Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

pai si eu ce am scris?? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, asa cum a sesizat si gHapciu nu ma preocupa valoarea consumului dat de producator! Ci raportul cosumului intre cutia manuala si DSG, care e favorabil cutiei DSG in cazul motoarelor pe benzina si defavorabil acesteia in cazul motoarelor diesel. Desigur diferentele de consum sunt mici dar ele sunt sistematic in favoarea combinatiei DSG7-benzinar, ceea ce reflecta un adevar pentru care nu am gasit explicatia tehnica.

Cat despre consumul dat de producator, se stie ca e o valoare de "laborator", obtinuta pe banc in conditii cat mai ideale si uniforme, care nu prea are legatura cu realitatea. Dar e totusi o valoare la care ne putem raporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluatri

... doresc sa achizitionez un g6 DSG si as dori sa stiu cum se comporta cutia pe drum de munte/serpentine .... daca trebuie schimbata in modul manual sau cum trebuie procedat exact?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe serpentine recomand modul Sport, care este super atat la urcare (pentru demaraj), cat si la coborare (pentru frana de motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluatri

... doresc sa achizitionez un g6 DSG si as dori sa stiu cum se comporta cutia pe drum de munte/serpentine .... daca trebuie schimbata in modul manual sau cum trebuie procedat exact?

multumesc

In primul rand DSG face frana de motor atat in D (normal) cat mai ales in S (sport). Apoi sigur poti apela la modul tiptronic (manual), dar nu vei avea nevoie. Cutia se comporta exceptional, problema este sa ai tu cauciucuri bune incat sa faca fata performantei cutiei (ma refer la aderenta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La prima revizie (facuta in Germania) mi s-a facut o rescriere generala de soft, era un recall cred, important e ca DSG-ul schimba acum mai bine decat schimba de nou :icon_thumright: :vaidecapulmeu:

E o placere. Cand te gandesti ca am mers aproape 15.000 km si ce nervi mi-am facut si stress, si era doar un soft care nu dadea randament.

Am mai observat ca simptomele pe care le reclamasem anterior de revizie si rescriere de soft se atenuau cand mergeam cu benzina de calitate de afara, iar cand nimeream benzina mai naspa la viteze mici in coloana imi venea sa-mi smulg parul din cap (smucituri, etc).

Oricum acum in RO bag numai Alto 101 si atat cutia cat si motorul merg si trag MUULT mai bine decat la inceput.

LE: si la pbv1 pe cand aveam 6000 km mi s-a spus ca mi s-a facut un update de soft cand am reclamat probleme la cutie. Acum...I'm not buying it !!!

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma inscriu si eu pe lista cu o problema la DSG-ul meu cu 7 trepte. Cum se manifesta problema respectiva: cand vreau sa fac o depasire, atunci cand accelerez si cutia retrogradeaza din treapta a 7-a in treapta a 5-a, la trecerea din treapta a 6-a in treapta a 5-a masina smuceste destul de puternic si de neplacut (se simte mai evident in modul D). Masina nu a avut acest comportament de la inceput, smucitura nu apare si la alte retrogradari (cel putin din ce am observat eu), iar problema a fost sesizata chiar si de sotia mea, care e complet atehnica :) Totusi, problema pare a nu se manifesta mereu. Intrebari:

1. S-a mai confruntat cineva cu o problema similara?

2. Care ar putea sa fie cauza acestei probleme?

3. Ce service autorizat imi recomandati in Bucuresti (eventual o persoana competenta), avand in vedere ca masina este in garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michael, imi pare rau sa aud ca si tu ai probleme cu DSG-ul.

Dupa parerea mea, inainte sa ajungi in service unde de multe ori mecanicii sunt cam depasiti la capitolul DSG, in special DSG-ul nou, iti recomand sa faci procedura de resetare care a fost postata putin mai sus, chiar pe site-ul rosstech.

Problema pare a fi de la mechatronic, care de curand am aflat ca se gaseste si in DSG-ul nou, dar cu siguranta cu ceva diferente fata de vechiul mechatronic care era mai problematic.

As fi curios sa aflu cat de tare accelerezi ca sa reproduci fenomenul? Faci kick-down?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ii dau kick-down, ci doar apas acceleratia astfel incat sa fac o depasire normala in siguranta. Iar cutia retrogradaeaza doar doua trepte. Nu sunt sigur, dar am impresia ca atunci cand sunt doar eu in masina (fara alte bagaje), problema nu pare sa se manifeste. Daca adaug ceva pasageri si bagaje (dar nu mai mult de 100 de kilograme in plus), atunci problema se manifesta.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul de 7 trepte NU are procedura de readaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer ma indoiesc ca nu are procedura de adaptare, ci mai curand nu am gasit-o noi sa o postam pe acesti topic, dar cineva care este interesat de ea poate face cautari sa o gasesca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAu daca are, e mai simpla ca nu are ambreajele in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca urmare a problemei semnalate in postul 57 si a diagnozei facute in service, s-a ajuns la concluzia ca este un defect in cutie si ca, in aceasta situatie, protocolul cere inlocuirea cutiei. Ceea ce s-a intamplat intr-un timp foarte scurt. Norocul meu a fost ca masina este inca in garantie. Iar avantajul este ca acum voi schimba uleiul abia peste alti 60.000 km ;) Desi nu asta imi doream :) Va rog sa nu imi cereti mai multe detalii, pentru ca nu le stiu nici eu. Cutia veche a fost trimisa in Germania unde probabil va fi demontata si "studiata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

