Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Pana la urma se schimba sau nu se schimba uleiul in cutie ? Eu m-as cam baga sa-l schimb. Am gasit si tutorial pe net. Codul cutiei mele este NQD. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform VW e pe viata, tot conform VW viata e 250 000km , asta in conditii bune ...daca il schimbi NU AI CE SA II FACI RAU , din contra...plus ca e foarte usor de schimbat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , 

Am schimbat kitul de ambreiaje , montat 2 saibe de reglaj  , resoftare si manopera . Am dus masina la 7:00 si am luat-o in aceeasi zi la 18:00 . Cost total 3750 ron - am avut discount de 10% la piese . Masina merge ok acum . Au disparut trepidatiile de la plecarea de pe loc si din D2 si R (si care la masina mea erau foarte pronuntate) asa ca nu prea suporta grad de comparatie modul in care functioneaza dupa interventia facuta in service . Sa vedem cat tine . Schimbul l-am facut luni , pana azi am facut 250 km , toti in Bucuresti . Daca a rezistat cred ca manopera a fost ok . Sper ca piesele sa tina cat mai mult . Peste vreo 2 saptamani o sa fac primul drum in afara , unde o sa aiba parte de alt fel de solicitari (mai ales la depasiri) . Am discutat la service , in ideea in care tot umblu la cutie , daca e cazul sa-i schimb uleiul .  Acest tip de cutie DSG 7 DQ 200  are ambreiaje uscate , nu umede cum are DSG 6 . DSG 7 are ulei doar la mechatronic (1,9 l) si care nu este la fel de solicitat ca cel din DSG 6 . Mi-au spus ca in mod normal nu se schimba / nu se umbla la el  - asta e recomandarea constructorului si a lor  - pentru DSG 6 se schimba insa la 4 ani sau 60.000 km (care interval se atinge primul) . La DSg 7 se schimba doar atunci cand pica mechatronicul . Cam atat pana acum .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

bursacu

te corectez putin pentru nu a se intelege gresit si a se isca ulterior alte discutii :

 - cutia are 1.9 l de ulei in partea mecanica si acesta nu are nici o legatura cu uleiul din mecatronic (0,9l)

In rest este totul correct :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.10.2018 at 23:48, Spin_xx a scris:

Salut,

Am un Passat CC 1.4 TSI cu 160 CP, fabricat aprilie 2013.

 

Două întrebări pentru cei mai pricepuți decât mine:

  • Cum stiu ce fel de DSG am - DQ200 sau DQ500?  
  • Unde în București se poate face un upgrade de soft la cutie? Și cam cât costă? Mulțumesc

Automatico.ro. 300€ am pus eu pe octavia. Treapta 2 dupa 1700 ture , nu va mai sta niciodara la 1100  in nici o treapta . Softul este de la TVS olanda despre care vorbea colegul mai sus

Modificat de Danskodaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne spui ceva si despre consum cu softul nou, e perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi. Detin un golf 6 din 2009, 1.4 TSI 122cp, DSG 7 trepte cu 129.000km. De cca 2 luni de zile, indicatorul de treapta afisat pe displayul bordului clipeste continuu dupa 10 min de la pornire pana la oprirea motorului. Masina circula in oras foarte mult, cam 90%. De cand am cumparat o din germania am facut 17.000km. A fost pusa pe tester si apar urmatoarele coduri de defecte :

006079 - Pompa hidraulica

P17BF - protectie antijoc

P17BF - protectie antijoc - intermitent

002113 - senzor presiune hidraulica 1 

P08841 - 00- semnal neplauzibil - intermitent

Recent am simtit un soc la plecarea de pe loc mai in forta, masina incarcata, in rest in functionarea de zi cu zi, in oras, nu se simte nimic anormal. Indicatorul de treapta a inceput sa palpaie in bord la cca 15 min dupa ce s-a trecut cu ea prin niste balti cu viteza. Nu stiu daca trecerea prin balti a fost cauza de la care a inceput sa palpaie indicatoru,l sau pur si simplu a fost o coincidenta. Ati mai intalnit situatii similare cu cea descrisa de mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Cristi_45 said:

Daca ne spui ceva si despre consum cu softul nou, e perfect.

Iti zic eu ....e un super soft ...mers cu un scirocoo cu softu ala , baietii sunt super deschisi , am vb cu ei si mi-au aratat/sharuit fisiere cand am facut softul la a mea ... e super ok , punctele de schimbare sunt mai sus, nu mai pleaca cu treapta 2 ...asta asa la suprafata..sunt multe schimbari.....Vezi pe site-ul lor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de consum tot nu ne-ai lamurit  :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m-am uitat la consum :))nici nu cred ca am intrebat /adus in discutie consumul.... ce nu sare de 15-20% nu e de speriat oricum :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune 2 litri in plus, inseamna ca  platesti  un ambreiaj in 3-4 ani. Dar fiecare cu socotelile lui pana la urma.

Modificat de Cristi_45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 litri in plus ? ??????? NU cred asa ceva!!!!de unde ai info asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai platesti un ambeiaj la 3-4 ani fiindca ar trebui sa reziste mai mult dupa soft (nu mai patineaza excesiv treapta 2).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul cu supraturatia de 300 trebuie alimentat suplimentar, nu ? Zic si eu, asa , 2 l in lipsa informatiilor de la cineva care chiar a mers cu softul acesta. Curios e ca de cand unii de pe forum au spus ca si-au resoftat cutia, niciunul nu sulfa nimic despre consum - de ce oare ?

