Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

On 13.03.2017 at 8:12 PM, @DRI@N said:

Am întrebat doar .

Dar sa știi ca totuși e o diferență enorma de preț fata de cel ORIGINAL .

MOTUL costa 55 ron / L iar ORIGINAL costa 110 ron / L .

Faza e ca am vrut sa iau ORIGINAL din Germania și ala a zis 45 de Euro / L .

Surpriza cea mare a fost când a venit omul cu 6 bidoane de CASTROL .

Ceea ce ma cam pune pe gânduri în privința AUTENTICITĂȚII ACESTUI ULEI asa-zis ORIGINAL, având în vedere ca în Germania CASTROL costa 45 de Euro / L

 

Pai ai intrebat de dsg 7 ,dsg7 nu ia 6 l de ulei ia 1 l in cutia mecanica si 1 si putin in mecatronic dar nu al poti schimba la mecatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am întrebat pentru DSG 7 "DQ 500" care are ambreiaje umede .

Iar cantitatea de ulei este identica ca la DSG 6 .

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 3/9/2017 at 11:17 AM, aTThEEnd said:

am vorbit dimineata cu cineva de la Avia Motors Constanta si nu a gasit nicio actiune, cel putin nu pe VIN-ul meu. A intrebat cativa colegi si nici ei nu auziseara despre ceva asemanator. Ca sa ma duc sa verific daca exista vreun update pt cutia mea, m-ar fi costat 100 lei (verificare update) + inca 100 lei instalare update (in cazul in care ar fi existat), deci exclus.

Am fost la Metrotehnica pentru o alta problema, iar cei de acolo m-au anuntat de actiunea in cauza. Am efectuat update-ul, feedbackul este pozitiv. Placebo sau nu, dar parca schimba mult mai bine ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva niste date complete, vreun cod, vreun nume de actiune sau alte detalii? Poate le deschid ochii astora de la Avia Constanta.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius19805
On 28.03.2017 at 11:57 AM, @DRI@N said:

Eu am întrebat pentru DSG 7 "DQ 500" care are ambreiaje umede .

Iar cantitatea de ulei este identica ca la DSG 6 .

Da dq500 este altceva montata pe auto mai mari,eu am dq200 pe golf 5 dar deja cu ceva probleme,banuiesc un rulment deteriorat pe unul din cei 4 arbori,sa vad unde fac o constatare ,poate primesc si ceva recomandari de service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius19805

Suna aici :

(0723) 147408 și vorbește cu Florin . 

Am un amic de la mine din oraș care face service-ul la DSG la el și are mașina lui aproape 700000 km fără probleme pe DSG .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Salutare la toata lumea.

Se pare ca am ajuns si eu sa am probleme cu mecatronicul. Masina este SH, deci nu mai are garantie, iar km are in jur de 185k.

 Ieri mi-a aparut in bord mesajul Error GearBox si masina nu mai pleca de pe loc, oricat o turam....deci mergea pornita, numai ca nu pleca de pe loc. Am lasat sa se raceasca cutia si apoi a pornit si functionat fara nici o problema. Astazi, eroarea a reaparut....dar am reusit sa ajung cu masina la AviaMotors. Acolo mi s-a spus ca este mecatronicul stricat, mai exact spart si ca imi curge ulei din el. Mi-au facut o ofeerta si mi s-a zis ca ma costa 6.200ron, dar le-am zis ca mai caut si in alta parte pentru ca pretul mi se pare cam mare.

 Recomandati un alt service prin Bucuresti, care sa nu ceara chiar atata de mult ?

 Precizez ca este vorba de o cutie DSG7 cu ambreiaje uscate.

 Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Florin@Caractere poate te ajuta el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte catre colegii de forum, am de gand sa achizitionez ca a doua masina de familie un golf 7 fabricat in noiembrie 2013 cu cutie automata.

Din pacate nu stiu ce tip de cutie este, motorizarea este dieselul de 1,6 si 77 kw.

Ma poate ajuta cineva cu acesta informatie ( daca se poate deduce din datele pe care le-am precizat mai sus ) ?

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Sorin.m

este o cutie DSG7 cu ambreiaje uscate.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am dat si eu comanda de o skoda superb 2.0 TDI 190 CP 2017 DSG. Ma ajuta cineva cu ce tip de cutie este, daca este cu ambreiaj umed/uscat.

 

Alta intrebare este : din saptamana 31 2017 cica pun DSG in 7 trepte, s-ar putea sa prind, ce diferente sunt ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un DSG7 din 2015 pe Octavia 1.4 150CP. Schimbatul des la viteze mici dintre treptele 1 și 2 nu mai există. A făcut un pic la început, dar s-a învățat repede și la viteză mică variabilă schimbă de 2, 3 ori și mai ales dacă e cald rămâne pe treapta 1 cu motorul la 1800 de ture și încearcă a 2-a după câteva secunde dacă mențin turația ridicată. Dacă nu obișnuiți să mergeți des pe drumuri pietruite cu viteză mică variabilă între 5-15 Km/h nici măcar asta nu mai este o problemă.

Și cum nu am mai văzut pe alți să se plângă recent de DSG7, cred că ultima generație nu mai are probleme majore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ovidescu_sgs2
On 29/06/2017 at 1:05 PM, darksun said:

Salut,

Am dat si eu comanda de o skoda superb 2.0 TDI 190 CP 2017 DSG. Ma ajuta cineva cu ce tip de cutie este, daca este cu ambreiaj umed/uscat.

Alta intrebare este : din saptamana 31 2017 cica pun DSG in 7 trepte, s-ar putea sa prind, ce diferente sunt ?

