Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Refuz sa cred ca am dat 28.000 pe o masina la care in primii km apare o "problema de confort" cum este ea descrisa de fabrica. Daca asta s-a intamplat acum la nici 15.000 km, ce o sa fie mai incolo, pe la 50.000 km?

Ma simt.... furat, dar nu oricum, ci pe fata si cu zambetul pe buze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau sa va povestesc ceva care aduce a S.F.-eu Boliwoodian:

Am cumparat in primavara un VW Scirocco 1,4 TSI DSG7.

Cam la o luna dupa ce l-am luat a inceput sa se auda un fel de cloncanit metalic, in special cand treceam peste denivelari usoare.

Cu timpul cloncanitul s-a agravat, daca la inceput se auzea destul de rar si numai dupa ce se incalzea masina, acum se aude mai tare si mai des, incepand chiar de cand plec de acasa.

L-am dus zilele trecute la prima revizie si i-am rugat pe cei de la service sa verifice acel cloncanit. Am stat linistit fiind convins ca este vorba de vreo articulatie slabita sau ceva de genul asta.

Am primit prompt un raspuns cum ca exista o informare a fabricii prin care se spune ca aceste zgomote sunt normale, vin de la cutia de viteze dar nu prezinta niciun pericol si sunt de fapt mai mult o "problema de confort"... Deci dai o carca de bani pe o masina noua, care vine din start cu o "problema de confort"

Intre timp am intrat pe forumul tehnic, am gasit topicul cu DSG7, am citit ce scriau altii pe acolo despre DSG7 si m-am luat cu mainile de cap.

De ce am simtit nevoia sa mai deschid inca un topic aici? Pentru ca atunci cand te duci in reprezentanta sa iti comanzi o masina noua cu DSG7, vanzatorul iti spune cu zambetul pe buze ca aceasta cutie de viteze este "gaura din gogoasa", omitand sa iti spuna de informarea fabricii cu privire la "mica problema de confort"

Sunt curios, daca v-ati comanda o masina la care ati sti dinainte ca este aproape sigur ca urmeaza sa va cloncane cutia de viteze dupa prima luna de intrebuintare si ca problema se agraveaza in timp, v-ati mai comanda acea masina?

Modificat de Drujba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are nicio importanta, nu este problema dealer-ului, e de fapt problema importatorului, care este reprezentantul direct al producatorului.

De fapt si dealer-ul ar trebui sa iti prezinte informarea fabricii inainte de a-ti cumpara masina, nu dupa cand te duci cu ea in batista.

Oricum, acesta este un topic in sectiunea tehnica, cu informatii si detalii tehnice, asa ca hai sa il lasam cu informatii tehnice si sa continuam discutia aceasta aici: http://vwforum.promo...la-numita-dsg7/

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage tare de ea pana pica cutia, sigur are inceput de sfarsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio masina nu e perfecta si la orice ai lua trebuie sa faci un compromis.

Trebuie, pur si simplu, sa pui avantajele si dezavantajele in balanta si vezi ce castiga.

- daca iti place masina destul de mult si poti sa treci peste acel sunet pastreaz-o si o sa ajungi sa te obisnuiesti/ignori respectiva "problema de confort".

- daca te deranjeaza atat de rau cat sa nu poti sa mai pastrezi masina, fa scandal, cearta-te cu ei, incearca sa obtii o reducere la aceeasi masina dar manuala, vinde-o pe piata si treci la altceva, etc.

Daca pui intrebari de genul "Da' e normal ca VW(sau reprezentantele lor) sa faca d-astea" probabil raspunsul o sa fie "Da!". Se practica si nu numai la VW, si nu numai pe piata auto.

De aceea e foarte importanta informarea pe cai neoficiale (forumuri, review-uri independente etc) inainte de a cumpara ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mai incerci si alte reprezentante, in primul rand... iar daca se constata vreo defectiune fie ca e ea "normala", e important sa obtii constatarea acesteia si in scris. Apoi cred ca e simplu sa ii actionezi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina cumparata de noua banuiesc....

Si acum oarecum off topic:

Acum sa povestesc despre experienta mea cu alta marca si anume Mercedes.

Am cumparat , un C Class in 2010 , masina noua pe comanda , a venit in 2 luni. Tot asa , la dealer e perfecta nici o problema etc.La 2 zile dupa ce am luat-o , am constatat ca pierdea ulei de motor pe la baie.Am asteptat cuminte vreo saptamana sa vina piesa , cu un recipient sub masina...Problemele au continuat : tampoane motor si cutie , volant , compresor si cine stie ce alte porcarii ma asteapta. In conditiile in care am facut 15.000 km cu masina in 2 ani.Pretul de achizitie peste 34.000 euro.

Masina nr 2 , tot un Mercedes, dar E luat de nou anul acesta , pretul deja e la valoarea unui apartament.Am descoperit un cheder care producea un zgomot de vant la usa spate . S-a inlocuit chederul si acum un zgomot dimineata la pornire , cand motorul este rece , timp 1 minut.Masina are 6000km.

