Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

xxnelu,

Ai dreptate, ma intreb care ar fi acum limitele reale ale cutiei. Sunt sigur ca exista o rezerva, dar cat o fi aceasta? Deocamdata eu cred (deci tot ce se poate sa ma insel) ca la dsg 7, primeaza optimizarea consumului si confortul oferit soferului. Cand va duce un cuplu de 400 sau peste va fi de fapt o alta cutie, iar targetul unul diferit.

La noi sunt semne serioase de primavara, sper ca si la voi (off topic).

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

la fix 30k km am, fara avertizari precedente, am ajuns in service in principiu cu o problema la sonda lambda dar stiind si ca am 2 erori la cutie(tr1 si tr2). desi initial nu au vrut sa recunoasca ca sunt probleme ulterior masina a fost diagnosticata online si de cei din germania si au decis sa schimbe cutia. noroc cu garantia, mai aveam 2 luni:). sa speram ca noua cutie va dura mai mult de 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kikilinis specifica te rog despre ce masina si ce cutie vorbesti. semnatura zice honda. fi putin mai exact daca poti

bine ca ai rezolvat-o. dar daca stiai de erori de ce n-ai rezolvat-o mai devreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind un topic despre dsg7 evident este vorba de o problema la cutia respectiva. masina este un g5 GT 1.4 TSI 122cp. am aflat de erori intamplator, un prieten i-a facut o scanare rapida. coincidenta a fost ca in aceeasi perioada sa fi aparut si problema la motor.

e drept, fusesm si cu cateva 2-3 luni inainte la ei pt aceeasi problema, cand deja aparuse o prima eroare la treapta 2(ceva in genul: gear 2 maximum limited richet), insa m-au trimis la plimbare pe motiv ca totul e in regula...subliniez, masina nu s-a comportat deloc "altfel" sau eu nu am simtit asta...

Modificat de kikilinis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand a fost facuta masina? intreb pentru ca am exact aceeasi configuratie ca a ta. eu am observat o treaba la a mea.

cand plecam pe frig si apasam foarte incet acceleratia ( in mers ) incepea sa tremure parca nu stia in ce treapta sa stea. dar fara sa mi se aprinda vreun bec ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noroc cu garantia, mai aveam 2 luni:). sa speram ca noua cutie va dura mai mult de 2 ani.

Atentie mare!!! Este piesa noua si trebuie obligatoriu sa vina cu garantie proprie. Daca toata masina are 2 aini garantie si cutia a fost inlocuita la 22 de luni, masina iese din garantie la termen iar cutia beneficiaza de garantia proprie incontinuare!

Stiu sigur ca este reglementat prin lege modul de acordare a garantiei. Nu va lasati pacaliti de pungasii astia din service.

Asta este valabil pentru orice produs, nu doar in cazul masinilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bungallooo - livrata in mai 2008 intrata la fabricatie pe 14 febr 2008.

@johnny bravo - din pacate si eu am crezut asa dar NU E!!:lol:(, am si intrebat un prieten de la porsche pentru confirmare care mi-a dat acelasi raspuns. cutia are in continuare aceasi perioada de garantie cat are si masina, in cazul meu pana in mai 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor, am un zgomot la DSG7, nu stiu daca e o problema sau nu:

de ex. merg cu 50km/h, apoi iau piciorul de pe acceleratie incat viteza scade, iar cutia retrogradeaza di treapta a5-a in a 4-a, totul ok, din a4-a in a3-a e ok, problema apare cand schimba din viteza a3-a in

viteza a2-a, imediat cum a intrat in a2-a, se aude in carait de 1-2secunde, ca si cum ai invarti o rola pe un ax care nu prea aluneca si in loc sa prinda viteza, incepe sa se roteasca incet si sa vibreze caraind.

a mai auzit cineva acest zgomot? In cazul meu la 1,6tdi 105cp, zgomotul se aude la 15-20km/ora ca viteza. Sper sa nu fie ceva grav, am nici 3000km cu masina :icon_rambo:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
DSG7, in varianta de maxim 250 Nm, poate fi combinat in acest moment cu urmatoarele motorizari: 1.9 TDI PD 105 CP, 1.6 102 CP si 1.4 TSI (de la 122 la 180 CP). Cat de curand o sa il vedem disponibil si pentru 1.6 TDI CR, cand acest motor va intra in productia de serie.