Multumesc.

2.0 TDI vine (venea) cu DSG6 si ambreiaje umede. Daca zici ca schimba la DSG7, va fi tot cu ambreiaje umede. DSG7 cu ambreiaj uscat tine numai pana la 250nm, iar 2.0TDI are peste 300nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

Skoda Octavia 2 FL 1.6TDI DSG7 intampin o problema pt care nu am gasit nici o rezolvare inca si nici nu am vazut ceva asemanator pe aici.De cand am luat masina aproximativ 3 luni cand masina e subturata si accelerez fie lin sau brusc se aude ca o bataie/tacaneala foarte puternica. Ideea e ca pe VCDS nu apare nici o eroare, am crezut ca este de la injectoare prima data(e acelasi sunet cand bate injectoarele). Am ajuns la concluzia ca se aude din cutie dar masina nu prezinta nici o stare de defect al cutiei, nu vibreaza, schimba bine toate treptele masina are 78.000 km. Problema nu este persistenta neputand sa o reproduc mereu.. apare si dispare la un interval de timp (zile chiar saptamani). In service mi s-a spus ca motorul se aude f bine cutia schimba de asemenea foarte bine si nu isi pot da seama ce poate fi odata ce nu poate fi reprodusa mereu, dar am descoperit totusi cand/cum apare: daca masina este subturata iar masina nu are forta deloc de exemplu sunt in D5 si am 40km/h  aproximativ 1100-1200 turatii daca nu ma insel si incerc sa accelerez foarte usor pana ajunge la 1400 turatii  se aude acea bataie,

 

A mai patit cineva ceva asemanator sau ar avea idee ce as putea sa verific? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe volant, dar nu bag mana in foc. Nu-ti da erori pe vcsd, pur si simplu bate in anumite momente. Cel putin asta s-a intamplat la mine inainte de a cumpara masina. Se auzeau zgomote in cutie, nu regulate si nu tot timpul. Vanzatorul a schimbat volantul si nu s-a mai auzit absolut nimic. 

Dar ti-am zis, este cazul meu, nu trebuie sa fie neaparat acelasi lucru si la tine.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos, se poate urmari/verifica daca este volant-ul sau nu? Azi i-am dat pe manual sa vad daca pot reproduce sunetul si l-am auzit doar de 2 ori undeva pe la 2000 turatii deci acest zgomot apare/dispare nu doar in conditiile descrise mai sus la subturatii, acolo e posibil sa il fi auzit mai des (trafic de bucuresti :) )

Modificat de danyxs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stiu cum ai putea sa urmaresti chesti asta. Stiu doar ca in timp zgomotele se vor amplifica, posibil sa simti si anumite socuri cand volantul va fi pe final. Tot ce stiu e ca la ambreiaje nu se aude nimic, doar apar neconcordante in schimbatul vitezelor, patineaza sau tremura. La mecatronic iti apar diverse erori pe bord sau vitezele ti-o iau razna, apar diverse neconcordante intre maxidot si ceea ce se intampla in cutie. Sau...cum mi s-a intamplat mie, am pornit masina si hop, eroare in bord, mecatornic mort, fara absolut niciun semn in prealabil.  

In concluzie, e bine cand apar anumite semne ca sa stii la ce sa te astepti. E rau cand nu apar semne. Si mai rau e ca tot ce e legat de DSG e al dracului de scump. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema la plecarea de pe loc sau la viteze mici cand accelerez. Incepe sa trepideze cateva secunde si nu am putere. Cateodata trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie si sa il pun iar ca sa pot accelera. Nu se intampla mereu insa. Mai ales cand am combustibilul sub jumatate de rezervor.

Am un golf 6 cu dsg 7.1 uscat (fara ulei)

Mi s-a spus ca ar putea fi volant...

Ce parere aveti ? Ms.

Modificat de shaty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te lasa mecatronicul ,problema des intalnita la acest tip de cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot volantul cred ca e. Mecatronicul da altfel de simptome in general, iar ambreiajul patineaza in toata plaja de trepte pare, impare sau ambele. In timpul mersului, cand schimba, nu se aud si diverse zgomote sau batai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la rece cand o pornesc si trec din P in D atunci cateodata se aude un sunet...un fel de poc...ca si cum ar schimba fortat... De altfel si motorul se aude cateodata ciudat cand o pornesc cateva secunde... De parca ar fi diesel...

In timpul mersului de la viteza 3 in sus nu sunt probleme. Nu se simte nimic. Doar cand retrogradeaza in trepte inferioare de ex cand urc si trebuie putere atunci incepe sa vibreze. Dar nu mereu. Daca ar fi sa compar....ca si cum as avea niste dinti lipsa la o roata si doar cand prinde cu partea lipsa sa faca probleme. Initial am crezut ca poate ar fi discul sau discurile de ambreiaj...

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anteriorl. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa gasesti un service specializat in DSG, si nu ma refer la reprezentante cand zic asta :) Eu merg in continuare pe volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ms aTThEEnd. O sa trec pe la reprezentanta sa-mi faca o diagnoza si o estimare si apoi vad daca ii las tot pe ei sa "mestereasca" sau merg in alta parte. Nu prea am service-uri asa profesioniste aici in Rm. Valcea ca sa am de unde alege :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatia la plecare de pe loc e de la volant. La fel la DSG 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatia o am si eu de ceva timp. Cutia este un DSG7 (uscat) pe motor CAVD.

Aveti idee aproximativ cat mai costa schimbarea volantei ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!