In concluzie , cel putin pt mine, masinile sunt din ce in ce mai proaste , indiferent de marca.

Garantia e sfanta , am 5 ani la ambele masini.

Cum a spus si un coleg mai devreme , trage de ea pana se strica si le-o pui in brate.

Serviceul ,este pt inlocuit piese nu REPARAT MASINI .

Sa vedeti in service la Mercedes , S-uri de peste 100.000 de euro cum schimba compresoare , pompe etc la 20-30.000km.

Scuze pt lungimea postului

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios, daca v-ati comanda o masina la care ati sti dinainte ca este aproape sigur ca urmeaza sa va cloncane cutia de viteze dupa prima luna de intrebuintare ...

Aici gresesti, eu am masina de 4 luni si 6.000km si nu face ...

Asta cu problema "de confort"...numai in Romania primesti raspunsul asta. In locul tau, as plati un baiat cu rampa si m-as duce cu masina in Austria, Germania..."la garantie" cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea personala este cum a zis un coleg mai sus .

E in garantie ?

Rupe-o in doua si cand a picat DSG7-le, le pui cutia in brate ca daca trece garantia va fi vai si amar de buzunarul tau .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci in felul urmator. Le ceri in scris ca e un lucru "obisnuit" acel conclanit metalic apoi le spui ca oricum o sa ai drum in germania austria si ca o sa te opresti si acolo sa vada nemtii daca e ceva normal. Crede-ma ca nu o sa mai comenteze din cauza ca poti sa ii dai in judecata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vinde-o!. DSG 7 cu ambreiaje uscate e un experiment nereusit la fel la distributia pe lant de la TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa o vanda, a facut o investitie si acum sa o dea in pierdere , pt ca niste incapabili nu sunt in stare sa faca o diagnoza corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ! "Asa face toate" si daca e sa cada, sper sa o faca in astia 4 ani de garantie.

Macar de ar cadea pur si simplu. De cele mai multe ori se uzeaza gradual fara sa "cada". De aici rezulta smucituri, zgomote, toata placerea condusului se duce de rapa, iti vine sa dai cu ea in primul stalp. Si daca nu e de la mecatronic (poate sa fie de la ambreiaje uzate, uzuri premature/vicii anumite componente aferente treptelor inferioare), nu o sa dea nici un fel de erori la testare.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi mentin parerea sa o vanda. Va fi o pierdere, dar si o invatatura de minte. La DSG7 nu e vorba de incapabilii din service, este vb de VW AG care echipeaza masinile cu componente care au risc mare de failure sau comportament in afara paramentrilor tehnici si de confort (vezi DSG7, lantul de la distributie TSI, injectoare pe motoare BKP, etc, etc). Si culmea, in loc sa-si recunoasca greselile si sa remedieze prin rechemari toate neconformitatile tehnice, se fac ca ploua sau se trezesc dupa 4 ani, dupa ce multi au renuntat sa mai serviseze masina in grupul VAG (faza cu injectoarele de pe BKP)

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave: Da, masina e foarte misto. Ideea este ca masina asta are o configuratie de top, cu pachet de piele VW individual, xenon, dynaudio, s.a.m.d. Am comandat-o la inceputul lunii decembrie 2011 si am primit-o in martie 2012. A costat o carca de bani pentru un Scirocco de 1.4, in jur de 28.000

Dar toate astea vin la pachet cu "o mica problema de confort" si daca mi s-ar fi zis dinainte treaba asta, nu as mai fi comandat-o, sau as fi comandat-o cu cutie manuala.

@iepumare: nu am cum sa o vand, in primul rand este luata in leasing si leasing-ul nu se poate inchide mai devreme de una an si in al doilea rand ar insemna sa pierd o alta carca de bani.

Ce ma enerveaza, dupa cum am scris si in primul post este ca atunci cand vrei sa iti iei o masina cu DSG7, toata lumea iti spune ca aceasta cutie este nemaipomenita, vanzatorul iti zice ca el nu ar mai conduce vreodata in viata lui o masina cu altfel de cutie in afara de DSG, iar cand te duci inapoi cu o problema de genul asta iti spun intai ca ti se pare, apoi ca nu stii tu sa conduci de fapt, ca la urma sa iti tranteasca in fata ca fabrica are informare cu privire la chestia asta si ei sunt oricum acoperiti. Tu intre timp ai un VW care a costat cat un Audi sau BMW doar ca mai ai in plus niste zurgalai. Si uite asa incepe sa mi se para renoul sau hiundayul o super afacere.

Modificat de Drujba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa cum a zis Robi_zet, nu e un sfat rau deloc. Cu hartia in mana si avocatul la telefon se rezolva toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi mentin parerea. Lasand la o parte vina VW-ului, nu a vanzatorilor, aici vorbim de fabrica, e partial si vina ta ca nu ti-ai facut temele cum trebuie.