Nu cred ca vreo firma de chiptuning va risca sa faca un program de cipuire pentru motorizarile 1.9 TDI si 1.4 TSI cu DSG7, atat timp cat asta ar insemna depasirea limitei de cuplu a cutiei. In schimb, va fi posibila cipuirea la benzinarul de 1.6, dar fiind motor aspirat castigul de putere si cuplu nu e mare.

Parca imi aduc aminte ca am citit despre Launch Control in manualul de utilizare a masinii. Nu i-am acordat atentzie intrucat mie nu imi foloseste, ca nu fac liniute. Si nu vreau sa solicit inutil cutia sau motorul. Oricum, cutia schimba vitezele in doua moduri:

-daca apesi acceleratia usor, vitezele se schimba ascendent, demarajul este lin iar consumul de carburant mic;

-daca apesi acceleratia brusc, mai intai cutia retrogradeaza pentru a avea demaraj. Cu cat apesi mai brusc, cu atat retrogradeaza mai multe trepte iar demarajul este mai puternic. Dar si consumul creste pe masura.

Eu am aproape 15.000 km si pana acum cutia s-a comportat ireprosabil.

Buna,

Am o Skoda Octavia DSG 6 trepte, legata de motorul de 2 litri motorina, 140 CP.

Experimentez urmatoarea situatie:Cand franez incet si cutia trece din 3 in 2, apare o frana de motor mai dura. Ati experimentat situatia? Aveti vreo sugestie?

Multumesc,

George

salutare tuturor, am un zgomot la DSG7, nu stiu daca e o problema sau nu:

de ex. merg cu 50km/h, apoi iau piciorul de pe acceleratie incat viteza scade, iar cutia retrogradeaza di treapta a5-a in a 4-a, totul ok, din a4-a in a3-a e ok, problema apare cand schimba din viteza a3-a in

viteza a2-a, imediat cum a intrat in a2-a, se aude in carait de 1-2secunde, ca si cum ai invarti o rola pe un ax care nu prea aluneca si in loc sa prinda viteza, incepe sa se roteasca incet si sa vibreze caraind.

a mai auzit cineva acest zgomot? In cazul meu la 1,6tdi 105cp, zgomotul se aude la 15-20km/ora ca viteza. Sper sa nu fie ceva grav, am nici 3000km cu masina :(

Salut,

Eu experimentez o frana de modor brusca si aud un "clac" la trecerea din 3 in 2. Inca nu am aflat daca e ok sau e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna seara,

Am postat aici pt ca nu am gasit un topic dedicat problemei care o are masina si nici nu pot sa deschid unul nou.

Va rog sa ma ajutati, am probleme cu o cutie DSG7 de la un Golf6 1,4 tsi 122cp.

Problema apare numai cand motorul e cald si numai dupa ce masina schimba treapta a2-a, se simte un tremurat puternic dinspre cutie motor in timp ce accelerez.. Tremuratul se transmite in volan, pedale, bord si e foarte evident.( E comparabil cu o masina cu cutie manuala la care ai schimbat prea devreme viteza si motorul e subturat). Problema apare doar la viteza a2a iar in rest functioneaza bine nu da nici un fel de rateu. Cand plec dimineata din parcare nu apare problema, doar dupa vreo 30 minute cand motorul se incalzestebine si acul ajunge la 90 grade.

Cei de la service(porsche vest) au reinstalat softul cutiei dar masina face la fel.

Masina are acum aproximativ 22.000km si 10 luni.

