Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Da. Si 1.8 TSI care are 160-180 de cai e limitat tot la 250 nm in varianta FWD cu DSG7 DQ200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma cam sperie discutiile acesta pe aici si nu stiu incotro sa o apuc desi observ ca posesori de Audi s tronic, AKA DSG, cu probleme nu prea sunt multi .:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt impartite, un curent de opinii recent sugerind ca DQ200 e mult mai fiabila la generatia actuala desi cedari de mecatronic si de ambreiaje s-au inregistrat inclusiv la MQB care e ultima platforma ca si evolutie. Un alt curent (mai tehnic si mai putin empiric) sustine ca de fapt cutia cu ambreiaje uscate are o problema de conceptie si anume ca sa emuleze mersul intre trepte sau la viteza mica, trebuie sa patineze ambreiajele si de aceea le consuma mult mai repede pe cele uscate, care nu sunt racite si lubrifiate ca la DSG DQ250. Eu tind sa le dau dreptate celor din urma.

Cit despre probleme sesizate de posesori de A1, nu sunt foarte multe A1 pe forum. Dar sunt destule Polo si Ibiza pe aceeasi platforma ca si A1 care au probleme gramada la DSG7. Si nici nu conteaza marca, e aceeasi cutie facuta in aceeasi fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am sa mai pun 2000 de Euro si cu un tiket rabla si ma indrept spre o Toyota Yaris Hybrid noua pt oras, desi ma doare sa "tradez " marca Audi:icon_cry:. O sa trag de masina din semnatura pt deplasarile in afara si asta e. Cred ca zicea bine cineva ca dupa 2008 au cam stricat caruta astia pe la VW. Am schimbat Mecatronic si la A6 S line 3.0 TFSI Quattro 2011 la 53000, masina de la munca, si aveau pe stoc la Porsche, iti dai seama cum pica astea, ca mustele.:vaidecapulmeu:

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu problema asta cu vibratia la schimbul de la treapta 1 la treapta 2 ( doar daca accelerez mai tare in momentul ala ) , se si aude ca un zdranganit de sub masina

Da semne de oboseala volant ?

Nu se poate face un update de soft sa nu mai schimbe asa repede in treapta 2 ?

Unde gasesc modelul cutiei de viteze ? in toate rapoartele tehnice in dreptul transmisiei scrie doar NTP atat ( habar nu am ce inseamna ) 

Din ce am citit pe forum daca are sub 250 NM este cutie DQ200 cu ambreiaje uscate

VW Golf 6 1.4 TSI 160 CP , an 2012 , 5K13Q5

VIN : WVWZZZ1KZDW080662

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt "fericitul " posesor al unui Golf 5 1.9 cu DSG7.

In urma cu 4 zile, intr-o dimineata, masina a inceput sa faca urat : a mers putin in suturi si in urma acestora a trecut in treapta de siguranta D2 fiind blocata in aceasta treapta.

Imi clipocesc indicatoarele din bord de la cutie.  Dupa ce pun contactul de mai multe ori sau o pornesc, aceasta se reseteaza si pot sa merg cu ea. De astazi insa a inceput sa faca din ce in ce mai des, Chiar daca trag pe dreapta si refac chestiile cu contactul si pornitul pe loc pana isi revine din starea aceea in scurt timp reapare in mers.

Am fost la 2 persoane : un electrician care in urma testarii masinii cu Vag Comm-ul a spus ca este circuit deschis pe Mechatronic.

Un service : care a spus ca nu este din mecatronic ci din ambreiaje, raportand ca unul din ambreiaje este mai uzat...sau ceva de genul. Nu am reusit sa iau codurile de eroare.

As fi recunoscator daca imi puteti impartasii din experientele dumneavoastra raportate la simptomele mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cutie automata Audi STRONIC (DSG) pe un 2.0 TDI, Q5 2013

M-am trezit cu o superba eroare cand m-am urcat in masina si am dat sa pornesc, GearBox Malfunction, please select P (Parking) Mode and stop engine.

In urma investigatiei este vorba de P0613 00 [096] Processor Malfunction. Dupa oprire, eroarea a disparut, apoi masina pare sa mearga normal, nici un soc sau alt efect neplacut in afara de anuntul din bord.

Stie cineva despre ce este vorba?

 

20170918_145357.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 cu DSG7? Nu stiam ca au pus o astfel de cutie pe golf 5. In fine...dupa simptome, cel mai probabil este mecatronicul. Ambreiajele in general patineaza, nu dau erori de viteza. Strict parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minute în urmă, aTThEEnd a scris:

Golf 5 cu DSG7? Nu stiam ca au pus o astfel de cutie pe golf 5. In fine...dupa simptome, cel mai probabil este mecatronicul. Ambreiajele in general patineaza, nu dau erori de viteza. Strict parerea mea.

