Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

On 5/1/2016 at 11:53 AM, dionescux said:

Am vazut ca mai sunteti pe aici cu DSG 7. A mai vazut cineva comportamentul asta in treptele impare?

ps: accelerarea a fost constanta ... dar  turometrul merge in sacadat ...

 

@zamfi iti face ca mai sus? Daca da, asa imi face cutia de cand am luat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu s-au rezolvat problemele cu aceasta cutie (DQ200) nici acum?

Totusi e o cutie aparuta de multi ani si vad ca nu se renunta la ea...  Am crezut ca i-au rezolvat hibele pana acum daca inca se pune pe masini noi ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Theo

Multumesc de informatie.Distributia am schimbat-o la 180 000 ,cand am adus masina. 600 euro nu e un capat de tara ,dar este deranjant daca se intampla des...

9 hours ago, dionescux said:

@zamfi iti face ca mai sus? Daca da, asa imi face cutia de cand am luat-o

Pai asa imi face, dar doar in treapta D5 .In D3 sau D7 de exemplu nu.Nici cand sunt in S.Acolo accelereaza constant.La mine se vede mai puternic oscilatia turometrului si parca nu apare decat cand trece de 2400 ture. Apoi se sesizeaza si in motor legat de modul cum trage motorul ,ceea ce e logic , in sensul ca daca scade de la 3000 la 2800 nu are cum sa traga,apoi creste turatia trage,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aveti idee daca cutia DSG 7 uscat DQ200 are 2 ambreiaje , mai exista si un al treilea ambreiaj si volant ? adica cele 2 ambreiaje din cutie sunt separat fata de ambreiajul si volant masinii ? Intreb pt ca a inceput si la mine o vibratie mica cand merg incet ( 5-6 km/h in treapta 2) in momentul ala daca vreau sa accelerez se simte vibratia pana schimba treapta 3.

In cazul asta care kit de ambreiaj sau ambreiaje trebuie schimbat ?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista decat cele 2 ambreiaje din cutie. Iar la 5-6 km/h in D2 e normal sa tremure avand in vedere ca este mult subturata, cca 700-800rpm. Daca intradevar ambreiajele dau semne de oboseala, vei observa ca patineaza cand schimba la orice viteza. Momentan nu cred ca trebuie sa-ti faci griji din ceea ce zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tremura motorul pt ca e subturata masina - vibreaza doar daca accelerez in momentul ala - daca nu accelerez mai tare si am rabdare si apas incet si treptat pe acceleratie merge perfect - din pacate in special in Bucuresti nu prea ai cum sa ai rabdare mereu

Masina mea e din 2012 , oare din 2008 pana in 2012 or fi rezolvat problema aia cu uleiul din sintetic in mineral ? sau trebuie sa ma duc sa il schimb

Mi se pare anormal ca la viteza asa mica sa schimbe deja treapta 2 - e ca si cum as merge cu ambreiajul putin apasat si patinat la o manuala - total aberant zic eu

Daca merg pe manual si o turez mai tare cu treapta 1 ( 2000 - 2500 rpm ) si schimb treapta 2 merge perfect - dat daia mi-am luat automata sa nu mai schimb eu

De ce or fi gandit-o asa nu inteleg...este enervanta rau vibratia aia

Modificat de Gabrie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa dau cu presupusul asa din burta, as presupune ca programarea cutiei in mod D este optimizata pentru consum minim. Punct. Nu pentru turatie optima. Nu pentru prelungirea vietii ambreiajelor. Toata lumea stie ca o cutie automata "consuma mult" pe langa faptul ca e scumpa. Daca nu dai un consum relativ apropiat de cutia manuala, o gramada de "stiutori" o sa se fereasca de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti face asa doar "la cald" sau si "la rece"? pt ca eu mai am cateodata astfel de vibratii din treapta 1 in 2, insa doar dupa ce am mers destul de mult cu masina. Se pare ca patineaza ambreiajul in treapta a 2 a la mersul in coloana si de aici rezulta o uzura mai accentuata. Eram si eu curios daca acel recall de a schimba uleiul sintetic in mineral ar ajuta, insa masina mea nu pare sa fie listata in acel recall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am si eu un golf plus 2006 dsg si vibreaza ffff puternic la accelerare.am schimbat capete de planetara spre roata si spre cutie,volant acum imi spun ca este axa cu came.....a mai patit cineva.face numai la accelerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/3/2017 at 8:10 AM, zamfi said:

@Theo

Multumesc de informatie.Distributia am schimbat-o la 180 000 ,cand am adus masina. 600 euro nu e un capat de tara ,dar este deranjant daca se intampla des...

Pai asa imi face, dar doar in treapta D5 .In D3 sau D7 de exemplu nu.Nici cand sunt in S.Acolo accelereaza constant.La mine se vede mai puternic oscilatia turometrului si parca nu apare decat cand trece de 2400 ture. Apoi se sesizeaza si in motor legat de modul cum trage motorul ,ceea ce e logic , in sensul ca daca scade de la 3000 la 2800 nu are cum sa traga,apoi creste turatia trage,etc.