Va multumesc in avans pt orice sfat sau o recomandare pt un service bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la un moment dat era un topic cu probleme DSG7. Nu stiu unde au disparut. Linkul vechi era

AICI dar acum nu mai merge. Poate ne ajuta un moderator...

Personal cred ca tremuratul are ca origine pe de-o parte lipsa de cuplu in momentul cand e in treapta a 2-a si turatie pana in 1500. Daca calci mai puternic pedala de acceleratie cutia nu poate retrograda in 1 (vorbesc de modul Drive), o prinzi "nepregatita" si atunci se descurca cu ce are. Fa probe si pe manual, vezi daca iti face si acolo. Tind sa cred ca nu.

Dar eu suspectez ca nu este numai asta. Sigur e si din soft. Softurile astea de la DSG se tot perfectioneaza de VW in urma sesizarilor si devin din ce in ce mai ok pe masura ce trece timpul. Si eu am facut updateuri la softul cutiei de 2 ani incoace si s-au simtit schimbari in bine.

IN CONCLUZIE: Daca nu sunt erori la cutie si doar astea sunt simptomele, nu cred ca sunt probleme mecanice. Fa un update de soft sau daca ai ultima versiune poti asteapta urmatorul update. Eventual fa un mail la Porsche Romania si/sau la VW Germania.

Totusi tine cont ca ti-am expus o parere personala, cel mai bine te lamuresti la service. Posteaza si tu aici cand rezolvi.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iepumare ai dreptate, nici eu nu mai cred ca e o problema din cutie pentru ca in modul manual nu face, doar in D si S si asta doar cand motorul e cald. Dimineata cand e rece si probabil intra socul automat nu face. Dupa ce se incalzeste iti da senzatia de motor subturat cand schimba a2a.

In alta ordine de idei cei de la porsche vest mi-au zis ca am ultimul soft pt cutie, iar cand am reclamat problema mi-au reinstalat softul. In rest nu au gasit nici o eroare.

Aveti alta recomandare pentru un service bun tinand cont ca masina e in garantie?

EDIT: o alta problema a masinii ar fi legata de esapament, nu stiu daca e legata de prima,dar in momentul in care dau kickdown se aude o "pufnitura" puternica in esapament asociata cu un zdranganit metalic din zona esapamentului.

Modificat de octav17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic cauzele trepidatiilor pot fi multiple. Poate sa faca si de la o benzina mai slaba calitativ, probleme cu ambreiajul/ambreiajele, probleme la volant, sau chiar la cutie. Si mie imi mai face cateodata. Acum am 43.000 km si a inceput sa faca asa de cand a venit frigul iarna asta. Cred ca e de la benzina (eu pun benzina de 95, inainte puneam numai ALTO 101 si era mult mai ok)

Referitor la zgomotul dinspre esapament, nu este nici o problema mecanica. Se aude in momentul cand cutia schimba treapta un pic mai sus (peste 3500 rpm)si e specifica masinilor cu DSG. Popular se numeste "DSG fart" si multa lume e innebunita dupa zgomotul asta. Da senzatia de sportivitate.

Cand mai ai noutati posteaza aici.

Bafta.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost din nou la service, de data asta m-au trimis in test cu un specialist care a incercat tot drumul sa ma convinga ca masina nu are nimic, cu toate ca defectul se manifesta tot timpul. Intr-un final cand a vazut ca sunt foarte determinat sa-mi caut dreptatea, a admis ca ar avea ceva la mechatronic sau una din valve se deschide prea repede sau prea incet. Sfatul lui a fost sa las masina vreo 2-3 zile sa o analizeze baietii din service si sa incerce sa o repare, pt ca nu au mai avut pana acum un defect asemanator, sa dea mail in Germania, bla bla...

