Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

bateria nu ai incercat sa o verifici? pare ca ai ramas fara curent

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună seara

 

Am un vw golf 6 1.6 bluemotion 105 ca 2010 205000km variant

Uleiul de la cutie a fost schimbat la 185000

Prima eroare apărută a fost cea de stop gietribe zu heise  cutie incalzita. Asta se întâmplă la 150km/h  după ce am oprit sa rezolvat dar după un timp a reapărut  acuma apare frecvent și doar dacă merg pe modul sport nu mai apare. Eroarea asta este asociata și cu un piuit de atenție plus acel mesaj de mai jos

O alta eroare este faptul ca ajuns în treapta 3 sau uneori și în 5 apare variație de turație și masina nu mai trage decât când ajunge în treapta următoare . De ex când urc o panta și cutia schimba din 2 în 3 apare acest fenomen. Efectiv nu trage și foarte dacă bag manual în 2 sau revine ea în 2 înaintează și trage dar în 3 nu prinde viteza nicicum. Daca e pe modul sport efectul nu este chiar asa...în sensul ca o tureaza mai tare și doar târziu schimba în 3 când deja e destul de turata. Acest fenomen apare și când merg la drum întins  ( nu doar panta) când schimba din 4 în 5 și masina nu accelerează suficient decât atunci când schimba în 6  .  in ultimul timp merg cu ea pe sport în afara orașului și atunci nu mai face figuri dar merge constant în treapta 6..rar schimba în 7.

O alta sesizare pe care o asociez tot cu intervalul de când a început sa facă figuri cutia- pe pilot automat deși este fixata la 160 se observa cum scade viteza pe cadran. Tot de atunci am observat ca la plecarea din rampa mașină înainte pleca singura .. acuma sta 2 secunde după care aluneca înapoi la vale

Pe tester a dat o eroare la ambreiajul 1 și ceva la rampa de ulei

Unii zic  ca poate nu este suficient ulei...

Alții ca e ambreiajul

Enervant este ca urci o panta și când schimba în 3 e ca și cum ai sta pe loc..dupa care scade în 2 se accelerează apoi în 3 ca și cum sta pe loc și tot asa...varianta pui pe manual în 2 și urci asa sau pui pe sport.

Va rog păreri dacă se poate

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt simptome de mecatronic defect, nu ambreiaje... Sau cel puțin niște valve defecte. Asta as zice eu, dar las pe cineva mai avizat sa isi dea cu părerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu de adaugat ceva: B7, 165k km, adusa din Olanda la 155k km. 1.4 TSI DSG 7 122Cp

Singurul defect este cel cu trepidatii la plecare de pe loc cu D1. Tremura masina vreo 2-3 secunde dupa care toate bune. Problema nu este constanta ci se manifesta aleator. Daca in ziua respectiva plec cu trepidatii ma tine toata ziua. In rest schimba bine si in sus si in jos, nu am nicio alta problema. Are si ea actiunea de schimabre a uleiului din mecatronic bifata de olandezi.

Suspectez mai multe: ambreiaje, planetare si chiar si partea de alimentare-aprindere(putin probabil)!  Mai astept sa vad cum se poate reproduce, caci nu reusesc sa gasesc metoda! Nu conduc zbuciumat sau sportive. Merg normal, nu scot pe N ci doar I-au piciorul de pe acceleratie pana cand e cazul sa franez complet si folosesc Start&Stop permanent!

Pe tester nu am erori la cutie.

Modificat de albertinobuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cam cat costa in mare (la reprezentanta, cu tot cu manopera) inlocuit toata cutia si daca garantia e tot de 2 ani, ca la alte piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi discutiile din martie din topicul asta, cineva a avut o oferta de  6150 RON pt mecatronic+ulei cutie la AVIA adica cam 1400E doar mecatronic. Luand in calcul ambreiajele (vreo 700E la reprezentanta) si internele cutiei, cred ca undeva la 3000-3500E. Da cineva mai mult ?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astfel de preturi pentru repararea cutiei cred ca mai bine te gandesti cat de mult merita confortul dat de un DSG7 vs nervi si stres ulteriori achizitiei. In fond trebuie sa fii constient ca o cutie automata implica piese aditionale si mai complexe, rezultand astfel un cost de mentenanta/revizie mai ridicat. Fiecare stie cat de mult merita confortul vs cele anterior amintite.