Ca sa revin cu problema... am vazut ioeri si in D7 acest fenomen de "clucth slipping" sau cum ii zice :) .Deci imi permit sa revin cu intrebarea pentru cei mai cunoscatori sau mai patiti: poate fi problema din discurile de ambreiaj , din soft sau din altceva ? Nu de alta dar ma asteapta un drum mai lung si sa stiu la ce sa ma astept.Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am achiziţionat de curând un Golf 5(WVWZZZ1KZ8P085899), 50000Km, 2008, 1.9 TDI BLS, DSG 7, şi aş dori să ştiu ce fel de cutie este mai exact (cu frecare umedă sau uscată) şi în ce constă service-ul la această cutie.

Mulţumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ciudat ce spui.. eu am Leon 1.9 BLS cu DSG 6 si stiam ca toate din generatia veche sunt asa.

 

p.s. sper ca nu spui 7 ca ai 6+R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi citit acest topic, ai fi aflat raspunsul. Acest tip de cutie nu are filtru si nici nu necesita schimb de ulei, deci nu are indicatii de intretinere de acest gen. Cand iti pica ambreiajul, volantul sau mecatronicul, acestea se schimba, nu se repara. Cu putine exceptii in cazul mecatronicului...foarte putine exceptii. 

 

In rest, roaga-te sa-ti pice cat mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am o intrebare. Detin o skoda octavia 2 facelift din 2010 cu dsg 7+1. pana acum o saptamana cand cuplam in modul D si ridicam piciorul dupa pedala de frana, masina incepea sa ruleze in treapta 1. De aproximativ o saptamana nu mai ruleaza. Doar se accelereaza pana la vreo 8-900 de turatii, dar nu se misca de pe loc. Face la fel si in modul S. IN modul R insa ruleaza.  Cand reduc viteza si ajung la 10 km/h  in treapta 2 masina ruleaza usor cu aceeasi viteza. Deci in treapta 2 merge "singura" dar in treapta 1 nu. Stie cineva ce poate fi. Masina e adusa din Germania de vreo 3 ani, eu o am de un an jumatate si 50k km. Nu sunt relevanti km din bord (150k)deoarece stiu sigur ca a fost umblat la kilometraj. Am aflat dupa ce am cumparat-o. 

Va multumesc de raspunsuri.

si inca o intrebare. Pot schimba din D in S in timpul mersului? Daca da, cum? Calc putin frana (sa functioneze ambreiajul sau nu?) Multumesc frumos.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru l-am patit acum vreo 6000km. Nu a durat decat cateva drumuri prin oras, adica vreo doua zile, apoi a trecut de la sine. Am suspectat ambreiajul, dar nu mi-am mai batut capul, deci nu stiu exact de la ce a fost.

Da, poti schimba fara probleme si fara a face nicio actiune suplimentara. Si in manual poti schimba in mers. Nu se intampla nimic.

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aTThEEnd, o intrebare off topic. La cat se schimba distributia? (vad ca avem acelasi tip de masina) Fostul proprietar , un dealer auto, spunea ca a schimbat-o el la 90k. Eu am luat-o la 100k, iar acum are 150k km. Ar trebui? Si uleiul din cutie sau din mercatronic se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul recomanda intre 180.000 si 210.000km sau daca este necesar mai devreme, in urma inspectiilor vizuale.

Ulei in cutie nu exista, deci nu se schimba, iar cel din mecatronic nu. A fost la un moment dat o actiune de schimbare a uleiului simtetic original cu unul mineral deoarece se constatase ca in tarile cu o umiditate foarte mare se defecta mecatronicul din cauza unor reactii chimice dintre ulei si componente. Daca ai verificat in reteaua skoda si nu apare ca a trecut prin aceasta, poti s-o faci chiar tu, dar daca masina a ajuns la km astia si mecatronicul e viu, nu are rost. Al meu a cedat la 185.000 km, avea uleiul schimbat la 40.000 parca, deci nu e o conditie. In mare parte defectele astea au fost constatate in China, Singapore, Australia, UK....mai putin in restul tarilor europene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

aTThEEnd, este putin inexact ce spui tu mai sus, ulei in cutie exista (1,8 litri) si despre acesta era vorba in actiunea respectiva. Cel din mecatronic nu se schimba niciodata !!! Foarte multa lume citeste printre randuri si "amesteca" uleiurile intre ele.

Nu de alta dar unii pot interpreta incorect afirmatia ta de mai sus ;)

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mea culpa daca am dat informatia gresita. Exact in acest fel am primit-o de la Avia Motors. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus o întrebare unei firme care face chip-tuning aici, în Timișoara - pentru o Skoda Superb2, 1,8TSI 160CP, cu DGS7 - dacă creșterea cuplului peste 250Nm poate duce la stricăciuni  la cutie (cutiile DSG7 cu ambreiaje uscate fiind legate la motoare care generează max. 250Nm). Răspunsul a fost că se obține o modificare a curbei de putere, fără să apară o creștere de cuplu, menționându-se, totodată, posibilitatea de remapare a cutiei, cu efecte de îmbunătățire a răspunsului cutiei și o creștere a limitelor.

Citez: ”DSG are un soft limitat de S-tronic, care la randul ei este limitata la Audi A fata de S, si S fata de RS. Se poate imbunatati raspunsul cutiei si creste limitele.

Păreri?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!