Ce pot sa va spun e ca mi-a ajuns pana peste cap cu service-urile din Romania si cu siguranta urmatoarea masina nu va fi un VW cu dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Am cateva intrebara legate de intretinerea cutiei DSG7:

1. intervalul la care se schimba uleiul este de 60 000 km?

2. cat ulei intra in cutie?

3. ce se mai schimba in afara de ulei?

4. cat costa si cat dureaza schimbul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. NU se schimba la 60.000 km.

2. Intra doua tipuri de ulei: 1 l ulei ( G 004 000 )pentru mecatronic care nu necesita inlocuire (cel putin teoretic) si 1,7 l ulei (G 052 171) pentru cutie(partea mecanica)...adica, ulei similar oricarei cutii de viteze manuala si nici acesta nu (prea) se schimba . Vezi si http://www.fuchs.pt/cms/userfiles/file/Argumentario%20VW.pdf

3. Nu stiu...cred ca nimic :)

4. Nu stiu dar, citeste ptct. 1 si 2 :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Uleiul se schimba la 60 000 km, scrie si in cartea tehnica.

2. 1.7 litri.

3. Se mai schimba si fltrul de ulei pentru DSG.

4. Nu are cum sa depaseasca 100 euro cu tot cu manopera si dureaza maxim o ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba la 60.000 DOAR la DSG-ul in 6 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles totusi, uleiul la DSG7 se schimba la 60 000 km sau la mai multi km?

xxnelu, tu la ce interval stii ca se schimba uleiul? Nu exista si un filtru? Persupun ca ai DSG7, nu?

Mersi!

Edit: acum am vazut in semnatura ca ai DSG7. Cati km ai cu ea?

Modificat de ff_2004_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am putini km... 30xxx dar, stiu ca am si citit (nu mai stiu exact unde) plus din discutiile cu cei din service (Brady), la DSG 7 NU se schimba uleiul la 60000 km. Teoretic, nu se schimba. Uleiul, de fapt ULEIURILE acestei cutii, sunt cele mentionate ceva mai sus.

Uleiul pentru mecatronica, nu mai este utilizat/solicitat SI la racirea ambreiajelor (cum este in cazul DSG 6), motiv pentru care, acesta nu mai necesita schimbul la cei 60000 km.

Uleiul pentru partea mecanica a cutiei, este la fel ca la orice cutie manuala. Din cate imi amintesc, la fosta O2 scria ca, uleiul de cutie nu necesita inlocuire.

Probabil, pentru o utilizare a masinii pe o perioada de peste 7/8.../ x ani, sau peste 200/300 k km, o sa fie bine de inlocuit uleiurile.

LE: Legat de filtrul de ulei; exista si la DSG 7 un filtru de ulei care, nu stiu exact unde este pozitionat dar...avand in vedere faptul ca, pompa de ulei (actionata electric) se afla in mecatronica si luand in calcul faptul ca, uleiul din mecatronica nu poate fi contaminat cu impuritati rezultate din uzura partilor mecanice ale cutiei (vezi cele doua circuite de ulei SEPARATE, mecatronica respectiv partea mecanica), nu vad, de ce nu ar fi si filtrul de ulei tot in mecatronica, undeva in zona pompei. Oricum, atata timp cat, uleiul nu necesita inlocire, logic ar fi, ca acelasi "interval de schimb" sa fie aplicat si filtrului. :)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu, cred ca cel in eroare eram eu. Am rasfoit din nou carnetul de srvice si intr-adevar la 60k se schimba uleiul + filtru doar la DSG6. Nu scrie nicaieri de DSG7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxnelu, mersi mult de lamuriri, un schimb de ulei si filtru la DSG7 sa zicem la 150 000 km nu intra practic in calculele costurilor de intretinere. Oricum sunt hotarat pe DSG si, cum nu o sa imi permit un motor diesel puternic (140+ CP), acest este un argument in plus.

iepumare, mersi de confirmare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai Gugalit o leaca si am gasit un PDF :)

Arata acolo si filtrul dar, unde este pozitionat tot nu am reusit sa-mi dau seama.

