

Locurile de golire si umplesre sunt diferite.

La cutie intra 1.7 litri la megatronic intra fix 1 litru

Vezi tutoriale pe youtube.

Sunt ptr ambele operatiuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!