Cred ca asta este eroarea pe care mi-a sesizat-o meseriasul! 

19-Sep-17 1-35-10 PM.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.. tocmai am achiziționat un golf 6 1.4 tsi 122 cai din 2010 luna a 4a automat.. sunt nedumerit in privința cutiei.. cum aflu dacă este dsg 6 sau 7? Precizez ca masina joi o ridic ( tatăl meu a cumpărat-o iar eu încă nu am apucat sa merg cu ea) .. îmi cer scuze dacă încurc cu ceva in acest topic

 

multumesc anticipat

Modificat de bti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai una are 6 si una are 7 viteze, nu ai cum sa le incurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
25 minutes ago, bti said:

Salut.. tocmai am achiziționat un golf 6 1.4 tsi 122 cai din 2010 luna a 4a automat.. sunt nedumerit in privința cutiei.. cum aflu dacă este dsg 6 sau 7? Precizez ca masina joi o ridic ( tatăl meu a cumpărat-o iar eu încă nu am apucat sa merg cu ea) .. îmi cer scuze dacă încurc cu ceva in acest topic

 

multumesc anticipat

bti - 1.4 TSI are doar cutie DSG cu 7 trepte/ambreiaj uscat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

detin un vw polo 1.2tsi 2010 cu dsg7 si de 1 zi numai pleaca de pe loc avand erorile de mai jos/Clipeste cheita de service si litera D/R

Mentionez ca dupa oprire motor si scoatere cheie la motor se aude un bazait continuu care nu se opreste (ca si cum ar ramane un motoras pornit sau o pompa) si aseara am observat ca desi masina era oprita de 3-4 ore in vasul de expansiune apa se misca-bolborosea-lichidul este curat fara ulei in el si la nivel. Ce legatura poata sa aiba cu cutia?

 

Tuesday,03,October,2017,20:27:04:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

                Address 02: Auto Trans       Labels: 0AM-300-04x.lbl
Control Module Part Number: 0AM 300 050 Q    HW: 0AM 927 769 D
  Component and/or Version: GSG DSG AG7     431 9030
           Software Coding: 0000020
            Work Shop Code: WSC 05869 002 1048576
                      VCID: 377DCD5745B85FA6659-5000
4 Faults Found:

006300 - Function Restriction due to Insufficient Pressure Build-Up 
               P189C - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 11 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.14.03
                    Time: 07:41:24

006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 000 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 11 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.14.03
                    Time: 07:42:40

006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 001 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 11 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.14.03
                    Time: 07:42:40

006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 002 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 211262 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.14.03
                    Time: 07:42:40

Masina a avut actiunea legata de DQ200 efectuata in urma cu aprox 30.000 km (inlocuire ulei sint cu ulei mineral).

Va rog sa  ma sfatuiti legat de rezolvare/ ce este de facut? cine poate recomanda un service ok si eventual pe cineva care poate aduce piesele necesare dupa constatare.

Locatie Bucuresti. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie mecatronic. Ai pierderi pe circuitul hidraulic din mecatronic. Ulei dat afara pe la aerisitor mecatronic nu ai( sub baterie) nu ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este uscat peste tot. Recent cu 500km in urma am curățat clapeta de acc/ sa fi cedat în schimb s3nzorul pedala acceleratie? Este vreo legătură logica?masina de accelerează doar in p in rest nu se tureaxa decât f putin peste 1000rpm.

 

Stie cineva unde gasesc mechatronic?

Modificat de gabygyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumpara un mecatronic doar pe baza unor raspunsuri de pe forum. Mergi la cineva care se pricepe, caci sunt multi bani in joc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta caut in primul rand pe cineva care se pricepe. Sunt multi care spun ia cutie noua sau ia mechatronic nou si sigur va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,  stie cineva daca la golf 6 1.6 dsg dq200  ar disparea urmatoarele probleme cu un update de soft la reprezentanta ? Masina am cumparat-o vara aceasta, 245.000 km fabricata in octombrie 2012. 