Cum zicea cineva ca i-a raspuns dealerul: toate se strica in fond.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..dar ce te faci ca a mea are 170k km...si altii sau altele strica manualele in 5000km. Plus ca automata isi face singura treaba. Fiecare cantareste si vede cum ii da mai bine! Personal as ramane la automata oricand!

Revenind se poate rezolva o defectiune si mai ieftin decat la reprezentanta: mecatronicul se poate gasi nou la 4000(cel mai ieftin de care stiu eu) de lei si restul depinde de unde le iei-firme si firme. Au aparut si la noi firme, cel putin pe Bucuresti, care repara cu success cutii automate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara = fac din doua una sau pot comanda separat diversele piese (noi) care in mod normal nu se schimba separat? Au acces la documentatie de fabrica despre cum sa o faca bucati si inapoi, sau o fac asa la inspiratie?

(Chestia cu ganditul stii cum e, daca te gandesti, nu-ti iei masina ci bicicleta, si pe aia ti-o fura asa ca mergi cu tramvaiul, care e supra plin deci mergi pe jos. Faptul ca un anume model de DSG7 uscat are probleme nu inseamna ca orice cutie automata are, stiu masina cu 300kkm la care cutia - automata - e bine mersi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara, banuiesc ca schimba anumite piese cu uzura-am vazut ca sunt cateva firme care repara cu indicatii de fabrica. Nu le dau nume ca nu le fac reclama gratis. Dar e scump!?! De accord..e ca si cu drobul de sare!

Apropo de ce am eu- tremurat ocazional la plecare cu D1- am stat pe loc, cu frana trasa, si am incercat sa dau cu spatele. E o metoda veche sa vad daca patineaza ambreiajul. Cel putin in R nu tremura. Ma gandesc ca altceva in afara de ambreiaje nu ar avea ce sa trepideze! Mai studies. Marea mea nedumerire e ca umrmeaza un drum lung..3000km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Na c-am patit una faina... e softul de la cutie beat?

Pornesc motorul, bag in D, dupa cateva secunde incepe sa palpaie D (pana aici am mai patit) si continua sa palpaie. La infinit.

Calc (din nou) frana, intra instant D1.

Oricum sunt obligat sa calc frana cand o bag in D, de ce a mai fost nevoie sa o calc inca o data? Am fost eu prea rapid si s-a incurcat computerul in socoteli?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am cumparat recent din Germania un VW Golf 7 1.4 TSI 122CP DSG7 din 2013 si am citit cum ca ar fi fost o actiune de rechemare in service pt un schimb de ulei (34F6 recall service). In cartea masinii vad ca a avut loc o rechemare service, care este insa pt altceva (45D4 recall service). Cum as putea afla daca masina a beneficiat de acest schimb de ulei sau daca trebuie sa ma duc sa il schimb? Mersi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu actele in mana te prezinti la reprezentanta si te lamureste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A cam luat-o si la mine pe aratura DSG-ul 7. Ramane blocat in trepte ocazional, ieri nu mai mergeau decat treptele pare, pe manual schimb (treptele se modifica pe display) dar in realitate turometrul indica ca schimbarea nu s-a efectuat... Din ce vad, pentru ambreiajele propriuzise, arfi ceva kit de reparatie de la Luk (daca inteleg eu este si un fel de upgrade cu pise OEM?) > https://www.repxpert.de/en/work/productcatalog/product_ds1730#/ pe la vreo 4-500Euro. Alte costuri pentru mechatronic sau alte componente ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Fusco,

Ala de la LUK este ambreiajul propriuzis si nu un kit de reparatie !

Oricum trebuie vazut dupa seria de sasiu ce kit de ambreiaj iti trebuie, modelul mai vechi se gaseste pe LUK dar cel nou foarte greu ! Eu cel nou l-am luat doar pe original.