deci pana la urma recomandati cutia ? ma bate gandu sa cumpar un g6 1.4 tsi 160 cu dsg si nu sunt decis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va scriu in legatura cu o mare problema care a aparut la cutia de viteza DSG 7 trepte. Am un Golf V TSI 122CP DSG7 si de catva timp se tot auzea un suierat in mers cam la 80 - 90 km/h. Am fost la cei de la vw si, dupa un drive test si un urcat pe elevator mi s-a spus ca trebuie schimbata cu totul cutia de viteze. Norocul meu e ca mai am inca 6 luni de garantie. Tot de acolo mi s-a spus ca a mai fost un TSI tot cu DSG7 si la fel i s- achimbat cutia, se pare ca problema asta exista la cutiile de viteze DSG7 si la modelul TSI. Vi s-a intamplat asa ceva, ati mai auzit persoane care au patit aceeasi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TZZ cati kilometrii ai ? Mai are simptomele alea care le avea inainte dupa ce ti-a schimbat cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In legatura cu discutia voastra eu unu nu pot sa zic decat ca o cutie automata = comoditate si comfort. deci cine isi permite sa dea 1000 euro in plus pentru asta n-ar trebui sa se mai uite la diferente de genul celor mentionate de voi. eu unu am un consum de 13-15l\% (fluctuatia este data de talpa si de trafic) si mai mult ca sigur ca va creste cand imi voi pune jante pe 17''.

Datele date de VW pentru masina mea sunt undeva sub 9l/% in oras. foarte tare. dar era clar ca nu va consuma atat. totusi vorbim de traficul din Bucuresti, de faptul ca dai 3 ture de bloc sa gasesti un loc de parcare si chiar si de combustibil de o calitate inferioara.

Mai departe am si eu o intrebare. Curiozitatea mea este urmatoarea. Oare cutiile dsg 7 montate pe motorizari mai mari de cea 1.4 tsi 122 cp pe care au aparut la inceput ce au diferit de cele existente acum pe motorizarile mai mari. de exemplu dsg 7 se monteaza acum si pe motoare de 160 cp ( sper sa nu tin eu minte prost dar am sesizat asta intr-un configurator de la VW).

Oare e aceeasi cutie cu anumite componente schimbate sau e cu totul alta cutie !? Intreb asta pentru ca ma gandesc sa intervin la ea cand va iesi din garantie sa pot face si eu un mic upgrade de putere si sunt retinut sa fac ceva din cauza cutiei.

Modificat de bungallooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta cutie este limitata de cuplul maxim, care nu trebuie sa depaseasca 250 Nm. Acest cuplu este atins doar de motorizarile 1.9 TDI PD/1.6 TDI CR 105 CP si 1.4 TSI 180 CP, cu care aceasta cutie poate fi cuplata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oops...ia vezi si mai jos, in semnatura. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xxnelu la asta ma refeream. Ca exista montata cutia asta pe o gama larga de motorizari si nu mi-e clara atitudinea VW. De ce au facut asta? Au modificat cutia, sau intai au testat cutia la inceput pe 1.4 de 122 si dupa ce au vazut ca rezista au introdus-o intr-o gama mai generoasa de motorizari.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum, singurul "argument" este cel prezentat si de Michael si anume, cuplul max. de 250 Nm.

Sa nu uitam ca si DSG 6 trepte, la inceput, era recomandata pentru un cuplu max. de 350 Nm; acum, merge si pentru cupluri mai mari - cu modificari sau fara, asta nu stiu.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie doar asta. Astept sa vad daca apare cineva cu probleme la cutie pe vreuna din motorizarile noi echipate cu dsg 7. Sper sa nu se intample. Nu doresc nimanui. Dar daca se intampla sar pe el cu intrebarile :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bungaloo,

Eu am dsg7 pe masina din semnatura. Am 12 mii km si sunt f. multumit, nici o problema pana acum( sa nu cobesc ). Am un cuplu de 240 NM si nu m-as risca sa chipuiesc masina ca sa vad daca limitele cutiei sunt pe bune la 250 NM. Pe motorizarile mai puternice Vag pune deocamdata dsg6. Asta nu inseamna ca dsg7 va ramane asa, vezi Mercurile cu cutii inrudite. In ceea ce priveste consumul, am o medie de 9 litri, 70% urban, iar strict in oras de 10,8-11,4, depinde de combustibil, anotimp etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu momentan am cuplu 200 NM. deci pana la 250 declarat de ei sau sa zicem 240 cat ai tu este o diferenta demna de luata in calcul.

curios sunt insa daca va sti cutia sa gestioneze diferenta dintre stock si custom. adica ma gandesc ca trebuie facuta o remapare a cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un cuplu de 240 NM si nu m-as risca sa chipuiesc masina ca sa vad daca limitele cutiei sunt pe bune la 250 NM.

Nu trebuie sa risti tu...au riscat cei de la VW :) . 1,8 TSI are 250 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!