-modifica caracteristica de fabrica in care la 60km/h treapta a 7 –a este deja cuplata (la DSG 7). A 7-a treapta va fi cuplata la 80km/h
-reactiveaza treapta a-1-a la viteze sub 15km/h reducand astfel mult uzura ambreiajului pentru treptele 2/4/6 si elimina astfel tremuratul care se simte in treapta a 2-a in viraje la viteze foarte mici
-modifica modul S care este foarte agresiv intr-un D mai sportiv si cu intr-adevar placut de condus

Are cineva aceste probleme daca are ultimul soft din reprezentanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ultimul soft pe cutia asta, intradevar pe O2 FL, dar nimic din actiunile enumerate de tine si pe care toti ni le-am dori nu se intampla. Din 2 in 1 trece doar cand sunt aproape oprit, cred ca 3-5km/h sau mai putin. A 7 a am vazut-o des la 60km/h. Iar S mi se pare foarte neplacut in urban. Tureaza prea mult, iar la un motor de 1.6 imi da senzatia ca il gâtuiește. Pe extraurban mai merg in S, mai ales pe DN-uri unde fac depasiri mai dese. In rest, D. 

Acum nu stiu daca a aparut un update mai nou, eu am verificat acum o luna si aveam ultimul update soft, instalat acum vreun an si putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan

Ce spui tu acolo este un soft de tuning.

Atat pentru dsg uscate cat si umede.

Poate fi facut fara probleme.

Si da, optimizarea este infinit mai buna.

Costa destul de mult.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo,  am inteles, multumesc de info, ciudat ca nu remediaza aceste ciudatenii cei care fac softul original.. update-urile de soft de la reprezentante ar trebui sa rezolve aceste bug-uri daca le putem spune asa. 

aTThEEnd exact asa functioneaza si la mine..  dar e cam enervant

Modificat de Dan.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! După cum am spus mai sus, am achiziționat de curând un golf 6 1.4 tsi 122 cp cu dsg 7.. și la mine se comporta la fel, a 7 a la 60 kmh iar la plecările de pe loc dacă nu apăs accelerația, urca pana 7-8 kmh după care bagă a2a și merge singura așa.. am fost la reprezentanta pentru o verificare totala a mașinii și mi-au găsit scurgeri pe la garnitura de la mecatronic și erori legate de ambreiaje.. K1 și K2 limita maxima admisă.. ( ambreiajele au fost schimbate inainte sa o cumpar întrucât la testarea mașinii in mers au început sa patineze, le-am spus asta băieților de la reprezentanta și mi-au spus ca băieții care au umblat acolo nu au facut și adaptarea de baza) .. și de aici s-ar trage aceste erori.. masina merge bine in urma schimbării doar ca la plecarea de pe loc după eliberarea pedalei de frâna pleacă cu un mic tremurat, după care totul este normal. Am sa programez masina la reprezentanta pentru aceasta adaptare ( 250 lei mi-au cerut) și am sa îi intreb dacă se poate adapta după cum a spus băiatul de mai sus, după care am sa revin cu păreri. Seara frumoasa

 

edit: am văzut mai sus ca spunea cineva cum ca aceasta cutie nu necesita schimbarea uleiului.. mie cei de la reprezentanta mi-au spus ca au găsit in baza de date cum ca prima revizie la cutie s-a facut la 62k km iar următoarea neaparat sa o fac la 120k km

Modificat de bti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am si eu o rugaminte la colegii mai experimentati legat de  DSG7 .Am observat urmatoarea problema  : cand accelerez mai brusc ,sa zicem, si ajung in D5 am variatii de acceleratie,in sensul ca acul turometrului "ezita" ! De genul urca la 2800 ture ,da sa coboare ,iar urca spre 3000 si tot asa.Asta desi eu accelerez constant.Mai ales daca depasesc pe o panta apare problema.  Ezitarea se simte si in acceleratia masinii ,trage in reprize. Doar in D5 am observat asta,in sport de exemplu nu apare si nici in D pe celelalte viteze. Pe tester imi da limita atinsa ambreiaj 1 si ma gandesc ca este o patinare a discului 1. Mai simt cateodata si o mica trepidatie cand trec din D2 in D3 la viteza foarte mica sa zic.Asta am vazut ca au mai patit-o si altii. Daca trebuie sa schimb kitul de ambreiaj stie cineva cam cat costa afacerea,sa ma pregatesc psihic... Masina este 1,6 , de 105 cai si are aproape 190 000 km.Multumesc mult ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe la 400 euro in sus, AM.

Cu manopera, depinde. Cu un 600 euro cred ca rezolvi, cu totul.

Partea si mai proasta este ca nu o sa tina mult, sunt prost gandite.

Deja au mai multe revizii si degeaba...

Trebuia sa fii pregatit de asta de cand ai luat masina.

Vezi ca ai si distributie de facut.

Asta daca nu stii sigur ca este facuta sau nu...

DSG 7 este o cv total nereusita...

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!