Adriann, am vrut sa spun ca aduni pretul softului si gazul in plus care-l consumi si obtii pretul unui ambreiaj. Deci tot acolo ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 l in plus pentru 300 rpm ...niciodata .... ever....tine cont ca nu ai cuplu la 1100 rpm pe care il ai la 1700rpm...si motorul o sa lucreze intr- zona mai eficienta de turatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

din ce-am mai citit pe aici pe forum, prin 2015-2016 s-au adus niste imbunatatiri acestei cutii: ambreiaje noi mai durabile si un soft nou.

e cineva cu masina de dupa 2015-2016 cu kilometri mai multi care sa ne confirme ca nu mai exista aceste probleme la cutia asta dq200? eventual care sa si chinuie masina prin traficul din bucuresti :)

 

ma tot gandesc sa trec si eu pe cutie automata, dar vreau sa trec pe benzina.  iar minunea asta de cutie, ma face sa am rezerve mari ... 

multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treci , pe forumuri ai sa vezi numai oameni cu probleme..sunt putini care intra sa zica "totul e bine " ...vrei un exemplu ...cunosc 3 masini cu dq200 (una a mea ) ...toate peste 180 000 fara probleme ( a mea chiar peste 230 000 si a vazut de la bucuresti la Vmax , la remorca, la masina goala..la circuit ...orice ..si nu conduc sa o menajez) .....sunt foarte multe dq200 vandute ...si daca 2% din cele cateva milioane vandute au avute probleme tot inseamna multe masini ...dar inseamna si 98% fara probleme...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_45 sa stii ca am citit tot acest topic de 3 ori inainte sa comand masina cu dsg.

Excluzand faptul ca am luat 4motion ca sa scap de problemele dsg7 uscat e clar ca pentru a prelungi viata ambreiajelor si a cutiei singura solutie e un soft care sa faca schimbarea treptelor putin mai sus in turatie.

Avand in vedere ca poate ai condus o manuala acolo la cate turatii schimbai? Nu cumva mult mai sus decat softul original al dsg?

Deci presupunerea cu 2l % extra consum la soft custom dsg nu se adevereste. Poate are o mica influenta schimbarea mai sus in turatie dar tind sa cred ca nu are cum sa fie mai mare de 2-300ml la suta.

Daca ar fi cum zici tu manualele ar trebui sa aiba un consum cu 1-2l mai mare decat un dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Admit ca am exagerat (intentionat, chiar) dar tot astept pe cineva care sa vina cu date clare, din experienta proprie. Nu contest utilitatea acestui soft, vreau doar sa ne lamurim cu ce vine la pachet. Daca ar fi numai avantaje, de ce sunt doar cativa care l-au pus ? Pai ar fi super afacere, cu 300€ sa scutesti un ambreiaj nou, nu ?

Vad ca nici pe tine nu te-a convins, luai dsg7 , puneai soft si gata, nu mai luai 4 motion.

 

Modificat de Cristi_45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Nu m-a convins. Pentru ca fiind masina noua 4 ani de garantie conteaza. Si in cei 4 ani nu as fi facut soft.

Dar clar daca nu optam pentru 4motion clar softul era o solutie dupa terminarea garantiei.

Mi-am asumat costurile extra de achizitie si de intretinere la 4motion in detrimentul eventualelor costuri cu ambreiajele la dsg7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Paraschiva

Salutare tuturor,

M-ar interesa si pe mine sa stiu ce cutie are masina asta WVWZZZAUZGP504991?

Si daca e afectata de problemele descrise in acest topic?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin Paraschiva daca e vorba de masina care o ai in semnatura cu motorizarea 2.0tdi este un dsg 7 umed care este ori dq380 ori dq500.

Problemele din acest topic nu se aplica la tine. Doar trebuie sa fii atent ca se face schimb de ulei in cutie la fiecare 60.000 km. Discutii asemanatoare cu probleme la cutia ta gasesti pe topicul dsg6. Cu toate ca dq380 si dq500 par a fi mai lipsite de probleme chiar si in fata dsg 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_45 - eu am facut acel update de soft la automatico acum aprox 1 an si 35k km . Consumul este acelasi - numai bucuresti mers normal 8% , mers afara in tara... CU VITEZA LEGALĂ autostrada si pe drumuri cu o banda depasiri cand se poate 6.5 % , daca merg linistit pe dn1 de ex pana la brasov sub 6%. Nu mai merge cu ambreiajul patinat in treapta 2 , a disparut complet trepidatia in treapta 2 , schimba mai tarziu treapta 7 , in concluzie muuuuult mai bine , super multumit de soft , merita toti banii.

Modificat de lupo_bv
Eliminare viteză ilegală
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, asta asteptam sa vad, o parere de la cineva avizat. Multumim !  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua. Am un Passat 1.8 tsi cod motor CDAA din 2013,cutie automată dsg 7. Ieri am lovit mașina dedesubt încercând să întorc pe un drum forestier. Pe drumul spre casa mi s-a aprins o cheie fixa în zona de afișare a vitezei. Cred ca am spart cutia... Pana acasă s-a prelins ulei dedesubt iar după ce am ajuns acasă, după 2 ore, când sa pornesc, a apărut o recomandare - sa mut cutia în P... Ce ma sfătuiți? Vreau sa o duc tractată la un service sa vad ce am stricat... Să merg cu motorul pornit și cutia în N, tractată pe ~2 km? Îmi puteți recomanda pe cine a care se pricepe la dsg7 în zona Iași? Mulțumesc anticipat. Cu respect, Marius. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!