Daca stateai sa citesti despre cutie poate alegeai manuala in locul dsg-ului.

Nu-ti ramane de facut decat sa incerci sa dai un mail la VW, nu romanilor, sa incerci o reparatie/schimb in garantie. Poate asa se rezolva, altfel... Nu vad solutii. Romanii iti vor spune "asa face toate" si atat, doar cu VW AG sa rezolvi ceva.

Sent from the 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toata lumea sta pe forumuri inainte de a achizitiona o masina, mai ales in cazul celor care intra in reprezentate si sunt chititi pe masina noua. Dpmdv vina este in primul rand a vanzatorilor care stiind ca sunt probleme cu cutia dsg7 continua sa o laude!

Personal am fost la midocar sa ma interesez de un golf6 cu dsg si binenteles ca dsg7 a fost propunerea lor. Cand am inceput sa-i povestesc despre ambreiaj uscat zgomote, fiabilitate redusa a dat-o la intors imediat si mi-a propus DSG6 cu mentinuea ca va urca si pretul :tuktuk:

Din pacate cei care sunt mai ..."a-tehnici" si nu stau pe forumuri ajung in pozitia colegului de mai sus.

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpmdv vina este in primul rand a vanzatorilor care stiind ca sunt probleme cu cutia dsg7 continua sa o laude!

Vanzatorii nu stiu nimic! De multe ori nici nu stiu cum se pot combina optiunile la configurare. Sunt multi care au comandat o configuratie si s-au trezit ca lipseste ceva. In cel mai bun caz au fost contactati sa-i informeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toata lumea sta pe forumuri inainte de a achizitiona o masina, mai ales in cazul celor care intra in reprezentate si sunt chititi pe masina noua. Dpmdv vina este in primul rand a vanzatorilor care stiind ca sunt probleme cu cutia dsg7 continua sa o laude!

Personal am fost la midocar sa ma interesez de un golf6 cu dsg si binenteles ca dsg7 a fost propunerea lor. Cand am inceput sa-i povestesc despre ambreiaj uscat zgomote, fiabilitate redusa a dat-o la intors imediat si mi-a propus DSG6 cu mentinuea ca va urca si pretul :tuktuk:

Din pacate cei care sunt mai ..."a-tehnici" si nu stau pe forumuri ajung in pozitia colegului de mai sus.

DRUJBA-Member Since 27.10.2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesul vanzatorilor, mai ales pe foamea asta, este sa vanda. Nu sa-ti economiseasca tie bani sau sa-ti faca vre-un bine.

Desi ii condamn pentru modul lor de lucru pot spune si ca ii inteleg...

Traim intr-o vreme in care e cel mai bine sa te bazezi pe ce descoperi tu citind si informandu-te in stanga si dreapta, fara sa asculti de parerea lui X sau Y.

Oricum, raul a gost facut. Acum conteaza sa se gaseasca o solutie. Si ma tem ca rezolvarea sta doar la nemti...

Sent from the 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut ghinion si e pacat, intr-adevar. Sper sa apara in cele din urma o rezolvare de la fabrica, insa trebuie sa fiti cu totii constienti de faptul ca rata de incidenta e mica si probabil nu isi vor asuma vina pentru cateva exemplare.

Am si eu un Passat cu DSG7 care are ~10.000km si 5 luni, iar pana acum nu mi-a facut nicio figura, asadar sunt si cazuri fericite, cel putin deocamdata.

Nu exista cutii de viteze perfecte! Sunt atatea manuale la care pica volant sau ambreiajul dupa 20000km si multe automate de sute de mii de km care merg bine mersi. E mai mult o chestiune de ghinion, cu toate ca si eu m-as oftica daca s-ar intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa as face: le-as cere diagnosticul in scris, dar sa-l scrie macar in engleza, ca sa inteleaga cei de la VW. Iei apoi hartia semnata de ei (deci nu email!) si o trimiti la VW, ca sa-ti confirme ca asa stau lucrurile. Cred (si sper pentru tine) ca dealerul la care ai fost nu e prea sigur de diagnostic si de aia incearca sa nu-ti schimbe cutia, ca ii va fi imputata de VW.

N-as incerca sa "rup" cutia de viteze, am auzit multe povesti despre refuzarea garantiei pe motiv de efectuare defectuoasa, si in plus se poate strica altceva...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai cum sa rupi o cutie automata. oricum, e bine ca ai garantie si ar trebui sa ignori zgomotul ala. da radioul mai tare:)

si da, vanzatorii, ca consilieri nu sunt, habar nu au sa configureze o masina. daca stiam ca jantele de 17 erau doar 300euro in plus le luam, dar daca nu mi s-a spus. asta e doar un exemplu.

off: nu am nimic la motorul meu 1.4tsi desi e pe lant. nu inteleg ce probleme ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!