Inainte de a cumpara ceva trebuie facuta o diagnoza si dupa stabilit ce trebuie schimbat, cat despre preturi doar in baza seriei !

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la kitul asta se vorbeste de 2 versiuni din ce am vazut iar eu am masina fabricata exact in perioada aia zisa de ei acolo. Am luat-o in luna 11.2011, deci a fost fabricata prin luna 9-10 banuiesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, va cer parerea in legatura cu masina mea: Golf 6 1.6 TDI, 105 CP, DSG7, cu 198.000 km. In ultima vreme, mai ales cand este aglomeratie, am observat ca la viteza f mica (cutia cupleaza treapta 2-a in loc sa o cupleze pe prima si astfel simt ca parca ar patina ambreajul) apare ca o mica zmucitura in treapta a 2 a. La o verificare VCDS am stocata eroarea din poza atasata. Cel care mi-a facut diagnoza a spus ca ambreajul a 2 lea este tocit si ar trebui sa schimb kitul de ambreaje. 

Va intreb pe voi daca este corect ce sfat am primit si unde as putea sa fac schimbul de ambreaje in Bucuresti, la un service specializat pt asemenea operatiune (din cate am inteles nu este asa usor).

Astept raspunsul vostru.

Multumesc.

IMG_2355_800x600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix eroarea asta am avut-o si eu. Comportamentul era ca la tine doar ca la mine facea figuri si in alte trepte. Masina este la service pentru investigatii. Deocamdata cei de acolo au zis ca mechatronicul este, desi eu suspectam tot discurile de ambreiaj. Astept sa mai investigheze !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

As avea si eu o problema cu masinuta. nu stiu daca este de la cutia de viteze sau de la altceva de aceea o sa intreb si aici, poate are cineva un rasp, o parere. ieri cand am plecat cu masina la servici, am iesit cu ea pe autostrada, imediat cand am ajuns la viteza de 110-120 km/h am auzit ca o pocnitura dupa care s-a auzit un huruit tot timpul. am iesit de pe autostrada iar la frana de motor, la viteze mici se aude ca o paleta care agata numai intr-un singur loc. m-am uitat pe sub masina sa vad daca am agatat ceva la roti, dar degeaba. am suspendat masina de fata, am bagat-o in drive, dupa care am ascultat sub capota iar suntul vine dinspre zona cutiei de viteze... nu sunt sigur ca de acolo e. masina mai are 2 ani garantie si sper ca daca e ceva sa se fi intamplat sa se schimbe pe garantie. masina e echipata cu motorul de 1.4 TSI + DSG 7 (renumita cutie). Are idee cineva cam ce are?

Va multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost cu masina in service pentru a vedea daca este zgomotul din cutie. Cei de la service au confirmat, au luat legătura cu cei de la skoda iar de 2 săptămâni masina se afla in teste ( cei de la fabrica vor sa afle de unde provine zgomotul si de unde au găsit șpan in ulei). Cel din service mi-a zis ca 90 % vor schimba intreaga cutie +mecatronicul ( nu stiu daca am scris corect).

o zi buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59.000 . Nu ma asteptam sa pice asa repede... Problema e ca durează foarte mult. Am masina de 2 sapt jumate in service si fabrica nu si-a dat acordul pentru schimbarea acesteia. A avut cineva problema asta cu schimbatu unei cutii de viteze pe garantie? Cat durează aceasta procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a intamplat abia la 130K dar asta probabil si pentru ca am mers 95% in afara localitatii si au fost putine schimbari de viteze (majoritatea mers in treapta 7 cu tempomat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am fost sunat de consilierul service si mi-a zis ca se v-a schimba cutia cu tot cu mecatronic. Problema e ca ma mai tine o sapt fără masina. A zis ca in 2-3 zile vine cutia si dupa mai durează o zi montajul si chichițele.oricum e bine ca schimba cutia cu totu si nu o repara. @fuscobal pe tine ce te-a lăsat la 130 mii? Discurile sau...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!