Daca mai gasiti ceva materiale despre DSG 7 ... :)

DSG_0AM_esitlus.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor, am un zgomot la DSG7, nu stiu daca e o problema sau nu:

de ex. merg cu 50km/h, apoi iau piciorul de pe acceleratie incat viteza scade, iar cutia retrogradeaza di treapta a5-a in a 4-a, totul ok, din a4-a in a3-a e ok, problema apare cand schimba din viteza a3-a in

viteza a2-a, imediat cum a intrat in a2-a, se aude in carait de 1-2secunde, ca si cum ai invarti o rola pe un ax care nu prea aluneca si in loc sa prinda viteza, incepe sa se roteasca incet si sa vibreze caraind.

a mai auzit cineva acest zgomot? In cazul meu la 1,6tdi 105cp, zgomotul se aude la 15-20km/ora ca viteza. Sper sa nu fie ceva grav, am nici 3000km cu masina :icon_rambo:

Salut, nu stiu daca topicul mai este activ sau citit. M-ar interesa foarte mult care a fost rezolvarea problemei cu zgomotul de la cutia DSG. Am o skda octavia FL, 1.8 TSI, DSG7, 5600 km. Se aude un zgomot asemanator cu cel descris de adifox, ca un fel de zbarnait, zornait, carait, la schimbul dintr-a 2 in a 3-a si din a 4-a in a 3-a. Am fost in service iar concluzia lor a fost ca intraevar exista ceva, testele e soft nu au relevat nimic si trebuie sa merg asa pana la acutizarea zgmotului pentru a putea fi solicitata mai usor schimbul cutiei. Sincer nu sunt foarte incantat nici de problema (la doar 5600 km) si nici de solutia propusa de dealer.

multumesc frumos pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor, va prezint si eu problemele mele: la orice trecere din 3 in 2, la decelerare, aparea un trepidat urat, dardaia toata masina, uneori erau si zgomote. foarte deranjant uneori in trafic, cand daca trecerea 3->2 se mai combina si cu apasarea pedalei de frana... era jale, trosnetele veneau parca direct din planetare. alte simptome sporadice: de vreo doua ori mergeam pe autostrada cu 130/120, turometrul cam la 3000/2800, intr-a 7-a, si dintr-o data incepe sa comute D7-D6-D7-D6... cam vreo 15-20 de secunde cu o frecventa de cam doua schimbari pe secunda (in ritmul asta turometrul indica +/- 200 turatii). fara sa-i fac nimic, accelerand normal, fara sa inceapa sa bata vantul, fara sa fie panta sau rampa. figura cu comutatul intre trepte mi-a mai facut-o de 2 ori la plecarea de pe loc, schimba D1-D2 cam cu acelasi ritm, in timp ce masina parca dadea in nas, se infrana, in timp ce eu apasam in continuare lent acceleratia. sau s-a mai intamplat tot la plecarea de pe loc sa treaca din 1 in 2, si apoi sa dea in nas, sa se infraneze, chiar daca eu apasam serios pedala de acceleratie sa nu incurc traficul...

toate astea dupa primii 5000km, pana atunci mergea perfect. am facut la vizite la cardinal motors si ulterior la skoda autogrup sud de m-am plictisit.

intr-un final unul din baietii de la skoda (si prieten in acelasi timp) a reusit sa-i faca o setare, nu a vrut sa-mi spuna ce, si toate belelele s-au redus, apreciez eu, cam cu 90%. treaba e ca dupa inca vreo 2-3000 de km (acum masina are 11000 si aproape 1 an si jumatate) problemele incep sa reapara...

eu unul nu mai cred ca exista solutie, decat germania, ori mail, ori mers acolo (sanse mai serioase).

de schimbat mecatronice, inteleg ca e mai greu in romania, noi romanii fiin suspecti ca facem manarii pe garantie :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!